Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Да изгледа е така, но имам видено во Хрватска дека за коли се продаваат такви обрачи (во боја) за бандажи во вид на траки кои се лепат и изгледаат така ама изгледа кај нас сеуште не се продава такво нешто
 
Имам 125цм скутер, чајниз :) 4 тактен. Не сум го запалил 2 месеци, освен тоа што ке мењам акумулатор, што друго треба да пазам пред го запалам, треба ли уље да сменам или нешто сл? Тоа прашање ми е под а , а под б дали може да пробам да го пунам акумулаторот (12v 9A) со пуњач за акумулатор за кола? нема ли да го изчурам? Ја мислам дека ќе може да го стаам едно 1 саат да се пуни и нема да биде проблем, ама не сум сигурен па затоа ве прашувам вас :smir:

А имаш предходно нешто менувано?
Ако немаш под хитно каиш, со него заедно и ролни смени си и терај....не за нешто друго кинеските каиши се тиња и издржуваат малце по 6-7000 километри максимум, мада држат и повеќе али јас не би тестирал издржливост туку би си сменил (т.е. ќе сменам да пукне пак сонцето и да зеам плата). Провери гуми, дал се во ред, амортизација, глицеринче ово оно. Зашто да го пуниш акумулаторот т.е. батеријата? Едноставно пробај да запалиш, ако запали супер ако не запали со кабли запали или во тој случај пуни го. Мојот скутер запали од прва пред една недела (150 цц кинез) ама со тоа што батеријата ја чував дома на топло :)
Се покажа супер бе мамата негова кинеска:)
 
Moже ли некој во кратки црти да ми објасни што се фризира на машината од 50 кубика и какви перформанси можат да се извлечат?
 
Moже ли некој во кратки црти да ми објасни што се фризира на машината од 50 кубика и какви перформанси можат да се извлечат?

Па можеш да ставиш поголем клип,ама некако радалицата да ја дотераш оти брзо ке летне.Да ставиш друг карбуратор или на истиот да му ја смениш дизната спортски ауспух обавезно и имаш брзина некаде околу 80 км/ч. Иначе јас шо го имав мојот автоматик беше добро разработен и само со спортски ауспух и сменета дизна одеше некаде 75.
 
Moже ли некој во кратки црти да ми објасни што се фризира на машината од 50 кубика и какви перформанси можат да се извлечат?

кажи за каков мотор или скутер се работи и кожи до колку пари планираш да дадеш за фризирање ???
 
Moже ли некој во кратки црти да ми објасни што се фризира на машината од 50 кубика и какви перформанси можат да се извлечат?
На 2-тактна машина од 50 цц најчесто се започнува со спортски ауспух, полесни ролни, малите федерчиња за квачило кои што даваат подобар старт, централен федер, спортски варијатор по можност тоа би било за почеток...
 
На 2-тактна машина од 50 цц најчесто се започнува со спортски ауспух, полесни ролни, малите федерчиња за квачило кои што даваат подобар старт, централен федер, спортски варијатор по можност тоа би било за почеток...

Па добро бе луѓе толку ли ве мрзи да свртите една страна назад да видите дека почетокот на муабетот е за реставрирање на томос.
:nesvest:
 
Ако правиш автоматик, би ти советувал да му ставиш машина од АПН 6 (која што има менувач). Со додавање на резонантен издув, 5-та брзина, зголемување на карбуратор (без бушење и менување клип), се доаѓа до некои 90 км/ч. Доколку најдиш зарибана машина од АПН (што ти е поисплатлива опција ја земаш поефтино и ја правиш генерално), освен она погоре можеш да ставиш поголем клип. Стандард Томос вози клип со дијаметар 380 мм, а со бушење може да се стави до 430 мм (гледано дека 80 цц клиповите се 460-480 мм добиваш некои 65-70 кубици машина). Се на се, вака дотеран би требало да достигнува 100-ка без проблем.
 
Фала Dzish и Влатко за одговорот таква некоја идеја и барав:smir:

кажи за каков мотор или скутер се работи и кожи до колку пари планираш да дадеш за фризирање ???
Да речеме дека автоматик е во прашање а за фризирање околу 300 евра само за машината (значи не на кочници, гуми, бандажи туку исклучиво за машината)
 
Фала Dzish и Влатко за одговорот таква некоја идеја и барав:smir:


Да речеме дека автоматик е во прашање а за фризирање околу 300 евра само за машината (значи не на кочници, гуми, бандажи туку исклучиво за машината)


па прво ќе му ставиш резонант ( незнам како се движат точно цените но повеќе од 1500-2000ден нема да е ) второ ке го избушиш цилиндарот и ке му ставиш поголем клип со 1 карика ( може и со 2 но послабо ке е ) исто така ако знаеш некој подобар мајстор ке му ја однесеш главата на цилиндарот да ја доработи за поголема компресија ќе видиш во каква состојба е радилицата ( пожелно би било да ги замениш лагерите на радилицата и семиринзите ) ке ставиш малце поголема дизна во карбураторот но ке го наштелуваш карбураторот според поголемата дизна ( ако не е наштелуван ќе трокира ) и тоа би било се околу машината но со овој TUNING ке добиеш доста на забрзување и крајна но ќе се смали векот на траење на машината
P.S истото појачување важи и за томос апн6 но само ќе треба да му додадеш +1 брзина ( тој има 4 а ќе направиш да има 5 )
 
Заборавив да напоменам... Наместо да менуваш дизна, одма фркни му карбуратор од Томос пумпа за влечење вода. Тие се некаде 80 кубици, но тој карбуратор солидно рани и 125 машина (сум го пробал на Yamaha). Во продавница карбураторот е 450-500 денари.

П.С. Со 300 евра ке купиш Томос и комплетно ке ја средиш машината да биде НАЈ :), а гарант ке ти остане некој денар екстра.

Друго што заборавив да напоменам, шасијата на автоматик е полесна од на АПН 6, така да автоматик со машина од 6-ка е побрз од 6-ка ништо да не чачниш само машина да пресадиш :)
 
Е фала многу на одговорите мислам дека има во Куманово неколку работилници што се занимааваат со Томоси ќе се распрашам и кај нив. Инаку не мисев за 300 евра да купам и средам Томос. Сакав да кажам со 700 евра да купам Томос и добро да го истјунирам па ако ви текнува нешто за таа цена значи Томос (автоматик)+средување+тјунинг = 700 евра слободно пишете. :smir:
Може ли да се најде поиздржлива радилица од сериската или нема таква? Како што сватив клипот оди поголем (по дијаметар) одот на клипот се менува или не? Инаку нели се зголемува компресија со рамнење на деклата? Сум чул и за тоа boast bottle што се поврзува со моторот а му помага при помали обртаи да развие сила...
Благодарам уште еднаш
 
:jaj:
Е фала многу на одговорите мислам дека има во Куманово неколку работилници што се занимааваат со Томоси ќе се распрашам и кај нив. Инаку не мисев за 300 евра да купам и средам Томос. Сакав да кажам со 700 евра да купам Томос и добро да го истјунирам па ако ви текнува нешто за таа цена значи Томос (автоматик)+средување+тјунинг = 700 евра слободно пишете. :smir:
Може ли да се најде поиздржлива радилица од сериската или нема таква? Како што сватив клипот оди поголем (по дијаметар) одот на клипот се менува или не? Инаку нели се зголемува компресија со рамнење на деклата? Сум чул и за тоа boast bottle што се поврзува со моторот а му помага при помали обртаи да развие сила...
Благодарам уште еднаш

радилица немаш потреба да менеш само сатви нови лагери и семиринзи клипот оди поголем во дијаметар а ходот останува ист компересијата точно се зголемува со доработување ( рамнење на деклата ) а за bottle boast не ти треба тоа ( се добива малце подобар одзив на гаста во кај ептен фризирани машини на твојата што се вика нема ни да се осека а коста околу 40-50е )
 
Епа само избуши го стави му 43 клип не ја мењавај радалицата па да видиш за едно недела дена како откажува и радалицата и клипњачата (Ти го кажувам ова од искуство) па нема да пали и ке се поремети цел мотор.А за 100 км/ч од томос машина автоматик или од апн можеш само да сонуваш.А со карбуратор од томос за вода пак е исто (испробано од мене).Сите овие финти ги пробував пред едно 2-3 години.Јас шо извлеков максимална беше негде околу 80 км/ч.
 
Епа само избуши го стави му 43 клип не ја мењавај радалицата па да видиш за едно недела дена како откажува и радалицата и клипњачата (Ти го кажувам ова од искуство) па нема да пали и ке се поремети цел мотор.А за 100 км/ч од томос машина автоматик или од апн можеш само да сонуваш.А со карбуратор од томос за вода пак е исто (испробано од мене).Сите овие финти ги пробував пред едно 2-3 години.Јас шо извлеков максимална беше негде околу 80 км/ч.
На што испробуваше клип и карбуратор?

Јас имав другар што на АПН 6 имаше ставено 43 клип без ни лагери да промени на радилица... Ја уби од возење, колку само ја малтретираше и му ја продаде на еден стар. Тој и ден денес си ја има и си ја вози. Така да не е до искуството, до луфтата на радилица е :). Патем, радилицата на Томос е таа, нема ни поголема ни помала.

Инаку на томос автоматик/АПН6 карбуратор од пумпа не сум пробал (нити некогаш сум имал томос), но на Јамаха 125 сум пробал и беше доволно. Значи кога тој карбуратор може да рани 125 кубици мотор, ке биди доволен за 50 цц. Колкав ефект ке има, тоа е друго прашање.

А дека може да се изваде 100-ка, гарантирам со глава. Да седнам да чачкам, ке го изведам!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom