Гуми (пневматици)

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не само тоа...разлика во покажувањето на брзината, продолжување на патот на кочење...
Затоа имаш нешто вакво... Па ако сакаш да менуваш поголеми-пошироки бандажи треба да се комбинираат со пониски гуми за да се добие истата висина на надворешниот дел од гумата со што не се нарушува тој дел што го спомна.

Според ова, на 185/65 R 14 одговара 205/45 R 16... или некоја трета комбинација по желба. Повелете експериментирајте :)
 
Напротив, со пошироки гуми се скратува патот на кочење
да,ама километражникот треба да го калибрираш за таа големина на гума шо си ја ставил...оти ќе ти краде 5кm/h на пример...

возел некој ecocontact 3?
continental_ecocontact_3.jpg
 
Континентал, мислам дека се тој модел, имам возено на Панда, и имам поминато некаде околу 5-6000 км.
Гумата е сосем солидна, држи во кривини, на мокар пат е сосем ОК, не се троши брзо, не е мека, и не создава бучава.
Општ впечаток би ми бил дека е одличен избор.
 
да,Континенталки се,оваа на сликава е 15ка,кај мене е 14ка....
 
Континенталов е убедливо најдобрата гума што ја имам возено до сега,и тоа баш овој модел го имам возено долго време.
 
Има ли некој користено Бриџстооун?:smir:
 
Има ли некој користено Бриџстооун?:smir:
Имав на нивата 195/60 R 16 кратко,не беа нешто посебно.

Потоа на тие бандажи ставив зимски, а зедов 15-ки за летна вожња. И пак напред ставив 225/70 R 15.... покатастрофа гума не сум возел ниту ке возам. Гумата е катастрофално крута. Морав да ги држам поистушени за да не се осеќам како во арабаџиска кола и да ги осетам сите камчиња на патот. Така да моето искуство со бриџстоун заврши.
 
Имав на нивата 195/60 R 16 кратко,не беа нешто посебно.

Потоа на тие бандажи ставив зимски, а зедов 15-ки за летна вожња. И пак напред ставив 225/70 R 15.... покатастрофа гума не сум возел ниту ке возам. Гумата е катастрофално крута. Морав да ги држам поистушени за да не се осеќам како во арабаџиска кола и да ги осетам сите камчиња на патот. Така да моето искуство со бриџстоун заврши.
Значи лошо за тебе, дај некој друг нека каже нешто што искуство имал:smir:
 
Не знам зошто не користите гуми ТИГАР,јас си купив ХИТРИС и сум презадоволен од она што го покажа гумата кога направив тест возење,лежи во кривини добро,при кочењето порано имав стално проблем со АБС-от,имав гуми BFGoodrich и воопшто не бев задоволен од нив а сега со ХИТРИС-от ги немам тие проблеми иако гумите се втора класа,кај нас не може да се најде прва класа бидејќи оди за извоз.Колку за информација веќе неколку години ТИГАР е под капата на МИШЕЛИН па мислам дека е редно веќе да го смените мислењето за овие гуми?

tigar_hitris.jpg
 
Не знам зошто не користите гуми ТИГАР,јас си купив ХИТРИС и сум презадоволен од она што го покажа гумата кога направив тест возење,лежи во кривини добро,при кочењето порано имав стално проблем со АБС-от,имав гуми BFGoodrich и воопшто не бев задоволен од нив а сега со ХИТРИС-от ги немам тие проблеми иако гумите се втора класа,кај нас не може да се најде прва класа бидејќи оди за извоз.Колку за информација веќе неколку години ТИГАР е под капата на МИШЕЛИН па мислам дека е редно веќе да го смените мислењето за овие гуми?

tigar_hitris.jpg
Хитрис е копија на постар модел на Мишелин, и тоа Примаси Пилот. Примаси пилот имав фабрички на Ксарата.
Иста шара, исто се...
 
Јел може линк да видим ко то тестира? Јел се у том тесту спомиње баш Exalto PE2?

Ја сам немцима давно престао да верујем јер мислим да су исувише субјективни (сетимо се само теста Логана), пуно оваквих тестова су плаћени.

