Тјунирање на скутери до 50cc

  • Креатор на темата Креатор на темата KaKtus
  • Време на започнување Време на започнување

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Скутери 2т, 50ccm и 70ccm Тјунинг

Ја отворам темава да видиме што скутер-тјунинг имаме низ Македонијава, мислам дека е многу малце застапено, за разлика од Запад да кажам, каде е доста популано хоби и спорт! Поделете ги вашите слики, совети, искуства, евентуално проблеми..:smir:
 
ej sto vejite za ovoj setup : tecnigas next-r feder lamela top racing 22% federcinja lamela (malite) top racing 30% i rolni 6.5g malossi
 
Од сет-ап не се разбирам многу, но имам забележано повеќе пати истото мислење го постираш во 3-те теми за скутери. Ако ти фалат мислења, да знајш дека јас ти ги бришам. Доволно е да пишеш во една тема, немора да се повторуваш!
 
Јас имам Piaggio веспа од '91. Немат диској, тесни тркала, не е аеродинамична, 150cc и така натака. Чим јас ја возам со 110 (не цело време :)) не е проблем за Generic, Aprilia, Peugeot да издржи таков “напор“, ниту од аспек на кочење а камоли влегување во кривини. За China моторчина не коментирам.....:)
 
Корун така ти си мислиш... Земи со 110 закочи на 0 едно 10 пати со ред. На 11 прекрстисе и замолиго горнион да ти поможи ако предниот барабан почне да блокира (а има доста добри шаснси да блокира). Знаеш колку можеш да се повредиш да падниш со 60 ако блокира предно тркало? Може да се влечкаш по асвалт 15 метра.

И после ке речиш дека ке идел 110? Никој тоа не го оспорува ако ставиш 250 машина ке оди и повеќе, финтата е што би се десило ако треба да избегнеш препрека на пат, или нагло кочење повеќе пати....

Колку за инфо, почнаа дискови да ставаат напред во новите камиони, со екстра вентилација. Барабан кочењето го оставаат за назад каде што има помали оптеретувања, а и блокирањето при силни напрегања и загревања е најголем проблем на барабаните.
 
ej dali nekoj znae kade moze da se nabavi dizna za karburator br. 64
 
Корун така ти си мислиш... Земи со 110 закочи на 0 едно 10 пати со ред. На 11 прекрстисе и замолиго горнион да ти поможи ако предниот барабан почне да блокира (а има доста добри шаснси да блокира). Знаеш колку можеш да се повредиш да падниш со 60 ако блокира предно тркало? Може да се влечкаш по асвалт 15 метра.

И после ке речиш дека ке идел 110? Никој тоа не го оспорува ако ставиш 250 машина ке оди и повеќе, финтата е што би се десило ако треба да избегнеш препрека на пат, или нагло кочење повеќе пати....

Колку за инфо, почнаа дискови да ставаат напред во новите камиони, со екстра вентилација. Барабан кочењето го оставаат за назад каде што има помали оптеретувања, а и блокирањето при силни напрегања и загревања е најголем проблем на барабаните.

Така е, во 90% се користат дискови дури и на камионите и другите возила имаат и напред и назад, барабани мислам се ставаат само да се намали цената на чинење, што е случај кај поевтините автомобили, скутери итн..
 
Нешто од мене...: според мене за тунинг на скутер најдобро е ауспух , ролни, филтри и толку... ЕЈСИД, за твојот XOR мислам дека најмногу ке му одговара Giannelli Reverse или Giannelli Shot , со овие Ауспуси одат и ролни, ми се чини дека беа 5.7 грамски, но не сум сигурен... јас сега можеби моево агилити ке го заменам за Супер 9, и едниствен тунинг и желба за да направам на мотор е да ставам Giannelli Reverse а може и Shot :D само да се надевам првим на скутерот.... поздрав до вас... иначе со секој тјунинг на мотор му се скратува живот - ТОЧНО... ауспухот гуши, со кит може да зариба и др. работи... иначе ејсид џенерикот е мотор убав на изглед но не е толку во брзината... гледај да земеш што подобро, поефтино и квалитетно ( ако е возможно ) позз...
 
Нешто од мене...: според мене за тунинг на скутер најдобро е ауспух , ролни, филтри и толку... ЕЈСИД, за твојот XOR мислам дека најмногу ке му одговара Giannelli Reverse или Giannelli Shot , со овие Ауспуси одат и ролни, ми се чини дека беа 5.7 грамски, но не сум сигурен... јас сега можеби моево агилити ке го заменам за Супер 9, и едниствен тунинг и желба за да направам на мотор е да ставам Giannelli Reverse а може и Shot :D само да се надевам првим на скутерот.... поздрав до вас... иначе со секој тјунинг на мотор му се скратува живот - ТОЧНО... ауспухот гуши, со кит може да зариба и др. работи... иначе ејсид џенерикот е мотор убав на изглед но не е толку во брзината... гледај да земеш што подобро, поефтино и квалитетно ( ако е возможно ) позз...
Инаку од поодамна ЕЈСИД го продаде својот XOR.
А тоа што си напишал дека со кит ќе ти зариба машината нема врска, како може? Коа со кит ти идат цилиндар, клип и ред други работи....фактички целата машина....само ако не му ставиш малоси варијатор или полинини speed control може фабричкиот повеже да се троши, или доколку не му смениш примарен или секундарен пренос. Само квалитетно уље и ќе си трае машината долго време :helou:
 
Shot i reverse.. se za kit...taka da na seriski nema da se punat ....filter se stava na nekoj midrade setup...za standard ne ni pomisluvaj
vlade a prenos...isto se stava na jaka masina...zasto go unistuva startot...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom