Виповци почнаа да зафркаваат.
Ја проверувам сметката и гледам невообичаено висока сметка.
Ако претходниот ден ми била 50 ден, наредниот ден гледам 350 ден.
А јас зборував само со бројот со кој ми е бесплатно.
Фино лепо се јавувам во Контакт Центарот и една типка (засега не ја прозивам) ми се јавува, па и велам имам невообичаено висока сметка , нема шанси да е толку, ќе ве замолам да ми кажите на што се должи и да не е случајно некоја грешка,оти се јавува веднаш после паѓањето на мрежата во саботата-неделата.
Оваа така дрско ми одговара дека нема шанса да биде грешка , на мое барање да ми каже детална сметка ,ме упатува да одам во соседниот град (да потрошам бензин 500 ден) за да ми кажеле каде сум звонел т.е. ЗА ШТО ТРЕБА ДА ПЛАТАМ !?!!
Демек таа од Скопје незнаема како ми се тарифираат разговорите и неможела да ми каже детална сметка.
Е сеа се мислам , дали да почнам наоколу да им правам рекламации за непрофесионално и дрско постапување со потрошувач...
И каков е тој оператор кога незнаеле како се тарифираат разговоритеи кои неможеле да ти дадат детална сметка ????
Така да ова е еден пример за ГОЛЕМ минус на ВИП Македонија , со кој почнуваат да одат во нечесни работи....
Потрошувачкото право согласно законот за Заштита на потрошувачите ќе си го искористам ,па ако не ми достават детална сметка на разговори највероватно во прва мера ќе им опнам приговор а потоа ќе размислуваме и за посериозни мерки на планот на уривање на рејтингот...
Сумата плус што ми ја пресметале не е возможна бидејќи од претходно искуство никогаш немало НИ ПРИБЛИЖНО иста сума, а ова зголемување е карактеристично на почетков на неделава, бидејќи до петокот сметката си беше тамам...
Така да ако менаџментот на ВИП користи press Clipping нека го прочита и овој коментар и нека подразмисли малце на системот кој го имаат, со кој на потрошувачите им налагаат да патуваат од еден во друг град за да си дознаат за што плаќаат...