Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Да ве прашам тука некои прашања, пред да ја остварам намерата да го однесам точакот во Вучко.

Го купив пред скоро 2 години, 24-брзински Cross со SRAM 3.0 и 4.0 напред кај брзините.Алуминиумски со Zoom амортизери предни и задни (слика во нареден пост).
Но, јас откога го имам купено, му откажав љубов, само го возев, а не се грижев за него :/

И дури по сегашната проверка видов дека предните амортизери се заглавени, а пак позади брзините "бегаат", односно некогаш иде 1 понапред, а некогаш паѓа.
Може некој од овие проблеми сам да решам? :)

Како што ме служи сеќавањето, предните амортизери се подмачкуваат така што се вадат тие капачињата?
После воопшто не ми текнува, требаше ден да седи или слично?

едит - диск каде може да ставам и која цена се отприлика?
 
Амортизерите ќе мора да се отворат и да се погледаат во каква состојба се, можеби ќе треба да се смени некое делче. Брзините се раштелувале, лесно можат да се наштелуваат кај мајстор, можеш и сам ама зависи од типот на менувачот и доста би било заморно да пишувам како преку форум.

За диск има еден проблем. Прво треба да имаш на рамот места каде да се прикачат дискови (по 2 дупки долу лево на амортизерот и позади на рамот) Друг проблем е што бандажите кои подржуваат диск се различни од оние што ги имаш (на главата имаат 6 дупчиња на кои се нашрафува роторот. Инаку цена за дисковите е околу 50-100 евра за еден.

 
Ajde i jas da posolam malce pamet :toe: Da bidam iskren do sega ne sum vozel kocnica na disk, ali site sto probale vikaat deka evtina disk kochnica e daleku po za nigde od sredna ili visoka klasa kocnica na bandazz (v-brake ili koja i da e) Tie od 50eu se mehanichki disk kochnici, znaci na sajli a ne hidraulichni. Lugje shto gi vozele ne se bash najzadovolni. Inaku da, treba da imash plochka na samiot ram za shtrafenje na shepata i na samata glavina mesto za shtrafenje na diskot, kako shto kazza prethodniot forumdzija. Moj sovet ti e da si investiras u nekoja podobra Avid kochnica i ponataka Koolstop paknovi i ich da ne ti chue. Em ke pomines poevtino em ke dobies odlichno kochenje. E sea, ako sakash radi shema disk toa e vekje druga pricha neli...mozzda devojcinjava na staza se palat na diskovi, kojznae :vozbud:
Vo odnos na predniot amortizer, da ne recham vilushka neli, jas kolku sto znam, barem ovie shto se podobrive marki, modelite shto se od poniska klasa ne im se servisiraat tuku ednostavno si kupuvash nova. Na primer RockShox Dart 1 i na nea slicni. Ne znam kako e kaj tebe taka da ne mozzam da ti pomognam :kesa:


Pozdrav

Aleksandar
 
Точно е ова што го напиша 2Slow2Race. Тие дискови од 50 евра не се ич добри. Дефинитвно лошо кочат, бетер од обична кочница плус тоа шкрипат ужасно, тежат повеќе, а од диск кочница може и амортизерот да добие луфт. Само за шминка се добри. Пример за квалитетна диск кочница е Avid и чини 100 евра една. Хидраулична е и ненормално добро можеш да го дозираш кочењето сосема друг филинг е.
 
Ajde i jas da posolam malce pamet :toe: Da bidam iskren do sega ne sum vozel kocnica na disk, ali site sto probale vikaat deka evtina disk kochnica e daleku po za nigde od sredna ili visoka klasa kocnica na bandazz (v-brake ili koja i da e) Tie od 50eu se mehanichki disk kochnici, znaci na sajli a ne hidraulichni. Lugje shto gi vozele ne se bash najzadovolni. Inaku da, treba da imash plochka na samiot ram za shtrafenje na shepata i na samata glavina mesto za shtrafenje na diskot, kako shto kazza prethodniot forumdzija. Moj sovet ti e da si investiras u nekoja podobra Avid kochnica i ponataka Koolstop paknovi i ich da ne ti chue. Em ke pomines poevtino em ke dobies odlichno kochenje. E sea, ako sakash radi shema disk toa e vekje druga pricha neli...mozzda devojcinjava na staza se palat na diskovi, kojznae :vozbud:
Vo odnos na predniot amortizer, da ne recham vilushka neli, jas kolku sto znam, barem ovie shto se podobrive marki, modelite shto se od poniska klasa ne im se servisiraat tuku ednostavno si kupuvash nova. Na primer RockShox Dart 1 i na nea slicni. Ne znam kako e kaj tebe taka da ne mozzam da ti pomognam :kesa:

Околу диск кочниците со сајла... Точно е дека се прилично лоши, имам провозено таков велосипед и по 3-4 посилни закочувања сајлата се разлабавува и ништо од кочењето. Слично со обичните кочници.
 
JeepMKD sakase da kazzesh deka posle 3-4 zdravi zakochuvanja obichnite kochnici se razlabavuvaat i slabo kochat posle?!? Ili jas ne sum te razbral neso? Ako si go mislel toa da go kazzesh ondak vo golema zabluda si. Imam relativno evtini kochnici momentalno, i posle 1000km kochat manje-vishe so istiot kvalitet kako i koga bea novi.
Btw koga se kochnici vo prashanje ne e samo kolku jako stegaat, tuku i kolku precizno mozzesh da ja dozirash silata na kochenje. E vo toj segment evtinite mehanichki disk kochnici bile teshka utka.

Pozdrav,

Aleksandar
 
Збориме за комплет преден/заден амортизер од 50 евра?! или за една? бидејки една BB5 авид диск , со ротор ти е 2800денари. без рачка , без сајла и без кошулица. се на се , со асална рачка Avid SD5 Која е околу 500-700 денари , и кошулица и сајла околу 200 денари ти испаѓа приближно 3500-4000 денари. Јас користам механички BB5 Avid дискови и сум презадоволен од нив. рачунајте возам Downhill каде што кочниците се од живото-спасувачко значение.

Околу диск кочниците со сајла... Точно е дека се прилично лоши, имам провозено таков велосипед и по 3-4 посилни закочувања сајлата се разлабавува и ништо од кочењето. Слично со обичните кочници.

Тоа е кога користат алуминиумски штрафофи со мал индекс на јакост , кој кога ќе го заштрафиш се деформира според сајлата и и прави канал на сајлата по кој таа може да проклизне. се решава со челична шајбничка која ќе ја зашмирглате од двете страни. И со усул ама здраво стегање на штрафчето:D мада , никогаш неможеш да имаш потполна доверба во таква кочница.


Btw еве го мојот бајк:D
4190_1146799063031_1019187573_30451133_8255499_n.jpg


Спецификации:
- Преден Амортизер - Rock Shox Tora 318 140mm Air/u Turn/motion control 2009 model
- Бандажи - Specialized P1
- Кочници - Avid BB5 Disc / Rotor 160mm Avid
- Гуми - Front Maxxis Minion DH 2008 / Rear Maxxis Mnion DH 2007
- Рам - Ram 16` mat white
- Гидан - Truvativ XR 700mm
- Стем - Truvativ XR 80mm
- Шипка за седиште - Truvativ Double Clamp
- Седиште - Velo Plush
- Сајли и кошулици - Jagwire
- Шифтери - Sram SX5 shifters
- Менувачи - Front SRAM 3.0 / Rear SRAM SX4
- Пренос - Truvativ ISOFLOW 36
- Запчаник - SRAM DH850 / 8speed.
 
Ubav tochak. Posebno predniot amortizer/vilushka, slabo koshta kolku ostatokot od tochakot zaedno a? ;-) Mada ako vozish downhill sigurno si gi zasluzzila parite :-D

Pozdrav,

Aleksandar
 
Ubav tochak. Posebno predniot amortizer/vilushka, slabo koshta kolku ostatokot od tochakot zaedno a? ;-) Mada ako vozish downhill sigurno si gi zasluzzila parite :-D

Pozdrav,

Aleksandar

амортизерот е 15000 денари:D али ги заслужува до последен денар.. хехе..
 
Екстра бајк и солидна опрема, уште илјадници километри да си се извозиш:helou:
 
денес на кеј бев...30км...доста солидно...со оглед шо задното апаретче ме зезаше,искривено е,ново треба да стаам и после дооолга пауза посвторно на кеј...
 
MEHANI4KITE diskovi voopsto ne se losi po6to i jas vozam downhill i sum zadovolen :D MKD SCOUT dobar to4ak posebno za BUNNYHOP :D .... 16.A kolku go zede ramot ???
 
денес на кеј бев...30км...доста солидно...со оглед шо задното апаретче ме зезаше,искривено е,ново треба да стаам и после дооолга пауза посвторно на кеј...
Какво апаратче ?
 
Веројатно мислиш на задниот менувач
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom