Zastava 101/ Yugo

Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Застава 1300 Special.....Овој модел на 101 се купуваше директ у Црвена Застава и тоа со дебели врски(скари,гезмиња).Наменет беше строго за извоз,и тоа зборуваме во Франција,Германија па дури и со воланот на десна страна за Англија.....
Беше идеја на спортското одделение на Црвена Застава да се обиде да произведе автомобил кој би влегол во класа на спортски свтомобили по теркот на Фиат...
Возилото беше само со 3 врати од почеток да некаде 83 почнаа да го произведуваат и во варијанта со 4 врати.Инаку беа опремени со италијански мотори и менувачи со ознака A128.103 или 1300цм3 и за тој период фантастични 90KS кои во спрега со издув 4-2-1 и дуплиот Вебер вадеа прекрасен звук на Special 90 KS.jpg Zastava 101 Nogaro.jpg Special 90 KS.jpg Zastava 101 Nogaro.jpg 6400 вртежи.Ентериерот беше превземен од Фиат 128 спорт,значи за тој период со обртомер(единствено екс Ју ауто со обртомер),притисок за масло,напон и мерач на температура.Седиштата беа позајмени од 101 комфорт а носеше 165/70 гуми на познатите кромодора бандажи за мене лично најубав бандаж.
Беа пониски за 2цм од стандардните модели,и со квалитетна завршна обработка.По каталог развиваше 160км,а градска трошеше 11-14 литри во зависност дали си тежок возач или лесен.

Повекето беа во крем боја,но имаше и бела,вишна а знаеше и некој црвен да залета.Со мала преправка се претвораше во street racer кој ги тураше у гепек во тој период и Гољф 1,Кадет и останати коли кои беа во тој период.....

Имаше неверојатен лим за Заставино возило,можеби и поради тоа дека одеше за извоз.За мене најквалитетен 101 произведен во цела историја на Црвена Застава.....

Машината со добро оддржување знаеше да истера и 200 000км што за тој период беше фантастилна бројка.

Во сериска опрема одеше радио касетофон марка Еи Ниш:vozbud:,со два звучника на задната полица.....

Можеби сега звучи смешно но 6400 вртежи за тој период и тоа со чиста механика,палење со платина,карбуратор е за респект.Од голема сила предните тркала се виткаа према внатре,а тие што имаа разбирање околу механика,веднаш ставаа цевка од амортизер до амортизер да не доага до виткање на целата предница..........
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.195
Во Хрватска Југото е познато под титулата, лимена шајкача из Крагуевца...

:D
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Секој од нас или пораснал покрај овие возила,некои од нив и биле сопственици на истите,на некој од нас му бил прв автомобил исмејувани на секој чекор,плукани но кога биле продавани или завршувале на отпад оставале празнина кај сите оние кои ги имале овие возила.....

Па да почнеме,нели!!!
Знаеше да те зезне спојка на излегување со женска,ама преку зима имаше парно ко да си ја бутнал Топлификација позади:vozbud::vozbud:...А ако си бил креативен стануваше street racer каде и поголемите му го гледаа голиот гз:pos::pos:(Застава 750)
Знаеше да не пали на првата капка дожд,а не дај боже у поплава стануваше чамец.Имаше необично место за чување на резервната гума,која ставена со внатрешниот дел нагоре важеше за место каде се чуваше шише со вода и еден куп на резервни делови.Обавезно преката од хладњњакот беше врзана со прекидач,за не дај боже.Носеше 2 пати повеке од својата тежина,а задните тркала се ширеа ко на жаба нозе :):):)(Застава 101)

Се спушташе плочка,жаргон мегу скопските авто манијаци,само на заден ауспух полн со итер силвер жилети и плочка заварена внатре со дупчиња,да дава метален звук.Обавезно обртомер од Лада специјал иако поголем од брзиномерот.Се китеше со налепници носени од Италија и Грција.Самоделски спринт филтер,и еден куп делови од други фиатови возила да се добијат преформаси(Југо 45/55)

Преку зима без ивичњак у гепек,не се помислуваше да се поага.Имаше фантастично парно а со менувачот горе за 3 секунди стануваше јебодром:vozbud::vozbud:.Имаше потрошувачка што и BMW M3 може вода да му носи.Кочница невидена работа,4 диск со ограничувач на кочење на задни тркала во сериска опрема:icon_lol::icon_lol::icon_lol:,Неверојатна амортизација.Пола куки и викендици се изградени со него(Застава 1300)

Сите овие возила денес будат спомени на едно време,кога без инџекшн и електронско палење и тежина од над 1 тон постигнувале солидни максимални брзини за свое време.Кога 10 литри градска беше нормална работа и нокој не ставаше плин,кога се ставаше масло ИНА Делта 5 па поминуваа и повеке од 150 000км........

Секој можеше да ги сервисира,барем оние кои имаа разбирање од авто механика......
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Bla,bla,bla.... koe od koe pogolema kanta. ne e ni cudno so se raspadna komunizot.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Bla,bla,bla.... koe od koe pogolema kanta. ne e ni cudno so se raspadna komunizot.
Една таква канта, поточно ФИАТ 128 беше пример за да се изработи Гољф 1 во 1974... па дури и италијанец им го нацрта Гољфот.
Ауди го даде моторот... бидејки денес семоќниот Волксваген не знаеше да прави нешто друго освен возила со мотор и пренос позади со воздушно ладен боксер, дизајн на Порше во 30-тите...
 
Член од
26 март 2014
Мислења
6
Поени од реакции
1
E ova e besna mašina 1300 /86.4 klip dvogrlec 2x 32 izduv četiri cevki do krajot remusce gumi 185/55/15 bandasi 7.5 cola sedišta od polo 2002 god. Sinu za zacvrstuvanje na kosot i Uste nekolku 1000 sitnici kako elektrika na prozori grešci na retrovizori petostepen menjač 16 po red se krši sipkata vo diferincijalot moknost okolu 62 kw .facebook_1718393860.jpg
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
E ova e besna mašina 1300 /86.4 klip dvogrlec 2x 32 izduv četiri cevki do krajot remusce gumi 185/55/15 bandasi 7.5 cola sedišta od polo 2002 god. Sinu za zacvrstuvanje na kosot i Uste nekolku 1000 sitnici kako elektrika na prozori grešci na retrovizori petostepen menjač 16 po red se krši sipkata vo diferincijalot moknost okolu 62 kw Прегледај го приврзокот 87980
Колку е грд кецов незнам дали и во отпад би го примиле :facepalm:
Незнам кој филмови ги гледате ама ова на се личи само на бесна машина не
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.172
Поени од реакции
15.982
Заборавил и куката да ја спомне у додатната опрема :icon_lol:
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Заборавил и куката да ја спомне у додатната опрема :icon_lol:
И специјално дизијаниран браник од тјунерска работилница да може да се вклопи со истата
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.290
Поени од реакции
4.695
Ова е основен модел бе, а тек да го видите спортскиот со тениско топче на куката :D
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Ко да сте се родиле во БМВ и Ауди........И што има тука смешно,а?Мотика тјунинг.......Трагично е што денес на убавите коли има мотика тјунинг.....

Ние во тој период со тоа располагавме.....
 
Член од
16 април 2014
Мислења
30
Поени од реакции
28
IMG_20130630_173647_0.jpg IMG_20130630_173702_0.jpg
Еве го моето ѕверче ... расклопен цел , направен тотален сервис , сменета ламела , све што имав од стариот 101 извадив и ставив у ова бејби. 1980 е и нема ПЛИН што е малце трагично и мава на џеб али јебига и казниве маваат на џеб.
Искрено многу мерак ми прави и вожњата е одлична. Како за кола која е стара точно 34 години е перфект.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom