Jas ti rekov deka ne sum kompetentna da ti odgovoram samo za boldiranoto odnosno za ova ( ili muškarcima kojima nisu potrebne žene,) ...
Аллах да те награди сестро, многу убаво одговори, а за ова:
"...ili muškarcima kojima nisu potrebne žene..." ( Нур, 31) , тоа се оние кои што не искажуваат никакви страсти кон жените поради некаква причина како што е : кастрација, импотенција, идиотизам и лудило и се друго што го спречува на човекот да му се појави страст кон жената, бидејќи тука нема никава смутња или заведување.
Но, овде на станува збор за гледање на половите срамни места, туку за делот од папокот па до колената, бидејќи целото тело на жената е аврет ( забрането за гледање) освен лицето и рацете.
Текстот е нејасен па ќе одам едно по едно:.
Одам ред по ред на црвените делови:
1) Вели да се спушти фустанот! Ништо повеќе не е кажано ниту објаснето! Дали да се спушти преку гаќи, до коленици или пак до стопала? Не е воопшто објаснето и може сосема произволно да се толкува. Барем во српскиов текст. Како е во арапскиот?
Ќе пишувам со црвено за да се знае кој каде пишувал.
Самиот збор фустан е јасен по себе. Еве каде е тоа објаснето.
Мухаммед а.с. и рекол на Есма ќерката на Ебу Бекир:
" Есмо,на жената кога ќе постане полнолетна, не и е дозволено да и се гледа ништо друго освен ова и ова ( покажал на своето лице и раце) ( Ебу Давуд)
За вредноста на следењето на суннетот од Мухаммед а.с. ќе имаш можност да прочиташ подоле во репликата која ќе му следи на rymz.
2) Кои се тие стидни места? Има некаде објаснето на кои се мисли или пак произволно ќе толкуваме? Стидно место се најчесто половите органи и евентуално женските гради. За други не знам!
Целото тело на жената освен лицето и рацете. Доказ се зборовите на Мухаммед, а.с., жената е аврет(Тирмизи и Таберани). Значи таа целата, и поради тоа таа треба да го покрие останатиот дел од телото.
3) Кои се украсите? Има повеќе објаснето? Како да се толкува реченицата: ništa osim onoga što je ionako spoljašnje?
Се е надворешно освен внатрешните органи. Не ми е јасно на што мисли ниту што сака да каже. Некој да објасни?
Значи погоре рековме дека кај жената срамно место е целото тело освен лицето и рацете. На тоа се мисли.
Украсот и е дозволен на жената. Тој одговара на нејзината природа. Секоја жена е склона да биде убава, да ја истакне својата убавина и накит ( значи под украси се мисли на накит),кој од време во време се разликува, но основата на тој накит е една те иста, а тоа е - желбата да се оствари убавина и таа да им се покаже на луѓето. А под она ništa osim onoga što je ionako spoljašnje се мисли на украсите ( накитот) кој што се приметува на лицето и рацете, затоа што истото е дозволено да биде откриено, па под тоа се мисли во зборовите "... освен она што и онака е надворешно..."
4) Украсите излегува можат да се покажат на цела родбина, пријателките и робинките (другите следат во подолу). Доста голем дијапазон на покажувње. Ме интересира што се подразбира под украси?
Веќе објаснив погоре. Да додадам дека тука(во Кур'анот) се употребени и изразите џујуб, што значи деколте кај облеката, и химар,што значи шал кој ја покрива главата, вратот и градите(нивната истакнатост) за да се скријат овие места ( украси) кои што се исто така едни од причинителите на дразнење. Значи станува збор за тие места и накитот кој евентуално е застапен на истите.
5) Кои се тие мажи на кои не им требаат жени? Кој тоа ќе го одреди?
Веќе одговорив во репликата на каказиња.
6) Каква врска имаат сега срамните места??? Дете што знае за полни органи не смее да гледа а дете што не знае смее??? Да не се однесува сепак цело време за гради, полни органи или нешто трето? Многу нејасно!
Се однесува за делот од телото освен местото од папокот до колената. А се мисли на мали дечиња, бебиња.
На тој магистар, ти можеш само вода да му носиш, дека твоите верувања се базирани врз тоа што тебе некој ти го кажал, а не врз тоа што навистина е напишано. Така да, не ме засега мене многу дали ти ми веруваш или не. Пишуваниот збор во Куранот е доказ. А во Куранот, забулени жени...НЕМА!. Ете ти учен човек си, јас сум бил тој што не сум бил за верување. Докажи, цитирај (иако и претходно прашав) дел од Куранот каде што децидно се бара забуленост на жената. Кога ќе најдеш такво нешто, тогаш можеш да ми кажеш дека сум несериозен.
За Њу Ејџ верувањето кое што мислиш дека го имам, е само твој изговор, кога веќе немаш аргументи и наидуваш на човек кој што сам чита, сам донесува заклучоци, а не да слуша човек кој што нема ни основно завршено, или па ете...средно. Толкуваш Куран, како што тебе (или на некој друг) му одговара. Свесни сте дека сите сме обични смртници пред Бога...кој си ти, или јас да толкуваме тоа што веќе е напишано. Кое лицемерие...јас њу ејџ верување...само поради тоа што сум научил да читам и да мислам со моја глава.
Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhu ve resûluhu
Eшхеду ен ла илахе илалах ве ешхеду енне Мухаммеден абдуху ве ресулуху
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]
Unë besoj dhe dëshmoj se vetëm Allahu është Zot dhe se Muhammedi a.s. është rob dhe i dërguari i Zotit.[/FONT]
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Што подразбираш со основни извори на шеријатот? Тој е еден, се знае од каде потекнува, да не ти е погрешно поставено прашањето или нешто друго си сакал да прашаш?[/FONT]
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Ако мислиш на Куранот, Хадисите, Иџма и Кијас, тогаш уште во сам старт ќе те прекинам дека освен куранот, другите три се под влијание на човекот, обичните смртници. Иџма и Кијас се извори кои што се базираат на тврденија на исламски правници. Значи некој правник, решил дека така треба, и тоа го вметнал во Иџма. Утре јас ќе станам правник, и ќе променам некој закон. Тоа не мора да значи дека Куранот тоа го налага, туку е адаптација на човекот според неговите потреби. Ти кажав, прововедај некој што не знае, немој мене такви работи, дека доволно сум анализирал и учел самиот, со моја глава сум размислувал. Крај краева, самите арапи (шиитите) не го прифаќаат Кијас. Тоа доволно кажува дека има раздор и во самиот ислам поради погрешно толкување на религијата. [/FONT]
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Фала [/FONT]
“ Кога Аллах и Неговиот Пратеник ќе одредат нешто, тогаш ниту верникот ниту верничката немаат право да постапат според свое видување. А кој на Аллах и Неговиот Пратеник нема да го послуша, тој сигурно скршнал од вистинскиот пат.” ( Ел – Ахзаб, 36)
“
Нека не му се случи на ниеден од вас, наслонувајќи се на својот наслонувач, во моментот кога до него стигне нешто од она што јас сум го наредил или забранил да рече: “ Ма незнам, ние исклучиво ќе го следиме само она што е во Аллаховата Книга!”( Шафи, Ер-Рисале)
Rymz,не е битно колку јас можам некому да носам вода или не, битно е оној што кажува,кажаното
колку држи вода !Не случајно те прашав за шеријатските извори, и за келимеи шехадетот. Исламската легитимација
Ешхеду ен ла илахе иллеллах ве ешхеду енне Мухаммеден абдуху ве ресулуху ( Верувам дека нема друг бог освен Аллах, и верувам дека Мухаммед е Негов роб и Пратеник), безусловно бара од припадникот на исламот да се придржува кон таа легитимација. Она што погоре ти го цитирав се Кур'ански ајет и хадис кои што не обврзуваат да се придржуваме кон таа легитимација.
Кур'анот и Суннетот се
два неразделни извори на исламот. Со порекнување и негирање на едниот се негира и другиот. И према едногласната оценка на исламските алими/научници, тоа е неверство, беспаќе и отпадништво од исламот.
Кур'анот и Суннетот се тесно поврзани. Кур'анот е општата Аллахова порака до човештвото, а хадисот е најдобриот, најавторитативниот толкувач/коментатор на Кур'анот.
Како што вчера ти спомнав, Кур'анот не е книга која до детали го има објаснето верскиот и световниот живот на луѓето, иако неговата содржина е разнобојна, за негово вистинско разбирање потребно е толкување и дообјаснување.
Ако не беше хадисот
КАКО ЌЕ ЗНАЕВМЕ НА КОЈ НАЧИН ДА КЛАЊАМЕ, колку рекати, во кое време?
Ако не беше хадисот
НА ШТО ЌЕ ЛИЧЕШЕ АЏИЛАКОТ? Секој би го обавувал на свој начин, па во деновите на аџилакот ќе настануваше општ хаос.
Ако не беше хадисот
КАКО ЌЕ ЗНАЕВМЕ ШТО ГО РАСИПУВА ПОСТОТ, кога започнува Рамазан, што е со останатите видови на пост.
Кур'анот бара чистотија / хигиена,
НО КАКВА?, и што подразбира таа хигиена- сето тоа и уште многу други работи ги објаснал и со своја сопствена пракса покажал Мухаммед а.с.!
Пренесува Ебу Давуд во својата збирка на хадиси:
“
Кога Мухаммед а.с. ги извести асхабите за спуштањето на сурата Ен- Нур (31 ајет): “...превезите свои нека ги спуштат на градите...”, веднаш асхабите побрзаа во своите куќи за да ги известат жените што е објавено од Аллах, учејќи им ги ајетите како што слушнале од Мухаммед а.с. Мајките, сопругите, ќерките, сестрите, мирно го слушале кажувањето и Аллаховата порака. Сите биле спремни, без приговор, да го применат прописот за облекувањето па се впуштиле кон своите огтрачи и со нив се покриле. Биле задоволни, иманот влегол во нивните срца и секој пропис практично бил применет. Застанале во редовите заедно со жените на Аллаховиот Пратеник.”
И конечно еве ти фетва ( одговор) од ријасетот на исламската заедница во БиХ, по однос на ова прашање:
PITANJE: Gdje se u časnom Kuranu ženi naređuje da se pokrije?ODGOVOR: Ako pitanje glasi : "Da li se u Kur'anu naređuje pokrivanje žene?", onda odgovor glasi: Da u Kur'anu se naredjuje pokrivanje žene. U suri El-Ahzab u 59-tom ajetu. Pokrivanje žene muslimanke se, također, zaključuje iz 31-vog ajeta sure En-Nur i 33-trećeg ajeta sure El-Ahzab. Nema razilaženja među islamskim učenjacima kroz stoljeća islama da je obaveza pokrivanja žene potvrđena Kur'anom, kao obavljanje namaza.
Ako neko kaže:"Kur'an nije podrobno precizirao način samog pokrivanja, već ga općenito naređuje, pa šta da činimo?"Ogovor glasi: Kur'an, također, nije podrobno pojasnio način obavljanja namaza, hadždža, davanje zekata itd. Zato je obligatna dužnost svih muslimana da se vrate na Poslanikovu, s.a.v.s., praksu da bi znali ove pojedinosti i detalje, a Allah najbolje zna!