Ваша идеја за бизнис во Македонија

Што мислите за самоуслужните автоперални?
Колку би требало за влог, колкава заработка (знам дека зависи од многу фактори) итн...?
 
Да не отворам нова тема, овде ќе ставам линк од видеава за неколку успешни Старт Ап бизниси во Македонија.

 
Неможам да смислам/најдам бизнис модел за blue collar обуки, иначе би инвестирал во тоа. Тоа на времето беше работнички универзитет ваљда, ама сега нема. Не ваљда Брејнстер и тоа да го “украде” за некоја година…
 
Да не отворам нова тема, овде ќе ставам линк од видеава за неколку успешни Старт Ап бизниси во Македонија.

Линкот не ти работи
 
Во Македонија успева само нешто што можеш физички да го продадеш, одма да земеш пари, интелектуални услуги (консалтинг, разно разни агенции итн.) тоа тешко, значи само продажба (сендвичара, бурекџилница, кафич, бутик, продажба на кондури и патики, автоделови итн.), исклучок на ова е нотари и извршители али полесно е да станеш пилот отколку нотар или извршител. :)
 
Во Македонија успева само нешто што можеш физички да го продадеш, одма да земеш пари, интелектуални услуги (консалтинг, разно разни агенции итн.) тоа тешко, значи само продажба (сендвичара, бурекџилница, кафич, бутик, продажба на кондури и патики, автоделови итн.), исклучок на ова е нотари и извршители али полесно е да станеш пилот отколку нотар или извршител. :)
Да, ова е блиску до вистината меѓутоа не успева секаде, на пр. добра сендвичара, кафич, бутик итн. во мал град и голем град не е исто, едноставно бројот на муштерии и фреквенцијата на луѓе се различни
 
Да, ова е блиску до вистината меѓутоа не успева секаде, на пр. добра сендвичара, кафич, бутик итн. во мал град и голем град не е исто, едноставно бројот на муштерии и фреквенцијата на луѓе се различни
Ако моментално имав на располагање 30 000 евра онака, ќе инвестирав во изнајмување на електрични велисипеди и електрични мотори, тоа е каде-каде подобро од електрични тротинети, и од електрични автомобили, по практични се за во град и би ги направил со подостапни цени пример 5 ден./мин. за електрични велисипеди, али немам толку за да инвестирам а идејава ја пишувам, давам јавно за да некој му ,,текне" да ја реализира, јас прв ќе користам ел. велосипед секојдневно за дома - работа - дома :)
 
Ако моментално имав на располагање 30 000 евра онака, ќе инвестирав во изнајмување на електрични велисипеди и електрични мотори, тоа е каде-каде подобро од електрични тротинети, и од електрични автомобили, по практични се за во град и би ги направил со подостапни цени пример 5 ден./мин. за електрични велисипеди, али немам толку за да инвестирам а идејава ја пишувам, давам јавно за да некој му ,,текне" да ја реализира, јас прв ќе користам ел. велосипед секојдневно за дома - работа - дома :)
За оваа идеја треба да си спремен да огромни загуби. Видовме што се случи со тротинетите првите два месеца, ги крадеа, ги фрлаа во Вардар, ги кршат.
Истото ќе се случи и со точаците.
 
За оваа идеја треба да си спремен да огромни загуби. Видовме што се случи со тротинетите првите два месеца, ги крадеа, ги фрлаа во Вардар, ги кршат.
Истото ќе се случи и со точаците.
Знам за жал стока од народ сме, затоа и сме заостанати од другите земји во регионот да не зборам во споредба со западните држави, а идејава е многу практична ем брзо ќе се стигнува, ем ќе чини колку една автобуски билет, ем нема да биде човек испотен особено пролет и лето, и плус ќе се подигне свеста за велосипедизам и рекреација, али немам пари за фрлање на ветер оти знам загуба ќе сум, да живеев во друга земја ова ќе ми беше инвестиција од која ќе си го вадев лебот.
Пример ако расте бројот на ел. велосипеди може да се направи месечно да се плаќа користење на ел. велосипеди во висина на еден месечен автобуски билет, секому ќе му одговара ова, особено оние кои вршат достава на обични велосипеди, за 1800 ден месечно ќе си има обезбедено ел. велосипед за работа, идеи многу но и страв голем оти 100% ќе ги крадат батериите, кршат, итн. Тоа е тоа :)
 
Gledam sega popularni se A frame planinski kukjarcinja koi se izdavaat za edna nokj ili vikend. Cenata po nokj e od 100 evra pa nagore, vo zavisnost sto se nudi.
 
Знам за жал стока од народ сме, затоа и сме заостанати од другите земји во регионот да не зборам во споредба со западните држави, а идејава е многу практична ем брзо ќе се стигнува, ем ќе чини колку една автобуски билет, ем нема да биде човек испотен особено пролет и лето, и плус ќе се подигне свеста за велосипедизам и рекреација, али немам пари за фрлање на ветер оти знам загуба ќе сум, да живеев во друга земја ова ќе ми беше инвестиција од која ќе си го вадев лебот.
Пример ако расте бројот на ел. велосипеди може да се направи месечно да се плаќа користење на ел. велосипеди во висина на еден месечен автобуски билет, секому ќе му одговара ова, особено оние кои вршат достава на обични велосипеди, за 1800 ден месечно ќе си има обезбедено ел. велосипед за работа, идеи многу но и страв голем оти 100% ќе ги крадат батериите, кршат, итн. Тоа е тоа :)
Na stoka narod magare da mu rentas ke ti go zakolat i ispecat. Za poveke da ne pram muabet.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom