Ajde ,,nesto da kazam,, kako covek koj prestojuval podolgi periodi ,,vo zapadna Evropa,, poradi ,,nadgradbi,, t.e. ,,kursevi vo oblasta na hirurgijata,,.
Lidl ,,vo poslsdno vreme,, ne e toa sto nekogas bese. Cenite se ,,pokaceni,, uste i pred inflacijata vo EU, pa stana ,,veke ne taka popularen,, kaj lokalnoto naselenie.
No, sekako deka ,,ke se bori,, so nasite lanci na marketi. Iako ,,negovoto otvaranje,, e vo idninata.
Popularni i evtini //kade jas sum ,,pazarel,,//
Aldi, Conad, Netto, Penny, Dia, Carrefour express, Bidronka //Polska//, Friesland Campina //Holandija//. Za zal ,,ni traga,, nema i nema da ima od ovie lanci ,,kaj nas,,.
Sto e ,,igrata,, , pratenje na aktuelni namalenija //realni//, pretezno ,,so kratok rok,, t.e. recisi za vednas da se ,,dzvaka,,. Sprotivno cenite ,,se gore dole,, ne bas evtini.
Moe gledanje ,,na pozitivnosti pri otvaranje Lidl,, vo Makedonija.
- Pokvalitetni proizvodi na pazarot po ,,poniski ceni,, //na akcija//
- dobra konkurencija kon ,,drugite,, //sto ,,povlekuva,, pritisok kon niv za ,,poniski ceni,,//
- brzina ,,na kasa,,
- novi rabotni mesta
- zgolemena ,,potrosuvacka,, na Makedonski proizvodi //sorabotka Lidl i ,,nasi proizvoditeli,,//
Rezimirano: deka ,,ke bide cudo,, daleku od toa, no sekogas ,,ke bide tuka,, za da im ,,prkosi na nasite marketi,, //sto e dobro!//.