V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Кога веке стана збор за каиш, кога го фарбав голфот мајсторот шо ми го фарбаше кога го отвори да го провери ребрастиот каиш имаше откинато повеќе од половина запци а секое негово палење беше вожња ко на трки.Мајсторот се зачуди кога му казав како го возев и ми рече дека ако била некоја друга кола до сега ке била рикната.Сакам да кажам дека нема поиздржлив мотор од Волксваген.
 
Кога веке стана збор за каиш, кога го фарбав голфот мајсторот шо ми го фарбаше кога го отвори да го провери ребрастиот каиш имаше откинато повеќе од половина запци а секое негово палење беше вожња ко на трки.Мајсторот се зачуди кога му казав како го возев и ми рече дека ако била некоја друга кола до сега ке била рикната.Сакам да кажам дека нема поиздржлив мотор од Волксваген.

Нека се скине каишот, па после кажувај колку е издржлив моторот на Волксваген. Кога ќе ти излетаат клипњачите преку хауба тогаш да видам кој мотор е најиздржлив. :vozbud:
 
Нека се скине каишот, па после кажувај колку е издржлив моторот на Волксваген. Кога ќе ти излетаат клипњачите преку хауба тогаш да видам кој мотор е најиздржлив. :vozbud:

Знаеш кога ке излетаат лани.Брат и за тоа мислиле волксваген не го заборавиле тоа хахаха не се секирај.
 
Знаеш кога ке излетаат лани.Брат и за тоа мислиле волксваген не го заборавиле тоа хахаха не се секирај.
:pos2::pos2::pos2::pos2:
Каков сака нека е моторот, ако се скине каиш, се испочукува се и оди моторот у ПМ.
Такви приказни тука не расправај :)
 
:pos2::pos2::pos2::pos2:
Каков сака нека е моторот, ако се скине каиш, се испочукува се и оди моторот у ПМ.
Такви приказни тука не расправај :)

Абе се има скинато 1 за тоа викам така.Сега не знам точно на која брзина и како ама сигурно ако тоа се случило на некоја друга кола тешко неа.:D:D
 
Абе се има скинато 1 за тоа викам така.Сега не знам точно на која брзина и како ама сигурно ако тоа се случило на некоја друга кола тешко неа.:D:D
Сосем исто како и на Волксваген. Нема разлика.
Моторот е тој, концепцијата е таа, законите на физиката се универзални...
 
^^ новото поло е стварно ѕверско...:vozbud:

татко ми имаше голф 3ка 1.9тди 105кС...еднаш му се скина каиш, на некој си 20.000км мислам...ама освен каишот мислам имаше и друго нешто оштетено...мислам...окулу 200еур не фати попрацка севкупно,...(мислам)
 
Аууу за полово немам зборови, како изгледа како охохохо ептен мерак ми фаќа.
Да не знае некој што мотори ќе се вградуваат во новово поло?
 
Ваљда исти... иначе дизајнот е топ, иако многу слични ги прават, предницата е иста ко на новиот голф...
 
Аууу за полово немам зборови, како изгледа како охохохо ептен мерак ми фаќа.
Да не знае некој што мотори ќе се вградуваат во новово поло?

Ќе оди со следниве мотори:

- 1,2 (60 и 70КС)
- 1,2 турбо (105КС)
- 1,4 (85KS)
- 1,4 турбо (180КС)
- 1,6 TDI (75КС и 90КС)

:smir::smir::smir:
 
Проблем со ГОЛФ 4

Здраво.

Бидејќи ова е само за VW па се надевам дека ке ми помогнете.Имам сервис за VW и дојде ГОЛФ 4 1.9 110 КС со турбина.Колата кога работи во место е многу супер но во возење не иде повеќе од 80 КМ и не иде над 3000 RPM.Ја сменивме турбината проблемот остана,го сменивме Turbochargerot пак исто,го сменивме катализаторот пак исто.Па затоа ако знаете нешто во врска со ова ве молам пишете.
 
Здраво.

Бидејќи ова е само за VW па се надевам дека ке ми помогнете.Имам сервис за VW и дојде ГОЛФ 4 1.9 110 КС со турбина.Колата кога работи во место е многу супер но во возење не иде повеќе од 80 КМ и не иде над 3000 RPM.Ја сменивме турбината проблемот остана,го сменивме Turbochargerot пак исто,го сменивме катализаторот пак исто.Па затоа ако знаете нешто во врска со ова ве молам пишете.
сигурен си дека е во турбото маката, а не во чипот?
 
Здраво.

Бидејќи ова е само за VW па се надевам дека ке ми помогнете.Имам сервис за VW и дојде ГОЛФ 4 1.9 110 КС со турбина.Колата кога работи во место е многу супер но во возење не иде повеќе од 80 КМ и не иде над 3000 RPM.Ја сменивме турбината проблемот остана,го сменивме Turbochargerot пак исто,го сменивме катализаторот пак исто.Па затоа ако знаете нешто во врска со ова ве молам пишете.

едно искуство со пасатот, вака правеше кога се заеба делот што го регулира воздухот што влегува во моторот(тоа е едно после филтерот за воздух на пасат 1.9 тди 90кс 1995та)
едит: кај мене обртаите одеа до бескрај а колата пак не одеше но сепак проверете со тој дел
 
Здраво.

Бидејќи ова е само за VW па се надевам дека ке ми помогнете.Имам сервис за VW и дојде ГОЛФ 4 1.9 110 КС со турбина.Колата кога работи во место е многу супер но во возење не иде повеќе од 80 КМ и не иде над 3000 RPM.Ја сменивме турбината проблемот остана,го сменивме Turbochargerot пак исто,го сменивме катализаторот пак исто.Па затоа ако знаете нешто во врска со ова ве молам пишете.
И кај мене го вадеше истиот звук. По некое време татко ми виде дека цревото имаше дупка (тоа што го носи притисокот). Колата не идеше поише од 110.:helou: Ја иам Фиат Крома 2.0 Тди.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom