Воскресение и вознесение на Марија?

Јаков, Јован, Матеј, Јуда, Павле, Петар, плус евангелистите Марко и Лука, сите до еден да ти „заборават“ да запишат еден таков битен момент. Ај шо тие заборавиле, заборавил и Св. Дух да ги потсети. Ај шо тој заборавил нив да ги потстети заборавил да ги потсети и првите христијани. И вторите христијани. И триста седумдесет и седум години сите заборавале, како што ни напиша убаво Чорбаџијата, ни 377 години после Христос уште никој се немал сетено, како што запишал и св. Епифаниј во таа година дека никој не знае што се случило со Марија.

И така никој се немал ништо сетено, се додека на некој таму во којзнае кој век не му се јавило Кривидение.

Токму и затоа ја отворив оваа тема, за да продискутираме зошто никој во раните векови не се досетил да напише за ова спектакуларно воскресение и вознесение на блажената Марија, туку им се "сонило" на некои подоцна?
Баш сакам да прочитам мислења од оние кои веруваат во ова житие, зошто апостолите и евангелистите не зуцнале ништо во своите евангелија и посланија за ова нивно спектакуларно летање на облаците, за воскресението на Марија, за нејзиното вознесение и за нејзиното обраќање кон апостолите (кое е речиси идентично како и Христовото) дека ќе биде со нив за навек?
Зарем не е ова прекрасно искуство? Тогаш зошто тие не го споделиле со нас? Зошто не го споделиле со другите тогашни цркви за да ги охрабрат во воскресението, за да ги охрабрат со ветувањето на Марија дека таа ќе биде со нив за навек, па да ги поттикнат да и се молат и нејзе... а што е уште почудно, па и самите апостоли не изустиле ниту една молитва до Марија и покрај ова доживување?

Дали можеби се работи за некој таен заговор? Дали наскоро ќе следи некоја нова кодирана книга од типот на кодот на Да Винчи каде што би се опишувала тајната завера на апостолите да го скријат воскресението и вознесението на Марија?
Или пак сето ова е мит и само докажува дека на лагата (православна) и се кратки нозете? :)
Јас верувам во ова последново. А ВИЕ?
 
А уште колку докази ти се потребни, бе човек? Па цели пасуси и постови се пишувани на таа тема на форумов, а ти си запнал дека она кое не е дел од Писмото, не е вистинито. Се што православните дознаваат, го дознаваат и од Светото предание, и од житијата, и од богословските беседи и од православните философи и публицисти, а ти си се затворил во Новиот Завет и не мрдаш од неко а уште и бараш дискусија на темата?

Е добро, ако во првите три века, раните рисјани се гонети и касапени од римските цареви и кралеви, што мислиш, каде тие наоѓале време и можност за богословење? Што им било побитнио: да спасуваат гол живот, заснован на дотогашното познавање на верата или да богословат, да сликаат фрески и икони, да пишуваат псалми? Таа можност е дадена дури по озаконувањето на христијанската вера, од Светиот Цар Константин, па кога рисјаните почнуваат послодобно да дишат, и учењето послобдно се шири и надоградува, согласно искуствата од Црквата. Фала и слава Богу, православието не ги живееше минатите 20 векови во непрекидно толкување , претолкување и дотолкување и одново отркивање на Писмото, туку живееше според истото и со тоа живеење, даде и дава Светии, за кои ти упорно тврдиш дека се невредна категорија. И , колку Свети даде твојата христијанска заедница? Ниеден? А кое е поравдувањето за тоа: дека нема Свети и дека тие се безвредни и опрелестени? И кои се воопшто, плодовите кои ги дава заедницата на која и припаѓаш?
 
Ти ги имаш поверувано сите ереси на раната Црква.
 
Чудно, но апостолите, иако според наведеното житие, го доживеале сето ова тие сепак не изустиле ниту една буква во своите посланија? Никој ништо не напишал, никој ништо не спомнал за ова драматично и спектакуларно искуство во своите посланија.

Тоа што не е споменато или запишано не значи и дека не се случило.
 
Токму и затоа ја отворив оваа тема, за да продискутираме зошто никој во раните векови не се досетил да напише за ова спектакуларно воскресение и вознесение на блажената Марија, туку им се "сонило" на некои подоцна?
Баш сакам да прочитам мислења од оние кои веруваат во ова житие, зошто апостолите и евангелистите не зуцнале ништо во своите евангелија и посланија за ова нивно спектакуларно летање на облаците, за воскресението на Марија, за нејзиното вознесение и за нејзиното обраќање кон апостолите (кое е речиси идентично како и Христовото) дека ќе биде со нив за навек?
Зарем не е ова прекрасно искуство? Тогаш зошто тие не го споделиле со нас? Зошто не го споделиле со другите тогашни цркви за да ги охрабрат во воскресението, за да ги охрабрат со ветувањето на Марија дека таа ќе биде со нив за навек, па да ги поттикнат да и се молат и нејзе... а што е уште почудно, па и самите апостоли не изустиле ниту една молитва до Марија и покрај ова доживување?

Дали можеби се работи за некој таен заговор? Дали наскоро ќе следи некоја нова кодирана книга од типот на кодот на Да Винчи каде што би се опишувала тајната завера на апостолите да го скријат воскресението и вознесението на Марија?
Или пак сето ова е мит и само докажува дека на лагата (православна) и се кратки нозете? :)
Јас верувам во ова последново. А ВИЕ?

Tvojot problem se sostoi vo toa shto ti ne ja razbirash sushtinata i smislata na Svetoto Pismo, koe se sostoi od uchenjeto na Hrista, i ne mora da opfakja istoriski i duhovni nastani. Imeno, nie znaeme za voskresenieto i voznesenieto na Bogorodica od apostolite, koi svoeto svedoshtvo go izlozhuvaat vo Svetoto Predanie.

Bogorodica gi povikala site apostoli pri sebe, osven apostolot Toma, koj bil otsuten, za da se prosti od niv pred svojata smrt. Spored svedoshtvoto na apostolite, pri samoto nastapuvanje na nejzinata smrt, neobichna svetlina ja osvetlila odajata kade shto lezhela Majkata Bozhja, a Samiot Hristos opkruzhen so angeli se javil i ja prinel nejzinata prechista dusha. Apostolite go zakopale prechistoto telo na Bogorodica po nejzinata zhelba vo Getsmanskata gradina, vo peshterata, kade shto pochivale telata na nejzinite roditeli i pravedniot Josif. Vo tekot na nejzinoto progrebenie bile izvrsheni mnogu chudesa: slepi progleduvale, besovi se izgonuvale i bolesti se isceluvale. Mnozhestvo narod go sledel pogrebenieto na Bogorodica, a judejskite nachalnici i sveshtenici se obiduvale da go rasteraat narodot i da ja prekinat procesijata, no Gospod ne dozvolil. Dodeka se dvizhela povorkata, eden judejski sveshtenik po ime Atonij, pritrchal i ja zgrabil nosilkata na koja shto lezhela Majkata Bozhja, so cel da ja prevrti, no nevidliv Angel mu gi otsekol dvete race. Atonij, potresen od strashnoto chudo, momentalno se raskajal i bil iscelen od apostolot Petar. Tri dena po pogrebenieto na Bogorodica, vo Erusalim pristignal apostolot Toma, koj bil natazhen zashto ne se prostil so Bogorodica, i so seta dusha posakal da se pokloni pred nejzinoto prechisto telo. Apostolite se sozhalile vrz nego i reshile da go odvalat kamenot od mogilnata peshtera, za da se prosti so teloto na Bozhjata Majka. Megjutoa, koga ja otvorile peshterata, go nashle samo mrtovechkoto pokrivalo (obvivka), dodeka nejzinoto presveto telo go nemalo nikade. Zachudenite apostoli se vratile nazad (vo kukjata) zaedno i se pomolile na Boga da im otkrie shto stanalo so teloto na Bogorodica. Vecherta, po vechernata trapeza, vo vreme na molitvata, tie chule angelsko peenje, a koga poglednale ugore (od kade shto dovagjale glasovite), ja videle Bozhjata Majka opkruzhena so angeli, vo sjaj na nebesna slava. Majkata Bozhja im rekla na apostolite: "Raduvajte se! Jas sum so vas vo site denovi; i sekogash kje bidam vasha molitvenica pred Boga"! Apostolite vo radost voskliknale: "Presveta Bogorodice, pomagaj ni"! Taka, Gospod Isus Hristos ja proslavil Svojata Presveta Majka; Toj ja voskresnal i zel pri Sebe so nejzinoto presveto telo, i ja postavil povisoko od site Svoi angeli.
 
nie znaeme za voskresenieto i voznesenieto na Bogorodica od apostolite,

Навистина? Ајде тогаш кажи ми каде тоа апостолите запишале дека Марија воскреснала и се вознела?
 
Tvojot problem se sostoi vo toa shto ti ne ja razbirash sushtinata i smislata na Svetoto Pismo, koe se sostoi od uchenjeto na Hrista, i ne mora da opfakja istoriski i duhovni nastani. Imeno, nie znaeme za voskresenieto i voznesenieto na Bogorodica od apostolite, koi svoeto svedoshtvo go izlozhuvaat vo Svetoto Predanie.

Вие знаете од апостолите.Од кои апостоли веројатно некои самоприучени?
Ако Тоа нешто се случило апостолите водени од Светиот Дух ке го напишеа во посланијата до првите христијани.
 
Навистина? Ајде тогаш кажи ми каде тоа апостолите запишале дека Марија воскреснала и се вознела?


Pred se, treba da razjasnime deka na Svetoto Pismo sekogash mu prethodi Sveto Predanie. Taka bilo od pochetokot na svetot, a do Mojseja na postoelo Sveto Pismo, tuku verata i istorijata se predavala vo usno predanie, od koleno na koleno. Pred da postoi Svetoto Pismo, postoela Crkvata i nejzinoto Sveto Predanie. Samiot Hristos nishto ne zapishal, nitu apostolite zapishuvale koga Toj propovedal. Na toj nachin, preku Sveto Predanie, apostolite ja shirele verata i ja utvrduvale Crkvata. A toa e razbirlivo, zatoa shto site lugje ne mozhele sekogash da koristat knigi, dodeka predanieto e dostapno za site. Znachi, PRVONACHALNOTO BOZHJO OTKROVENIE BILO PREDAVANO PREKU SVETO (USNO) PREDANIE. Ponatamu, za da sochuva Bozhestvenoto otkrovenie vo tochnost, po Bozhja Volja i so pomosh na Svetiot Duh, nekoi sveti lugje (proroci, apostoli i drugi) go zapishale toa shto e najbitno vo knigi. Zborot "Biblija", vo prevod od grchki znachi - "knigi". Svetoto Predanie, t.e. toa shto ne bilo na pochetokot zapishano vo knigite na Svetoto Pismo, a se predavalo usno, zapishano e podocna vo ranite vekovi na hristijanstvoto. Sledstveno, Svetoto Predanie ima dlaboka drevnost i dostovernost, bidejki pripagja na Svetata Crkva, koja e osnovana od Samiot Spasitel. Hristos i go veti Svetiot Duh na Svojata Crkva, a ne na sekoj t.n. "hristijanin". Po smrtta na apostolite, Svetata Pravoslavna Crkva se rakovodi po Svetoto Pismo i Svetoto Predanie, koishto gi proizvela, po Voljata Bozhja i so pomosh na Svetiot Duh.

Znachi, Bozhestvenoto Otkrovenie se sostoi od Svetoto Pismo i Svetoto Predanie. Voznesenieto na Presveta Bogorodica e zapishano vo Svetoto Predanie na Crkvata Hristova.
 
Асиа, токму тоа и го пишувам од почетокот на моето учество на форумов. Повеќе пати имам поставено „листа„ со извори на сознанија, кои ги користат праволсавните верници. Да, на таа „листа„ секогаш прво е Писмото, но и другите извори: преданието, богословските беседи, монашките посланија до Светот, православните списанија и мирјански статии и сл. Е сега, на дел од форумџиите, омлиен им е изразот „...ние веруваме на само на Писмото...„ (како „ние„ да не му веруваме на Псимото!) и тоа самограничување само на запишаното во Писмото се чини како непробоен штит, како оправдување за своето самоограничување, како доволно „објективно„ оправдување за своето однесување.

А под православното поимање на изразот „вера„, се пордазбира и верата не само во напишаното туку и во кажаното, т.е. (до)ве(р)ата „на збор„, вербата во она кое е ветено. А Хрситос, се што ветува и исполнива па така, кој вели дека го љуби Христа, нека Му верува и на зборот а не само на записот. Не е случаен фактот што Христос нема запишано буквално НИЕДЕН збор (освен цртежот во песокта, кога јудеите Му ја донесоа грешницата). Он очекува да Му веруваме целосно, („...сами себе, еден со друг и целиот свој живот на Христа Бога да го предадеме...„)а не само делумно, на запишаното. Така, кој верува во Христа, верува и во зборот, во кажаното. А да не зборувам за речиси редовнот промашените толкувања на цитатите од страна на оние кои редовно љубат да постираат цитати....Се толкува со трезвеноумие, со прочистен и покајан ум, а не по „својот ум„.

Тоа што не е споменато или запишано не значи и дека не се случило.


Лет 3, на што се должи оваа твоја нагла промена на ставовите?
 
Чекајте малку. Вие со цел памет мислите дека ќе не убедите дека апостолите, и покрај тоа што ништо не запишале за наводното воскресение и вознесение на Марија, дека тие тоа решиле (по пат на таен заговор ваљда) да ја пренесуваат оваа "тајни" по принципот на расипан телефон? :) Демек апостолите во своите посланија решиле да пишуваат за се и свашта, но овој и те како битен детал за наводното второ воскресение и вознесение на мајката Божја решиле да го преќутат во своите евангелија и посланија (па дури и во делата на апостолите), и решиле усно да го шепкаат по принципот на расипан телефон :)
Зар заборавивте дека не доаѓаат само деца на овој форум?
 
Чекајте малку. Вие со цел памет мислите дека ќе не убедите дека апостолите, и покрај тоа што ништо не запишале за наводното воскресение и вознесение на Марија, дека тие тоа решиле (по пат на таен заговор ваљда) да ја пренесуваат оваа "тајни" по принципот на расипан телефон? :) Демек апостолите во своите посланија решиле да пишуваат за се и свашта, но овој и те како битен детал за наводното второ воскресение и вознесение на мајката Божја решиле да го преќутат во своите евангелија и посланија (па дури и во делата на апостолите), и решиле усно да го шепкаат по принципот на расипан телефон :)
Зар заборавивте дека не доаѓаат само деца на овој форум?

Не туку едноставно не го запишале.. и што?
Тебе за се ти треба писмен доказ (заверен од нотар)
Или верата е важна. Уште малку ќе се буниш зошто евангелието по Матеј така се вика оти немало потпис на него од Матеј (и двајца сведоци кои потврдуваат дека навистна Матеј со матичен број тој и тој, од татко овој и мајка онаа е автор на споменатото дело).
 
Чекајте малку. Вие со цел памет мислите дека ќе не убедите дека апостолите, и покрај тоа што ништо не запишале за наводното воскресение и вознесение на Марија, дека тие тоа решиле (по пат на таен заговор ваљда) да ја пренесуваат оваа "тајни" по принципот на расипан телефон? :) Демек апостолите во своите посланија решиле да пишуваат за се и свашта, но овој и те како битен детал за наводното второ воскресение и вознесение на мајката Божја решиле да го преќутат во своите евангелија и посланија (па дури и во делата на апостолите), и решиле усно да го шепкаат по принципот на расипан телефон :)
Зар заборавивте дека не доаѓаат само деца на овој форум?

Поради немање на аргументи, во очајнички обиди се обидуваш да испревртиш, како и секогаш.

Чорба, ти од каде знаеш дека апостолите запишале веродостојно? Христос не запишал ништо, а апостолите запишале од тоа шо слушале. Можеби и тие играле расипан телефон? Ти уште малце и Светото Писмо ќе го наречеш расипан телефон, т.е. веќе го нарече.
 
Не туку едноставно не го запишале.. и што?
Тебе за се ти треба писмен доказ (заверен од нотар)
Или верата е важна. Уште малку ќе се буниш зошто евангелието по Матеј така се вика оти немало потпис на него од Матеј (и двајца сведоци кои потврдуваат дека навистна Матеј со матичен број тој и тој, од татко овој и мајка онаа е автор на споменатото дело).

Лет 3, што се случува...

Поради немање на аргументи, во очајнички обиди се обидуваш да испревртиш, како и секогаш.

Чорба, ти од каде знаеш дека апостолите запишале веродостојно? Христос не запишал ништо, а апостолите запишале од тоа шо слушале. Можеби и тие играле расипан телефон? Ти уште малце и Светото Писмо ќе го наречеш расипан телефон, т.е. веќе го нарече.

Нормално! Селективното отлкување на цитатите од Писмото, нивното „инстант„ толкување, нивното „скоковито„ толкување токму кон тоа и водат: невозможно е да се избегне апсурдот и (само)противречноста со таквиот начин на толкување а после тоа да се бара излез „од небрано„, кога таквата противречност ќе биде увидена и точно посочена. На пр, ако јас верувам во Христа и Го исповедам за свој Бог, а во Него верувам иако не сум Го видел, тогаш, треба ли да расправам за тоа дека ликот Христов (некој и косата Негова ја спомена...) се ТОКМУ такви какви Црквата ги посочува или се „некакви„ како тоа некому му одговара? Ако верувам во Христа „на невидено„; тогаш, мојата вера треба да биде комплетна, „во полнота„, па треба да верувам и во тоа дека Неговиот лик е токму таков како е насликан.
 
Ајдее сега испадна дека јас немам аргументи?
5.gif
Бреејјј махери сте да ја извртите ситуацијата кога сте во ќорсокак со аргументи.
Зарем навистина верувате дека апостолите летале на облаци, виделе уште еден празен гроб, виделе уште едно воскресение, и замислете виделе уште едно вознесение и такво нешто не запишале во своите евангелија, ниту пак во своите посланија, ниту пак во делата на апостолите, туку, според вас, тие сметале дека е поважно да пишуваат за нивните наметки, да ги поздравуваат пријателите свои од другите цркви, да пишуваат разно разни работи, а за воскресението на најголемата светица во православието, за пресветата, за пречистата не кажале ниту еден збор? Зарем нејзиното воскресение и вознесение не било толку важно како што била важна наметката на Павле?

Факт е дека воскресението е најважната тема на христијаните и столб на нивната вера. Тоа го потврдува и Павле кога на едно место вели: ако мртвите не воскреснуваат, тогаш залудна е нашата вера. Тој, а и другите апостолите цело време пишувале за воскресението на Исус и за Неговото значење за нас. Тие не изоставиле да го спомнат и воскресението на Лазар, на Јаировата ќерка - се разбира затоа што тоа било и те како важно. Кога Лазар воскреснал, луѓе доаѓале од сите краишта да го видат не само Исус, туку и Лазар.

"Многу евреи дознаа дека е таму (Исус), па дојдоа не само заради Исус, туку за да го видат и Лазар, кого го воскресна од мртвите"
(Јован 12:9)

По Лазаревото воскресение огромно мноштво на луѓе поверувале во Исус. Тоа го гледаме и од зависта на првосвештениците и фарисеите веднаш по овој настан...

"Што да правиме? Овој Човек прави многу чудотворни знаци. Ако Го оставиме така, сите ќе веруваат во Него, а Римјаните ќе дојдат и ќе ни ги одземат земјата и народот"
(Јован 11:47-48)

Епа ако Лазаревото воскресение одиграло толку бомбастична пресвртница кај тогашните евреи и ако тоа предизвикало многу луѓе да поверуваат во Исус, тогаш зошто апостолите би го криеле воскресението и вознесението на мајката на Исус? Зарем не е ова неспоредливо поголем настан од воскресението на Лазар кој патем и не воскреснал во прославено тело, туку само бил оживеан во старото смртно тело и потоа пак си умрел и до ден денес како и сите други го чека своите вистинско воскресение.

Исус направил многу чуда и кажал многу работи во Својот живот, но Бог благоволил во Новиот Завет да влезе она што е најважното за нас христијаните. Епа ако вие сметате дека воскресението и вознесението на најголемата светица во православието (онаа која ја нарекувате пресвета, пречиста, пренепорочна, владичица, спасителка, богородица итн) не е толку битен настан, тогаш вие одите контра вашите догми околу култот на Маија :helou:
 
Ајдее сега испадна дека јас немам аргументи?
5.gif
...

Некои работи за да се знаат не треба ни да се запишат, ете ти си самиот пример за тоа, иако апостолите НЕ ГО ЗАПИШАЛЕ , ти знаиш за вознесението на Марија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom