Според денешна верзија на Библијата, Бог наредил смртна казна за голем број злосторства, но исто така и за работи кои не се злосторства, така што на многу места во Библијата се зборува многу построго и поригорозно за казнувањето отколку во Куранот:
Излез 21:12;
12''Кој ќе удри друг,така што тој ќе умре, има да се казни со смрт.''
15. Кој ќе го удри својот татко или мајка, треба да бидат казнети со смрт.
16 Кој фати човек и веќе го продал или се уште е во негови раце, мора да биде казнет со смрт.
17 Кој го проколнува својот татко или својата мајка, треба да се казни со смрт. "
Излез 22,28-29;
28 Ако вол забоде маж или жена така што настапи смрт, има волот да се каменува, но неговото месо нека не се јаде, а сопственикот на волот да не се казни.
29 Но ако волот бил веќе отпорано бил бодач а господарот негов веќе бил предупреден, а тој не го вардел, тогаш волот ќе се каменува, а ако усмртил маж или жена господарот негов ќе се казни со смрт.
Потоа:
Левитски законик 20.11.
2 "Кажи им го ова на синовите Израилови: Ако еден Израелец, или странец, кој живее во Израел, кој даде свое дете Молеку, тој ќе се казни со смрт; народот да го каменува.
9 Сите кои проколнуваат татко или мајка, сосмрт са се казнат, затоа што тој проколнувал татко и мајка, нека неговата крв биде на него.
10 Ако некој направи грев со мажена жена, сопруга на свој ближен, со смрт да се казнат прељубникот и прељубницата.
11 Ако некој грев направи со жената на таткото свој,го посрамотил таткото свој; двајцата треба да бидат казнети со смрт, нека нивната крв биде на нив.
12 Направи ли некој греев со снаата своја, со смрт двајцата да се казнат; нека крвta нивна биде на нив.
13 Ако маж стори грев со друг маж, како со жена, двајцата срамота сториле. Тие се казнети со смрт, нивната крв нека биде врз нив. 14 Ако некој земе за себе жена а и мајката нејзина, тоа е срам! Треба и него и двете да се запалат, да се стави крај на таквата нечистотија меѓу вас.
15 Ако некој стори грев со животно, е казнет со смрт, и животното треба да се убие.
16 Ако жена се приближи на животно, да направи грев со него, да се убие и жената и животното.Нека нивната крв е на нив.
17 Ако некој ја земе за жена сестрата своја од страната на својот татко или од мајчина страна и ако тие меѓусебе општеле, тоа е срам! Тие мора да се убијат, пред очите на своите сонародници! Тој осквернавел својата сестра и има својата вина да ја сноси.
18 Ако општи со жената во време на нејзината немоќ, значи ако тој и таа откријат женско месечно течење, треба двајвата да се истребат од народот свој.
19 Со сестрата на твојот татко или мајка ти не смееш да општиш, бидејќи таквиот го сквернави своето тело тие треба вината своја да ја сносат.
20 Кој направи грев со сопругата на неговиот чичко, го посрамотил него. Тие својата вина ќе ја плаќаат; ќе умрат без деца.
Егзодус (Излез), Глава 35-2:
2 Шест дена нека се работи. Но, седмиот ден ќе ви биде свет, празник, ден за одмор во име на Господ. Кој ќе работи на тој ден, да се казни со смрт.
Броеви, Глава 3-38:
38 Однапред на источната страна на светото живеалиште, пред Шаторот на средбата кон сончевиот исток отседнати биле Мојсеј и Арон и неговите синови. Тие имаа служба околу Светилиштето, служба за народот на Израел. А да се приближеше некој друг, ќе мора со смрт да се казни.
Броеви, Глава 15-35:
32 Кога синовите Израелови беа во пустината, затекнаа човек кој купуваше дрва во сабота.
33 Луѓето кои го беа затекнаа таму каде што купувал дрва, го доведоа при Мојсеја и Арона и неговата заедница.
34 Тие го ставија во затвор, затоа што не беше сеуште одредено за тоа што ќе се прави со него.
35 Тогаш Господ му рече на Мојсеја: "Овој човек треба да се казни со смрт. Нека го каменува цела заедница надвор од таборот.
36 И целата заедницаго изведе пред таборот и го каменуваше до смрт, како што му заповеда Господ на Мојсеј.
Броеви, Глава 18-7:
7 А ти и со тебе, синовите твои, вие ќе извршувате свештеничка должност на се што паѓа на жртвеникот и зад завесата. Ете така обавувајте ја службата своја.Благороден дар е службата свештеничка што ви ја предадов. Неовластените кои ќе пристапат, со смрт да се казнат.“
Броevi 31:
7 И отидоа во борба против Медјаните, како што Бог му заповеда на Мојсеј, и ги убија сите машки лица.
15 Мојсеј им рече: "А зошто ги оставивте во живот сите жени?
16 Тоа беа оние кои на советот Балаамов ги заведоа синовите Израилови, да се одметнат од Господа поради Пеора, па стигна помор на заедницата Господова.17 Затоа сега убијте ги сите машки деца и сите мажени жени.
18 А сите девици, кои уште не се мажени, оставете ги за себе во живот.
Броеви, глава 35:
16 Ако со железно орудије го удри така што настапи смрт, тогаш е крвник. А крвникот со смрт да се казни.
17 И ако камен од рака, од кој може човек да загине,погоди некој, и тој умре од тоа, починителот е крвник. Како крвник мора да биде казнет со смрт.
18 Или ако со едно дрво, од рацете на еден човек од кое може да се загине, погоди некој, и тој од тоа умре, починителот е крвник.А како крвник мора да биде казнет со смрт.
19 Крвниот осветник може да го убие крвникот. Ако го фати, смее да го убие.
20 Понатаму, ако некој одзади турне друг од омраза или се фрли на него, така што тој умре,
21 Или, ако го удри тој со својата рака од непријателство, па тој умре, тогаш мора таков убиец да се казни со смрт. Тој е крвник. Крвниот осветник треба да го убие крвникот кога ќе го фати.
30 Ако некој убие човек, тогаш убиецот треба да се казни со смрт само со сведочење на повеќе сведоци. Сведоштвото на само еден сведок не е доволно за смртна казна.
31 Да не земате откуп за животот на крвникот, кој заслужува смрт. Мора да се казни со смрт.
Оние кои го обвинуваат исламот на агресивноста и насилството, главно за работа од предрасуди и незнаење, но често од лоши намери, иако тие ја знаат вистината. За да направат така тие користат Курански стихови вадејќи ги надвор од контекст, а потоа ги интерпретираат на свој начин, кој добива искривена слика за реалноста. По ова излагање, ќе видиме дека тоа што е во Библијата драстични далеку повеќе посурово од исламот, кој што е исполнет со правда, мудрост и благодат, и истото ќе го докажеме. Денес Куранот и Библијата се слагаат само во областите на правосудството, како казна за убиството на оној кој е неправедно и намерно убиен невин човек, или како војна против оние кои вршат напад на заедницата на верниците, но тие се разликуваат во тоа што не е правда како што се убиствата на деца, деца, жени, кои не учествуваат во војната, животни и слично.