Војната на патиштата

Член од
5 ноември 2024
Мислења
57
Поени од реакции
273
Ама преќутувањето до недоглед не помага.
Башка психолошкиот ефект доаѓа до израз. Кога ќе земеш еден да го расчеречиш со две коли (затоа што сме модерно време и немаме коњи :icon_mrgr: ), ќе видиш како ќе биде лекција за другите. Џабе не викаат дека додека дете само не се изгори на рингла никогаш нема да сфати дека е опасно ако ја допира.
Затоа имаме систем и партии, полиција курци и палци, нивна е таа работа на секаков начин да бидат истите вакви ставени во дупка.
 

Ska Maniac

Бараба
Член од
2 октомври 2013
Мислења
11.303
Поени од реакции
28.224
Затоа имаме систем и партии, полиција курци и палци, нивна е таа работа на секаков начин да бидат истите вакви ставени во дупка.
За се ова си у право ако збориме за Утопија или пак за некое идеално социјалистичко општество каде што заедништвото и добротата на обичниот човек ќе бидат над се.
Ама дека не живееме во такво општество затоа додека да го постигнеме тоа ќе треба да живееме според законот на улицата и законот на дивината.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.413
Поени од реакции
35.093
Моментално пешак у Скопје е многу опасно, па и со тротинет или точак....многу големи шанси се некој да те сјебе.
Во контекст на поширокава тема: Во моментов мислам дека тротинетите се број два опасност по пешаците. Посебно копиљаци кои мислат дека возење по тротоар со 30-40км/ч е најнормална работа на свет.
Автоматски споено мислење:

И еве тука доаѓам до ново прашање. Штом некој шофер може да види кола која му иде у макази 600 метри однапред со 100ка и да намали брзина, зошто еве пешакот не може да види дека колата не намалува брзина? Некои овде ме убедуваат дека е немогуче да процениш брзина. Но тоа не е така.
Можеш, ако 100% си фокусиран на тоа. Како кога возиш кола и си 100% фокусиран на возењето (или така барем треба да биде). Е сега бељата е што како пешак во Скопје, вниманието ти го одизимаат многу фактори на кои не можеш да влијаеш исто како и фактори на кои можеш да влијаеш. На крај нема тука црно бел заклучок во ситуацијава, точно е дека мора очите ширум отворени да бидат а точно е тоа дека не е нормално на улица да мораш да бидеш напнат како војник во битка за преживување.

Заклучокот е некаде на средина, од една страна тие од обвинителството/судиите/системот треба и мора да бидат на бандера обесени за јајца (или за други делови) заедно со копилето Васил. Од друга страна... Мора пазење цело време. До толку е зaeбaна и устрана состојбата со сообраќајот, посебно во Скопје.
Но што правиме со децата и со секави (болни, ограничени, слепи, глуви, глупави, итн)? Нормално е да не можеш без придружба да ги пуштиш да поминат улица?

Не велам дека тебе ставот ти е дека се нормални ваквиве срања што ги прават тие како тој Васил, ама другиве изгледа така те разбираат.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
7.134
Поени од реакции
8.880
За Белград да не збориме. Ако они можат да стават под контрола таков народ и толкава бројка, можеме и ние тука.
Два денара муабет!

Белград е поголема калакурница за возење него ли Париз

Кој возел низ белградска автокоманда и ја осетил сообраќајната неписменост на сообраќајните патни инжењери која всушност се гледа како на српските така и на нашиот автопат од Табановце до Гевгелија знае!
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.413
Поени од реакции
35.093
Не ми се верува дека за случкава се бара одговорност и од пешакот.
130 км/час, во централно градско подрачје, напиен, дрогиран, со низа прекршочни пријави позади него.
Тука се дискутира дека пешакот требало да реагира на време. :facepalm:
Коментарите се повеќе од типот „како да преживееш во ненермално место на живеење“.
 
Член од
30 август 2024
Мислења
146
Поени од реакции
687
Кој возел низ белградска автокоманда и ја осетил сообраќајната неписменост на сообраќајните патни инжењери која всушност се гледа како на српските така и на нашиот автопат од Табановце до Гевгелија знае!
Гужвата на влез у милионски град е нормална.

Зборевме за правила и прописи и казни... Почни од тоа како го имаат решено паркингот па се друго.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
7.134
Поени од реакции
8.880
Гужвата на влез у милионски град е нормална.

Зборевме за правила и прописи и казни... Почни од тоа како го имаат решено паркингот па се друго.
Нема таму ни прописи, а и тие малку кои се, не се почитуваат. Вакви калакурници се посебно изразени во Скопје и Белград.
 
Член од
30 август 2024
Мислења
146
Поени од реакции
687
Нема таму ни прописи, а и тие малку кои се, не се почитуваат. Вакви калакурници се посебно изразени во Скопје и Белград.
130 km/h на 200 метра дава солиден звук и да сватиш дека нешто не е во ред. Не е ова електрична кола па да не ја чуеш.

Баш кога минуваш на пешачки зеленото не треба да ти дава сигурност!
Сеа сфатив дека ти беше Боливуд шема, што не убедуваше со математики и синус косинус дека ќе си рипнел во жардинери и остали филмови.

Така да... уопште не навлагам у дискусија со тебе. У право си.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.413
Поени од реакции
35.093
Kolku i da ponekogas opravudam krvna osveta posebno za vakvi slucki realno na krajot od denot te pravi ist kako niv ili kako vo slucajot so Frosina i vo site drugi, nisto poveke ne moze da ja vrati i samata osveta na krajot od denot nema smisla.
Твојава изјава нема смисла.
Смислата на осветата е и превентивно да се делува на неслучување други такви срања... Посебно кога овде очигледно системот не функционира, па убијците ќе добијат некоја релативно мала казна која и таа нема да ја лежат или демек ќе ја лежат во хотелот во Струга, пардон, во „отворениот затвор во Струга“. Пошто: „неженет бил“, „се каел“, „немало да го повтори делото“, итн.

Затоа ако психопатите не се плашат од закон и ако немаат совест, тогаш треба да се плашат од освета. Затоа осветата има совршено добра смисла... И на крају краева што му останува на родител чие дете е убиено, посебно ако е единственото дете. Или на дедото, итн.
Автоматски споено мислење:

Затоа имаме систем и партии, полиција курци и палци, нивна е таа работа на секаков начин да бидат истите вакви ставени во дупка.
Немаме систем. Имаме калaкypница и хаос и корупција.
Автоматски споено мислење:

Белград е поголема калакурница за возење него ли Париз

Кој возел низ белградска автокоманда и ја осетил сообраќајната неписменост на сообраќајните патни инжењери која всушност се гледа како на српските така и на нашиот автопат од Табановце до Гевгелија знае!
Барем оди некако сообраќајот. Пак е боље од влез во Скопје накај наша Аутокоманда. Пешачки семафори таму кога ќе ги пуштат (тие пред Макпетрол), веднаш се дешаваат километри колони. Еден надземен пешачки премин тоа го решава... Ама нема кој да направи надземен пешачки премин (а после и 2 метри висока ограда).
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.204
Поени од реакции
42.949
Во контекст на поширокава тема: Во моментов мислам дека тротинетите се број два опасност по пешаците. Посебно копиљаци кои мислат дека возење по тротоар со 30-40км/ч е најнормална работа на свет.
Автоматски споено мислење:


Можеш, ако 100% си фокусиран на тоа. Како кога возиш кола и си 100% фокусиран на возењето (или така барем треба да биде). Е сега бељата е што како пешак во Скопје, вниманието ти го одизимаат многу фактори на кои не можеш да влијаеш исто како и фактори на кои можеш да влијаеш. На крај нема тука црно бел заклучок во ситуацијава, точно е дека мора очите ширум отворени да бидат а точно е тоа дека не е нормално на улица да мораш да бидеш напнат како војник во битка за преживување.

Заклучокот е некаде на средина, од една страна тие од обвинителството/судиите/системот треба и мора да бидат на бандера обесени за јајца (или за други делови) заедно со копилето Васил. Од друга страна... Мора пазење цело време. До толку е зaeбaна и устрана состојбата со сообраќајот, посебно во Скопје.
Но што правиме со децата и со секави (болни, ограничени, слепи, глуви, глупави, итн)? Нормално е да не можеш без придружба да ги пуштиш да поминат улица?

Не велам дека тебе ставот ти е дека се нормални ваквиве срања што ги прават тие како тој Васил, ама другиве изгледа така те разбираат.
И пешак и возач се учесници во сообраќај. Со самото тоа што стапнуваш на улица ти имаш одговорност како пешак, а тоа е твојот живот. Шетање по улици каде што се вози брзо не е шетање во парк или на планина.

Ситуациите се нормални за овде и тоа треба да го прифатиме и да бидеме свесни, ако настапуваме со игнорантност и на семафор идеме со став метак не ме бие, не знам што да ви речам, ваш избор.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.413
Поени од реакции
35.093
Ненормално е за нормално да се прифати ова што се дешава овде. :)
Автоматски споено мислење:

Не значи тоа фрлање пред аута затоа што имаш пешачки на зелено, ама не значи и дека е нормално да не смееш деца и стари/болни/ограничени да ги пуштиш да поминат улица.

Треба повеќе отпор а богами и бесeње за јaјца на гомнарите од системот кои не си ја работат работата како што треба.
 

Ingvar

MONAD
Член од
28 март 2020
Мислења
4.205
Поени од реакции
9.755
И пешак и возач се учесници во сообраќај. Со самото тоа што стапнуваш на улица ти имаш одговорност како пешак, а тоа е твојот живот. Шетање по улици каде што се вози брзо не е шетање во парк или на планина.

Ситуациите се нормални за овде и тоа треба да го прифатиме и да бидеме свесни, ако настапуваме со игнорантност и на семафор идеме со став метак не ме бие, не знам што да ви речам, ваш избор.
Не можат сите да се пазат, не се спретни, не догледуваат, не слушаат. А за тие што се способни и млади строго препорачливо е кога поминуваат на зелено да претрчаат како да е црвено.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.204
Поени од реакции
42.949
Ненормално е за нормално да се прифати ова што се дешава овде. :)
Автоматски споено мислење:

Не значи тоа фрлање пред аута затоа што имаш пешачки на зелено, ама не значи и дека е нормално да не смееш деца и стари/болни/ограничени да ги пуштиш да поминат улица.

Треба повеќе отпор а богами и бесeње за јaјца на гомнарите од системот кои не си ја работат работата како што треба.
системот е таков и не можеш да го мениш, можеш само да се адаптираш. Ќе видиме новиов систем што треба да се воведе. Би требало да биде многу побезбедно од сега. Бар 90% побезбедно од сега по главните булевари.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.413
Поени од реакции
35.093
системот е таков и не можеш да го мениш, можеш само да се адаптираш. Ќе видиме новиов систем што треба да се воведе. Би требало да биде многу побезбедно од сега. Бар 90% побезбедно од сега по главните булевари.
Дај боже така да е. Ете ~90% побезбедни ќе бидеме... На улица. Ама што правиме со системот кој Васевци дилери фатени со големи количини дрога, ги остава да продолжуваат да убиваат други копиљаци со дрога?
 
Член од
23 август 2010
Мислења
39.844
Поени од реакции
116.000
Шетање по улици каде што се вози брзо не е шетање во парк или на планина.
Не се шетала бе тенџере едно, поминувала улица на пешачки премин на зелено светло каде дозволена брзина е 50 Km/h, а типот возел со 130 km/h. Што не можеш да разбереш со тоа главата што очигледно џабе ја носиш меѓу рамена?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom