Топ 5 најштедливи автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.442
Поени од реакции
35.215
Возраст
40
Локација
Скопје
Веб-сајт
www.kajgana.com
stedlivi_t.jpg

Развојот на новата технологија, односно на дизел агрегатите кои поради модерниот начин на вбризгување на гориво трошат многу малку, го направи многу богат изборот на автомобили со мала потрошувачка.

Кога на тоа ќе се додадат и новите системи како start-stop системот кој при возење во град штеди многу гориво или хибридните системи, малите потрошувачи можат да бидат опремени и со посилни агрегати. Иако потрошувачката наведена од производителот на возилото е тешко достижна, посебно во нашите услови во сообраќајот (тргни-застани), таа сепак може да послужи како некој вид на водич при купување на автомобилот.

Smart ForTwo
1-2.jpg

Првото место мегу најмалите потрошувачи го зазема еден автомобил кој е идеален за возење во град. Smart ForТwo е опремен со турбодизел агрегат со зафатнина од 0,8 литари и развива само 45КС со обртен момент од 110 Nm. Благодарејќи на малите димензии и тежината од само 845 кг. према службените податоци просечната потрошувачка изнесува само 3,3 л/100 км, со што го заслужи првото место меѓу автомобилите со нанјиска потрошувачка. Овој навистина мштедлив автомобил ќе ве чини 9.200 евра.

Volkswagen Polo Bluemotion
2-2.jpg

Адутот на Volkwagen во класата на градски автомобили е на второто место. Изведбата Bluemotion со 1.4 литарскиот дизел агрегат со сила од 80КС чини 16.650 евра. Заради разните доработки, ова изведба према официјалните податоци троши само 3,8 литри дизел на 100 поминати километри, што е одличен резултат за автомобил кој тежи 1.084 кг.

Mini Cooper
3-2.jpg

Правилото дека само малите и ефтини автомобили трошат малку ги побива Mini со својот модел Cooper, кој е опремен со 1,6 литарскиот дизел агрегат со сила од 109КС. Иако тежи 1.165 килограми, поради start-stop технологијата која е вклучена во сериската опрема, потрошувачката изнесува 3,9 литри нафта. Основниот модел со дизелски агрегат достигнува цена од 21.900 евра.

Peugeot 107
4-2.jpg

Технолошки идентичниот трио Citroen C1, Peugeot 107 и Toyota Aygo го зазедоа четвртото место. Сите три се опремени со 1,4 литарски дизелаш со сила од 54КС, а просечно трошат 4,1 л/100км. Иако разликата во цените е несфатлива, овде се работи за идентични автомобили. Сепак, C1 има цена од 11.780 евра, 107 чини 12.200 евра, а Ауgо 12.810 евра.

Fiat 500
5-1.jpg

Автомобилот кој ја освои титулата за автомобил на годината и многу други награди го зазеде петото место на листата на најмали потрошувачи. Овој италијански убавец е опремен со 1,3 литарски дизел мотор со сила од 75КС, троши само 4,2 л/100км. Иако 16.500 евра не се малку пари за еден таков мал автомобил, Fiat 500 ќе биде еден од најпопуларните автомобили за градско возење.

Кои автомобили би ги додале на листата на најштедливите автомобили во светот?

Кајгана
 
Мислам дека смартот е доста добра опција. Едноставно типично мало градско возило, кое некако ме потсеќа на легендарната BMW Isseta. Не треба ништо повеќе од место за 2 патници и да се стават 2-3 торби со домати-пиперки од на пазар. Малечко, секаде може да се паркира, а доаѓа и во 2 верзии со бензински и дизел мотор. Дизел варијантата е многу штедлива.
 
Ако верувате,татко ми имаше ГОЛФ 3 1994год, 1.9 ТДИ 105коња, му трошеше 4,5/100км.
 
шадоу јас те верувам имам пасат 1995 1,9 тди 90кс и троши 5/100км
 

Технолошки идентичниот трио Citroen C1, Peugeot 107 и Toyota Aygo го зазедоа четвртото место. Сите три се опремени со 1,4 литарски дизелаш со сила од 54КС, а просечно трошат 4,1 л/100км. Иако разликата во цените е несфатлива, овде се работи за идентични автомобили. Сепак, C1 има цена од 11.780 евра, 107 чини 12.200 евра, а Ауgо 12.810 евра.


Има некои релативно мали разлики (во корист на Јапонецот) во безбедноста (должина на кочење и друго), квалитетот... Инаку - да, исти им се моторите, па и неколку други работи.
За мене главната разлика беше таа што Aygo-то не е француско (не им давам пари на Французите), затоа пред некој ден го избрав него, а не другиве.

(малку сум off-topic, затоа што зборувам за бензинците, но и тие во своја класа се штедливи)
 
Има некои релативно мали разлики (во корист на Јапонецот) во безбедноста (должина на кочење и друго), квалитетот... Инаку - да, исти им се моторите, па и неколку други работи.
За мене главната разлика беше таа што Aygo-то не е француско (не им давам пари на Французите), затоа пред некој ден го избрав него, а не другиве.

(малку сум off-topic, затоа што зборувам за бензинците, но и тие во своја класа се штедливи)

Фактички Ц1/107/ајго е истата кола само со друг знак. Механички потполно исти, се произведваат во иста фабрика, од ист луге во Чешка, а цената им е различна само поради нешто подобрата опременост.
 
Најштедлива кола : МОЈОТ ГОЛФ 2. 1,6Дизел :pos2:

Скопје - Будва (возење низ цела Црна гора) - Скопје (1450 км) со еден резервоар 55 литри + гајтан живци со максимална брзина од 60km/h

Тоа значи просечна потрошувачка од 3.7 литри :nesvest:
Чесен збор. Ако некој не ми верува ќе ви ја искенирам листата што ја водам за евиденција за потрошено гориво и ќе ви ја пратам тука.
 
Imavme pred nekolku godini TOYOTA Corrola. Abe napolnija kolava ednas ke se iznavozis i ke zaboravis koga si ja napolnal posleden pat......
Mislam mn dobro kolice ako planiras za da zastedis.
 
Naj stedliv avtomobil do sega so sum doznal e volvo c30 hybrid trosi 0.5 na 100 km se dvizi so 80 km/h mislam oti ke zastedis za cel zivot :icon_bigg:icon_bigg:icon_bigg
volvo-c30-hybrid-06-09-07.jpg
 
The C30 will go on sale in Autumn 2006 and will compete with the Audi A3, BMW 1 Series and Alfa Romeo 147. The concept car uses a 260 bhp 2.4 litre turbocharged petrol engine, but most C30's will be sold with more modest engines - there will probably be a full range of petrols and diesels from 1.6 litres through to 2.5 litres. The C30 is integral to Volvo's plan to boost sales from the current level of 450,000 per year to 600,000 per year. So ke kazes sega ?
 
И викате дека Ц30 Волво хибрид може да се најде во авто-салон во Европа? Којзнае..... А и како што гледам, во горенаведениот текст, gelcev не спомнува хибрид. Моторите се бензински и се споредува со Ауди, БМВ, Алфа кои колку што ми е познато немаат многу хибриди. Башка Волво продава од 450.000 до 600.000 примероци на хибриди годишно???? Каде се тие, ке видевме барем еден во Македонија.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom