Македонското православие, дали да се приклучи на унијатството?

  • Креатор на темата Креатор на темата TpH_Bo_OkO
  • Време на започнување Време на започнување
Како се губи?

Со прифаќање на унијатството, се негуваат Православните обреди, односно учењето е исто, единствено што се менува е што се признава Папата.

А што имаме досега? Македонска православна црква која не е признаена од НИЕДНА друга православна црква.
Прифаќаш Папа како Божји посланик на Земјата. Прифаќаш нешто со 10 пати поголем значај од православниот владика. Прифаќаш полу-бог на некој начин, и автоматски го кршиш она што го пишува и во Библијта и она што е кажано од Православието.
За некој истото е сеедно, минорно, ама за верник...итекако прави разлика.

НЕ ја гледајте црквата само како политичко оружје. Таа има друга, и многу поважна димензија.
Одите со логика на помал отпор...Не ме признава, е ја сам ќе се откажам и ќе признаам нешо друго. Ако е така, онда дај да се откажеме од името, земјата, историјата само затоа што не се признати и да прифатиме нешто признато и големо.
 
Одлично Брат и логично.
Само идиот не знае што прават грчката и српската православна црква.
Ама тоа се ПОЛИТИЧКИ аргументи. Не црковни и духовни.

Ајде кажи ми една причина БИБЛИСКИ поткрепена, зошто да го признаам Папата?


Ада, унијатството претставува црковно единство со Римокатолиците,а не менување на верското учење.

Католиците го сметаат Папата за наследник на Св.Петар, кој бил именуван за “пастир“ и “камен“ на Христовото учење од самиот Исус.

Во тоа е поентата на “претставник од Бога“.

Не постои таква папска титула како што потенцирате со Флава.
 
Aда, Православието одамна престанало да биде тоа изворното.

Сега во нашата црква при секое чествување се споменува името на Патријархот, истиот тој кој не не' признава како Македонци со Македонска Црква.

Ако можеш да го разбереш апсурдот.

И затоа што до 1054-та ли беше, сме биле едно.

Јас како православец, не ни го знам името на Вселенскиот патријарх (ок, лажам, го знам :) ) ама политичките предиспозиции ми сугерираат дека е тешка состојбата на МПЦ во однос на севкупните случувања во Вселенската Патријаршија.

Бартоломеј и негоите претходници доаѓаат од редот на грчката црква, која знаеме каква улога имала во минатото (Братот со постот во кој го цитира Васкопуловски обаво објаснува).

Интересно е и дека, колку што јас знам, православците не го негираат папата, и по статут на севселенските собори го канат и него, и треба да присуствува. Со поделбата на исток и запад, Константинопол (градот на Македонските цареви) требало да претставува нов Рим (Византија контра Западно Римско царство).

Самиот термин православие (оние кои славуваат правилно) означува кој би требало да е во "право" во овој "судир", но глобалните факти кажуваат дека во однос на нашата позиција, многу подобро би било постоењето на унитарна христијанска црква.

Би сакал, доколку е можно (а не е ) да дојде до обединување на христијаните под "eдна капа", бидејќи е апсурдно да се делиме. Но, како што во рамките на една држава (види околу себе) постои поделба иницирана од желбата за превласт над другиот и суета, така и да постои и во црквата.

Во контекст на ова, погледнете ги сликите и мојот коментар под нив:

handshake_paul_6_masonic.png


dylanPope.jpg


Masonichandshake.jpg


pope_blair_mason_handshake.png


Разговарајќи со едно црковно лице по овие прашања ми спомена дека е интересен начинот на ракување на папата со останатите лица (особено православците) во кои раката на папата мора да е над раката над другиот, како симбол за доминацијата на католиците (види први две слики). Други интерпретации може да се толкуваат како масонски симболизам при ракувањето на папата (останатите две слики) на кои можеби ќе препознаете сличност со оваа слика на масонски поздрав.

eapass.gif
 
Прифаќаш Папа како Божји посланик на Земјата. Прифаќаш нешто со 10 пати поголем значај од православниот владика. Прифаќаш полу-бог на некој начин, и автоматски го кршиш она што го пишува и во Библијта и она што е кажано од Православието.
.


При секој црковен обред од страна на нашето свештенство се споменува името на Патријархот.
Патријархот не ја признава нашата црква.

Те прашав, дали го разбираш апсурдот?
 
Ада,драго ми е што си стоиш на своето,но ако веќе влегуваме во духовната смисла,колку што знам Исус го ширел христијанството се со една цел да се обединат луѓето во една религија.Сега ние страдаме заради едни будали кои си создале фракции во христијанството.Ние Македонците нема потреба да се цепкаме уште повеќе,има и Македонци муслимани кои се во голем број и што треба со нив да правиме,да ги отфрлиме ли браќата по крв.
Едноставно верата првин треба да ни биде Македонството
 
Ада, унијатството претставува црковно единство со Римокатолиците,а не менување на верското учење.

Католиците го сметаат Папата за наследник на Св.Петар, кој бил именуван за “пастир“ и “камен“ на Христовото учење од самиот Исус.

Во тоа е поентата на “претставник од Бога“.

Не постои таква папска титула како што потенцирате со Флава.
Владиката Св. Стефан, не е ни тоа.

А, црковното единство ми го наметнува Папата, и со самото тоа ме одвојува од учењето на православието.

Реков, јасни ми се сите политички мотиви за овој предлог, апсолутно се точни и ги прифаќам.
Но, ја гледам и линијата на помал отпор, на откажување.
И најважно, знам дека политиката не е доволно оправдување за верата.
Нејќам да станам одметник од исконското Православие. Нејќам да бегам од духовното само заради некои исфруструирани србенди и грчишта.
 
Владиката Св. Стефан, не е ни тоа.

А, црковното единство ми го наметнува Папата, и со самото тоа ме одвојува од учењето на православието.

Реков, јасни ми се сите политички мотиви за овој предлог, апсолутно се точни и ги прифаќам.
Но, ја гледам и линијата на помал отпор, на откажување.
И најважно, знам дека политиката не е доволно оправдување за верата.
Нејќам да станам одметник од исконското Православие. Нејќам да бегам од духовното само заради некои исфруструирани србенди и грчишта.


Ако не сакаш да станеш одметник, тогаш зашто би ти пречела негацијата преку Православното учење од страната на Грци,Срби и сл. ??

Со други зборови, зошто би ја признавале Вселенската Патријаршија?
 
При секој црковен обред од страна на нашето свештенство се споменува името на Патријархот.
Патријархот не ја признава нашата црква.

Те прашав, дали го разбираш апсурдот?
По правило, пред да почнеш да се молиш за било што, треба да се помолиш за непријателите и оние што те мразат, да си ги споменеш итн.
Значи, и фино пред Бога се прави што се споменува наш негатор.

Световно гледано, да апсурдно е. Ама световно гледано.

Пак не објасни како се губи православието, и неговото негување...:toe:
Па една од главните разлики што те прави православен, а другиот католик е што не ја признаваш моќта на Папата во ист контекст како католиците.
Кога ќе ја преминеш таа граница, веќе не си православен.

Ако не сакаш да станеш одметник, тогаш зашто би ти пречела негацијата преку Православното учење од страната на Грци,Срби и сл. ??

Со други зборови, зошто би ја признавале Вселенската Патријаршија?
Откако се укунала у Турско Охридската Патријаршија, ти ја признавале црквата?
И дали тогаш си идел да признаваш Папи?

Дај да не ја признаваме Вселенската Патријаршија. Дај да ги раскинеме целосно врските и со српската и со грчката...Ама, само да не си правиме галиматијас од верата и да си ја онечистиме.
 
По правило, пред да почнеш да се молиш за било што, треба да се помолиш за непријателите и оние што те мразат, да си ги споменеш итн.
Значи, и фино пред Бога се прави што се споменува наш негатор.

Световно гледано, да апсурдно е. Ама световно гледано.


Па една од главните разлики што те прави православен, а другиот католик е што не ја признаваш моќта на Папата во ист контекст како католиците.
Кога ќе ја преминеш таа граница, веќе не си православен.


Откако се укунала у Турско Охридската Патријаршија, ти ја признавале црквата?
И дали тогаш си идел да признаваш Папи?

Дај да не ја признаваме Вселенската Патријаршија. Дај да ги раскинеме целосно врските и со српската и со грчката...Ама, само да не си правиме галиматијас од верата и да си ја онечистиме.

Извини, без мешање на верски учења.
Задолжително е споменувањето на името на Патријархот.

Тоа значи дека свесно му се потчинуваме на оној кој не негира.

Световно, тој НЕМА право да не негира како Македонска црква, но го прави тоа.
 
Извини, без мешање на верски учења.
Задолжително е споменувањето на името на Патријархот.

Тоа значи дека свесно му се потчинуваме на оној кој не негира.

Световно, тој НЕМА право да не негира како Македонска црква, но го прави тоа.
Во пост сум и нејќам да се гневам, затоа со ова ќе прекинам да пишувам на темата...

Патријархот не не признава, не сме дел од Вселенскиот Собор (значи сме одделени ид православната екумена)...тогаш ајде иницијатива да не го признаваме ни Патријархот, ни Вселенскиот Собор (од годините кога не сме во него), ни спрските, грчикте другите негаторски цркви. Но, да не се откажуваме од православието како вера.

Нели ја гледаш паралелата:
1.Како држава сме изолирани и непризнаени. Па дали се откажуваме од државата, името, јазикот и ги заминуваме со некои поприфатливи и поголеми? Дали сме за НАТО и ЕУ под некое друго име, само затоа што вакви не не сакаат?

2. Сосема истото е и со црквата...Не преку дефетизам, дигање раце, откажување од своето...

А, ако се водите по логиката, приклучи ми се на најмоќниот и извелчи го бенифитот...Тогаш треба да се размислува за протестантизам, а не за католичанство.

За крај, проблемот настанува баш затоа што игнорирате верски учења и гледате само политички, и тоа во нешто што е ВЕРА.

 
Немам намера да те гневам, но никој нема право да суди за некого.
Јас не гледам предавство во православното унијатство,а верата си ја носи секој во себе.

Меѓудругото, неможам да ја прифатам покорната страдалничка улога како Христијанин.

И пред да се расфрлуваме со верски предрасуди, како информација без намера за наметнување на нешто,имено спомнав за писмото на жителите на Кукуш испратено до Папата Пии Деветти за пристапување кон унијатството во 1859 година, а сега ќе додадам само дека и Гоце Делчев бил Унијат.

Па не сум баш сигурен како треба да го класифицираме, како еретик,предавник, или само Македонец доволно ќе е?
 
Немам намера да те гневам, но никој нема право да суди за некого.
Јас не гледам предавство во православното унијатство,а верата си ја носи секој во себе.

Меѓудругото, неможам да ја прифатам покорната страдалничка улога како Христијанин.

И пред да се расфрлуваме со верски предрасуди, како информација без намера за наметнување на нешто,имено спомнав за писмото на жителите на Кукуш испратено до Папата Пии Деветти за пристапување кон унијатството во 1859 година, а сега ќе додадам само дека и Гоце Делчев бил Унијат.

Па не сум баш сигурен како треба да го класифицираме, како еретик,предавник, или само Македонец доволно ќе е?
Јас не споменав еретици и предавници :).

Кога црквата ќе стане политичко оружје, се случува она што нам ни се случува. Србите и Грците, како политички непријатели го пренесуваат непријателството и во црквата, што е многу не-христијански. Но, тоа е.

Затоа е веројатно најдобро верата да остане лична работа. И јас конкретно, не можам да го прифатам следново: Во православието има три реда свештенство. Кај католиците ги има истите, пллус четвртиот ред, Папата, кој е над се и кој е над секој синод и слично.

Како и да е, како Македонка знам и ги признавам бенифитите од Унијатство.
Како верник, не го прифаќам и ќе го почитувам, ама нема да му се поклонувам на Папата како католиците.

И како инфо: Рускиот покоен патријарх организираше заедничка служба на Македонската и Антиохиската црква(што значи, не верифицираше на некој начин) и агитираше кај Романците за признавање. Ако најдеме наклонетост и кај следниот патријарх, можеби признавањето и не е толку неизводливо.
 
Како и да е, како Македонка знам и ги признавам бенифитите од Унијатство.
Како верник, не го прифаќам и ќе го почитувам, ама нема да му се поклонувам на Папата како католиците.
Ние отсекогаш сме трпеле тортури и како Македонци, и како верници, и тоа највеќе од православните.

Затоа го гледам овој чекор како крај на тие тортури. И како верници, и како Македонци.
 
Ние отсекогаш сме трпеле тортури и како Македонци, и како верници, и тоа највеќе од православните.

Затоа го гледам овој чекор како крај на тие тортури. И како верници, и како Македонци.
Ти ги разбирам мотивите и се слагам со нив.
А, не се слагам со Папата :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom