Дали некој погледнал во последно на учебниците што се одорбени за основно/средно образование ? Дали некој ги приметил дубиозните тврдења во истите ?
Нека ова биде почеток на една продуктивна дискусија кај што ќе се зборува со цитати од истите и препораки за корекции.
Едно е сигурно - многу работи не чинат. Ќе спомнам некои само:
1. "Фашизам е уништување на работничката класа" - колку и да е некој заљубен во старите времиња на комунистичка Југославија ова просто не е вистина. Нацистичката идеологија не е ништо добро - но едно е сигурно нејзин непријател не е работничката класа. Баш самото име на нацистичката партија го инкорпорира работникот - Nacional Socialistishe Arbait Party - Национал социјалистичка работничка партија.
Просто децата што ќе ги читаат овие учебници ќе имаат погрешна претстава!
2. "Јудаизам е религија која верува во богот Јуда" - Треба да кажам нешто во врска со ова ? Замислите едно дете на ексурзија во Израл кај што се среќава со Евреи. Колку погрешна претстава да не прајме муабет ако читал библија и предрасуда ќе има. Катастрофално.
3. "Метропола е главен град на една држава" - апсурдно. Било која дефиниција од било која енциклопедија го тврди спротивното.
4. Сега сакам да допрам една поосетлива тема. Ги вклучува меѓуетничите односи и е малце осетлива. Неќам да бидам погрешно разбран, немам ништо против Албанците, ама имам против тоа некој да му наметнува нешто на македонските деца!!. Се сеќавата на Петре, Трајче,Мирко,Билјана и сите останти илјадници ликови од четивата кои што ги читавме од прво од осмо ? Верувале или не сега истите имиња, полека но сигурно се заменувани со Али, Фатима, Исмаил и така натака. Дали некој во МОН дели тендери за учебници по етничка основа, или пак мора да има 20% застапеност дури и на фиктивните ликови и во детските приказни не знам. Ама она што го знам е што е праведно: нека има албански имиња во сите учебници на албански - воопшто не ми смета албанските деца да имаат културна блискост со материјата, ама немојте ви се молам утре на моите деца да му давате писменост преку нешто културно далечно за истите!
Што е следно ви се молам ? Да ја препишеме цела македонска литература и да се осигураме дека барем 20% од ликовите се албанци ????
Да се осигураме дека месечината е секогаш над крстот во учебникот по Етика на Религии, да се осигураме дека не само учебникот по етика на Религии туку и сите други почнуваат со реченеци од Коранот ?? Да се осигураме дека за секој цитат од библијата има барем два од коранот ??? Не ми смета и 1000 да има од коранот за децата албанци на кои тоа им е културно блиско и прифатливо - ама немојте тоа да им го наметнувате на македонските деца!!
Толеранција не е асимилација и деградација!
Немојте темава да ја претворите во меѓуетничко препукување - најмногу би сакал кога би се фоксуирале на една подлабока анализа на сите учебници за основно оти очигледно нешто трагично се случува за Македонија а тоа е се уништува во коренот!
Нека ова биде почеток на една продуктивна дискусија кај што ќе се зборува со цитати од истите и препораки за корекции.
Едно е сигурно - многу работи не чинат. Ќе спомнам некои само:
1. "Фашизам е уништување на работничката класа" - колку и да е некој заљубен во старите времиња на комунистичка Југославија ова просто не е вистина. Нацистичката идеологија не е ништо добро - но едно е сигурно нејзин непријател не е работничката класа. Баш самото име на нацистичката партија го инкорпорира работникот - Nacional Socialistishe Arbait Party - Национал социјалистичка работничка партија.
Просто децата што ќе ги читаат овие учебници ќе имаат погрешна претстава!
2. "Јудаизам е религија која верува во богот Јуда" - Треба да кажам нешто во врска со ова ? Замислите едно дете на ексурзија во Израл кај што се среќава со Евреи. Колку погрешна претстава да не прајме муабет ако читал библија и предрасуда ќе има. Катастрофално.
3. "Метропола е главен град на една држава" - апсурдно. Било која дефиниција од било која енциклопедија го тврди спротивното.
4. Сега сакам да допрам една поосетлива тема. Ги вклучува меѓуетничите односи и е малце осетлива. Неќам да бидам погрешно разбран, немам ништо против Албанците, ама имам против тоа некој да му наметнува нешто на македонските деца!!. Се сеќавата на Петре, Трајче,Мирко,Билјана и сите останти илјадници ликови од четивата кои што ги читавме од прво од осмо ? Верувале или не сега истите имиња, полека но сигурно се заменувани со Али, Фатима, Исмаил и така натака. Дали некој во МОН дели тендери за учебници по етничка основа, или пак мора да има 20% застапеност дури и на фиктивните ликови и во детските приказни не знам. Ама она што го знам е што е праведно: нека има албански имиња во сите учебници на албански - воопшто не ми смета албанските деца да имаат културна блискост со материјата, ама немојте ви се молам утре на моите деца да му давате писменост преку нешто културно далечно за истите!
Што е следно ви се молам ? Да ја препишеме цела македонска литература и да се осигураме дека барем 20% од ликовите се албанци ????
Да се осигураме дека месечината е секогаш над крстот во учебникот по Етика на Религии, да се осигураме дека не само учебникот по етика на Религии туку и сите други почнуваат со реченеци од Коранот ?? Да се осигураме дека за секој цитат од библијата има барем два од коранот ??? Не ми смета и 1000 да има од коранот за децата албанци на кои тоа им е културно блиско и прифатливо - ама немојте тоа да им го наметнувате на македонските деца!!
Толеранција не е асимилација и деградација!
Немојте темава да ја претворите во меѓуетничко препукување - најмногу би сакал кога би се фоксуирале на една подлабока анализа на сите учебници за основно оти очигледно нешто трагично се случува за Македонија а тоа е се уништува во коренот!