Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Како се вика ова силикончевоstop switch pad.jpg, ми се скрши па цело време ми горат штоп светлата. Пратив маил до продавнициве за авто делови ама не ми одговараат, има на алиекспресс али ќе треба да чекам исто и сервис ако идам и таму треба чекање за нарачка

 
Барам еден сензор кој се наоѓа после DPF ама за тој сензор излегуваат различни OEN броеви иако на филтерот за барање го давам коректниот модел на мотор.

Некој да знае сајт каде дефинитивно за кој мотор и модел се наоѓаат деловите со вистинскиот OEN број на делот?

Пример барам за мотор A17DTJ, број на ОЕN за сензор за температура на DPF (bank 1, position 2) после DPF би требало да се наоѓа ама не сум сигурен.
Screenshot_20240610_220305_Gallery.jpg

Сензорот ми стигна, прашање до поискусните, дали да го само сменам или претходно да ја извадам клемата од акумулаторот пред да го приклучам сензорот на штекерот?
 
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
 
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
Otvori go kapaçeto za glicerin i vidi do akde e nivoto. Kupi glicerin i doturi
 
При влегување во кривини со малце поголема брзина од тоа што треба приметив дека ми трепка индикаторот за рачна кочница, на нет колку што прочитав е low brake fluid.
Дали е опасно да се вози така? Не зборувам засекогаш, ама барем уште 200тини км, или да посетам автомеханичар веднаш?
Druze ova sho ke ti go pisam mi e od iskustvo na sluzbeni vozila. Cim ke ti pocne da ti signalizira za glicerin, znaci plockite ti se potroseni so sigurnost a mozno e i diskovite. Pa poradi toa pagja glicerinot vo kazanceto.
Odma nosi na majstor i menuvaj se sto treba, veruvaj ke pomines mnogu poevtino nego li da ti ispadnat plocki pri kocenje.
Pozz
 
Дечки мала помош, може веќе некој прашал или напишал но со пребарувачот не успеав да најдам, на кој начин може да се отстрани остатоци од книжен лепак околу фаровите поточно. После завршената работа сето е извадено но на мали делови има останато како замастено и никако не можам да го отстранам дури и по перење на колата. Читав и разгледував наводно со WD40 потоела можност или со чист алкохол но страв ми е да не се оштети бојата или лакот иако нема во нив хемикалиии кои би го направиле тоа. Доколку некој може да ми помогне би му бил благодарен.
 
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
 
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
И кај мене е вака и ми кажаа дека било до ламелата...
 
не е баш исто јас не менував брзини, ако е ламелата нели треба да го прави во сите брзини, и колку што знам при проблеми со ламелата таму обртаите растат а колата не забрзува, како и да е ќе следам што се случува, ако треба да се менува ќе се менува потрошен материјал е тоа
 
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
Егр
 
денес на 1.4HDi забележав сомнително однеаување,
возев во 5-та брзина под 2.000 вртежи и нагло притиснав на гаста такаречи до патос колата убаво си повлече забрза и дигна некаде до кај 2.5(600) вртежи па на неколку секунди паднаа до кај 2.1(200) за на крај да си се повратат до 2.600 како ништо да не било, потоа притиснав до даска и одеше и над 3.000,
што мислите има некој проблем во зародиш или се случуваат вакви заебанции и кај други
Се може да е: ЕГР, Интеркулер, турбина. Ако не дими, можно е интеркулерот да има лекажа или да е полн со уље ако турбото фрла многу уље во интеркулерот.
 
Се може да е: ЕГР, Интеркулер, турбина. Ако не дими, можно е интеркулерот да има лекажа или да е полн со уље ако турбото фрла многу уље во интеркулерот.
колку што гледам уље засега не фали воопшто, мислам и дека не дими,
што е нај паметно да се трга по мајстори и да нагаќаат смени ова смени она без притоа да има ефект или да се чека да зачести проблемот па да стане поочигледно од каде е маката и да можат полесно да го видат и решат ?
 
колку што гледам уље засега не фали воопшто, мислам и дека не дими,
што е нај паметно да се трга по мајстори и да нагаќаат смени ова смени она без притоа да има ефект или да се чека да зачести проблемот па да стане поочигледно од каде е маката и да можат полесно да го видат и решат ?
Aко ти влегува нафта во уљето, нивото на уље нема да фали, туку напротив ќе ти биде нивото високо и плус ќе капи кај интеркулерот :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom