Забегавме ли предалеку со игрите?

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Прво какаш pointless violence и после викаш дека Serious Sam била закон игра. :icon_mrgr:[DOUBLEPOST=1415025977][/DOUBLEPOST]

Фали правилото "Здрвена Марија".
tamu ne tepa coveci, tepa cudovista. gledas li vo skopje nekade cudovista?
 
Секој респект за COD, BF, NBA2k.. и остали игри со добри графики и се... Али другарчиња мене тоа ств не ме влече... ЛоЛ, Дота и ВоВ ќе ја ставам последна.. Да се има екипа да се соберат 5-6...10 другари и седнете еднаш во неделата и се измавате асално едно 3-4-5 па и колку и да се саати и тоа е тоа. Зошто ВоВ ја ставив последна? Не сум адекватен да критикувам и да давам идеи и сл но едно мое искрено мислење за ВоВ е дека последно добра експанзија беше Lich King па ајде може тука да дојде и Катаклизам (ма да и ова не е нешто посебно)... Остало што излезе ВоВ за мене исто како да не излезе ништо.. Не ме привлекуваат да ги играм.. Глупи ми се и то е то.
 
Кај нас у маало, само последниот можеше сите да ги спаси, заради тоа беше филм да истрчаш последен ко херој и да го спасиш цело маало што биле поплукани (y)
 
Па не би рекол дека ние видео играчите отидовме предалеку со видео игрите, туку самите производители на видео игрите останаа без идеи, поради што единствена алтернатива која ја прифатија се чисто насилните видео игри.

Примери ги има безброј - најновата Battlefield 4, најновата Call of Duty: Advanced Warfare, последната Command & Conquer 4: Tiberian Twilight и безброј други видео игри, чии што производители случајно или намерно, ги направија така глупави и неинтересни, така што е прашање на време додека да брендот изумре, или подобро кажано - додека да брендот се самоубие.

Кога почнуваат да излегуваат видео игри кои се фокусирани на multiplayer, односно на мрежна игра или на игра преку Интернет, а нема играње кампањи, мисии, скирмиш и слично, тогаш станува повеќе од јасно дека производителот на видео играта останал без идеи.

Алтернатива на некои производители, е видео игра исполнета со чисто насилство, се со цел да се привлече по некој купувач, односно да се оствари профит.

Кога ќе ги погледнеме Battlefield 1942 и нејзините продолженија Battlefield 1942: The Road to Rome и Battlefield 1942: Secret Weapons of World War II, и кога ќе ја погледнеме Battlefield: Vietnam, и ќе го споредиме сето тоа со најновата Battlefield 4, станува повеќе од јасно тоа што е веќе општо познато - Electronic Arts (EA) и Digital Illusions Creative Entertainment (DICE) почнале да губат идеи.

Тука е и Battlefield 1943, која требаше да излезе и за на компјутер, но сепак остана само на Xbox 360 и на PlayStation 3, што потврдува дека EA и DICE повеќе ги интересира профитот од конзолите, отколку од персоналните компјутери, бидејќи се свесни дека од видео игрите за компјутери експресно се прават пиратски копии кои стануваат вирални и незапирливи. Истото важи и за конзолите, но сепак поголем им е профитот од видео игрите за конзоли, отколку од видео игрите за компјутер.

Се повеќе се ближи денот кога ќе велиме:

" Еее, ти текнува на Quake, Red Alert, Serious Sam, Warcraft ... асални видео игри во споредба со денешниве глупости ? " ;

" Ја немаа графиката на денешниве видео игри, но затоа имаа нешто поважно и поинтересно - интересна приказна исполнета со авантури и адреналин, а не со чисто насилство " .
Производителите на игри прават тоа што е потребно за да преживеат на пазарот.
Заглупувањето на франшизите е најмногу заради кежуал гејмерите кои веќе станаа големо мнозинство од пазарот на видео игри. Порано требаше убаво да се испотат за да извадат нешто оригинално со уникатен гејмплеј, сега рециклирај си нова Call of Duty со 2-3 нови промени и си имаш бестселер игра.
 
Од трејлерот, се работи за потпросечна игра која сака да ги шокира луѓето за да привлече интерес (и муштерии).
Тапа Џонсон, шунд во гејминг варијанта.

Дискусијата за социјално-психолошките моменти на сето ова, ви ја оставам вам. ;)
 
Прво какаш pointless violence и после викаш дека Serious Sam била закон игра. :icon_mrgr:

А ти какаш како да не си ги играл тие видео игри во времето кога излегоа во продажба, бидејќи во спротивно би знаел по што се оригинални и уникатни.
 
Океј, океј, знам дека никој од нас не трча по темни соби бркајќи таблети по играњето на Pac-Man, ниту пак дека сите се пријавивме во специјалните единици по ноќите поминати со Counter-Strike, ама ова отиде многу, многу далеку...

Штотуку го изгледав трејлерот за Hatred, некоја нова игрица чија единствена поента е:
МАСАКР НА НЕВИНИ ЛУЃЕ

Онака, од забава, зошто го мразиш целиот свет. Па добро, нели е ова претерено и во најмала рака нечовечки? Како може да биде одобрена ваква игра на пазарот? Да, станува збор за „игра“, ама нели е претерано да се ставиш во улога на пореметен тип кој убива се' пред себе? Кое е вашето мислење? Отидовме ли предалеку?

Трејлер:

Извор

ova e relaksira...i ne e preterano voopsto...
 
А ти какаш како да не си ги играл тие видео игри во времето кога излегоа во продажба, бидејќи во спротивно би знаел по што се оригинални и уникатни.

Не какам нигде. Напротив, се слагам дека се закон игрите само потенцирам дека ти беше контрадикторен тој дел.
 
@Acid друже, кај беше кога излезе ова?


Единствената разлика помеѓу Saints Row 3 и Hatred е што во Saints Row 3 сè e земено хумористично, т.е., самата игра не се сфаќа себе си сериозно (четворката е бетер), додека пак во Hatred сè e предизвикано од некоја си омраза према човештвото. Но крајниот производ е ист - игра во која убиваш луѓе.
 
Многу амерички гледате на работиве. Игра ко игра, влагаш, праиш пуздер, си се опушташ дали со добра приказна, со силување, со масакр на невини... мераци, си играш. Луѓе (најчесто американциве) со послаба психа се замараат со вакво нешто „дали сме отишле предалеку со игриве“. Ние тука немаме таков проблем.

Идејава посебно ми прави мерак, одиш-брцаш што ти стигне, како сакаш, колку сакаш, без да ти каже не смееш, ќе ти пропадне мисијата :) Перверзии :)
 
Пу за мене пу за сите е најразочарувачки коа ти нрапраат. Се трудиш, ги наоѓаш и некое мрсулче ги спасува сите оти од гаќите не можеш да го видиш. #траумиоддетството
 
Напротив, јас мислам сосем спротивно, игрите сеуште не се ни приближно до екстремот во кој одат некои друг тип на уметност, како филмот, тв или стрип. Со оглед какви се не филмови и серии сме имале прилика да гледаме набиени со насилство, секс и мрачни теми, игрите се сеуште премногу лајт и разводенети за мој вкус.

Јас сум трендот да продолжи во насока на се помалку автоцензура и целосна уметничка слобода, но тоа засега го можат најмногу независните или помалку зависните автори, а кај нив пак се јавува проблемот на одлична идеа ни лоша реализација.
 
ја би го играл ова,бар некој саат.Интересни ми се вакви малце да ги поиграм,испуцаш све живо.
Така да откако ќе искочи и ќе ја изиграм,пазете се:icon_lol:
 
Уба си е играта и претходно излегвале игри шо биле тро отпоќе насилни, игра е, шо имат врска? Лупаш на тастатура и на глушец пуљиш на монитор ги убиваш и им ги вајѓаш черевата на рандом единици и нули визуелно прикажани ко љуѓе.
Не забегавме убај сне.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom