Ваши омилени авиони (со слики)

  • Креатор на темата Креатор на темата VORTEX
  • Време на започнување Време на започнување
Dobar e...si imal li moznost da go vidis na zivo???? Strava i uzas...fotografija od nego ne e ni 2% od stvarnosta :)
A mozel da bide mrtvorodence...go izvadila narackata na RAF i RR Merlinot :)..
 
Ideata za lovec so laminarno krilo veke postoela vo timot, taka da pogore spomnatoto drustvo i ne da bas pocnalo od bel list hartija,.... imam edna kniga za Mustangot so mnogu detali..mislam deka i edna varijanta na trup od eden prototip na Severski (komandi,stoentrap itn., a so novo krilo i poletala..se sekavas prvite Mustanzi imaat kabina ala P-40....( treba da kopam za knigata , a bibliotekata mi e 3-4 kubika raftovi)...no Amerikancite voopsto ne bile oduseveni, korupcijata i P-40 bile dovolni..:) Togas daoagaat Anglicavite i kupuvaat se zivo i divo sto ima krila.Ovie batkive , dobri na marketing im prodale dobra prikazna i zapnale da go istabacat prototipot za tri meseci. Zaradi toa i mnogu podocna odlicni caki za poednostaveno proizvodstvo se inkorporirani...( meurastata kabina !!!!) podocna koga USAF videle sto lamja ova ispadnalo, pocnale da plustat naracki i...ponataka e istorija...vsusnost vistinskiot POCETOK NA NORTH AMERICAN..kompanijata.....
na slicen nacin "prknala i Bell-ovata AirCobra prvo Francuzi , Pa Anglicani i posle se drugo kupile Rusite...Amerikancite samo za maja ja imaat letano najpoveke na Pacifikot...:)
 
SoCalMig21.jpg


Mig 21 РУСИЈА!
 
http://www.flugwerk.de/ pocna da raboti kompletni krila i ostanati elementi za P-51.
Inaku se poznati po toa sto rabotat kompletni FW-190 prodolzuvajki gi seriskite broevi na avionot od originalnoto proizvodstvo so dopustanje na DLV...toa isto moze da e interesna prikazna za ovde....
Isto edna USA kompanija raboti replika vo razmer 1:1 od carbon i kevlar so Merlin,a toj uste ima pospektakularni rezultati zaradi mnoogu pomalata tezina.
Papa 51 pak po poracka raboti originalna struktura so Merlin ili nekoja turbo konverzija , a posledna ozbilna aktivnost bese na Piper koj proba da go sredi kako lesen univerzalen borben avion za banana zemji...samo dva komada:
cavalier%20II.jpg

showimage.php.jpg

EFwdRight1.JPG

Smaleni repliki ima cel kup kako kit kompleti za sklopuvanje doma.....
 
Точен назив е messerschmitt 109, да, за свое време беше (крај на 30сетите) модерен авион но веќе во првите години на војната се покажа послаб од спитфаерите а подоцна и од мустанзите. Постоеа повеќе варијанти (со различни мотори, опрема и воружување) ова на сликата (не е фотографија туку е цртеж) е најверојатно Г модел (од кои исто има неколку варијанти) судејќи по обликот на усисникот за воздух. Имаше доста слаб потенцијал за надградување а слаба точка му беше и стајниот трап.
Инаку конкретно авионот на цртежот (оној со црвеното срце) е на Ерих Хартман кој цела војна ја помина во 52рата ловечка група. Тој е и воедно и пилот со најголем број на воздушни победи 352!!! доста се пишуваше за веродостојноста на бројката, но многу германски пилоти имаа и над 200 победи а тоа се должеше што најголем број од нив се постигнати на источниот фронт против многу понеискусни и послабо опремени противници. “Специјалност“ на Хартман е соборување на авиони со кратки рафали на големи далечини (и преку 400 метри) со т.н. отклонен рафал. Во целата своја кариера е соборен само два пати. По војната помина 10 години во заробеништво во Русија
 
Инаку конкретно авионот на цртежот (оној со црвеното срце) е на Ерих Хартман кој цела војна ја помина во 52рата ловечка група. Тој е и воедно и пилот со најголем број на воздушни победи 352!!! доста се пишуваше за веродостојноста на бројката, но многу германски пилоти имаа и над 200 победи а тоа се должеше што најголем број од нив се постигнати на источниот фронт против многу понеискусни и послабо опремени противници. “Специјалност“ на Хартман е соборување на авиони со кратки рафали на големи далечини (и преку 400 метри) со т.н. отклонен рафал. Во целата своја кариера е соборен само два пати. По војната помина 10 години во заробеништво во Русија

citav negde imalo nekoj zver pilot so preku 300 kills ama umrel dodeka se spustal vo nevreme 1941-42 neznam kako se vikal
inaku najdobar germanski avion vo ww2 e ili focke wulf 190 ili meserschimdt 262 mlaznjakot
 
citav negde imalo nekoj zver pilot so preku 300 kills ama umrel dodeka se spustal vo nevreme 1941-42 neznam kako se vikal
inaku najdobar germanski avion vo ww2 e ili focke wulf 190 ili meserschimdt 262 mlaznjakot

Не можел да има преку 300 и да умри 41/42. Немаше време за толку победи.
Фоке Вулфот 190 беше добар авион, али најдобриот од таа серија беше ТА 152 но крајот на војната го спречи масовното производство. Ме262 беше нешто многу напредно али ни тој не можеше сам да ја добие војната. И тој касно влезе во “игра“ претрпе неколку лоши проценки, и на крај страдаше од она од што страдаа сите германски авиони... немаа гориво и немаа пилоти
 
citav negde imalo nekoj zver pilot so preku 300 kills ama umrel dodeka se spustal vo nevreme 1941-42 neznam kako se vikal
inaku najdobar germanski avion vo ww2 e ili focke wulf 190 ili meserschimdt 262 mlaznjakot

tesko da sobral 300 do 1942 :):)!! Inaku i Germanskite i Ruskite piloti imaat pogolem broj pobedi od drugite , bidejki nemale turnusi...bile aktivni dodeka ne bi bile ubieni ili onesposobeni za letanje. I mnogu be letale.....ko na rabotna akcija.
No veke kon krajot na 43 se potrosile , vo golema merka, rezervite na izvezbanite piloti i veke vo vozduh bile pretezno paceri......koi gi preziveale neverojatnite zagubi vo tekot na obukata....poveke ima zaginato i tesko povredeno na obuka , odkolku vo voeni dejstva...na site strani....
Eldorado za nekolkute preostanati stari volci koi gi rasturale ko glineni golubi....
me109 e tezok avion za letanje,baska tesen za nikade..... so toa strokaviot stajni trap postojano se krsel na sletanje......FW190 e mnogu podobar i vo smisol na "user friendly" i po performansi i tehnoloski..posebno so modularnata konstrukcija prilagodena za masovno proizvodstvo.....ama konstruiran e na pogresnata strana.....vo vojnata.....mislam deka dolgonosiot
FW190%20dora.jpg


go jade i Mustangot kako biftek na zar.....
 
Ме262 беше нешто многу напредно али ни тој не можеше сам да ја добие војната. И тој касно влезе во “игра“ претрпе неколку лоши проценки, и на крај страдаше од она од што страдаа сите германски авиони... немаа гориво и немаа пилоти

me262 da dojdese 1943 i so trenirani luftwaffe piloti germancite ke gi odbranea svoite fabriki ke napravea poise tenkovi i vojanata bi mozela da prodolzi do 46-47

me 262 zasto ne uspea bese krivica na hitler toj sakal da bide fighter-bomber a ne fighter
 
Sega koga bev vo Holandija go vidov mojot omilen oldtimer. De Havilland Tiger Mouth. Дуваше многу ветер и врнеше дожд инаку сопственикот се понуди да ме сврти едно кругче . . .

12xa8.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom