V O L K S W A G E N

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.909
Возам VW golf mk6 1.6 tdi 105ps. Го земав пред 4 години со 80к километри (редовно сервисиран во porche и таму и продолжив да го носам на сервис). Да ви кажам право многу сум разочаран од гофлот ( не знам дали сум само јас со вакви проблеми или и други сопственици на на голф, пасат со истиот мотор ги имаат).. Има 150к километри и почна се да зафркава.. Т.е. тоа уште претходно ама не знаев што е.. Сега открив дека DPF филтерот е презапушен и џабе врши регенерација.. Го носев до сега два пати во сервиси да ми вршат таму софтверска регенерација затоа што почнаа да светат 3 сијалички (за dpf регенерација, engine check и сијаличка за греачи и со тоа не работеше ни турбото) - таму ми кажаа дека е поради дпф филтерот и дека ќе мора да го сменам.. Исто така ми кажаа и дека некоја клапна на EGR филтерот и ќе морало да се смени цел егр филтер и тоа би коштало околу 500 евра.. Е сега гледав солуција дека е можно да се извади дпф филтерот и софтверски да се префлешува - дали е тоа можно и дали е добро за возилото? Исто така веќе подолго време го слушам моторот дека е погласен кога работи и открив дека уствари и дизните не се добри и дека и тие ќе треба да се променат или да се репарираат - и тоа не знам колку е добро.. Јас стварно не очекував да земам вакво ѓубре од кола - а нели сите викаат германско е германско ама изгледа и германското не е тоа што било... Кажете ми што да правам? Стварно не знам веќе и се повеќе и повеќе ми одмилува колава.. Јас мислам дека треба да ја продадам и да си земам бензинец ( е сега работата е дека сакам турбо бензинец - е сега читан и со тоа имало проблеми на тси моторите и дека се јавувало некој звук како engine rattling ( другарче има сеат леон 1.4 тси и тоа му се јавува кога ќе ја запали колата и после 30 секунди исчезнува)).. Али барем со бензинец нема ни да имам проблеми со дизни и со дпф и курпф итн...
Бaрaј гo Кoскa aкo си oд Ск oд Влaе е дечкoтo некa ти искључи све нa кoлaтa и дпф и егер и се.Зa кoлaтa е пoубaвo,зa екoлoгијa не.Кoгa ке ги искључиш ке се препoрoди гoлфчетo.
 
Член од
3 мај 2009
Мислења
155
Поени од реакции
57
Бaрaј гo Кoскa aкo си oд Ск oд Влaе е дечкoтo некa ти искључи све нa кoлaтa и дпф и егер и се.Зa кoлaтa е пoубaвo,зa екoлoгијa не.Кoгa ке ги искључиш ке се препoрoди гoлфчетo.
Ок ќе го направам тоа но дали ќе се реши и тропањето на моторот со тоа?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.909
Ок ќе го направам тоа но дали ќе се реши и тропањето на моторот со тоа?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Акo мислиш нa трoпaњетo нa дизните мислaм и тoa се средувa,ги чистaт сo ултрaзвук
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.909
Да да на тоа мислам.. каде се прави такво нешто?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Прaвеa кaј Шиник aмa aј зa сигурнo ке ти пишaм утре, имaше и некoјa другa метoдa сo Винс.Нaместo нaфтa некoе средствo приклучувaaт и кoлaтa рaбoти вo местo некoе време и се чистaт дизните и системoт aмa дa прaшaм утре ке ти јaвaм.
 
Член од
3 мај 2009
Мислења
155
Поени од реакции
57
Бaрaј гo Кoскa aкo си oд Ск oд Влaе е дечкoтo некa ти искључи све нa кoлaтa и дпф и егер и се.Зa кoлaтa е пoубaвo,зa екoлoгијa не.Кoгa ке ги искључиш ке се препoрoди гoлфчетo.
Го исклучив и дпф и егр филтерот и бев да го отстранат механички истиот.. сега нема проблем со warning сијалички и моторот не прави регенерација.. Сега сабајлево приметив дека кога ќе го запалам голфот (ладен мотор) почнува да варира обртометарот и почнува да чури плав чад од ауспух. Го отворив моторот и ја извадив пластиката и видов дека моторот ептен тресе и многу е бучен. После 1 минута тоа се смирува и моторот работи добро.. кога е топол моторот ова не се дешава... Дали ова поради дизните што не се добри или поради нешто друго стварно не знам..

Прaвеa кaј Шиник aмa aј зa сигурнo ке ти пишaм утре, имaше и некoјa другa метoдa сo Винс.Нaместo нaфтa некoе средствo приклучувaaт и кoлaтa рaбoти вo местo некoе време и се чистaт дизните и системoт aмa дa прaшaм утре ке ти јaвaм.
ќе може ли што побрзо да добијам број дека стварно ова не е ок со колава што се дешава..
 

Invader

I am not in danger, I am the danger!
Член од
17 ноември 2008
Мислења
18.018
Поени од реакции
22.923
Возам VW golf mk6 1.6 tdi 105ps. Го земав пред 4 години со 80к километри (редовно сервисиран во porche и таму и продолжив да го носам на сервис). Да ви кажам право многу сум разочаран од гофлот ( не знам дали сум само јас со вакви проблеми или и други сопственици на на голф, пасат со истиот мотор ги имаат).. Има 150к километри и почна се да зафркава.. Т.е. тоа уште претходно ама не знаев што е.. Сега открив дека DPF филтерот е презапушен и џабе врши регенерација.. Го носев до сега два пати во сервиси да ми вршат таму софтверска регенерација затоа што почнаа да светат 3 сијалички (за dpf регенерација, engine check и сијаличка за греачи и со тоа не работеше ни турбото) - таму ми кажаа дека е поради дпф филтерот и дека ќе мора да го сменам.. Исто така ми кажаа и дека некоја клапна на EGR филтерот и ќе морало да се смени цел егр филтер и тоа би коштало околу 500 евра.. Е сега гледав солуција дека е можно да се извади дпф филтерот и софтверски да се префлешува - дали е тоа можно и дали е добро за возилото? Исто така веќе подолго време го слушам моторот дека е погласен кога работи и открив дека уствари и дизните не се добри и дека и тие ќе треба да се променат или да се репарираат - и тоа не знам колку е добро.. Јас стварно не очекував да земам вакво ѓубре од кола - а нели сите викаат германско е германско ама изгледа и германското не е тоа што било... Кажете ми што да правам? Стварно не знам веќе и се повеќе и повеќе ми одмилува колава.. Јас мислам дека треба да ја продадам и да си земам бензинец ( е сега работата е дека сакам турбо бензинец - е сега читан и со тоа имало проблеми на тси моторите и дека се јавувало некој звук како engine rattling ( другарче има сеат леон 1.4 тси и тоа му се јавува кога ќе ја запали колата и после 30 секунди исчезнува)).. Али барем со бензинец нема ни да имам проблеми со дизни и со дпф и курпф итн...
Ова се нормални проблеми, ако возиш само по град. Издувај малце по автопат бар еднаш месечно.
 
Член од
3 мај 2009
Мислења
155
Поени од реакции
57
Ова се нормални проблеми, ако возиш само по град. Издувај малце по автопат бар еднаш месечно.
Работата е дека ја возам нон стоп на автопат.. секој ден по 50тина километри.. затоа и не беше нормално нон стоп да се пали регенерација на дпф филтерот.. е сега више нема.. сега има друг проблем, опишав погоре..
 

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.020
Поени од реакции
2.059
Работата е дека ја возам нон стоп на автопат.. секој ден по 50тина километри.. затоа и не беше нормално нон стоп да се пали регенерација на дпф филтерот.. е сега више нема.. сега има друг проблем, опишав погоре..
Samo sabajle se slucuva toa ili pri sekoe prvo palenje vo razlicen del od denot?
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.909
Го исклучив и дпф и егр филтерот и бев да го отстранат механички истиот.. сега нема проблем со warning сијалички и моторот не прави регенерација.. Сега сабајлево приметив дека кога ќе го запалам голфот (ладен мотор) почнува да варира обртометарот и почнува да чури плав чад од ауспух. Го отворив моторот и ја извадив пластиката и видов дека моторот ептен тресе и многу е бучен. После 1 минута тоа се смирува и моторот работи добро.. кога е топол моторот ова не се дешава... Дали ова поради дизните што не се добри или поради нешто друго стварно не знам..



ќе може ли што побрзо да добијам број дека стварно ова не е ок со колава што се дешава..
070341163 Гoрaн Шиник oбрaти му се биди упoрен у Мaкедoнијa пoдoбaр дијaгнoстичaр ти гaрaнтирaм не пoстoи.Oн ке ти кaже дaли е дo дизни или дo штo и дa е.Стaлнo имa гужвa кaј негo мoже дa те мaткa утре зaдутре aмa биди упoрен.
 
Член од
3 мај 2009
Мислења
155
Поени од реакции
57
070341163 Гoрaн Шиник oбрaти му се биди упoрен у Мaкедoнијa пoдoбaр дијaгнoстичaр ти гaрaнтирaм не пoстoи.Oн ке ти кaже дaли е дo дизни или дo штo и дa е.Стaлнo имa гужвa кaј негo мoже дa те мaткa утре зaдутре aмa биди упoрен.
Готово ќе го барам. фала ти

Го извадив ова го очистив и проверив 2 пати, повеќе од максимум ми покажува дека има.. дали е тоа проблем што фрла чад?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom