Во што веруваат атеистите?

  • Креатор на темата Креатор на темата МАЈОР
  • Време на започнување Време на започнување
Хихи, пак тој контроверзниот платеник Мирољуб Петровиќ. Вакви ли лудаци ти се авторитет? Ти да не си адвентист ко него?
Што има врска Мирољуб со овој http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Flew ?
Ако е Мирољуб луд тогаш да земеме се што кажал како погрешно?
Дај молим те :), употребуваш ефтини фори за да докажеш нешто.....што ни сам не знаеш дали е точно.
 
Што има врска Мирољуб со овој http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Flew ?

Ако е Мирољуб луд тогаш да земеме се што кажал како погрешно?

Дај молим те :), употребуваш ефтини фори за да докажеш нешто.....што ни сам не знаеш дали е точно.

Море демнач еден и бунтовник без причина. Каде јас тебе те цитирав. Ова http://www.vesti011.com/2011/07/sampion-ateizma-postoji-bog/ има ли врска со тој wanna-be Др. Петровиќ? Да прочиташе малку пред да скокаш?

Како је водећи светски атеиста др Ентони Флу постао религиозан


Вест која је шокирала велики део научне заједнице. Постоји само један научник у историји који је био назван "икона атеизма" и "шампион атеизма" - др Ентони Флу. Пред бројним камерама др Флу је изјавио: „Сазвао сам ову конференцију за штампу да вас обавестим да сам постао религиозан. Под притиском јасних и недвосмислених научних чињеница морао сам да прихватим да Бог постоји“.

пише: Мирољуб Петровић

еве извор http://www.geopolitika.rs/index.php...i-bog&catid=160:2010-04-14-10-20-05&Itemid=26 кој е линкуван со претходниот ама те мрзи да кликнеш

А за шарлатанот Петровиќ, да не зборам за неговите „научни“ достигнувања и постапки. Дегутантно е.
 
Море демнач еден и бунтовник без причина. Каде јас тебе те цитирав. Ова http://www.vesti011.com/2011/07/sampion-ateizma-postoji-bog/ има ли врска со тој wanna-be Др. Петровиќ? Да прочиташе малку пред да скокаш?



еве извор http://www.geopolitika.rs/index.php...i-bog&catid=160:2010-04-14-10-20-05&Itemid=26 кој е линкуван со претходниот ама те мрзи да кликнеш

А за шарлатанот Петровиќ, да не зборам за неговите „научни“ достигнувања и постапки. Дегутантно е.
Абе нема врска он со овој http://www.youtube.com/watch?v=SNkxpTIbCIw тоа ми беше муабетот.....како и да е, точна му е информацијата дека тој познат(ја не го знам до душа) атеист станал деист....тоа е.
 
За третиот пасус-само првата реченица.
Точно е дека не можеме да ја нападнеме твојата религија иако тука ако си приметил не ги напагаме баш религиите туку стилот на размислување на рерлигиите суптилна ама битна разлика. И како што знаеш и самиот причината што не можеме да ја нападнеме твојата религија или верување е бидејки не си се изјаснил у што веруваш. Што поткрева уште побитно прашање. Дали си толку несигурен у тоа што го веруваш што ни преку монитор немаш храброст да го кажеш тоа. Па нели сите тие книги што си ги прочитал и уште поважно сватил треба да ти влеат барем малце самодоверба и да кажеш јас верувам у тоа и тоа. Па некој и да те нападне бидејки си го сватил сето тоа лесно ке се одбраниш. Или уопште не си го сватил туку само си го меморизирал сето тоа што си го прочитал. На крај на краевите чуден став за некој со отворени очи.
Се вели дека еден ден двајца ученици на Пат разговарале за човечко суштество.
Првиот рече: "Еден човек доаѓа до вистината, преку истражување и лични напори од својата почетна незнаење, тој се развива во фази до знаење.". Вториот рече: "Еден човек доаѓа до вистината и само ако предводен од искусни професори."
Двајцата мажи речиси дојдоа да дуел, и беа далеку од изнаоѓање решение за нивните разлики, кога поминува вистински мајстор. И така, тие одлучија да го прашаат.
"Сакаш да дадеш одговор на ова прашање?" Поштувани мајсторе. " Побараа од него.
"Добро ... дали некогаш сте виделе две кучиња да се борат за коска?". "Да, секако!", Рекоа тие во дует.
"И дали некогаш сте виделе коската да учествува во спорот? Размисли за тоа."


Понекогаш луѓето се повеќе склони да разговараат за работи отколку да се направи реалност на овие говори персонални Двајцата протагонисти го разгледуваат проблемот на погрешен начин. Наместо да се прашувам дали тие се навистина подготвени да бидат студенти на мајстор или да го одат Патот сами, тие го направија идеологија . Нивната расправија го манифестира нивното ниво на развој на битието.
 
Се вели дека еден ден двајца ученици на Пат разговарале за човечко суштество.
Првиот рече: "Еден човек доаѓа до вистината, преку истражување и лични напори од својата почетна незнаење, тој се развива во фази до знаење.". Вториот рече: "Еден човек доаѓа до вистината и само ако предводен од искусни професори."
Двајцата мажи речиси дојдоа да дуел, и беа далеку од изнаоѓање решение за нивните разлики, кога поминува вистински мајстор. И така, тие одлучија да го прашаат.
"Сакаш да дадеш одговор на ова прашање?" Поштувани мајсторе. " Побараа од него.
"Добро ... дали некогаш сте виделе две кучиња да се борат за коска?". "Да, секако!", Рекоа тие во дует.
"И дали некогаш сте виделе коската да учествува во спорот? Размисли за тоа."


Понекогаш луѓето се повеќе склони да разговараат за работи отколку да се направи реалност на овие говори персонални Двајцата протагонисти го разгледуваат проблемот на погрешен начин. Наместо да се прашувам дали тие се навистина подготвени да бидат студенти на мајстор или да го одат Патот сами, тие го направија идеологија . Нивната расправија го манифестира нивното ниво на развој на битието.


Гурџи ај врати наназат и прочитај колку пати го имам кажано ова. Секој мора самиот да си го најде патот, а не да се врзува со овој или оној и дека не постои универзално нешто. Или дека Цацко или Петко ја кажувале целата постапка.
 
Гурџи ај врати наназат и прочитај колку пати го имам кажано ова. Секој мора самиот да си го најде патот, а не да се врзува со овој или оној и дека не постои универзално нешто. Или дека Цацко или Петко ја кажувале целата постапка.
Правиот учител нема никаква намера да го „ земе во раце животот на ученикот“, напротив, му дава алатки од духовен карактер...како да стане протагонист на својот живот.
Го учи дека постои „скриено значење во срцата на нештата“ и дека за да го открие тоа значење требе да се сврти кон самиот себе, Пат кој е трнлив, долг и исцрпувачки. Кога ученикот ќе тргне по тој Пат, кога ќе го свати значењето на истиот, ќе биде способен да ја свати и смислата на трудот што го уложува, и добива нова вредност во животот. Кога тоа ќе се случи,ќе надмине многу пречки што го очекуваат по Патот.
 
Правиот учител нема никаква намера да го „ земе во раце животот на ученикот“, напротив, му дава алатки од духовен карактер...како да стане протагонист на својот живот.
Го учи дека постои „скриено значење во срцата на нештата“ и дека за да го открие тоа значење требе да се сврти кон самиот себе, Пат кој е трнлив, долг и исцрпувачки. Кога ученикот ќе тргне по тој Пат, кога ќе го свати значењето на истиот, ќе биде способен да ја свати и смислата на трудот што го уложува, и добива нова вредност во животот. Кога тоа ќе се случи,ќе надмине многу пречки што го очекуваат по Патот.


Колку такви (вистински) учители има денес, кои се грижат за своите ученици на горенаведениот начин?
 
Колку такви (вистински) учители има денес, кои се грижат за своите ученици на горенаведениот начин?
Шарлатан дефинитивно може да биде среќен кога види како некои луѓе се предаваат на него.Луѓето можат да бидат целосно робови на неговата потреба за контрола, доминација, моќ.
Овие лица се луѓе кои живеат тешка психички пореметувања, се уште целосно заглавени во психолошка фаза на нарцисоидна тип, што предизвикува кај нив да се појави како најсовршени и сигурен суштества кои сакаат да бидат опкружени со луѓе,Луѓето се многу сиромашни внатре,живеат со големи проблеми , шарлатаните го користрат тоа,кога тие забележуваат одредени "пониска класа",го користат тоа,
, всушност, на нив им е побитен бројот на ученици.
Ако ние ги отфрлите овој тип на личност, малку има прави учители.
 
Шарлатан дефинитивно може да биде среќен кога види како некои луѓе се предаваат на него.Луѓето можат да бидат целосно робови на неговата потреба за контрола, доминација, моќ.
Овие лица се луѓе кои живеат тешка психички пореметувања, се уште целосно заглавени во психолошка фаза на нарцисоидна тип, што предизвикува кај нив да се појави како најсовршени и сигурен суштества кои сакаат да бидат опкружени со луѓе,Луѓето се многу сиромашни внатре,живеат со големи проблеми , шарлатаните го користрат тоа,кога тие забележуваат одредени "пониска класа",го користат тоа,
, всушност, на нив им е побитен бројот на ученици.
Ако ние ги отфрлите овој тип на личност, малку има прави учители.

Ти себе си се сметаш за ученик, шарлатан или прав учител?
 
Gurdjieff: Greski u prevod ili supstanca neka te stiga?
Толку е капацитетот на Google translate.....
Ти себе си се сметаш за ученик, шарлатан или прав учител?

После јас тролам....
Лични прашања или анализи за мене не се на тема....
Абре модератор, модератор....кога ќе ти се отворат очите да видиш кој трола по темиве...
 
После јас тролам....
Лични прашања или анализи за мене не се на тема....
Абре модератор, модератор....кога ќе ти се отворат очите да видиш кој трола по темиве...

Ти себе си се сметаш за ученик, шарлатан или прав учител?

ЈАс ти поставив нормално прашање, за да продолжи понатака дискусијата од соодветен агол, согласно твојот одговор.
НО, ти насекаде гледаш завери против тебе.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom