Xbox One

  • Креатор на темата Креатор на темата Џои
  • Време на започнување Време на започнување
d0Wew1i.gif


А возможно е да му истекувал договорот месециве. Па затоа такво апатично однесување на E3. Иако звучи малку нелогично, бидејќи на тој начин би си ја загрозувал кариерата. Многу поверојатно е дека е жртвено јагне на Microsoft. Повторно, пред крај е на договорот, и Microsoft го искористува на тој начин, да испадне лошиот во целава ситуација. Олицетворение на се она што не чинеше кај Xbone и сите лаги што ги изнакажаа, заедно со Major Nelson. Ама вториов полесно поминува, нели тој е "gamer", и само си ја вршел работата па така ретко кој му се лути. А Mattrick е the corporate guy, и како таков го добива целиот хејт на интернет. Што е нормално заслужено, не дека го бранам. Настрана тоа што мораа да го бранат производот, ама некои изјави беа сосема непотребни.
Најтрагично е што заминува да биде CEO на Zynga. Тоа ти е како да скокаш да се спасиш од Titanic, и да паднеш на Titanic. Од една доста омразена компанија во последно време, во друга чија што озлогласеност во гејмерскиот свет е на исто ниво како онаа на EA.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Камерата шо требела укључена да биде, у газ да си ја стаат.
Самиот обид за такво нешто, е доволен да ги бојкотирам.

http://www.alfa.mk/News.aspx?id=59756#.Ud_c8qxc3pc

Ова не е ништо ново, напротив, откако беа обелоденети фактите за таа шпионска програма Призма, прва приватна компанија која се најде на листата на приватни компании кои своеволно соработувале со американските разузнавачки служби, е Мајкрософт.

Дај Боже да го усвојат тој закон што се подготвува, а со кој секоја приватна фирма која собира податоци од сопствените корисници преку Интернет, ќе биде обврзана да ги известува корисниците за таквото собирање на нивни податоци, а ќе мора да им понуди и алтернатива на корисниците со која нема да мораат да прифаќаат нивни податоци да бидат собирани од страна на фирмата, а сепак ќе можат да ја користат истата услуга на истата таа фирма.

Во основа, тоа е закон со кој треба да се заштити приватноста на корисниците на Интернет услуги, што се разбира, не гарантира дека приватноста на корисниците ќе биде целосно заштитена, на крајот на краиштата, разузнавачките агенции, исто како и нивните раководители и наредбодаватели, секогаш наоѓаат начини да се стават себеси над законот, а тоа што приватна фирма како Мајкрософт своеволно им помага и соработува со нив, тоа е веќе друга приказна.

За ваквите постапки, одговорноста паѓа врз самите приватни фирми.
 
Не беше Xbox One суден да биде асална конзола од самиот почеток, мораше да поминува низ секакви промени бидејќи на генијалците во Мајкрософт им тече интелигенција од потта, па мораат нешто од сета таа интелигенција да му дадат на Xbox One.

Наводно Мајкрософт планираат да го надоградат Xbox One уште пред да излезе во продажба, така што наместо 8 GB RAM меморија, конзолата ќе доаѓа со 12 GB RAM меморија. Но Мајкрософт не го прават ова за да се испофалат дека Xbox One доаѓа со повеќе RAM меморија во споредба со PlayStation 4, кој доаѓа со 8 GB GDDR5 унифицирана RAM меморија, за разлика од Xbox One, кој доаѓа со 8 GB DDR3 RAM меморија, од која 3 GB се за потребите на конзолата, а останатите 5 GB се за потребите на видео игрите, ниту пак целта е да се намали цената на конзолата, туку целта на ваквото зголемување на RAM меморијата на Xbox One ќе биде изедначување со RAM меморијата на Xbox One Development Kit пакетите наменети за развој на апликации и видео игри за Xbox One, кои веќе доаѓаат со 12 GB RAM меморија, како и дополнително оправдување на цената на конзолата, која е поскапа од PlayStation 4 за 100 американски долари во Северна Америка, односно за 100 евра во Европа, односно за 80 британски фунти во Велика Британија.