Горе поменута гума има одличне перформансе на сувом (нећу рећи најбоље, али су при самом врху), на мокром јесу нешто слабије али су у рангу са Континелкама, takoђe mislim da pojavu Akvaplaning-a сасвим солидно неутралишу, доста зависи и којом брзином се крећемо, колико је воде ...

Наравно ово је само моје скромно мишљење, не радим за Мишлен.

Корки, види ваму ова што го пишав се базираше врз основа на тестот за летни гуми на германскиот Auto Bild. Тие прават двапати годишно тестирање на гуми еднаш за зимски и еднаш за летни, бидејќи во германската возна култура се има два сета на тркала едни со зимски и едни со летни гуми ис е менуваат сезонски. И ова го прават германците ради безбедност пред се, затоа што летната гума секагаш ќе има подобри перформаси од целогодишната во лето истот како и зимската во зима. Едноставно не станува збро само за шарата туку станува збор и за разлика во процесот на вулканизирање.
Инаку кога ги правата тестѕовите, особено за гумите се тотално објективни поради тоа што сами ги тестираат и даваат со бројки директни резултати до тестирањата. нормално тука не се опфатени сите модели од секој производител туку само по еден така да тоа треба да се има во предвид, односно дека добиените резултатаи се ондесуваат на посебниот модел. еве на пример за ова тестирање бешеш спорведено со гуми 205/55 R 16 и при следните тестови: аквапланинг, аквапланинг во кривина, управување на вода, максимална брзина на водена кружна патека (безконечна кривина), кочење на сува, кочење на вода, управување на суво, отпор кон патот (rollwiderstand), и бучност при 50 и 80 км на час.
Збирната оценка беше дека одлични перформаси покажуваат: Bridgestone turanza ER 300, Continental PremuimContact 2, Hankook Ventus Prime K105. Добра оценка има на пример Pirelli P7, а задоволителна оценка има Michelin Primacy HP.
Исто така треба да имаш дека квалитетот на еден производител многу варира од тоа што тој го нуди во германија и кај нас. Само да тргнеме од фактот дека ако наполниш исто количество гориво кај нас и во германија со тоа наполнето во германија иако официјално има ист број на октани, ќе можеш да поминеш најамлку 5-10% повеќе пат.

Хитрис е копија на постар модел на Мишелин, и тоа Примаси Пилот. Примаси пилот имав фабрички на Ксарата.
Иста шара, исто се...

Да Струмикс ама не е ист квалитетот на гумата ради гарант различните нивоа на квалитете на вулканизација. Еве на пример ние имавме еднаш италијански пирели и бразилски пирели. Бразилските беа каде каде покрути и општо понеквалитетни. Така да многу е битно да с евиди што се добива и од каде е потеклото, бидејќи од тоа варира и квалитетот. Со други зборови тука важи онаа бугарската исто ко што спомнав за бензинот погоре, т'зи дупка, не е дупка.
 
Не знам зошто не користите гуми ТИГАР,јас си купив ХИТРИС и сум презадоволен од она што го покажа гумата кога направив тест возење,лежи во кривини добро,при кочењето порано имав стално проблем со АБС-от,имав гуми BFGoodrich и воопшто не бев задоволен од нив а сега со ХИТРИС-от ги немам тие проблеми иако гумите се втора класа,кај нас не може да се најде прва класа бидејќи оди за извоз.Колку за информација веќе неколку години ТИГАР е под капата на МИШЕЛИН па мислам дека е редно веќе да го смените мислењето за овие гуми?

Никоја гума не се дели по класа, такво нешто не постои :helou:
 
Тоа што контролорот го трга настрана доаѓа кај нас:smir:,така мислеб на класификација!

Тоа е друго, те разбирам што сакаш да кажеш. :)

Инаку за тие што сметаат дека ознаките Е3 Е10 Ебилокојброј се за класа, не е точно - во ниту една фабрика не се произведува по класи. Би возел ли некој фамилијарна кола со гуми 3та или 4та класа? Јас не :) Сигурно и од фабриката не се доволно луди да одат на таков ризик... Ова е најголема заблуда на нашиот пазар, и едноставно се нервирам кога некој ќе ме праша која класа е ваа гума?...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom