Bertone
Автомобилски Дизајнерски Гуру
- Член од
- 1 октомври 2007
- Мислења
- 808
- Поени од реакции
- 6
- Возраст
- 39
Дали сте запознаени со правилата за хомолирање на автомобил.
Инаку во консултации со членот (мислам дека повеќе не е како што разбрав од него) на Кајгана, гледам почитуваниот Volkswagen (според реномето од сонценца...или што и да се овие) и откако детално ми опиша план за конструкција на бесно „101“ сакам да дознаам што бараат од Машински Факултет за проверка при хомологација.
Што се планира... (copyright Volkswagen
- искрено, прв пат се судрив со овие податоци кога ми ги прати, па само copy-paste-ирам
)
Застава 101 Медитеран
Шасија:
- Зацрвстување на шасијата со пункт заварување по целиот автомобил. 1-2cm вар.
- Поможност ставање на квалитетно изработен roll-bar.
Суспензија:
- Спортски гасни амортизери KONI или Bilnstein како и убави спирали од Eibach или друга слична марка.
- Спуштање на автомобилот најниско што може (намалување на центарот на масата).
- Ставање на потврди и посилни баланс-штангли (anti-roll bars) Eibach или Whiteline.
- Ставање на упорница (онаа шипка што ги поврзува амортизерите во делот кај моторот, а истото и назад на задните амортизери - кај багажникот).
Мотор и трансмисија:
- FIAT UNO TURBO 1.4 (115КС), 4-2-1 издувна грана со добар заден freeflow лонец.
- Менувач исто од Уно Турбо (може и комбинација од менувачи од Југо).
Бандаши и гуми:
- 14 инчни Rallye бандаши или било кој друг вид алуминиумски бандаши.
- Нископрофилни гуми, Tigar (лиценциран од Мишелин бидејки се по меки, што придонесува за подобар контакт со површината или Michelin ама потврди по џебот).
Интериер:
- Стандарден со обртомер од Zastava 101 Special или Fiat 128, покажувач за Турбото (барите).
- Седишта со 3 точки на врзување на безбедносен појас.
- Sony или Pioneer систем.
- Музика: РОК
Ќе биде доволно да се помини на хомологација ? Ако не се лажам цената е 100 (или нешто повеќе евра). Инфо please!
Инаку во консултации со членот (мислам дека повеќе не е како што разбрав од него) на Кајгана, гледам почитуваниот Volkswagen (според реномето од сонценца...или што и да се овие) и откако детално ми опиша план за конструкција на бесно „101“ сакам да дознаам што бараат од Машински Факултет за проверка при хомологација.
Што се планира... (copyright Volkswagen


Застава 101 Медитеран
Шасија:
- Зацрвстување на шасијата со пункт заварување по целиот автомобил. 1-2cm вар.
- Поможност ставање на квалитетно изработен roll-bar.
Суспензија:
- Спортски гасни амортизери KONI или Bilnstein како и убави спирали од Eibach или друга слична марка.
- Спуштање на автомобилот најниско што може (намалување на центарот на масата).
- Ставање на потврди и посилни баланс-штангли (anti-roll bars) Eibach или Whiteline.
- Ставање на упорница (онаа шипка што ги поврзува амортизерите во делот кај моторот, а истото и назад на задните амортизери - кај багажникот).
Мотор и трансмисија:
- FIAT UNO TURBO 1.4 (115КС), 4-2-1 издувна грана со добар заден freeflow лонец.
- Менувач исто од Уно Турбо (може и комбинација од менувачи од Југо).
Бандаши и гуми:
- 14 инчни Rallye бандаши или било кој друг вид алуминиумски бандаши.
- Нископрофилни гуми, Tigar (лиценциран од Мишелин бидејки се по меки, што придонесува за подобар контакт со површината или Michelin ама потврди по џебот).
Интериер:
- Стандарден со обртомер од Zastava 101 Special или Fiat 128, покажувач за Турбото (барите).
- Седишта со 3 точки на врзување на безбедносен појас.
- Sony или Pioneer систем.
- Музика: РОК

Ќе биде доволно да се помини на хомологација ? Ако не се лажам цената е 100 (или нешто повеќе евра). Инфо please!