Све светци на темава у пичку матер. Најаки коментари ми се типа лета по партизанска 70 на саат. Или не знаат што е кола/мотор или не знаат кај е партизанска. Многу поголем проблем у сообраќај ти се луѓе што вртат на две пуни, проаѓаат на црвено (тука и пешаците ги ставам), пешаци/тротинети што не ни погледнуваат на зелено на лева страна дали некој лета на условно зелено или зелено. Проаѓаат на пешачки ко на тротоар да се, нит да погледне лево десно нит да побрза. Брзината не убива, убива начинот на застанување. Џабе ти возиш и 30 на саат ако правиш 300 други прекршоци. Искрено со законов се дискриминираат само возачите на моторни возила, каде се пешаците и тротинетите, точаците?
Imas nekoja statistika da go potvrdis ova, deka ne e brzinata toa so ubiva tuku proagjacite na dve puni ili pesacite? Pesakot ako saka mozhe da se trkala po ulica, tvoja odgovornost e da go vidis i soodvetno da izreagiras za toa. Zatoa se polaga za vozacka, a za pesak ne.
Imas nekoja statistika da go potvrdis ova, deka ne e brzinata toa so ubiva tuku proagjacite na dve puni ili pesacite? Pesakot ako saka mozhe da se trkala po ulica, tvoja odgovornost e da go vidis i soodvetno da izreagiras za toa. Zatoa se polaga za vozacka, a za pesak ne.
Не треба статистика, комон сенс е. Ако ти мислиш дека возење побрзо од дозволеното е поголем прекршок од сечење две пуни онда е у тебе проблемот.
Нигде во светот немаш дозвола за пешак, ама не значи тоа дека како пешак можеш да се понашаш како сакаш. Нормално дека возачите треба да бидат внимателни и да отворат очи, али како можеш да кажеш дека пешакот може да се тркала по улица живти све? Идете у крајности на најјако, не можеш ти мене да ме демонизираш пошто сум возел 60 кај што е дозволено 50, а притоа да викаш дека пешакот може да прави што сака. Прво заради своја безбедност, па после заради безбедност на другите и законот. Плус ако ти претрча пешак на необележан пешачки треба исто да одговара како возач, т.е. да плати оштета бидејки предизвикал штета.
Ја сигурно нема да предизвикам сообраќајка и стотка да возам на партизанска ако не ми сврти некој на негово црвено или ако претрча пешак.
Imas nekoja statistika da go potvrdis ova, deka ne e brzinata toa so ubiva tuku proagjacite na dve puni ili pesacite? Pesakot ako saka mozhe da se trkala po ulica, tvoja odgovornost e da go vidis i soodvetno da izreagiras za toa. Zatoa se polaga za vozacka, a za pesak ne.
И пешаците се учесници во сообраќајот. Согласно тоа мора да ги почитуваат сообраќајните правила и знаци како и возачите. Дури и повеќе претпазливи пошто се многу поранлива група.
Министерството за внатрешни работи веќе трет ден го тестира системот „Безбеден град“, кој има за цел да воспостави ред на сообраќајот и да го подобри надзорот низ градот. Во првите 12 часа од пробното работење, системот регистрираше 65.000 прекршоци – меѓу нив илјадници поминувања на црвено...
Не треба статистика, комон сенс е. Ако ти мислиш дека возење побрзо од дозволеното е поголем прекршок од сечење две пуни онда е у тебе проблемот.
Нигде во светот немаш дозвола за пешак, ама не значи тоа дека како пешак можеш да се понашаш како сакаш. Нормално дека возачите треба да бидат внимателни и да отворат очи, али како можеш да кажеш дека пешакот може да се тркала по улица живти све? Идете у крајности на најјако, не можеш ти мене да ме демонизираш пошто сум возел 60 кај што е дозволено 50, а притоа да викаш дека пешакот може да прави што сака. Прво заради своја безбедност, па после заради безбедност на другите и законот. Плус ако ти претрча пешак на необележан пешачки треба исто да одговара како возач, т.е. да плати оштета бидејки предизвикал штета.
Ја сигурно нема да предизвикам сообраќајка и стотка да возам на партизанска ако не ми сврти некој на негово црвено или ако претрча пешак.
Ako zgazis pesak, duri i da ne e na pesacki, pak e tvoja vina. Ne ni mora da vozis 100ka, a ne pa togas.
Pesakot mozhe da bide bilo sto, dete, retardiran, slep. Ama za vozac se polaga i nacelno ne bi trebalo da bide nesto od ova, no kaj nas nema garancija neli.
Najcesto incidenti so smrtni posledici se slucuvaat od likovi ko tebe, iskusni vozaci megjutoa ne na soodvetno mesto. Za impaktot na kamerite vrz bezbednosta ima eden kup studii, za ova tvoeto, ne bas.
И пешаците се учесници во сообраќајот. Согласно тоа мора да ги почитуваат сообраќајните правила и знаци како и возачите. Дури и повеќе претпазливи пошто се многу поранлива група.
Ako zgazis pesak, duri i da ne e na pesacki, pak e tvoja vina. Ne ni mora da vozis 100ka, a ne pa togas.
Pesakot mozhe da bide bilo sto, dete, retardiran, slep. Ama za vozac se polaga i nacelno ne bi trebalo da bide nesto od ova, no kaj nas nema garancija neli.
Najcesto incidenti so smrtni posledici se slucuvaat od likovi ko tebe, iskusni vozaci megjutoa ne na soodvetno mesto. Za impaktot na kamerite vrz bezbednosta ima eden kup studii, za ova tvoeto, ne bas.
Автоматски споено мислење:
Ucesnik e i ima soodvetni kazni, od 25 ili 50 evra za tie prekrsoci, bas od tie pricini sto gi nabrojav.
Децата треба да бидат едуцирани како правилно да се движат во сообраќај. “Ретардирани” и слепи лица не треба сами да се движат во сообраќај. За жал во Македонија и нема соодветна инфраструктура за тоа.
Ликови како мене можат лекции по безбедна вожња да предаваат на ликови како тебе.
Нас во 70ти у основно не учеа основни сообраќајни правила. Па и ги решававме како мини тестови. Сега не знам дали има такво нешто. Многу нешто немаше тогаш, ни кружен ни трамвај ама основата ја учевме. @Darling да не ти се најдува негде прирачник за трамвај
Децата треба да бидат едуцирани како правилно да се движат во сообраќај. “Ретардирани” и слепи лица не треба сами да се движат во сообраќај. За жал во Македонија и нема соодветна инфраструктура за тоа.
Ликови како мене можат лекции по безбедна вожња да предаваат на ликови како тебе.
Po koj osnov moes lekcii da drzis? 12 godini vozac, ne sum imal ni najmala sobrakjajna nezgoda ni kazna.
Se nadevam neam da se najdes u situacija toa da go dokazuvas na sud, pa da vidis kolku si educiran i kolku mozes predavanja da drzis Ne za tebe, tuku za toj so kje go soberes.
Нас во 6..овај 70ти у основно не учеа основни сообраќајни правила. Па и ги решававме како мини тестови. Сега не знам дали има такво нешто. Многу нешто немаше тогаш, ни кружен ни трамвај ама основата ја учевме. @Darling да не ти се најдува негде прирачник за трамвај
И пешаците се учесници во сообраќајот. Согласно тоа мора да ги почитуваат сообраќајните правила и знаци како и возачите. Дури и повеќе претпазливи пошто се многу поранлива група.
Баш обратно, овие се незаштитени учесници во сообраќајот и одговорноста лежи воглавном кај возачите. Ти како возач имаш законска обврска брзината на возење да ја прилагодиш според условите на патот и секогаш да си спремен да изреагираш соодветно кога овој тип на учесници во сообраќајот се во твоја близина.
Po koj osnov moes lekcii da drzis? 12 godini vozac, ne sum imal ni najmala sobrakjajna nezgoda ni kazna.
Se nadevam neam da se najdes u situacija toa da go dokazuvas na sud, pa da vidis kolku si educiran i kolku mozes predavanja da drzis Ne za tebe, tuku za toj so kje go soberes.
Нас во 70ти у основно не учеа основни сообраќајни правила. Па и ги решававме како мини тестови. Сега не знам дали има такво нешто. Многу нешто немаше тогаш, ни кружен ни трамвај ама основата ја учевме. @Darling да не ти се најдува негде прирачник за трамвај
Веќе апсолвиравме дека од учење на орки нема фајде!
Гледам баба, ваљда внучето го носи на школо.. го грабнала за рака и преминува сред улица како ќе и текне, а на 30 метра погоре има пешачки!
Нит таа нешто научила до сега, нит детето ќе го научи..
Затоа само по тил, по уши, и казни!
Е сега ќе мора и сообраќајците, па и позорникарите, да си ја заработат платата, и нив некој да ги спрегне да работат!
П.С. а електричните тротинети се најголемото зло што е некогаш измислено во сообраќајот! Кога јас би се прашал, би ги забранил со закон! (а нормални градови и земји веќе почнаа со тоа)
Po koj osnov moes lekcii da drzis? 12 godini vozac, ne sum imal ni najmala sobrakjajna nezgoda ni kazna.
Se nadevam neam da se najdes u situacija toa da go dokazuvas na sud, pa da vidis kolku si educiran i kolku mozes predavanja da drzis Ne za tebe, tuku za toj so kje go soberes.
Ако бараш правна одговорност, ќе ја најдеш во Законот. Пешак е учесник во сообраќај, толку. Како и запрежна кола и било што што излага на тротоар и улица.
Али зборот ми беше онаа старата теле се учи, вол тешко
Баш обратно, овие се незаштитени учесници во сообраќајот и одговорноста лежи воглавном кај возачите. Ти како возач имаш законска обврска брзината на возење да ја прилагодиш според условите на патот и секогаш да си спремен да изреагираш соодветно кога овој тип на учесници во сообраќајот се во твоја близина.
затоа реков дека се поранливи. Иако према статистики што читам, 25% од настраданите биле пешаци. Но кај нас не се вештачи сообраќајка освен можда со смртни последици, скраја да е.
Црната статистика загрижува, загрижува тоа што секојдневно се случуваатсообраќајни незгоди во кои страдаат пешаци, загрижува фактот дека околу 25% одвкупниот број жртви во сообраќајни незгоди се пешаци.
знаеш како минуваат преку Гологанов, кај Јаја Паша, Пластичарска, Градска болница па често и партизанска преку жардињери? Да не набројувам, на многу места. Ко пилци. Знаеш како минуваат улица со слушалки или мобилен? Секој мора да внимава. Што ако некој е занесен, разочаран, депресивен шофер, има удар и слично. Џабе и сто години казна.
Zasto nema takva rabota, dosta popametni i strucni lugje gi smislile sobrakjajnite pravila i korelacijata megju brzina i bezbednost. Sekako imas moznost da ides na delnica za trkanje i potencijalno da se utepas sam, ne ne i drugi lugje.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.