што мењаваат бе 5.000 ити не зафркавај така:uvo:
Добро де, реков МАЛКУ ПОСКАПИ, од онаа сума за која што ти велиш: 20,000 за шлепер! Е сега што менуваат тие!? Незнам за некого многу, за тебе (што имаш многу пари малку!).... Инаку овие 25,000 се само дел од трошоците што за да се влезе во еден таков бизнис. Јас ќе ги наведувам додатните трошоцим а ти собирај!..... Реков толку се движат цените на 5-ките во Литванија, Естонија, Данска, Англија.... трошоци од иљадарче Еврејчина да го донесиш! (ШТО Е БРЕ ОВА? И ЈАС ПОЧНАВ ДА ЗБОРУВАМ КАКО ТЕБЕ, КАКО СТРАНЕЦ! - ЕПИДЕМИЈААААА! :nesvest: ха-ха-хахах!) на темата да се вратам. Потоа од странски таблички да го преведеш на наши треба да платиш царина и данок овде.... По тарифен правилник, ако имаш среќа (сега паушално да лупнам) ... ама помалку од 6-7,000 неможеш да поминеш! За кола се плаќа по 2-3,000 Евра, нели зависно од зафатнината на моторот, вредноста на возилото и староста негова.... Е сега....ја додаде ли оваа сума? Натаму.... за да ги добиеш сите сертификати и ЦЕМТ дозволи (Ова од Леандра податок).... ти треба цертификат за компетентност на управител исто и за возачите.... ај што треба да полагате како за правосуден испит.... туку и спремање на документацијата ќе те чини 400-500 Евра.....И кога ќе ги собериш сите документи и добиеш дозвола за международен транспорт.... ти требаат ако не основни тоа обртни средства: Да го натанкираш шлеперот, да му дадеш аванс на шоферот од 1000 евра, па нешто за недајбоже..... Е сега кога собра кажи му на пријателчето што прашува и бара бизнис за 20,000 Евра.... уште колку му требаат за да почне со овој бизнис!? Не ќе да е само + 5,000 Евра, за да речеш што менуваат тие!
--- надополнето ---
Башка *лезет* .... што вели Спенсер, ако земиш полуприколка, треба да спремиш уште најмалку уште 8,000,- до 10,000,- .... А од поновите и од повисока класа како: Koegel, Schmitz, Krone... може да чинат и поскапо од италијанската ЕКО5-ка од 2006-та!!!