- Член од
- 21 мај 2009
- Мислења
- 876
- Поени од реакции
- 466
Застава 1300 Special.....Овој модел на 101 се купуваше директ у Црвена Застава и тоа со дебели врски(скари,гезмиња).Наменет беше строго за извоз,и тоа зборуваме во Франција,Германија па дури и со воланот на десна страна за Англија.....
Беше идеја на спортското одделение на Црвена Застава да се обиде да произведе автомобил кој би влегол во класа на спортски свтомобили по теркот на Фиат...
Возилото беше само со 3 врати од почеток да некаде 83 почнаа да го произведуваат и во варијанта со 4 врати.Инаку беа опремени со италијански мотори и менувачи со ознака A128.103 или 1300цм3 и за тој период фантастични 90KS кои во спрега со издув 4-2-1 и дуплиот Вебер вадеа прекрасен звук на
6400 вртежи.Ентериерот беше превземен од Фиат 128 спорт,значи за тој период со обртомер(единствено екс Ју ауто со обртомер),притисок за масло,напон и мерач на температура.Седиштата беа позајмени од 101 комфорт а носеше 165/70 гуми на познатите кромодора бандажи за мене лично најубав бандаж.
Беа пониски за 2цм од стандардните модели,и со квалитетна завршна обработка.По каталог развиваше 160км,а градска трошеше 11-14 литри во зависност дали си тежок возач или лесен.
Повекето беа во крем боја,но имаше и бела,вишна а знаеше и некој црвен да залета.Со мала преправка се претвораше во street racer кој ги тураше у гепек во тој период и Гољф 1,Кадет и останати коли кои беа во тој период.....
Имаше неверојатен лим за Заставино возило,можеби и поради тоа дека одеше за извоз.За мене најквалитетен 101 произведен во цела историја на Црвена Застава.....
Машината со добро оддржување знаеше да истера и 200 000км што за тој период беше фантастилна бројка.
Во сериска опрема одеше радио касетофон марка Еи Ниш
,со два звучника на задната полица.....
Можеби сега звучи смешно но 6400 вртежи за тој период и тоа со чиста механика,палење со платина,карбуратор е за респект.Од голема сила предните тркала се виткаа према внатре,а тие што имаа разбирање околу механика,веднаш ставаа цевка од амортизер до амортизер да не доага до виткање на целата предница..........
Беше идеја на спортското одделение на Црвена Застава да се обиде да произведе автомобил кој би влегол во класа на спортски свтомобили по теркот на Фиат...
Возилото беше само со 3 врати од почеток да некаде 83 почнаа да го произведуваат и во варијанта со 4 врати.Инаку беа опремени со италијански мотори и менувачи со ознака A128.103 или 1300цм3 и за тој период фантастични 90KS кои во спрега со издув 4-2-1 и дуплиот Вебер вадеа прекрасен звук на




Беа пониски за 2цм од стандардните модели,и со квалитетна завршна обработка.По каталог развиваше 160км,а градска трошеше 11-14 литри во зависност дали си тежок возач или лесен.
Повекето беа во крем боја,но имаше и бела,вишна а знаеше и некој црвен да залета.Со мала преправка се претвораше во street racer кој ги тураше у гепек во тој период и Гољф 1,Кадет и останати коли кои беа во тој период.....
Имаше неверојатен лим за Заставино возило,можеби и поради тоа дека одеше за извоз.За мене најквалитетен 101 произведен во цела историја на Црвена Застава.....
Машината со добро оддржување знаеше да истера и 200 000км што за тој период беше фантастилна бројка.
Во сериска опрема одеше радио касетофон марка Еи Ниш

Можеби сега звучи смешно но 6400 вртежи за тој период и тоа со чиста механика,палење со платина,карбуратор е за респект.Од голема сила предните тркала се виткаа према внатре,а тие што имаа разбирање околу механика,веднаш ставаа цевка од амортизер до амортизер да не доага до виткање на целата предница..........