Но Xbox One конзолата, во сегашното куќиште и со сегашната матична плоча, наводно не исполнува услови за да располага со 12 GB RAM меморија, поради што е можно и куќиштето и матичната плоча да претрпат промена на дизајнот, лично им посакувам среќа на Мајкрософт за промена на изгледот на куќиштето, бидејќи Xbox One треба повеќе да личи на конзола, отколку на видео рекордер.

Како и да е, ако една лекција научивме од Мајкрософт во изминативе 2 ипол месеца од официјалното претставување на Xbox One во мај 2013, од менувањето на правилата и условите за користење на конзолата после фијаското на Xbox One на E3 2013 во јуни 2013, како и од оваа најава во втората недела на јули 2013 за менување на техничките спецификации на Xbox One, тогаш тоа е дека Мајкрософт се богати со изненадувања за гејмерската заедница кога станува збор за Xbox One.

http://www.extremetech.com/gaming/1...-the-specs-of-the-xbox-one-before-its-release

Microsoft may be upgrading the specs of the Xbox One before its release

By James Plafke on July 12, 2013 at 11:53 am

The Xbox One reveal was so disappointing that it’ll likely go down in history as one of the gaming industry’s most memorable high-profile blunders. Microsoft’s decision to revise its mistakes will also likely go down in gaming history as unprecedented. Now, in what may end up another unprecedented move, Microsoft might be revising the Xbox One’s hardware before it even releases.


Xbox-One-Cloud-348x196.jpg


For the uninitiated, Microsoft took a few enormous missteps when it announced the Xbox One. The new console would be bogged down by always-online DRM, a mandatory Kinect that is always watching, listening, and can see in the dark, a system to curb the sale of used games, and the same Xbox Gold paywall that currently plagues the Xbox 360. On top of all that, it turned out the Xbox One’s hardware wasn’t all too impressive when compared to its main competitor, the PS4 — and it would cost $100 more than Sony’s more powerful, not-bogged-down-at-all console. After a couple months of standing staunchly against almost everyone’s wishes to knock it off with these restrictions, Microsoft finally caved and removed the always-on DRM and the used games restrictions. So, the Xbox One would no longer have draconian restrictions, but still suffered from the problem of being an underpowered, more expensive console than its competitor.

Consoles don’t usually go through major hardware horsepower revisions during their lifecycle — they generally just lose some weight and use your power more efficiently. It’s also extremely rare for a console to undergo a hardware revision after its official announcement. After Microsoft relented and gave up on its dream of a locked-down, heavily restricted console, reports are suggesting that Microsoft will now give up on its hardware dream before the console even releases, and change its specs in order to not only better compete with Sony, but to better justify that $500 price tag.

The Examiner is reporting that a source claims the Xbox One’s GPU will get a bump in clock speed, and the 8GB of DDR3 RAM will increase to 12GB. Additionally, the Xbone development team is asking designers what other changes to the console they’d like to see — which comes off as a little desperate, especially considering the hardware is supposed to release in around four months.

matbox.jpg


The RAM rumor seems to have originated from the Xbox One dev kits shipping with 12GB of RAM. However, the source claims that the retail kits do not pack that much RAM. The source also notes that the clock speed increase is the result of Microsoft “giving off the impression” that this took place.

While it may seem very odd for high-profile hardware to backtrack on its announced specs only a few months before its release, we wouldn’t be surprised by anything Microsoft does with the Xbox One anymore. Whether it’s a power boost, a price cut before release, or finally removing the Xbox Gold paywall, Microsoft still needs to clean up its image ever since it got tarnished from the console reveal. If there’s one thing Microsoft will surely retain, though, it’s that you can bet your Xbox One will have a lot of games that feature marines.
 
Абе готово се потепаа да ви ги земат на вас податоците, едвај чекаат да снимаат дркаџии :D
 
Абе готово се потепаа да ви ги земат на вас податоците, едвај чекаат да снимаат дркаџии :D

Не бре, кој те лаже, Мајкрософт се чесна компанија која ги има само најдобрите намери за своите корисници.

Априлилили !!!
Со доцнење од нешто повеќе од 3 месеци.
 
Абе готово се потепаа да ви ги земат на вас податоците, едвај чекаат да снимаат дркаџии :D

Ако можат гугл и фејсбук да ти рекламираат производи само на основа на то шо си пребарувал,шо го спречва Микрософт истото да не го прај со она шо веќе го имаш по дома. Дури и ако не ти вади рекламчиња на сред играње,тие информаци можи да ги продава на трети компании
 
Ако можат гугл и фејсбук да ти рекламираат производи само на основа на то шо си пребарувал,шо го спречва Микрософт истото да не го прај со она шо веќе го имаш по дома. Дури и ако не ти вади рекламчиња на сред играње,тие информаци можи да ги продава на трети компании

Во сред игра не смее да ти рекламира, може на деш бордот да ти рекламира исто ко и сега што рекламираат ама ти ако не ги сакаш не мора да ги гледаш. Што има лошо место да ти рекламира се и сешто да ти рекламира тоа што ти „треба“?

А ако си човек доволно „вреден“ за да те следат и да ти нарушуваат приватност сигурно нема да чекаат да купиш хбокс за да го прават тоа.
 
Ако можат гугл и фејсбук да ти рекламираат производи само на основа на то шо си пребарувал,шо го спречва Микрософт истото да не го прај со она шо веќе го имаш по дома. Дури и ако не ти вади рекламчиња на сред играње,тие информаци можи да ги продава на трети компании

Да, го читнав тоа дека Мајкрософт аплицирале за патентирање на технологија која го користи Kinect за маркетинг, но воопшто не е потенцирано како функционира таа технологија.

Од друга страна, на овогодинашниот EVO 2013, на кој се играат борбени видео игри, презентацијата на Killer Instinct ексклузивната видео игра за Xbox One, освен што помина со не баш позитивен прием кај гејмерите, туку и изразите Xbox One и Microsoft веднаш откако беа спомнати, наидоа на негативен врисок од страна на гејмерите.

Мајкрософт ветуваат изненадување на Gamescom 2013 саемот за видео игри во Келн, Германија, кој треба да се одржи од 21 август 2013 до 25 август 2013.

Дали ќе биде трета среќа или уште едно фијаско, има едно месец ипол да почекаме за да видиме.

http://www.geek.com/games/evo-2013-crowd-boo-mention-of-xbox-one-and-microsoft-on-stage-1562181/

Evo 2013 crowd boo mention of Xbox One and Microsoft on stage

By Matthew Humphries Jul. 15, 2013 2:55 pm

evo2013_xboxone-590x330.jpg


Last week the Evo Championships were held in Las Vegas. We’ve already reported the big news coming out of the event in the form of Ultra Street Fighter IV being announced. But something else happened during the proceedings that demonstrates Microsoft still has a lot to do to win the gaming crowd back for Xbox One.

Double Helix Games attended Evo 2013 to show off Killer Instinct for the Xbox One. The gameplay on show wasn’t received that well by attendees. After the gameplay, MadCatz came out on stage with a representative from Double Helix. The intention was to announce a special arcade stick being created for the release of Killer Instinct. As you can see in the video below, as soon as Microsoft and the Xbox One are mentioned, the crowd starts to boo, much to the surprise of both the MadCatz and the Double Helix representatives.


The community that follows fighting games and tournaments could be seen as a relatively small part of the overall gaming community, but then Street Fighter games can still sell millions of copies. It’s unclear if the boos were aimed more at Killer Instinct, Microsoft, the Xbox One, or all three in this instance.

Microsoft does need to react to this, though. Find out what was being booed specifically. If it was Killer Instinct then Double Helix needs to listen and figure out what exactly these gamers don’t like. After all, it’s that exact crowd that they want buying the game, and MadCatz want buying the arcade stick.

If it turns out it was the Xbox One being booed, then we already know that Microsoft has some bridge building to do. It already took the first step to doing that by dropping the always-connected requirement for its next console. The mandatory Kinect sensor still remains an issue, and an expensive one at that, but regardless, Microsoft needs to get any and all gamers excited about the Xbox One again as soon as possible. This incident is a clear sign they aren’t managing to do that yet.

Thanks to Mirimon for the heads-up on this video.

Во сред игра не смее да ти рекламира, може на деш бордот да ти рекламира исто ко и сега што рекламираат ама ти ако не ги сакаш не мора да ги гледаш. Што има лошо место да ти рекламира се и сешто да ти рекламира тоа што ти „треба“?

А ако си човек доволно „вреден“ за да те следат и да ти нарушуваат приватност сигурно нема да чекаат да купиш хбокс за да го прават тоа.

Нема зошто Мајкрософт да си го пикаат носот во тоа што ги интересира и што им треба на корисниците на Xbox One без претходно одобрување од страна на корисниците, но ете, тоа е нивни производ и имаат право да прават со него што сакаат и како сакаат, очајнички сакаат поголем залак од Интернет рекламите, но никако да ги победат Гугл и Фејсбук кои се лидери во таа област. Па затоа ќе форсираат Интернет реклами на нивниот производ, е добро де, тоа е нивно право, а како гејмерите, а не секојдневните корисници, туку претежно гејмерите кои го сочинуваат мнозинството корисници на конзоли за видео игри, ќе реагираат на ваквите постапки на Мајкрософт, ќе видиме кога ќе излезе Xbox One во продажба.

Поентата не е во тоа дали јас или ти или било кој друг е вреден за да му ја нарушуваат приватноста, туку поентата во тоа дека никој нема законско право да нарушува туѓа приватност за било какви цели. Едно е тоа што го прават разузнавачките агенции и владите на државите, но Мајкрософт не е ниту државна компанија, ниту јавно претпријатие, поради што сноси одговорност пред законите исто како и јас и ти и како и сите други, со разликата што станува збор за правно лице, а не за физичко лице, а правното лице не можеш да го ставиш зад решетки како физичкото лице, но затоа можеш да му ја одземеш дозволата за работа, па дури и да го ликвидираш, тоа се случи со Енрон, тоа сеуште може да се случи со Џенерал Моторс кој сеуште работи со загуби и може да им се случи и на Мајкрософт и на Епл и на Сони и на Гугл и на Фејсбук и на ред други компании кои уживаат статус на "недопирливи и непобедливи".
 
Поентата не е во тоа дали јас или ти или било кој друг е вреден за да му ја нарушуваат приватноста, туку поентата во тоа дека никој нема законско право да нарушува туѓа приватност за било какви цели. Едно е тоа што го прават разузнавачките агенции и владите на државите, но Мајкрософт не е ниту државна компанија, ниту јавно претпријатие, поради што сноси одговорност пред законите исто како и јас и ти и како и сите други, со разликата што станува збор за правно лице, а не за физичко лице, а правното лице не можеш да го ставиш зад решетки како физичкото лице, но затоа можеш да му ја одземеш дозволата за работа, па дури и да го ликвидираш, тоа се случи со Енрон, тоа сеуште може да се случи со Џенерал Моторс кој сеуште работи со загуби и може да им се случи и на Мајкрософт и на Епл и на Сони и на Гугл и на Фејсбук и на ред други компании кои уживаат статус на "недопирливи и непобедливи".
Така е. Потпишувам со двете раце!
 
Лично ме интересира какви им се во овој момент изразите на лицата на дамите и господата во Електроник Артс, кои неодамна најавија дека нивните видео игри и за Xbox One и за PlayStation 4 ќе се продаваат по повисоки цени, односно дека наместо најавените цени од 60 американски долари во Северна Америка, односно 60 евра во Европа, ќе продаваат по цени од 80 американски долари во Северна Америка, односно 80 евра во Европа.

Продолжуваат изненадувањата од Мајкрософт.

Најново изненадување од Мајкрософт, за кое Мајкрософт ветуваат дека подетално ќе се изјаснат на претстојниот саем на видео игри Gamecom 2013 во Келн, Германија, кој треба да се одржи од 21 август 2013 до 25 август 2013, е веста дека Мајкрософт ќе го следат потегот на Сони и ќе им дозволат на независните, односно инди развивачите на видео игри, самостојно да ги објавуваат своите видео игри за Xbox One за разлика од сегашната пракса според која развивачите на видео игри мораат да потпишат договор со компанија издавач која ќе ги издава нивните видео игри.

PlayStation 4 ужива огромна популарност кај гејмерите и кај развивачите на видео игри, особено во Европа и особено поради фактот дека Сони ќе дозволат независните развивачи на видео игри самостојно да ги објавуваат своите видео игри, а после веста од 10 јули 2013, која гласи дека Сони ќе издава PlayStation 4 Development Kit пакети за развој на видео игри за PlayStation 4 на универзитетите на кои се држат курсеви по програмирање и дизајнирање на видео игри, логично беше Мајкрософт да возврати на ваквиот потег на Сони.

Реакцијата на Мајкрософт е дека, наводно, секоја Xbox One конзола ќе може да се користи за развивање на видео игри. Ова во превод би требало да значи дека секоја личност која ќе поседува Xbox One конзола, ќе може да развива и да тестира видео игри за Xbox One на истата таа конзола, но засега ова останува непотврдена информација.

Подетални информации поврзани со ова изненадување и со било кои идни изненадувања од Мајкрософт во наредните 25 дена, Мајкрософт ветува да и ги открие на јавноста на саемот за видео игри Gamescom 2013, кој треба да се одржи од 21 август 2013 до 25 август 2013 во Келн, Германија.

http://www.wired.com/gamelife/2013/07/xbox-one-self-publishing/

Microsoft Says Developers Can Self-Publish on Xbox One

07.24.13, 5:27 PM
By Chris Kohler

xbox-develop.jpg

Every Xbox One sold at retail can be used to develop games, Microsoft said Wednesday, also confirming that game developers will be able to self-publish their games on the new console. Photo: Ariel Zambelich/Wired

Earlier today, Game Informer reported that Microsoft would be making yet another reversal of policy concerning its upcoming Xbox One game console. Though it said in May when it announced the hardware that game creators would have to go through a publisher to get their games on Xbox One, it now says that developers will be able to self-publish their work on the platform.

Microsoft quickly issued a statement confirming Game Informer‘s report and promising more details at the Gamescom conference, to be held next month in Cologne, Germany. (Game Informer editor in chief Andy McNamara said on Twitter that Microsoft is “angry” about the details coming to light today.)

Xbox executive Marc Whitten issued the following statement to Engadget:

“ Our vision is that every person can be a creator. That every Xbox One can be used for development. That every game and experience can take advantage of all of the features of Xbox One and Xbox LIVE. This means self-publishing. This means Kinect, the cloud, achievements. This means great discoverability on Xbox LIVE. We’ll have more details on the program and the timeline at Gamescom in August. ”

That second sentence would seem to confirm an additional fact dug up by Game Informer, which said that “every Xbox One unit can be converted to a debug console.” This would mean that any Xbox One purchased at retail could be authorized by Microsoft to play pre-release game code, thus making it much less expensive to develop and test Xbox One games since specialized hardware would not be required.

Numerous game developers have spoken of serious problems with the way Microsoft runs the Xbox Live Arcade downloadable game service for the Xbox 360, chief among them the requirement that developers have a publisher. Oddworld Inhabitants’ Lorne Lanning summed it up well in an interview with Eurogamer: “”Why do we need a publisher when we self-finance our games, we build our own IP, we manage our own IP and we’ve turned nearly two million units online…? Why? What’s wrong with us?”

In contrast, Microsoft’s chief rival in the console space, Sony, made a huge to-do at the E3 Expo last month about its more indie-friendly policies, bringing a parade of smaller developers on stage to show their new games and extol the virtues of PlayStation 4 as a convenient, lucrative platform for developers to freely self-publish their games.

Microsoft has a rather deep hole to climb out of, and we’ll see how it plans to do it at Gamescom.
 
Сметам дека third party devs, пологично би било да се преведе како независни произведувачи на игри или подобро независни издавачи на игри.
 
Сметам дека third party devs, пологично би било да се преведе како независни произведувачи на игри или подобро независни издавачи на игри.

Не е баш така.

Делумно е вистина, но работите функционираат малку поинаку.

First party developers се самите производители на конзолите, кои освен конзолите, самите развиваат и видео игри за конзолите. Така Сони ги произведува Gran Turismo видео игрите за PlayStation, Нинтендо ги произведува Super Mario видео игрите за Нинтендо конзолите, а Bungie, кој ги произведува Halo игрите за Xbox, беше во сопственост на Мајкрософт од 2000 до 2007 година, а од 2007 година па наваму е независна компанија.

Second party developers се или независните студија кои развиваат видео игри, или студија кои се во сопственост на трета фирма, како што Activision и Blizzard Entertainment до вчера, четврток, 25 јули 2013, беа во сопственост на Vivendi. Имено, токму вчера, четврток, 25 јули 2013, Activision Blizzard, компанијата во чија што сопственост се Activision и Blizzard Entertainment, најави дека откупува свои акции од Vivendi, со што сопственичкиот удел на Vivendi во Activision Blizzard од 63% се намалува на 12%, а после ова Activision Blizzard е независна компанија, која и понатаму ги поседува Activision и Blizzard Entertainment, но не би било изненадување доколку се разделат како што Сони и Ериксон се разделија после нивното долгогодишно партнерство во нивната заедничка компанија Сони Ериксон.

Third party developers се претежно независни студија кои развиваат видео игри по нарачка за друга фирма, слично како продуцентските куќи кои снимаат ТВ серии за телевизија, телевизијата и плаќа на продуцентска куќа за да сними сезона од серијата и серијата е во сопственост на телевизијата и телевизијата може кога сака да одбере друга продуцентска куќа за да сними нова сезона од серијата. Пример за ова се продуцентските куќи кои ги снимаат документарните филмови кои ги нарачува актуелната влада на Република Македонија, продуцентските куќи ги снимаат филмовите за кои се платени, но сопственик на филмовите е државата, поконкретно МРТВ, иако воопшто не учествува во снимањата и продукцијата на филмот.

Independent developers или indie developers, односно независни или инди развивачи, се вообичаено помали тимови кои самостојно развиваат видео игри, но вообичаено не располагаат со свои средства за печатење на омотите и дистрибуција на видео игрите, поради што мораат да потпишат договор со фирма која ќе ги издава видео игрите. Тука настанува проблемот, бидејќи вообичаено издавачот сака дебел дел од профитот, а производителите на конзолите се вообичаено на страна на издавачот, наместо на страна на производителот, па независните развивачи се оставени во неповолна позиција бидејќи трета страна заработува од нивната работа. Дури и да располагаат со свои средства за печатење на омотите и дистрибуција на видео игрите, производителот на конзолата вообичаено бара цени за лиценца за видео играта кои вообичаено се надвор од буџетот на производителот.

Сони ја менува ваквата пракса кај PlayStation 4, воведувајќи пониски цени за лиценци за видео игри, а ако некој независен развивач на видео игри одлучи да прекине соработка со фирма која досега ги издавала истите тие видео игри и самостојно да ги издава тие видео игри или да ангажира друга фирма за да ги издава тие видео игри, Сони нема да се противат на ваквата одлука, што не беше досегашна пракса.

Кај Мајкрософт ситуацијата е уште потешка за независните развивачи на видео игри, бидејќи настрана смешната годишна членарина од 99 долари која независните развивачи мораат да ја плаќаат секоја година на Мајкрософт, меѓу другото Мајкрософт задржува и 30% од продажбата на независните видео игри, што за малите тимови можеби не е многу, но за поголемите тимови може да биде неприфатливо. До неодамна, доколку независниот развивач на видео игри откриеше грешки во видео играта, па одлучи да исфрли закрпа, односно patch за видео играта, ќе мораше и за patch - от да плати за дополнителна лиценца, ова важеше едно време кај Xbox 360, но се докажа како неисплатливо како за независните развивачи, така и за Мајкрософт, поради што Мајкрософт дозволија бесплатни лиценци за patch - овите.

Пред 2 дена, во среда, 24 јули 2013, Мајкрософт потврдија дека планираа да ја сменат својата пракса кон независните развивачи на видео игри со Xbox One, но за ова ќе изнесат конкретни детали на Gamescom 2013 саемот за видео игри, кој треба да се одржи од 21 август 2013 до 25 август 2013 во Келн, Германија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom