Kadaif
M.D.
- Член од
- 21 јануари 2008
- Мислења
- 6.858
- Поени од реакции
- 8.418
Mann, Mahle, Bosch, Purflux, мислам дека и Филтрон се добри.Кои од произведувачиве на филтри за возила се најдобро покажани ??
Mann, Mahle, Bosch, Purflux, мислам дека и Филтрон се добри.Кои од произведувачиве на филтри за возила се најдобро покажани ??
јави му се на Бобан 071 254-989 , Кичево и поздрави го од Ѓоко. вероватно е поевтин од останатитеzdravo dali nekoj znae kolku se dvizi cenata na slep za vosillo nadvor od grad potocno relacija ohrid - skopje okolu 180km .
Сигурно околу 200евра рачунај бараат и патарини да си платиш во двата правциzdravo dali nekoj znae kolku se dvizi cenata na slep za vosillo nadvor od grad potocno relacija ohrid - skopje okolu 180km .
Мартин, тука зборуваш за тресење од нут на полуосовина, имаш некоја слика дали твоја или од нет да видам што е тоа? Штраф ли некој, навртка каде спојува полуосовината со моторот? Можно е тоа да е случај и кај мене? Тресењето не е цело време, само при брзина над 100км/h.Од замаец нетреси,треси од нутот на осовина десна или самата осовина да е изедена. Кај шо влегува во мењачот таму се јадат запците и почнува да треси при мала туража на угорно па и на право. Најмногу се осеќа во рикверс кога тргаш со кумплуг. Ако е замаец ке тропа прво во лер а во возење во трета брзина на помалце од 50км ќе почнат вибрации напред кај кокпитот исто како со 6тта да возиш на 1000 вртежи.
Озбилно?Vozzi веќе престана со работа, иначе имаа најдобри пакети.
Делот не би требало да биде премногу скап, е сега пошто е Тојота можно е работната рака да ти земе доста пари, зависи од мајсторот и неговиот квалитет.Пред неколку дена постирав за тојотава дека при возење кога менувам брзина и полна гас обртаите се качуваат па нагло паѓаат ( од 2к на 3к ) па ги враќа во нормала, бев на мајстор ја повози и ми кажа дека 70% е потрошена ламелата. Дали знае некој одприлика колку би ме коштало ламела (ЛУК - Валео) со раб. рака? фала.
Nut e malo lagerce na desna osovina ama to lagerce idi komplet so se osovina i sogurno e novo cim si gi smenal dvete. Moras da gi balansiras gumite i da se proverat dali se krivi. Iako se novi mozi fabricno da se osteteni ili stoeni. Masloto kaj menjacot e od semeringot najverovatno toj treba da se zameni. Golem broj od majstorite go vrajkaat stariot....Ајде неколку прашања поврзани со Авео 1.4 бензинец од 2010.
На колата е направен голем сервис + дополнително се променати полуосовините кои беа криви.
1. Моментално, некаде околу диференцијалот имам масло и откако фатив на место е ново масло (не е од порано шо течело). Дали е можно да течи од кај полуосовините некаде (грешна монтажа) или од кај мењачот (пошто и таму е сменето масло) ако мајсторот не променил симеринг (гумица) на тој дел долу кај садот за масло?
Прегледај го приврзокот 420633
2. Проблем со тресење.
Го имав и порано, бучава и тресење, сам увидов дека се лагери во прашање и беа (сменети се), по проверка на мајсторот на канал видовме дека се и полуосовините криви па ги смена.
Колата повторно над 100-120 треси на волан и се осеќаат вибрации.
Останува да сумњам на гумите?
Криви дискови верувам дека не се пошто се релативно нови и сменети од претходниот корисник, плочки исто нови.
После сервисот на полуосовините беше коска, не мрдаше, еве неполн месец дена потоа повторно се јавуваат вибрации.
Mожно е мајсторот да ја има ебано работата при монтажа на полуосовините?
Мартин, тука зборуваш за тресење од нут на полуосовина, имаш некоја слика дали твоја или од нет да видам што е тоа? Штраф ли некој, навртка каде спојува полуосовината со моторот? Можно е тоа да е случај и кај мене? Тресењето не е цело време, само при брзина над 100км/h.
Држач на мењач нарачав исто, деновиве треба да стигне пошто вибрации се јавуваа и кај мењачот (при давање и одземање гас одеше напред-назад повеќе од нормалната „луфта“) па оттаму и се сомневам на држачите, ќе ги проверам и другите но овој го нарачав веднаш да го сменам.
Од што може да е трошењето на масло и вибрациите при поголеми брзини?
Од каде да тргнам со барање на проблеми и да отклонувам едно по едно?
@gjoko-mkd
@martin01
@argenthessis
@kostatkb
@Kadaif
Дополнително прашање, на колата се променати сите текучини, заборавено е да се смени масло во серво. Колата има 85к, дали да го менувам или да го оставам така?
Нема проблеми во овој дел, чисто само колку би било паметно и тоа да се чепка.
Ќе земам нови гуми, па ќе оди на балансирање, ќе пробам со тоа прво пошто и онака на есен ќе ги менував.Nut e malo lagerce na desna osovina ama to lagerce idi komplet so se osovina i sogurno e novo cim si gi smenal dvete. Moras da gi balansiras gumite i da se proverat dali se krivi. Iako se novi mozi fabricno da se osteteni ili stoeni. Masloto kaj menjacot e od semeringot najverovatno toj treba da se zameni. Golem broj od majstorite go vrajkaat stariot....
Tresenje na menjac i mrdanje na racka kaj menjacot e zaeban problem. Poso e Aveo,nosat Opel menjac a toj menjac e M32. Ima dve opcii,mrda rackata od.menjacot radi drzac ili poradi lagerite. Ako e od drzac nemas zijan no ako pri promena na drzac pak mrda,togas se lageri. ATF mozis da doturis vo servoto,nemora da go menuvas.
Првично мислев дека е од полуосовините и откако ги сменив едно време беше стегната колата немаше тресење али еве неполн месец и веднаш јави (не ја ни возам премногу пошто јавен превоз доста користам).тресењето можи да биди од било што, а штом се поновува после сервисирање на деловите би сумљам или на гумите или на дисковите. и нови дискови се криват ако во исто време кочиш и влегуваш во вода, така што еден дел од дискот одма се лади и се искривува
мора да се најде изворниот проблем што доаѓа до вибрации
Во ATU повеќе да не одишДестина дена слушав звук од лева страна предно тркало, а денес имаше и што да видам.
Дали овие 2 штрафа треба да се до крај завртени? Нормално, по логика, би требало пошто да не беше така фабрички ќе ги направат пократки, башка штраф никогаш не се остава недозавртен.
Едно време си викам, абе ако се дозаврти да не блокира нешто ама и тој муабет нема логика.
Ми треба само потврда, пошто мој сомнеж е дека мајсторот кој ми менуваше полуосовини ги има завртено со пневматскиот пиштол и потоа не ги оверил, па со тек на време попуштија.
Прегледај го приврзокот 420987
Прегледај го приврзокот 420990
Не бев во ATU, бев кај Македонец тука доселен, сега се думам дали да го дешкам или да го пријавам, а грев ми е да го пријавам има да го ошурат од казни за гаража на црно, за загадување, за шо ти не.Во ATU повеќе да не одиш