concrete
alte Esel
Ne dzabe velat : para i budala...pun svet....(Hrvato-Srbive...
)
a ova ????????????????:

a ova ????????????????:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Џиш, ај батко да те праша...Добро броиш, ама си грешка...
4 колена се за летечи лагери (клипови кои се балансирани со тег од другата страна) додека 5 се за лежечи (држачи за радилицата), така да доаѓа дека имаме 4 летечи и 5 лежечи = 4 цилиндричен мотор. Од V8 е дупло поголема и далеку подебела (има поголема сила на оптеретување и може лесно слаба да се скине на 2 дела).
Џиш, ај батко да те праша...
Кои 4 цилиндрични мотори имаат 3 лежишта на радилицата? Само марка и период да ми кажеш?
Ова, онака квиз...
Арно си изброја ти, ова е 4 цилиндрична, со 5 лежишта за лежечи лагери.Искрено не броев воопшто колку колена на радилицата се... Ова од 3 цилиндрична радилица е?
Едит: Појма неам кој може да е... Прв пат слушам дека има некој таков прототип![]()
Конкрит погодиFIAT ?????????![]()
![]()
Она на сино фарбано?Koj e od Strumica neka odi kaj EXCLUSIVE,tamu ima edno parkirano FICO kabrio i neka go slika,zakon e FICO-to!
Арно си изброја ти, ова е 4 цилиндрична, со 5 лежишта за лежечи лагери.
Конкрит погодиФИАТ од 60-тите сериски ги вградувал таквите мотори од 650, 750, 850, 1100, 1300, 1500 кубика...
Она на сино фарбано?
Ne dzabe velat : para i budala...pun svet....(Hrvato-Srbive...)
a ova ????????????????:
![]()