Автомобил за МК патишта

  • Креатор на темата Креатор на темата Harko
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
2 септември 2005
Мислења
90
Поени од реакции
12
Се мислам што е најдобро за нашите крш патишта? Џип (СУВ) или голема лимузина со долго меѓуоскино растојание? Дефинитивно звтомобилите со тврдо подвозје не се за кај нас (освен ако не се користат за вадење камен од бубрези...).
 
А зашто не обичен седан од типот Ауди А4? Зборувам за моделите од 98-00 година што се произведуваа.....тоа ми е мене најубав автомобил воопшто:smir:.
Еве сличе....ова е туниран со v6 мотор...перверзија од кола:

a4.jpg
.
 
Што ако се меки французите кога се прават партал на нашиве патишта (од лично искуство)
Германските ауто некако ми се најиздржливи
 
Што ако се меки французите кога се прават партал на нашиве патишта (од лично искуство)

Што имаше француско ти? Рено 9-ка некоја, од минатиот век, ако добро памтам?
Немој да генерализираш (од лично искуство) ;)
 
Kolku orginalno ke izgleda Skopje koga site po ulicite bi gi vozele ovie:
Whi5RYaR90N7VRjq.v.jpg

sekogas koga ke iskocam so kola niz centar se nerviram maksimalno, nemozes da ne primetis kako ti propaga kolata vo dupki kolku i da sakas da si smiren.Na sred rekord ima sahta dlaboka 10tina cm, pred josip broz skolovo e relly, partizanska da ne ja spomnuvam, bulevorot so proaga niz biser, tri biseri...e nerven slom, celo Skopje e katastrofa, vo Ohrid sedis ubavo na sedisteto dodeka ne pogodis bilo kakva dupka, koga ke ja pogodis izmesten si...da ne zboruvam za drugite gradovi.
 
Што имаше француско ти? Рено 9-ка некоја, од минатиот век, ако добро памтам?
Немој да генерализираш (од лично искуство) ;)
19 од 1996 год, партал се направи по дупките за неполни 6-7 години
 
Само СУВ возило е за кај нас ако сакаме да шетаме низ цела наша државичка, да можеме онака комотно за викенд да тркнеме на планина или да се повозиме по град со малку поголема брзина од 15 км на час а да не ја уништиме колата.
 
Не планирам наскоро да купувам кола туку само ме интересира што најдобро ги апсорбира дупките. Дали е големината на тркалата (15 инчни vs. 17 инчни фелни на пример)? Или можеби меѓуосовинското растојание комбинирано со подесувањето на подвозјето. Јас имам Астра стара неполна година. Подвозјето е толку круто што се граничи дури со непријатно. Не е проблем во градското возење - се вози полека и може да се „избегнат“ дупките. Кога ќе излезам на отворен пат како возам на калдрма во некое село. Секцијата Велес-Скопје пред тунелот кај Катланово ми е посебно омразерна...
 
Види вака. Подебела гума подобро ги апсорбира нерамнините пример за Југо подобро 165/70 R13 отколку 145/70 R13 само рачунај дека колата повеќе ке троши бензин но и ке биде постабилна. Со поголем бандаж во случајот како што ти велиш R17 посилно ќе ги чуствуваш дупките особено ако имаш нископрофилна гума. :smir:
 
Види вака. Подебела гума подобро ги апсорбира нерамнините пример за Југо подобро 165/70 R13 отколку 145/70 R13 само рачунај дека колата повеќе ке троши бензин но и ке биде постабилна. Со поголем бандаж во случајот како што ти велиш R17 посилно ќе ги чуствуваш дупките особено ако имаш нископрофилна гума. :smir:
Се ставаат секогаш гуми со фабрички пропишана димензија!!!
Ако веќе менуваш, си има и онлајн конфигуратори, што смееш, што не. Така...многу работи се заебуваат на колата
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom