Колку и дали се служиме со пагански обичаи?

  • Креатор на темата Креатор на темата petite cherie
  • Време на започнување Време на започнување
Просто и едноставно: КАКО исцелуваа Апостолите Христови? Од нив самите? Барем тоа е запишано во Новиот Завет.
Па као исцелувале преку коски на мтрви свети или од Исус Христос ?
Како е пишано во Новиот Завет ??
 
Пророкот Исаија во 53 глава пишува дека 'преку неговите рани ние се исцеливме' стих 5 Само да надополнам: овде станува збор за Господ Исус Христос.

Во православието има КОСКИ кои изцелуват-како што МИКИ велиш ти.
Кај католиците има распетија кои крварат!
Ме интересира дали и во православието има такви појави?! Оти исто така има и икони или слики од дева Марија каде што таа НАВОДНО просолзува.
 
Тогаш си гледал...сега си во некој филм!...ама некој ептен без везе филм:vozbud:

...ма. све е без везе...
Туку, дај барем еднаш, удостој ме/не со еден твој содржаен пост.
 
Пророкот Исаија во 53 глава пишува дека 'преку неговите рани ние се исцеливме' стих 5

Во православието има КОСКИ кои изцелуват-како што МИКИ велиш ти.
Кај католиците има распетија кои крварат!
Ме интересира дали и во православието има такви појави?! Оти исто така има и икони или слики од дева Марија каде што таа НАВОДНО просолзува.
Aма да се запрашаме од каде е таа моќ дали е од Исус или од оној Лукавиот ???
Има исцеление од Икони во прљвославието но прекршуваат една Божја заповед
не си прави идоли од она што е на небото или на земјата.
 
Пророкот Исаија во 53 глава пишува дека 'преку неговите рани ние се исцеливме' стих 5

Во православието има КОСКИ кои изцелуват-како што МИКИ велиш ти.
Кај католиците има распетија кои крварат!
Ме интересира дали и во православието има такви појави?! Оти исто така има и икони или слики од дева Марија каде што таа НАВОДНО просолзува.

Не велам дека коските исцелуваат, велам дека маслото кое истекува од нив има исцелителна моќ, поради благодатната енергија од Светиот Дух.

Кај римокатолиците, постојат т.н. „стигмати„. рани Исусови, кои наводно се појавуваат кај нивните живи светители а кои православието не ги познава и признава за автентични, освен како демонска (само)измама.

Да, има икони каде мајката Божја просолзува а тие солзи се воедно и предупредување за блиското зло кое ќе го стрефи одреден народ. Тоа се случи 1999 г, кога беше бомбрадирана Србија, каде просолзеа икони во српските манастири во Косово а слично беше и во Македонија, кога (колку ми е позанто) просолзе икона од лешочкиот манастир, по што следуваше војната од 2001 г.
 
Не велам дека коските исцелуваат, велам дека маслото кое истекува од нив има исцелителна моќ, поради благодатната енергија од Светиот Дух.

Кај римокатолиците, постојат т.н. „стигмати„. рани Исусови, кои наводно се појавуваат кај нивните живи светители а кои православието не ги познава и признава за автентични, освен како демонска (само)измама.

Да, има икони каде мајката Божја просолзува а тие солзи се воедно и предупредување за блиското зло кое ќе го стрефи одреден народ. Тоа се случи 1999 г, кога беше бомбрадирана Србија, каде просолзеа икони во српските манастири во Косово а слично беше и во Македонија, кога (колку ми е позанто) просолзе икона од лешочкиот манастир, по што следуваше војната од 2001 г.
Но треба да го испитаме духот на тоа и дали треба да веруваме на икони мислам дека таа икона јас ја признавам како уметничко дело а не да и се молам зошто кршиш свесно божја заповед
 
Aма да се запрашаме од каде е таа моќ дали е од Исус или од оној Лукавиот ???
Има исцеление од Икони во прљвославието но прекршуваат една Божја заповед
не си прави идоли од она што е на небото или на земјата.

Маријанчо, кажи ми, како може со лоша постапка да се стори добро дело? Како може лукавиот да стори нешто добро?
А втората Божја заповед, читај ја до крај, оти на крајот вели:„ немој да им се поклонуваш и немој да им служиш„. Поклонот кон иконата е оддавање чест на Светителот , но тој веќе не е дел од овој свет па така не можеме да му служиме, оти така забранува Божјата заповед.
 
Маријанчо, кажи ми, како може со лоша постапка да се стори добро дело? Како може лукавиот да стори нешто добро?
А втората Божја заповед, читај ја до крај, оти на крајот вели:„ немој да им се поклонуваш и немој да им служиш„. Поклонот кон иконата е оддавање чест на Светителот , но тој веќе не е дел од овој свет па така не можеме да му служиме, оти така забранува Божјата заповед.
Ќе ти одговорам и на ова поставено прашање.
Дали може да направи добро
Па Ѓаволот како ќе те придобие ќе ти сервира нешто убаво додека да идеш кај него а после готов си. Така е тоа.
Ако Бог рекол не си прави идоли ( икони ) значи не си прави
Оти Исус рече што ид а барате од Господ во Мое име ( Исус ) ќе ви биде дадено а не рече на Света Петка или Света Шеска или не знам уште што не.
 
Не велам дека коските исцелуваат, велам дека маслото кое истекува од нив има исцелителна моќ, поради благодатната енергија од Светиот Дух.

Кај римокатолиците, постојат т.н. „стигмати„. рани Исусови, кои наводно се појавуваат кај нивните живи светители а кои православието не ги познава и признава за автентични, освен како демонска (само)измама.

Да, има икони каде мајката Божја просолзува а тие солзи се воедно и предупредување за блиското зло кое ќе го стрефи одреден народ. Тоа се случи 1999 г, кога беше бомбрадирана Србија, каде просолзеа икони во српските манастири во Косово а слично беше и во Македонија, кога (колку ми е позанто) просолзе икона од лешочкиот манастир, по што следуваше војната од 2001 г.

Зошто велиш дека ОВИЕ појави во католицизмот се ДЕМОНСКИ?!
Зошто па во ПРАВОСЛАВИЕТО би биле од Бог?
 
Зошто велиш дека ОВИЕ појави во католицизмот се ДЕМОНСКИ?!
Зошто па во ПРАВОСЛАВИЕТО би биле од Бог?

Во еден свој постар пост, дадов православно видување за „светоста„ од римокатоличките „светители„ па незнам колку е мудро да се преповторувам,. Едноставно, римокатоличките „светители„ се поединци кои живеат во т.н. прелест. односно во состојба на духовна самоизмама, сметајќи се себеси за достојни да го имитираат Христа и Неговите рани па дури и директно да Му се обраќаат. На пр., „светиот„ Фрањо Асишки до таа мера се поместил од умот, што почнал да им проповеда и нарастенијата (!!!). Една од “светителките„ ( не и го памтам името) одлепила скроз, па во своите записи ги опишува своите сензуални доживувања со наводниот христос....

Православието не ги признава стигматите па кога би се појавиле кај некој од правосалвните верници, сигурно би биле оценети како демонско влијание.
Патем кажано, научните видувања на стигматите се негативни: ниеден здраворазумен научник не ги прифаќа тие рани како релани, туку како самонанесени. Праославието вели дка стигматите се демонска измама. за да може „стигматичарот„ да ја засили својата гордост и мислење дека неговото живеење е токлу многу правдено. што се удостоил да наликува на Христа на крстот. Ајде да се потсетиме како беше распнат Апостолот Петар во Рим...
 
Во еден свој постар пост, дадов православно видување за „светоста„ од римокатоличките „светители„ па незнам колку е мудро да се преповторувам,. Едноставно, римокатоличките „светители„ се поединци кои живеат во т.н. прелест. односно во состојба на духовна самоизмама, сметајќи се себеси за достојни да го имитираат Христа и Неговите рани па дури и директно да Му се обраќаат. На пр., „светиот„ Фрањо Асишки до таа мера се поместил од умот, што почнал да им проповеда и нарастенијата (!!!). Една од “светителките„ ( не и го памтам името) одлепила скроз, па во своите записи ги опишува своите сензуални доживувања со наводниот христос....

Православието не ги признава стигматите па кога би се појавиле кај некој од правосалвните верници, сигурно би биле оценети како демонско влијание.
Патем кажано, научните видувања на стигматите се негативни: ниеден здраворазумен научник не ги прифаќа тие рани како релани, туку како самонанесени. Праославието вели дка стигматите се демонска измама. за да може „стигматичарот„ да ја засили својата гордост и мислење дека неговото живеење е токлу многу правдено. што се удостоил да наликува на Христа на крстот. Ајде да се потсетиме како беше распнат Апостолот Петар во Рим...

Велиш дека 'ниеден здраворазумен научник не ги прифаќа тие рани како релани, туку како самонанесени'
Зошто тогаш, следејќи ја таа ЗДРАВОРАЗУМСКА ЛОГИКА некој би ги прифатил КОСКИТЕ, т.е. СВЕТЕЦОТ кој преку своите коски исцелува и солзите на дева Марија?

Или овде не треба ЗДРАВОРАЗУМСКА ЛОГИКА?!?!?!
 
Велиш дека 'ниеден здраворазумен научник не ги прифаќа тие рани како релани, туку како самонанесени'
Зошто тогаш, следејќи ја таа ЗДРАВОРАЗУМСКА ЛОГИКА некој би ги прифатил КОСКИТЕ, т.е. СВЕТЕЦОТ кој преку своите коски исцелува и солзите на дева Марија?

Или овде не треба ЗДРАВОРАЗУМСКА ЛОГИКА?!?!?!

Скоро гледав еден документарец, на кој тема беа стигмаите на еден од тазе прогласените светители од римокатоличката црква. Неговите стигмати беа кометирани од компетентни научници, кои не ги прифаќаа таквите појави кај „светиот„. Значи,. не велам јас, туку тоа го велат научни фаци. Јас коментирам од верска а не од научна позиција.
Понатаму.
Верските категории се прифаќаат со ДУХ и со ВЕРА а материјалните, световните категории, се прифаќаат со РАЦИО, рационално, разумски. На пример, чудата на исцелување, кои не подлежат на нам познатите физички закони, се прифаќаат со вера, а материјалните појави, кои подлежат на физикалните закони од овој свет, се прифаќаат со разум.
Неслучајно православниот Симбол на верата, почува со изразот „верувам...„. Никаде во Симболот на верата не стојат поимите:знам, гледам, слушам, допирам...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom