Zastava 101/ Yugo

Ф

Флеш

Гостин
Се извинувам однапред за неколку грешки подоле во тексот , делумно преведував дел од текстот со Google Translate за потреба на темата и корегирав колку што можам да испадне најдобро за читање .... поради не толку совршениот потенцијал на едиторот на Кајгана Форум , морав да спојам еден врз друг текст за двата автомобила ,малку хаотично е :);)




Југo (југо) е автомобил кој е произведен во фабриката Застава во Крагуевац во Србија, .
Постојат неколку модели на автомобили: Југо 45 Југо 55 Југо 65 Југо Корал, Југо кабриолет ... Застава произведе 794.428 копии од овој автомобил од 1980 година и 256 691 беа извезени од Југославија, од кои 141.651 на американскиот пазар .

Од 1986 . до 1991 . Југо се продава и се пласираат во САД, увезени преку компанијата "Југо Америка" на познатиот автомобилски претприемач Малком Бриклин . Има стекнато огромна популарност со своите димензии, ниска цена и во однос на американскиот лош квалитет, па затоа стана многу познат автомобил дури и има свој фан клубови низ земјата. Југо исто така се појавува во голем број на Холивуд филмови.


Максималната брзина зависи од моделот и моторот. Според официјалните брошури добиени при купување на ново возило, во најголема можна брзина од 45 Југо е 135 км / ч , Југо 55 145 км / ч , 60 Југо околу 155 км / ч, а 65 југо околу 160 км / ч. Забрзување од 0 до 100 км / ч треба да биде околу 15,5 секунди за југо 55 ....

Југо се произведуваше во неколку варијанти од кои се прилагодени на пазарот, каде што се продава. Модели кои се продаваат во САД биле подобро направени. За американскиот пазар е подготвена и верзијата со автоматски менувач, но поради распадот на Југославија никогаш не почна да извезува овие модели. Југо е сончев кров на Велика Британија.


Застава 101, популарно познат како "Кец" и "Stojadin" е автомобил кој го произведуваше српската фабрика " Застава " во Крагуевац . Овој автомобил бил изграден врз основа на " Фиат 128 ", со малку изменет заден дел - на задната врата. Тој се произваше од 15 Октомври 1971 до 20 Ноември 2008 . година и произведено повеќе од еден милион примероци.
Милионитиот е произведен во 1991 година , рекордното годишно производство беше во 1979 , кога дојде до изработка на 88 918 "Застава 101". Тој е произведен во две верзии, со пет и три врати, моторот со 55 коњски сили, 1100 кубика.


  • Застава 101 - Основен модел. Во производството од1971 година. до 1979 година, надградени во 1976 година. година.
  • Застава 101 лукс - Технички како основен модел, со најдобра опрема: седиштето црвени faux кожа, хром ленти на tapacirunzima портата, рачката на менувачот со транспарентна знак на Z внатре, хром ленти на ниската и на рабовите на покривот, решетка црна пластика и други. Во производството на во 1971 година. па во 1976 година. година.
  • Застава 101 L - Технички како основен модел, со најдобра опрема: седишта и врати картички од кадифе, на потпирач може да собори наназад, предната решетка со две сребрени хоризонтални линии, обратна светлина, електрична пумпа за шофершајбната мијалник течност, полесни čigraa, температурата на моторот наместо предупредување светлина, помошен погон со уред за сопирање, итн. Во производството од 1976 година. па во 1979 година. година.
  • Застава 101 Confort - Подобрена основниот модел: Правоаголни светла, нова решетка, нова волан, задните за одмрзнување на прозорците, нови седишта со потпирачи за глава, нови бои за внатрешни работи, итн; моторите на 1116 кубика и 1290 кубика ³ ³. Во производството од 1979 година. до 1983 година. година.
  • Застава 101 Кометал-супер - како konfort внатрешноста освен седишта спортски тип поврзани со потпирачот за глава и моторот на 1116 ccm ³ и 64 КС, со две-врат карбураторот. Во производството од 1979 година. до 1983 година. година.
  • Застава 101 специјални - внатрешни работи, како konfort, освен за табла, која има тахометер, и шалтери, притисок на маслото и температурата на водата, кои се надвор од табла, нови алуминиумски тркала, мотор на 1290 ccm ³ и 73 КС, со две-врат карбураторот. Во производството од 1979 година. до 1983 година. година.
  • Застава 101 Медитеранот - телото со три врати, се чуваат на круг фаровите на претходните модели, ентериерот како konfort, стакло во боја (зелена и црна); моторите на 1116 кубика и 1290 кубика ³ ³ со 55 КС и 73 КС. Во производството од 1979 година. па во 1991 година. години, од нејзиното основање во 1983 година. и во 1988 година. , Заедно со другите модели. При извоз на модел кој го користи е името Застава 311 и Југо 311
  • Застава 101 GT 55 - Подобрена основниот модел ентериер со новиот редизајниран инструмент табла со кафеава боја (слични на стариот тип на маса), нов ентериер е доминирана од страна на кафеава боја браници со хромирани трепкачите и позиција, нова решетка, нова тркала, од страна на трепкач во форма на rhomboids и други; мотор со 1116 ccm ³ со 55 КС. Во производството од 1983 година. па во 1987 година. година.
  • Застава 101 GT 65 - истиот модел, ако Застава 101 GT 55, но со помоќен мотор капацитет од 1301 кубика ³ 65 КС. Во производството од 1983 година. па во 1987 година. година.
  • Застава 101 GTL 55 - подобрен модел со подобра опрема: еден сосема нов инструмент табла (преземено од новиот Fiat 128) во кафени со нови контроли за греење и вентилација на возилото, нов дизајн рачката на менувачот и рачната сопирачка, вратата картички во комбинација винил-крпа во кафеава боја, нови задни парцела полица, која го отвора задната врата, итн; мотор со 1116 ccm ³ со 55 КС. Во производството од 1983 година. па во 1987 година. година.
  • Застава 101 GTL 65 - Истиот модел ако Застава 101 GTL 55, но со помоќен мотор капацитет од 1301 кубика ³ 65 КС. Во производството од 1983 година. па во 1987 година. година.
  • Југо 1,1 GX - истиот модел како Застава 101 GTL 55, само со друго име. Произведени за време во 1987 година. година.
  • Југо 1,3 GX - истиот модел како Застава 101 GTL 65, само со друго име. произведени за време во 1987 година. година.
  • Југо Скала 55 - Подобрена основниот модел: инструмент табла со нови бои (црвена и жолта окер), предните прозорци без Lepir прозорци, огледала прилагодливи однатре, нова врата картички, работна зафатнина на моторот 1116 кубика ³ со 55 КС. Во производството на во 1988 година. да 2003. години, промовиран во 1994 година. година (пет-брзински, инструмент табла и браници).
  • Југо Скала 65 - подобрената модел, внатрешноста е иста како и во размер 55 и моторот на 1301 ccm ³ 65 КС; petosteni пренос. Во производството на во 1988 година. да 2003. година. Промовирани во 1994 година. На (табла и браници).
  • Застава Скала 55 в - Подобрена основниот модел, со помал браник и моторот капацитет од 1116 кубика ³ со 55 КС. Во производството од 2003 година. до 2008 година, ја промовираше 2007a. со нови дигитални панел.
  • Застава Скала 65 C - подобрената модел, внатрешноста е иста како и во размер 55 и моторот на 1301 ccm ³ 65 КС;
  • Знаме 1100 - модели за извоз. Во производството од 2003 година. до 2008 година, ја промовираше 2007a. со нови дигитални панел.
  • Знаме 1100p - модели произведени во Полска.
Спецификации ( Застава 101)

Бензински мотор​
Тип Поместување Моќ Вртежен момент Максималната брзина Забрзување 0-100 km / h Ван. потрошувачка​
1100P [1] 1116 см 3 40,5 kW @ 6000 вртежи во минута 78,5 Nm @ 3000 rpm 135 км / ч 19 а 9,6 l/100km
M-1300 [2] 1290 см 3 53,5 kW @ 6000 вртежи во минута 100 Nm @ 3900 rpm 150 км / ч 15 s 9,6 l/100km​
Супер 1100 [3] 1116 см 3 47 kW @ 6000 вртежи во минута 81 Nm @ 4000 rpm 148 км / ч 16,5 на​
Скала 511 GL [4] 1116 см 3 44 kW @ 6000 вртежи во минута 83 Nm @ 4400 rpm 146 км / ч 17 а 8,5 l/100km​




Југо 45 Југославија, Велика Британија, Европа
Југо 55 Југославија, Велика Британија, Европа
Југо 60efi Германија, Велика Британија, Европа, Јужна Америка
Југо 65/65efi Германија, Велика Британија, Европа, Јужна Америка
Југо ГВ
  • Југо ГВ Плус
  • Југо GvL
  • Југо GVS
  • Југо GVH (IKS)
САД
Југо Кабрио САД, Германија, Југославија, Грција
Застава Koral
  • Застава Koral
  • Застава Koral
  • Застава Koral во L
Србија, Европа,
Југо (југо ciao) Југославија, Европа
Југо темпо Југославија, Европа


Jуго Корал(Innocenti Koral)
  • Југо кабриолет Италија
 
Член од
27 октомври 2013
Мислења
323
Поени од реакции
248
Ах застава 101. Во нашата фамилија 30 години ја користевме таа кола. Штета што моравме да ја продадеме за старо железо (целата се распаѓаше и не се поправаше) Ниедна кола после неа не ми беше толку мила колку нашата некогашна застава.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Непрежалено ама првото Југо.55-че со дупли вебер и издув 4-2-1 (знаат постарите што е тоа),појаки опруги на вентили,обработени вентили,спуштена глава,исполирани канали за усис и издув,брегаста од првите 101 со италијански мотор,менувач од 101 73-та со краен запчаник од Југо Флорида,спирали сечени за 1 круг,назад пиксни на федер-платно со 3 листа,амортизери Монрое,вадеше некои си 75КС по моја математика,и да не заборавам спринт филтер(платен у Грција 100марки),Ламела сум менувал секоја година:vozbud::vozbud::vozbud:.....

Гума строго 165/65 13 на 6,5 бандаж.Напред шепи за кочење од превртено Фиат Ритмо у Грција за скара и пиво:icon_lol:.Издув само на заден лонец,производ на вујко ми кој ми ја пренесе страста наречена street racer.Будев комшии у 3 сабајле,ме пријавуваа у полиција,ми бушеа гуми,на крај кренаа раце:cuc::cuc:

Внатре 3 крак волан,кратена рачка од менувач ооооообавезно,седиште од 101 специјал/конфорт или пилотските како што ги нарекувавме.Музика,е сега немавме ЦД и тие работи,ама бидејки тоа ми е фах,самоделско појачало приклучено на радио Blaupunkt донесено од Дојч,со звучници од грамафон Тоска 25......

Неславно ја заврши кариерата поради скинат ребраст каиш на 90 у 2-ра:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.......

Ехххх,времиња.....
 

TheQueen

Поларна мечка од цвет на цвет
Член од
26 ноември 2013
Мислења
584
Поени од реакции
791
Татко ми прво имал 101...Едно зелено, сеуште стои во дворот на старата куќа. Веќе и не работи. Го купил татко ми пред 27 години... Еднаш доаѓаа едни да ја бараат за старо железо, но нешто бидна, и јас не знам што, па не ја проадовме...
Кога ќе го прашам зошто баш 101 купил, вели дека ги форсирале тие коли бидејќи тука се произведувале...
А Југо возеше мајка ми, службено...Требаше да добие нешто подобро, но на крај , утешна награда, Југо старо не знам колку години кое не го управуваше добро.
Неколку пати влегов во него. Еднаш и еден мој браучед се возеше во него, па коментираше дека како Шумахер вози мама.:)
Имаше и еден натпис на него, со големи сини букви...Потоа го заменија Југото со понормална кола.
 

Sungerot Bob

Живеј го животот
Член од
7 август 2012
Мислења
32.391
Поени од реакции
36.504
Застава 101 :love:
Подобра кола од Пегла, Фиќо и Стокецов нема. Моите порано имале Стокец и викаат дека биле презадоволни... знам исто дедо ми и баба ми порано имаа Стокец. Тоа беше кола со 10000000... коњски сили, отпорна на вода, оган и слични работи. Колата носеше насекаде, низ градов, по планини и ритчиња.
Стварно јака кола... :)
Многу ми е жал што како одат годиниве се понапред и понапред, квалитетот се губи, а шкартот со вискока цена владее :(
 
Ф

Флеш

Гостин
Застава 101 :love:
Подобра кола од Пегла, Фиќо и Стокецов нема. Моите порано имале Стокец и викаат дека биле презадоволни... знам исто дедо ми и баба ми порано имаа Стокец. Тоа беше кола со 10000000... коњски сили, отпорна на вода, оган и слични работи. Колата носеше насекаде, низ градов, по планини и ритчиња.
Стварно јака кола... :)
Многу ми е жал што како одат годиниве се понапред и понапред, квалитетот се губи, а шкартот со вискока цена владее :(
Мислиш "Stojadin" ... :LOL:
 

Dani

1 + 1 = 10
Член од
22 јуни 2010
Мислења
24.066
Поени од реакции
57.335
Застава 101 :love:
Подобра кола од Пегла, Фиќо и Стокецов нема. Моите порано имале Стокец и викаат дека биле презадоволни... знам исто дедо ми и баба ми порано имаа Стокец. Тоа беше кола со 10000000... коњски сили, отпорна на вода, оган и слични работи. Колата носеше насекаде, низ градов, по планини и ритчиња.
Стварно јака кола... :)
Многу ми е жал што како одат годиниве се понапред и понапред, квалитетот се губи, а шкартот со вискока цена владее :(
Стокец квалитет ? o_O

Конзерва... лимаријата е баш конзерва.
А ни машината не е ништо подобро. Единствена предност е што се лесни и ефтини за поправка...
 

Sungerot Bob

Живеј го животот
Член од
7 август 2012
Мислења
32.391
Поени од реакции
36.504
Стокец квалитет ? o_O

Конзерва... лимаријата е баш конзерва.
А ни машината не е ништо подобро. Единствена предност е што се лесни и ефтини за поправка...
Незнам, можеби оваа беше како конзерва полна со вкусна храна. Дали така се погоди или не колата стварно незнам.
Колата беше сила и квалитет :)
 
Г

ГОЦ-К.О

Гостин
Стоеден :) Толку сум ја сакал задницата на колава то е чудо..Многу фино дизајнирано дупе има стојка.
Али грува у тоа мењачот,мислиш раката ќе ти искочи преку хауба коа убацуваш у трета.


Без браник појше се истакнува :D

Фиат 1300 исто така има многу фина задница.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Nemalo drugo i zabranet bil uvoz pa zatoa narodov moral da trpi ovakvi kanti. Najgolem problem e sto so izgledot,tehnikata i duhot na voziloto si ostanaa vo godinite kade sto pocnaa, krajot na 70tite i pocetokot na 80tite. Nikakov napredok vo dizajn, oprema, motor, tehnika. Fikoto e bez konkurencija najgolem promasaj i krs od site. Sramota sto duri do 84 se proizveduvase.
Go zaboravivte i tristacot, to est jugoslovenskata *verzija* na luksuzna limuzina.
:D
 
Ф

Флеш

Гостин
Искрено малку сум разочаран од таа Југославија шо немаа своја креација на кола,за дизајн зборам ... Ги дрпнаа од Фиат и тоа е тоа,а навистина имаа голем потенцијал барем да направат нешто .... моја импресија само, тоа е тоа .... :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom