V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
VW си е цар. Има многу глупости, ама персонално сум немал големи проблеми со VW. Единствениот проблем сум го имал со последниот Passat 2020 R-Line имаше мака со ECM.

Сега имам Tiguan 2023 и е супер.
 
Здраво се работи за Голф 4 1.9 тди, почна да капе уље мајстор ми кажа дека е пукнат блокот на мотор кога го дигна на дигалка се гледа од каде капе, дали има некој мајстор за лепење блокови или нов мотор совет?
 
Здраво се работи за Голф 4 1.9 тди, почна да капе уље мајстор ми кажа дека е пукнат блокот на мотор кога го дигна на дигалка се гледа од каде капе, дали има некој мајстор за лепење блокови или нов мотор совет?
Можи да го мениш само блокот на моторот ако е пукнат, не мора цел, додуша прашај види некогаш поевтино е да го мениш него да го поправаш. Ако се решиш на поправање, повеќе ќе дојди како ремонт, затоа што препорачуваат менување на ремени и ланци заедно со замената на декла.

А сигурно дека деклата е пукната, не е до gasket?
 
VW polo 1.4 2007, na kolku god spored vas nov akumulator? Kako fati ladnovo se potesko pali
 
VW си е цар. Има многу глупости, ама персонално сум немал големи проблеми со VW. Единствениот проблем сум го имал со последниот Passat 2020 R-Line имаше мака со ECM.

Сега имам Tiguan 2023 и е супер.
Со здравје да си го возиш, тоа возило има катализатор маде и македонија ;)
 
Со здравје да си го возиш, тоа возило има катализатор маде и македонија ;)
Катализаторот е добар, ама моторот на 25,000 км поминати почна масло да јади, 2.0 TSI Gen3 ѓубре.

Ќе го менувам за Атлас со VR6ка, не ми се зема новиот модел со 2.0 TSI Gen4 мотор само што иди.
 
Катализаторот е добар, ама моторот на 25,000 км поминати почна масло да јади, 2.0 TSI Gen3 ѓубре.

Ќе го менувам за Атлас со VR6ка, не ми се зема новиот модел со 2.0 TSI Gen4 мотор само што иди.
По спец треба масло да јадат повеќето коли, така да не му се секирај мн мн ...
 
Оригиналните бандаши за ГТИ се закон, да можеш такви да најдеш ќе биде топ.
 
Катализаторот е добар, ама моторот на 25,000 км поминати почна масло да јади, 2.0 TSI Gen3 ѓубре.

Ќе го менувам за Атлас со VR6ка, не ми се зема новиот модел со 2.0 TSI Gen4 мотор само што иди.
Слушам по мајсториве и интернетов дека сите ТSI мотори од било која кубикажа се доста непогодени и со доста мани. Твои искуства ?
 
Слушам по мајсториве и интернетов дека сите ТSI мотори од било која кубикажа се доста непогодени и со доста мани. Твои искуства ?
Братучед ми има Голф 7мица (~2014та) во Мк, 1.2 TSI и на 70,000 км почна да јаде масло.

Моево 2.0 TSI на 25,000 км почна да јаде, а на една другарка на 40,000 км. Сите 3 коли беа купени нови, редовни сервиси итн.

EA888 Gen 3 моторите TSI што се користат во VW и Audi се проблематични со јадење масло, во ЕУ 2013-2018та година можеш да најдеш, па после свртија на Gen3B и Gen4. Проблемот е со дизајнот на прстените на вентилите, што пуштаат масло во цилиндарот и после тоа моторот го согорува.

Освен потрошувачката на екстра масло, немам други поплаки. Еве 41,000 км без никаков друг проблем освен јадењето масло.

Мислам дека со Gen4 или 4та генерација го решија проблемот со согорувањето масло, ама е сеуште нов дизајн и не е 100% сигурно сеуште.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom