Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Се почитува власта која заслужува почит.
...а се верува во она што ни дава поддршка и утеха.

Секој со своето и алал да му е!
 
Член од
16 август 2007
Мислења
96
Поени од реакции
15
Дали ова значи дека и ние луѓето имаме три природи, ако сме создадени според нивниот образ? Дали значи дека сме полубог?



Сакаш да кажеш дека за да се биде христијанин ум и разум не требат, значи слепо верувај и не прашувај ништо, не си создаден да мислиш логички, умот ти е вишок орган?

бре ти стварно еј на сила се правиш глупа..
ваму не читаш шо ти вели-ЈАС СЕ ТРУДАМ Л О Г И Ч К И ДА ГО РАЗБЕРАМ ГОСПОД,а не преку слепо верување..убаво прочитај го после треси вакви..


е ај ние сме една креација со три природи..баш како шо и сама си кажа.

телесната природа има свои потреби-хигиена,спорт,здрава исхрана,вода,секс итн..
душевната има свои потреби-љубов,почит,себеостварување,создавање пријатен дом..
духовната има свои потреби-длабока релација со себе и универзумот..

кога ке ги споиш триве ме добиваш мене-ако веке не сакаш да се препознаеш себеси овде!

и многу јасно дека нема логика у вера..да имаше ке беше наука или интердисциплинарна наука..таму кај шо завршува науката почнува верата..логика у математика-тука или верваш или не!:helou:
 
Член од
23 јули 2009
Мислења
35
Поени од реакции
3
бре ти стварно еј на сила се правиш глупа..
ваму не читаш шо ти вели-ЈАС СЕ ТРУДАМ Л О Г И Ч К И ДА ГО РАЗБЕРАМ ГОСПОД,а не преку слепо верување..убаво прочитај го после треси вакви..


е ај ние сме една креација со три природи..баш како шо и сама си кажа.

телесната природа има свои потреби-хигиена,спорт,здрава исхрана,вода,секс итн..
душевната има свои потреби-љубов,почит,себеостварување,создавање пријатен дом..
духовната има свои потреби-длабока релација со себе и универзумот..

кога ке ги споиш триве ме добиваш мене-ако веке не сакаш да се препознаеш себеси овде!

и многу јасно дека нема логика у вера..да имаше ке беше наука или интердисциплинарна наука..таму кај шо завршува науката почнува верата..логика у математика-тука или верваш или не!:helou:
Па мора со сила да се правам глупа за да ја сватам оваа каша попара што ми е предходно сервирана.
Ако со внимание читаш ќе видеш за што ти зборувам. Господ го виделе во лик на три патници, па три ангели, па три природи, за на крај да каже дека никој ликот не му го видел, туку само трите образи. Сепак нема врска конфузијата сами си ја правете, сами си ја трпите.

Со сила глупави се прават оние кој логички ни го објаснуваат Бога, т.е. Неговиот лик, го делат на природи, на образи, го цртат на слики, на незнам што уште, само да им го приближат логички на луѓето.

На луѓето им е вродено и со разум и со душа да го разберат Бога како Едно, Цело, Неделиво, Совршено, прашај и најмало дете како го замислува ќе ти каже, ама во текот на животот мора да почне да го дели, да го парчи, затоа што на некој така му текнало таа совршеност да ја дели на природи и да и дава човечки својсва, а човекот да го поистоветува со Бога.

За логика во верата и логично запознавање на мојот Бог, не правам ни ронка муабет, ниту барам логика, ниту си правам филмови во глава, ниту ми треба такво нешто, се е кристално јасно Еден е, Единсвен, Неделив, Совршен, ниту родил, ниту е роден. Мојот разум не е доволно моќен неговите созданија да ги разбере, а не па да се трудам Него логички да го разберам, овде збориме само за вашиот„ Бог Три Во Едно“.
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
Лилјан ти навистина не разбираш или мајтап си тераш не ми е јасно, Господ што е според тебе??? Човек кој седи на небото???
Ај кажи ми
 

reemteY

Ако...
Член од
27 март 2009
Мислења
426
Поени од реакции
36
Jas te prashav, dali ima nekade direkten govor na Boga, kade toj vika Nie sme trojca? Znaci direkten, ne koj shto videl, i kako videl! Eve da receme vo Kuranot imame direkten Allahov govor kade na mnogu mesta ni vika deka e Eden, dali postoi takvo neshto vo Biblijata?
Некој не да ми одговори на ово прашање!
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Jas te prashav, dali ima nekade direkten govor na Boga, kade toj vika Nie sme trojca? Znaci direkten, ne koj shto videl, i kako videl! Eve da receme vo Kuranot imame direkten Allahov govor kade na mnogu mesta ni vika deka e Eden, dali postoi takvo neshto vo Biblijata?
Некој не да ми одговори на ово прашање!

Светото Писмо, како збор Божји, содржи откриени вистини за Бога, онака и онолку колку што сам Бог сака да ни се открие, а не онака и онолку како што некој би сакал нешто да прочита во Писмото. Она кое го нема во Писмото, го нема. Но, го има во други извори, не само во Писмото. Плус, Писмото е пишувано за разумни битија, кои, читајќи го (Писмото) и користејќи го разумот, можат да дојдат до одредени сознанија за природата Божја, а не да чекаат некој да им стави готови зборово во устата. Арно ама, некои можат да поднесат лмека а некои тврда храна.

Да видиме што сведочи Ап. Јован:

„...И Троица се, Кои сведочат на небото: Отрецот, Словот и Светиот Дух; и овие Троица се Едно...„ (Послание Јованово, 5.7).

Токму затоа, Бога го нарекуваме и Троичен и Еден: Отец и Син и Свет Дух, кои чинат Еден Бог по суштина, но и троичен Бог, во Нивните/Неговите ликови.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Дали ова значи дека и ние луѓето имаме три природи, ако сме создадени според нивниот образ? Дали значи дека сме полубог?



Сакаш да кажеш дека за да се биде христијанин ум и разум не требат, значи слепо верувај и не прашувај ништо, не си создаден да мислиш логички, умот ти е вишок орган?
1. Не, луѓето/родот човечки, гледано на ниво од поединец, не е полубог, туку Божја творба. Бог, творејќи го човекот, не му даде на човекот дел од својата-Божјата природа/суштина.

2. -Умот и разумот, луѓето го поседуваат со своето раѓање, па така не можеш да кажеш дека не ни требале. Ако Бог промислил дека ни требаат, значи дека ни требаат.
-Овдека дискутираме за вер(б)а а не за логика-кој Го бара Бога со својата логика, никогаш нема да поверува во Бога, оти сам Бог е надлогичен.
-А што се однесува то „слепата„ вера, на форумов, сеуште никој не го елаборира тоа „слепило„ кај оние кои веруваат во Света Троица.
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
1.Бог-Отец-Сепак ние имаме само еден Бог Отец,од Кого се е, и ние сме во Него, и еден Господ Исус Христос,преку кого е се и ние сме преку Него.(1Кор.8,6).Еден е Бог и Отец на СИТЕ,кој е над се, и преку сите, и во сите нас (Ефес.4,6).
2.Бог - Син-Оти во Него телесно живее сета полнота на Божеството.(Колос.2,9). Да чекаме да се исполни блажената надеж и да се јави славата на великиот Бог Спасител,нашиот Исус Христос(Тит 2,13).
3.Бог-Свети Дух-Но Петар рече:Ананија,зошто го исполни сатаната срцето твое,да Го излажеш Светиот Дух и да затаиш дел од земните пари за нивата? Додека не беше ли твоја, и откако ја продаде,не беа ли парите во твоја власт?Зошто вложи во срцето твое таква работа?Ти не излага луѓе, туку Бога.(Дела 5,3.4).А нам пак ни го откри тоа Бог преку Својот Дух, зошто Духот испитува се па дури и длабините Божји. Бидејќи кој човек знае се, што има во човекот, освен човечкиот дух, кој живее во Него? Па така, и Божјото не го знае никој освен Божјиот Дух.(1Кор.2,10.11).Трите личности на Божеството се опишани во Библијата како личности кои меѓусебно одржуваат вообичаени односи.Тие, зборувајќи една за друга, употребуваат лични заменки(види:Мат.17,5;Јован16,13.28;17,1).Тие меѓусебно се сакаат и почитуваат (види:Јован 3,35;15,10;16,14).Отецот го праќа Синот (Мат.10,40),Синот се моли на Отецот (Јован 17,18), а Отецот и Синот го праќаат Светиот Дух како свој преставник (Јован 14,26;16,7).Личностите на Тројството се толку посебни,што можат да се обраќаат една на друга, да се сакаат една со друга и да делуваат хармонично во договор.Секоја од нив има посебна мисија што ја извршува дури и тогаш кога заеднички работат на такви дела како што се создавањето и откупувањето. Библиската изјава дека Бог е љубов (1 јов. 4,8)важи на ист начин за сите три личности на Божеството.Бог е љубов, а љубовта е релација, а за релација се потребни најмалку двајца.Всушност, за Бог да биде љубов, од вечноста морало да постои повеќе од една божествена личност. Кога Бог од вечноста би бил само една личност, тогаш неговата љубов би била ограничена на љубовта кон самиот себеси. Иако ниеден библиски текст не го споменува учењето за Тројството, тоа се подразбира како факт и библиските писатели го споменуваат неколку пати.
Тоа се подразбира од самиот почеток на Библијата кога Бог и Божјиот Дух се опишани при создавањето.Новиот завет изнесува дека и Христос учествувал во создавањето, дека всушност бил Творец (Јован1,3;Кол. 1,16.17; Евреите 1,2). Евангелието според Матеј (Мат.28,19) заповеда крштевање во името на Отецот ,на Синот и на Светиот Дух.Со тоа на Учењето за Тројството му се дава толкав нагласок што истото се прогласува за темелна вистина на нашата вера. При Христовото крштевање постоењето на триединственото Божество било изразано со истовремено појавување на сите три Божествени личности. Евангелието според Матеј 3,16.17. го опишува Бог Синот-Исуса при крштевањето. Божјиот Дух се појавил во вид на гулаб што се спуштил врз Исуса. Едновремено се слушнал глас на Бог Отецот кој објавил:Овој е мојот возљубен Син кој е по мојата волја. Евангелието според Лука 1,35 ги вклучува сите три Божествени личности во објавувањето на веста дека небото ја избрало Марија да биде мајка на Месија.Требало Светиот Дух да се спушти врз неа и да ја засени силата на Највисокиот, за да го роди Божјиот Син.Исус ја признал посебноста на секоја божествена личност кога рекол:А кога ќе дојде Утешителот, кого што ќе ви Го испратам Јас од Отецот, Духот на вистината, кој излегува од Отецот, Он ќе сведочи за мене.(Јован 15,26)Ова учење го потврдува така наречениот Павлов Апостолски благослов.Во молитвата, упатена на Христа за милост на Отецот за љубови на Светиот Дух за заедница, апостолот ги споменува сите три Божествени личности:Благодатта на нашиот Господ Исус Христос и љубовта на Бога и Отецот и заедништвото на Светиот Дух нека бидат со сите вас. Амин! (2Кор.13,13)

Па мора со сила да се правам глупа за да ја сватам оваа каша попара што ми е предходно сервирана.
Ако со внимание читаш ќе видеш за што ти зборувам. Господ го виделе во лик на три патници, па три ангели, па три природи, за на крај да каже дека никој ликот не му го видел, туку само трите образи. Сепак нема врска конфузијата сами си ја правете, сами си ја трпите.

Со сила глупави се прават оние кој логички ни го објаснуваат Бога, т.е. Неговиот лик, го делат на природи, на образи, го цртат на слики, на незнам што уште, само да им го приближат логички на луѓето.

На луѓето им е вродено и со разум и со душа да го разберат Бога како Едно, Цело, Неделиво, Совршено, прашај и најмало дете како го замислува ќе ти каже, ама во текот на животот мора да почне да го дели, да го парчи, затоа што на некој така му текнало таа совршеност да ја дели на природи и да и дава човечки својсва, а човекот да го поистоветува со Бога.

За логика во верата и логично запознавање на мојот Бог, не правам ни ронка муабет, ниту барам логика, ниту си правам филмови во глава, ниту ми треба такво нешто, се е кристално јасно Еден е, Единсвен, Неделив, Совршен, ниту родил, ниту е роден. Мојот разум не е доволно моќен неговите созданија да ги разбере, а не па да се трудам Него логички да го разберам, овде збориме само за вашиот„ Бог Три Во Едно“.




Возвишениот Аллах вели: „Аллах има свои убави имиња, па со нив повикувајте те Го!“ (Ел-’Араф)

Мухаммед а.с. вели: „Аллах џ.ш. има 99 имиња


1) Аллах - Аллах оној кој покрај Него нема друг Бог.
2) Ер-Рахман – Благиот
3) Ер-Рахим – Милостивиот
4) Ел-Мелику – Владар
5) Ел-Куддусу – Светиот
6) Ес-Селаму – Чист од мани
7) Ел-Му’мину – Кој го потврдува ветувањето
8) Ел-Мухејмину – Кој дава сигурност
9) Ел-Азизу – Којсе внимава и следи
10) Ел-Џеббару – Јакиот
11) Ел-Мутекеббиру – Силниот
12) Ел-Халику – Творец
13) Ел-Бари’у – Кој прекрасно создава
14) Ел-Мусаввиру – Кој дава лик
15) Ел-Гаффару – Кој многу простува
16) Ел-Каххару - Кој надвладува
17) Ел-Веххабу – Кој многу подарува
18) Ер-Реззаку - Кој обилен ризк дава
19) Ел-Феттаху - Кој сè отвора и решава
20) Ел-Алиму - Који сè знае
21) Ел-Кабиду – Кој стегнува
22) Ел-Баситу – Кој пружава
23) Ел-Хафиду – Кој спушта
24) Ер-Рафиу - Кој воздигнува
25) Ел-Муиззу – Кој возвишува
26) Ел-Музиллу – Кој понижува
27) Ес-Семиу - Кој сè слуша
28) Ел-Бесиру – Кој сè гледа
29) Ел-Хакему - Судија
30) Ел-Адлу - Праведен
31) Ел-Латифу - Добар
32) Ел-Хабиру – За сè е Известен
33) Ел-Халиму - Благ
34) Ел-Азиму – Голем
35) Ел-Гаффуру – Кој простува
36) Еш-Шекуру – Кој е благодарен
37) Ел-Алијју - Висок
38) Ел-Кебиру – Огромен
39) Ел-Хафизу - Кој чува
40) Ел-Мукиту – Кој внимава и воздржува
41) Ел-Хасибу – Кој сведува сметка
42) Ел-Џелилу - Величествен
43) Ел-Кериму - Благороден
44) Ер-Рекибу – Кој набљудува
45) Ел-Муџибу – Кој прима молби
46) Ел-Васиу – Кој опфаќа сè
47) Ел-Хакиму - Мудриот
48) Ел-Ведуду – Кој сака
49) Ел-Меџиду - Славниот
50) Ел-Баису – Кој оживува
51) Еш-Шахиду – Кој е сведок за сè
52) Ел-Хакку - Врховна Вистина
53) Ел-Векилу – Сеопшт Старател
54) Ел-Кавијју - Моќниот
55) Ел-Метину - Цврстиот
56) Ел-Велијју - Заштитник
57) Ел-Хамиду - Пофалениот
58) Ел-Мухси – Кој и ситниците ги опфаќа и со број ги знае
59) Ел-Мубдиу – Кој е почетен Творец
60) Ел-Муиду – Кој е последен оживувач
61) Ел-Мухји – Кој дава живот
62) Ел-Мумиту – Кој дава смрт
63) Ел-Хајју -Живиот
64) Ел-Кајјииму - Кој сè одржува
65) Ел-Ваџиду - Богатиот
66) Ел-Маџиду - Славниот
67) Ел-Вахиду – Единствен
68) Ес-Самеду – Кому секој му се обраќа
69) Ел-Кадиру - Сèмоќниот
70) Ел-Муктедиру – Кој сè може
71) Ел-Мукаддиму – Кој унапредува
72) Ел-Му’еххиру – Кој запоставува
73) Ел-Еввелу - Прв
74) Ел-Ахиру - Последен
75) Ез-Захиру - Јасен
76) Ел-Батину - Сокриениот
77) Ел-Валију - Кој управува
78) Ел-Мутеалију - Сèвишен
79) Ел-Берру - Доброчинител
80) Ет- Теввабу - Кој каењето го услишува
81) Ел-Мунтекиму - Кој не останува должен
82) Ел-Афувву – Кој простува
83) Ер-Реуфу - Сомилосен
84) Малику-л-мулки - Господар на сите светови
85) Зул-Џелали ве-л-Икрами – Највеличествениот и Најчесниот
86) Ел-Мукситу – Сèопшт делител на правдата
87) Ел-Џами’у – Кој сè собира
88) Ел-Ганијју - Кој е богат
89) Ел-Мугни – Кој дава богатство
90) Ел-Мани’у - Кој одзема богатство
91) Ед-Дарру – Кој допушта штета
92) Ен-Нафи’у - Кој создава корист
93) Ен-Нуру – Сеопшта светлина
94) Ел-Хади – Кој упатува
95) Ел-Беди’у - Створител (Предпочеток на сè)
96) Ел-Баки – Вечниот
97) Ел-Варису – Конечен наследник на сè
98) Ер-Решиду – Упатувач на добро
99) Ес-Сабуру - Трпеливиот


Не знаев дека АЛах имал 99 имиња ај сега објасни го ова ЛИЛЈАН
:raz::raz::raz:
 
Член од
18 јули 2009
Мислења
33
Поени од реакции
2
1.Бог-Отец-Сепак ние имаме само еден Бог Отец,од Кого се е, и ние сме во Него, и еден Господ Исус Христос,преку кого е се и ние сме преку Него.(1Кор.8,6).Еден е Бог и Отец на СИТЕ,кој е над се, и преку сите, и во сите нас (Ефес.4,6).
2.Бог - Син-Оти во Него телесно живее сета полнота на Божеството.(Колос.2,9). Да чекаме да се исполни блажената надеж и да се јави славата на великиот Бог Спасител,нашиот Исус Христос(Тит 2,13).
3.Бог-Свети Дух-Но Петар рече:Ананија,зошто го исполни сатаната срцето твое,да Го излажеш Светиот Дух и да затаиш дел од земните пари за нивата? Додека не беше ли твоја, и откако ја продаде,не беа ли парите во твоја власт?Зошто вложи во срцето твое таква работа?Ти не излага луѓе, туку Бога.(Дела 5,3.4).А нам пак ни го откри тоа Бог преку Својот Дух, зошто Духот испитува се па дури и длабините Божји. Бидејќи кој човек знае се, што има во човекот, освен човечкиот дух, кој живее во Него? Па така, и Божјото не го знае никој освен Божјиот Дух.(1Кор.2,10.11).Трите личности на Божеството се опишани во Библијата како личности кои меѓусебно одржуваат вообичаени односи.Тие, зборувајќи една за друга, употребуваат лични заменки(види:Мат.17,5;Јован16,13.28;17,1).Тие меѓусебно се сакаат и почитуваат (види:Јован 3,35;15,10;16,14).Отецот го праќа Синот (Мат.10,40),Синот се моли на Отецот (Јован 17,18), а Отецот и Синот го праќаат Светиот Дух како свој преставник (Јован 14,26;16,7).Личностите на Тројството се толку посебни,што можат да се обраќаат една на друга, да се сакаат една со друга и да делуваат хармонично во договор.Секоја од нив има посебна мисија што ја извршува дури и тогаш кога заеднички работат на такви дела како што се создавањето и откупувањето. Библиската изјава дека Бог е љубов (1 јов. 4,8)важи на ист начин за сите три личности на Божеството.Бог е љубов, а љубовта е релација, а за релација се потребни најмалку двајца.Всушност, за Бог да биде љубов, од вечноста морало да постои повеќе од една божествена личност. Кога Бог од вечноста би бил само една личност, тогаш неговата љубов би била ограничена на љубовта кон самиот себеси. Иако ниеден библиски текст не го споменува учењето за Тројството, тоа се подразбира како факт и библиските писатели го споменуваат неколку пати.
Тоа се подразбира од самиот почеток на Библијата кога Бог и Божјиот Дух се опишани при создавањето.Новиот завет изнесува дека и Христос учествувал во создавањето, дека всушност бил Творец (Јован1,3;Кол. 1,16.17; Евреите 1,2). Евангелието според Матеј (Мат.28,19) заповеда крштевање во името на Отецот ,на Синот и на Светиот Дух.Со тоа на Учењето за Тројството му се дава толкав нагласок што истото се прогласува за темелна вистина на нашата вера. При Христовото крштевање постоењето на триединственото Божество било изразано со истовремено појавување на сите три Божествени личности. Евангелието според Матеј 3,16.17. го опишува Бог Синот-Исуса при крштевањето. Божјиот Дух се појавил во вид на гулаб што се спуштил врз Исуса. Едновремено се слушнал глас на Бог Отецот кој објавил:Овој е мојот возљубен Син кој е по мојата волја. Евангелието според Лука 1,35 ги вклучува сите три Божествени личности во објавувањето на веста дека небото ја избрало Марија да биде мајка на Месија.Требало Светиот Дух да се спушти врз неа и да ја засени силата на Највисокиот, за да го роди Божјиот Син.Исус ја признал посебноста на секоја божествена личност кога рекол:А кога ќе дојде Утешителот, кого што ќе ви Го испратам Јас од Отецот, Духот на вистината, кој излегува од Отецот, Он ќе сведочи за мене.(Јован 15,26)Ова учење го потврдува така наречениот Павлов Апостолски благослов.Во молитвата, упатена на Христа за милост на Отецот за љубови на Светиот Дух за заедница, апостолот ги споменува сите три Божествени личности:Благодатта на нашиот Господ Исус Христос и љубовта на Бога и Отецот и заедништвото на Светиот Дух нека бидат со сите вас. Амин! (2Кор.13,13)







Возвишениот Аллах вели: „Аллах има свои убави имиња, па со нив повикувајте те Го!“ (Ел-’Араф)

Мухаммед а.с. вели: „Аллах џ.ш. има 99 имиња


1) Аллах - Аллах оној кој покрај Него нема друг Бог.
2) Ер-Рахман – Благиот
3) Ер-Рахим – Милостивиот
4) Ел-Мелику – Владар
5) Ел-Куддусу – Светиот
6) Ес-Селаму – Чист од мани
7) Ел-Му’мину – Кој го потврдува ветувањето
8) Ел-Мухејмину – Кој дава сигурност
9) Ел-Азизу – Којсе внимава и следи
10) Ел-Џеббару – Јакиот
11) Ел-Мутекеббиру – Силниот
12) Ел-Халику – Творец
13) Ел-Бари’у – Кој прекрасно создава
14) Ел-Мусаввиру – Кој дава лик
15) Ел-Гаффару – Кој многу простува
16) Ел-Каххару - Кој надвладува
17) Ел-Веххабу – Кој многу подарува
18) Ер-Реззаку - Кој обилен ризк дава
19) Ел-Феттаху - Кој сè отвора и решава
20) Ел-Алиму - Који сè знае
21) Ел-Кабиду – Кој стегнува
22) Ел-Баситу – Кој пружава
23) Ел-Хафиду – Кој спушта
24) Ер-Рафиу - Кој воздигнува
25) Ел-Муиззу – Кој возвишува
26) Ел-Музиллу – Кој понижува
27) Ес-Семиу - Кој сè слуша
28) Ел-Бесиру – Кој сè гледа
29) Ел-Хакему - Судија
30) Ел-Адлу - Праведен
31) Ел-Латифу - Добар
32) Ел-Хабиру – За сè е Известен
33) Ел-Халиму - Благ
34) Ел-Азиму – Голем
35) Ел-Гаффуру – Кој простува
36) Еш-Шекуру – Кој е благодарен
37) Ел-Алијју - Висок
38) Ел-Кебиру – Огромен
39) Ел-Хафизу - Кој чува
40) Ел-Мукиту – Кој внимава и воздржува
41) Ел-Хасибу – Кој сведува сметка
42) Ел-Џелилу - Величествен
43) Ел-Кериму - Благороден
44) Ер-Рекибу – Кој набљудува
45) Ел-Муџибу – Кој прима молби
46) Ел-Васиу – Кој опфаќа сè
47) Ел-Хакиму - Мудриот
48) Ел-Ведуду – Кој сака
49) Ел-Меџиду - Славниот
50) Ел-Баису – Кој оживува
51) Еш-Шахиду – Кој е сведок за сè
52) Ел-Хакку - Врховна Вистина
53) Ел-Векилу – Сеопшт Старател
54) Ел-Кавијју - Моќниот
55) Ел-Метину - Цврстиот
56) Ел-Велијју - Заштитник
57) Ел-Хамиду - Пофалениот
58) Ел-Мухси – Кој и ситниците ги опфаќа и со број ги знае
59) Ел-Мубдиу – Кој е почетен Творец
60) Ел-Муиду – Кој е последен оживувач
61) Ел-Мухји – Кој дава живот
62) Ел-Мумиту – Кој дава смрт
63) Ел-Хајју -Живиот
64) Ел-Кајјииму - Кој сè одржува
65) Ел-Ваџиду - Богатиот
66) Ел-Маџиду - Славниот
67) Ел-Вахиду – Единствен
68) Ес-Самеду – Кому секој му се обраќа
69) Ел-Кадиру - Сèмоќниот
70) Ел-Муктедиру – Кој сè може
71) Ел-Мукаддиму – Кој унапредува
72) Ел-Му’еххиру – Кој запоставува
73) Ел-Еввелу - Прв
74) Ел-Ахиру - Последен
75) Ез-Захиру - Јасен
76) Ел-Батину - Сокриениот
77) Ел-Валију - Кој управува
78) Ел-Мутеалију - Сèвишен
79) Ел-Берру - Доброчинител
80) Ет- Теввабу - Кој каењето го услишува
81) Ел-Мунтекиму - Кој не останува должен
82) Ел-Афувву – Кој простува
83) Ер-Реуфу - Сомилосен
84) Малику-л-мулки - Господар на сите светови
85) Зул-Џелали ве-л-Икрами – Највеличествениот и Најчесниот
86) Ел-Мукситу – Сèопшт делител на правдата
87) Ел-Џами’у – Кој сè собира
88) Ел-Ганијју - Кој е богат
89) Ел-Мугни – Кој дава богатство
90) Ел-Мани’у - Кој одзема богатство
91) Ед-Дарру – Кој допушта штета
92) Ен-Нафи’у - Кој создава корист
93) Ен-Нуру – Сеопшта светлина
94) Ел-Хади – Кој упатува
95) Ел-Беди’у - Створител (Предпочеток на сè)
96) Ел-Баки – Вечниот
97) Ел-Варису – Конечен наследник на сè
98) Ер-Решиду – Упатувач на добро
99) Ес-Сабуру - Трпеливиот


Не знаев дека АЛах имал 99 имиња ај сега објасни го ова ЛИЛЈАН
:raz::raz::raz:

Нема зборови :uvo::nesum: :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:
 
O

Omer el Faruk

Гостин
Лилјан ти навистина не разбираш или мајтап си тераш не ми е јасно, Господ што е според тебе??? Човек кој седи на небото???
Ај кажи ми
Не, туку белобрад старец,навален на тронот,од десно му синот, над глава му гулабот. И седи ли седи...! :toe: Така не учи Библијата.:toe:

Да видиме што сведочи Ап. Јован:

„...И Троица се, Кои сведочат на небото: Отрецот, Словот и Светиот Дух; и овие Троица се Едно...„ (Послание Јованово, 5.7).

Токму затоа, Бога го нарекуваме и Троичен и Еден: Отец и Син и Свет Дух, кои чинат Еден Бог по суштина, но и троичен Бог, во Нивните/Неговите ликови.
А заградите МИКИ1 на пасусот? Зошто не го стави пасусот во загради онаков каков што го има во Библијата?:vozbud:

Ти овие финти,да ги продаваш на друг. Не мисли дека ние пасиме трева и не читаме Библија. Види што напишав на една друга тема за овој пасус:

"Драги мои Христијани: Исус никогаш за себе не рекол дека е Бог. Единствен стих кој е најблиску до Тројството е во Првото Јованово Послание,5 глава,стих 7:

"7 (Зашто тројца се Кои сведочат во небото: Таткото, Словото и Светиот Дух; и Овие Три се едно). "


Гледате ли нешто необично во овој стих? :) -гледате ли дека целиот стих е ставен во заграда? -Сте се запрашале ли зошто е тоа така? -Ако не сте се запрашале,еве јас ќе ви кажам:

Прочитајте ја Ревидираната стандардна верзија на Библијата,која што ја ревидирале најеминентните христијански научници со најголеми теолошки титули во соработка со 50 различни кооперативни деноминации. И тие велат дека ОВОЈ СТИХ од Првото Јованово Послание,глава 5,стих 7 е:
-интерполација
-фабрикација ,или ИЗМИСЛЕН СТИХ!-"


Отворете ја Библијата и самите уверете се дека овој стих таму СТОИ ВО ЗАГРАДИ. А зошто стои во загради, имате објаснување погоре. :)

Ај МИКИ1 да те видам сега што ќе тропнеш?:vozbud::vozbud::vozbud:
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
1.Бог-Отец-Сепак ние имаме само еден Бог Отец,од Кого се е, и ние сме во Него, и еден Господ Исус Христос,преку кого е се и ние сме преку Него.(1Кор.8,6).Еден е Бог и Отец на СИТЕ,кој е над се, и преку сите, и во сите нас (Ефес.4,6).
2.Бог - Син-Оти во Него телесно живее сета полнота на Божеството.(Колос.2,9). Да чекаме да се исполни блажената надеж и да се јави славата на великиот Бог Спасител,нашиот Исус Христос(Тит 2,13).
3.Бог-Свети Дух-Но Петар рече:Ананија,зошто го исполни сатаната срцето твое,да Го излажеш Светиот Дух и да затаиш дел од земните пари за нивата? Додека не беше ли твоја, и откако ја продаде,не беа ли парите во твоја власт?Зошто вложи во срцето твое таква работа?Ти не излага луѓе, туку Бога.(Дела 5,3.4).А нам пак ни го откри тоа Бог преку Својот Дух, зошто Духот испитува се па дури и длабините Божји. Бидејќи кој човек знае се, што има во човекот, освен човечкиот дух, кој живее во Него? Па така, и Божјото не го знае никој освен Божјиот Дух.(1Кор.2,10.11).Трите личности на Божеството се опишани во Библијата како личности кои меѓусебно одржуваат вообичаени односи.Тие, зборувајќи една за друга, употребуваат лични заменки(види:Мат.17,5;Јован16,13.28;17,1).Тие меѓусебно се сакаат и почитуваат (види:Јован 3,35;15,10;16,14).Отецот го праќа Синот (Мат.10,40),Синот се моли на Отецот (Јован 17,18), а Отецот и Синот го праќаат Светиот Дух како свој преставник (Јован 14,26;16,7).Личностите на Тројството се толку посебни,што можат да се обраќаат една на друга, да се сакаат една со друга и да делуваат хармонично во договор.Секоја од нив има посебна мисија што ја извршува дури и тогаш кога заеднички работат на такви дела како што се создавањето и откупувањето. Библиската изјава дека Бог е љубов (1 јов. 4,8)важи на ист начин за сите три личности на Божеството.Бог е љубов, а љубовта е релација, а за релација се потребни најмалку двајца.Всушност, за Бог да биде љубов, од вечноста морало да постои повеќе од една божествена личност. Кога Бог од вечноста би бил само една личност, тогаш неговата љубов би била ограничена на љубовта кон самиот себеси. Иако ниеден библиски текст не го споменува учењето за Тројството, тоа се подразбира како факт и библиските писатели го споменуваат неколку пати.
Тоа се подразбира од самиот почеток на Библијата кога Бог и Божјиот Дух се опишани при создавањето.Новиот завет изнесува дека и Христос учествувал во создавањето, дека всушност бил Творец (Јован1,3;Кол. 1,16.17; Евреите 1,2). Евангелието според Матеј (Мат.28,19) заповеда крштевање во името на Отецот ,на Синот и на Светиот Дух.Со тоа на Учењето за Тројството му се дава толкав нагласок што истото се прогласува за темелна вистина на нашата вера. При Христовото крштевање постоењето на триединственото Божество било изразано со истовремено појавување на сите три Божествени личности. Евангелието според Матеј 3,16.17. го опишува Бог Синот-Исуса при крштевањето. Божјиот Дух се појавил во вид на гулаб што се спуштил врз Исуса. Едновремено се слушнал глас на Бог Отецот кој објавил:Овој е мојот возљубен Син кој е по мојата волја. Евангелието според Лука 1,35 ги вклучува сите три Божествени личности во објавувањето на веста дека небото ја избрало Марија да биде мајка на Месија.Требало Светиот Дух да се спушти врз неа и да ја засени силата на Највисокиот, за да го роди Божјиот Син.Исус ја признал посебноста на секоја божествена личност кога рекол:А кога ќе дојде Утешителот, кого што ќе ви Го испратам Јас од Отецот, Духот на вистината, кој излегува од Отецот, Он ќе сведочи за мене.(Јован 15,26)Ова учење го потврдува така наречениот Павлов Апостолски благослов.Во молитвата, упатена на Христа за милост на Отецот за љубови на Светиот Дух за заедница, апостолот ги споменува сите три Божествени личности:Благодатта на нашиот Господ Исус Христос и љубовта на Бога и Отецот и заедништвото на Светиот Дух нека бидат со сите вас. Амин! (2Кор.13,13)
Читај Омер:helou:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Не, туку белобрад старец,навален на тронот,од десно му синот, над глава му гулабот. И седи ли седи...! :toe: Така не учи Библијата.:toe:



А заградите МИКИ1 на пасусот? Зошто не го стави пасусот во загради онаков каков што го има во Библијата?:vozbud:

Ти овие финти,да ги продаваш на друг. Не мисли дека ние пасиме трева и не читаме Библија. Види што напишав на една друга тема за овој пасус:

"Драги мои Христијани: Исус никогаш за себе не рекол дека е Бог. Единствен стих кој е најблиску до Тројството е во Првото Јованово Послание,5 глава,стих 7:

"7 (Зашто тројца се Кои сведочат во небото: Таткото, Словото и Светиот Дух; и Овие Три се едно). "


Гледате ли нешто необично во овој стих? :) -гледате ли дека целиот стих е ставен во заграда? -Сте се запрашале ли зошто е тоа така? -Ако не сте се запрашале,еве јас ќе ви кажам:

Прочитајте ја Ревидираната стандардна верзија на Библијата,која што ја ревидирале најеминентните христијански научници со најголеми теолошки титули во соработка со 50 различни кооперативни деноминации. И тие велат дека ОВОЈ СТИХ од Првото Јованово Послание,глава 5,стих 7 е:
-интерполација
-фабрикација ,или ИЗМИСЛЕН СТИХ!-"


Отворете ја Библијата и самите уверете се дека овој стих таму СТОИ ВО ЗАГРАДИ. А зошто стои во загради, имате објаснување погоре. :)

Ај МИКИ1 да те видам сега што ќе тропнеш?:vozbud::vozbud::vozbud:
Моето учество на форумов не е да тропам, туку да посведочам за својата вера и својот Бог. На памет не ми паѓа да се преповторувам самиот себе, така да стојам зад она кое го пишувам.

Од друга страна, ти не си дел од Црквата, никој не те повикал да го толкуваш Писмото, па твоите толкувања се по автоматизам произволни и нерелевантни за Црквата. Ставот од муслиманските верници на форумов е повеќепати виден и јасен: Писмото е, според нив, само збирка од грешки и логички апсурди. Затоа, драги мои друговерци, не се „замарајте„ со Писмото. Заградите кои ги спомениваш, се некој, веројатно, твој производ, за Црквата и за мене, се чини, невидлив. Изразот „Татко„ не се користи во православието, туку изразот „Отец„. Тоа што Исус никаде експлицитно не вели дека е Бог, туку експлицитно, повеќепати, вели дека е Господ, но вели и тоа дека Он и Отецот „..едно се..„ (што наведува на заклучок за неговата божественост), чудата кои Он ги чинел и чини,се доволен доказ/и за Неговата Божествена природа, ама на некои тоа никако да им текне, па очекуваат некој да им пикне зборови во устата, токму такви кави би сакале да бидат запишани.

Кој друг може да воскресне упокоен, освен Оној Кој го создал упокоениот и му дал живот?

Се читаме и понатаму.

Да се надоврзам на претходно запишаното. Ева каде Исус наведува дека Он е Бог:

„...Човекот пак, од кого беа излегле демоните, Го замоли да биде со Него; но Исус го отпушти, велејќи...„
„...Врати се во домот свој и кажи им на другите што ти направи Бог...„. Тој отиде и расправаше по целиот град што му направи Исус...„ (Лука, 8.38; 8.39).

Иако стихот сам са себе е јасен, потребно е да се увидат и претходните стихови.

Ајде, Омер, што е потребно повеќе од ова?

П.С. Очигледно дека имаш повеќе мерак да бараш „грешки„ и „нелогичности„ во Писмото, отколку да се потрудиш да го примиш истото.
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
209
Поени од реакции
9
Не, туку белобрад старец,навален на тронот,од десно му синот, над глава му гулабот. И седи ли седи...! :toe: Така не учи Библијата.:toe:
Ај да беше некој атеист да го тропне ова, ама Омер ел Фарук? Мислам дека премногу добро ја познаваш книгата за да ти поверуваме дека сериозно збориш.
 
Член од
23 јули 2009
Мислења
35
Поени од реакции
3
Иако ниеден библиски текст не го споменува учењето за Тројството, тоа се подразбира како факт и библиските писатели го споменуваат неколку пати.
Фала за исцрпниот одговор, е сега се ми е јасно, освен уште една мала ситница:А колку библиски писатели имате?:nesvest:

Нема зборови :uvo::nesum: :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:
Е да ме оставивте без зборови, немам веќе што да коментирам освен една битна работа: „Се што почнувам почнувам со Бисмилах или во името на Аллах АМИН! А вие како започнувате? Во името на Таткото, Синот, Светиот Дух, ами број број тројца се не е еден!
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom