/// Ponekad je tako kao sto kazes .... no u vecini slucajeva mu ta "vestina" lici na obicno sibicarenje. Jer cela okolina zna sta radi, providan je ..... i nista mu ne veruje

////
Meni mnogo puta smesno i zabavno njihovo ubedjivanje, .... pogotovo kada se spomenu dve stvari ... modulacija i taj #ebeni Eurovent

.
I sami ne veruju u ono sto pisu

. Ko ribe na suhom mestu
Evo on nam obeca skoro spisak modela sa Euroventom koje prodaje ..... i nista od toga

Jos jednom izrecena glupost koja mu ne ide u prilog, jer sam sebi pravi zamku
Steta sto postoji taj prokleti Eurovent i Ahri za USA, jer zbog njih ne mogu na miru da pricaju bajke o svojim uredjajima i lupaju gluposti navalentni lokalni "poluznalci"

/////
Jedno moramo da shvatimo .... Daikinu, Mitsu, Toshibi, Fujitsu, su balkanske zemlje stare SFRJ, bitne za prodaju kao sto im je bitan lanjski sneg. Imaju oni sasvim drugaciju ciljnu grupu, mnogo bogatije zemlje i trzista. Imaju takodje i sasvim drugaciju filozofiju poslovanja i drzanje poslovnog kodeksa i kvaliteta. Spram svega toga ide i cena

. Sa druge strane takva podrucja su mnogp interesantnija slabijim proizvodjacima, jer mogu sve i svasta da tamo prodaju, cak ce i prema zeljenoj ceni da sastave uredjaj. I to nije nikakav problem, nizerazredni brend ne moze da se kako treba pozicionira na jakim trzistima, pa svoj nacin poslovanja prilagodjava nizerazrednim trzistima gde je sve mnogo manje kontrolisano, od same procedure uvoza pa da kontrole u domacoj trgovini. Shodno tome i modeli koji se nigde drugde na svetu ne pojavljuju . E sada ... ceo problem nastaje kada se ti modeli cenovno priblize sertifikovanim modelima renomiranih proizvodjaca, a nemaju nikakav dokaz da poseduju takve specifikacije. I jos kada se sve to zacini adekvatnim nazovi "marketingom" , onda nastaje zona sumraka