Тероризам

Дефинитивно повисока свест ќе го прекине овој круг на омраза, но денес не е тој ден. И дефинитивно тој ден е далеку. Затоа и темава за жал е сеуште валидна и поставува валидни прашања.

Тој ден нема да дојде никогаш.

Затоа што утре ќе има мојата свест е повисока од твојата. Другиден, мојот ум е поинтелегентен од твојот ум. После 4 дена, мојата духовност е подуховна од твојата духовност. После 6 дена, мојот Бог е помоќен од твојот Бог. На 7миот ден, мене не ми треба Бог, тогаш и на тебе не ти треба. И така со векови и милениуми.

Магично, во круг, едни си ја лееме крвта со други. Како животни. Единствено што не разликува од нив е, креативните начини како да пролееме крвта на другиот. :(
 
Тој ден нема да дојде никогаш.

Затоа што утре ќе има мојата свест е повисока од твојата. Другиден, мојот ум е поинтелегентен од твојот ум. После 4 дена, мојата духовност е подуховна од твојата духовност. После 6 дена, мојот Бог е помоќен од твојот Бог. На 7миот ден, мене не ми треба Бог, тогаш и на тебе не ти треба. И така со векови и милениуми.

Магично, во круг, едни си ја лееме крвта со други. Како животни. Единствено што не разликува од нив е, креативните начини како да пролееме крвта на другиот. :(

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
 
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.

Знаеш што е интересно за оваа изјава? Ако се земе денешното време како контекст, пушката со која се дефинира Божјата милост и немилост на блискиот и средниот исток, е производ на еден атеистички систем. :D:D

Чудни и непредвидливи се конкретните насоки на развитокот на човештвото. Особено кога има кусогледи политички агенди. ;)
 
Зошто една алатка која никогаш не излегува од мода најчесто се толкува во историски контекст?
Зошто не се толкува во моментот? Зошто во секој момент секогаш има идеално оправдание за нејзината употреба?
Јас веќе го спомнав Тит синот на Веспазијан, еве уште нешто за него.
Кога се враќал во Рим по победата и освојувањето на Ерусалим, тој поминал низ еден град и таму е организирале гладијаторски игра. Тит со себе водел и заробеници и од своте заробеници дал 20 да ги изедат ѕверовите и народот да се забавува гледајќи како ѕверовите ги јадат заробениците
За ова пишува Јосиф Флавие и тој ова го пишува за да покаже како Тит бил многу добар. Демек тој несебично, од својот имот, дал 20 заробеници да изедат ѕверовите во арената за да се забавува народот
Замисли денес кога некој војсководител би направил нешто вакво.
Значи има историски контекс, делото не може да се гледа надвор од времето кога се случило.
 
Јас веќе го спомнав Тит синот на Веспазијан, еве уште нешто за него.
Кога се враќал во Рим по победата и освојувањето на Ерусалим, тој поминал низ еден град и таму е организирале гладијаторски игра. Тит со себе водел и заробеници и од своте заробеници дал 20 да ги изедат ѕверовите и народот да се забавува гледајќи како ѕверовите ги јадат заробениците
За ова пишува Јосиф Флавие и тој ова го пишува за да покаже како Тит бил многу добар. Демек тој несебично, од својот имот, дал 20 заробеници да изедат ѕверовите во арената за да се забавува народот
Замисли денес кога некој војсководител би направил нешто вакво.
Значи има историски контекс, делото не може да се гледа надвор од времето кога се случило.
Јас мислам дека не се разбираме. Ти зборуваш за социјално-прифатливи популистички постапки од некое друго време споредени со социјално-прифатливи популистички постапки од денешното време. Јас зборувам за тероризмот како алатка за исполнување политичка агенда. Твојот пример можеби е неприфатлив денес, но тогаш е бил социјално прифатен, дури и со позитивна позадина од угнетувачот. Ќе си дадам за право да протолкувам дека угнетените со тој чин разбрале ако се бунтуваат дека ќе ги јадат лавови.

Перцепцијата и референтната точка за која зборувам е доста заебана работа и не треба да се зема само едната страна во целата слика. Затоа што, како што римјаните имаат сопствен временски контекст, така и во Ерусалим имаат сопствен временски контекст. Кој е објективно поправеден е прашањето?

Пластичен пример за терор, политичка агенда и злоупотреба на верата за политичка агенда се односите меѓу Египќаните и Евреите во времето на Мојсеј.
 
Има нешто друго што го „ храни “ тероризмот во Франција.
Во Франција има околу 6 милиони Муслимани.
Се работи претежно за доселеници и нивните потомци.
Меѓу нив има втора и трета генерација. Значи се работи за луѓе кои се родени во Франција и кои најчесто не знаат друг јазик од Францускиот.
Ако таквите не се уклопат во животот во Франција, а тоа е факт, за нив нема вработување, има гетоизација и слично. Тие се вртат кон религијата мислејќи дека тоа е решение за нивните проблеми.
Алжир, Тунис, Египет се одамна секуларни земји и таму такво нешто нема. А еве такво нешто се јавува во Франција кај француски граѓани кои само потекнуваа од Алжир, Тунис, Египет и тоа доселени пред генерации
Очигледно дека современото француско општество не успеало да ги асимилира
 
Алжир, Тунис, Египет се одамна секуларни земји и таму такво нешто нема. А еве такво нешто се јавува во Франција кај француски граѓани кои само потекнуваа од Алжир, Тунис, Египет и тоа доселени пред генерации

Овие три земји се далеку од секуларни. Светлосни години далеку.[DOUBLEPOST=1421739894][/DOUBLEPOST]Инаку, дали за интегрирање во општеството е виновна француската страна, или и самите индивидуалци избираат да бидат гетоизирани?
Во САД е многу полесно да бидеш гетоизиран, отколку во Европа.
Понекогаш си мислам дека во Европа најчесто самите индивидуалци избираат да бидат гетоизирани, затоа што е полесно и поедноставно, отколку да се испотиш за лебот. Сепак, Западна Европа е една социјала.

Мене ми е смешно што се уплашија од Бугарите и Романците, а не гледаат каков џган си донеле самите. Радо би имале радикали-исламисти отколку православни словени.
 
Последно уредено:
Има нешто друго што го „ храни “ тероризмот во Франција.
Во Франција има околу 6 милиони Муслимани.
Се работи претежно за доселеници и нивните потомци.
Меѓу нив има втора и трета генерација. Значи се работи за луѓе кои се родени во Франција и кои најчесто не знаат друг јазик од Францускиот.
Ако таквите не се уклопат во животот во Франција, а тоа е факт, за нив нема вработување, има гетоизација и слично. Тие се вртат кон религијата мислејќи дека тоа е решение за нивните проблеми.
Алжир, Тунис, Египет се одамна секуларни земји и таму такво нешто нема. А еве такво нешто се јавува во Франција кај француски граѓани кои само потекнуваа од Алжир, Тунис, Египет и тоа доселени пред генерации
Очигледно дека современото француско општество не успеало да ги асимилира
Интересна забелешка.

Радикализмот е во поголема мера застапен меѓу доселениците од Северна Африка и Блискиот Исток во секуларно и развиено општество, каде ги има сите услови за квалитетен живот, вклучително и образованието и можностите за работа, отколку меѓу припадниците на исламот кои живеат во своите матични земји кои сепак се уредувани во духот на Исламот, иако се декларираат како секуларни. А таму живеат многу полошо отколку во една Франција, далеку полошо. Што е тоа што ги храни овие луѓе со радикализам и зошто не успеале да се интегрираат во општеството кое им нуди се?

Можеби не сакале да го направат тоа?

Алжир, Тунис и Египет се секуларни само на хартија. Во суштина не се, како што не е ни Турција веќе.
 
Инаку, дали за интегрирање во општеството е виновна француската страна, или и самите индивидуалци избираат да бидат гетоизирани?
Во САД е многу полесно да бидеш гетоизиран, отколку во Европа.
Понекогаш си мислам дека во Европа најчесто самите индивидуалци избираат да бидат гетоизирани, затоа што е полесно и поедноставно, отколку да се испотиш за лебот. Сепак, Западна Европа е една социјала.
Во средината на 19 век, во САД од Кина и Јапонија се доселени луѓе који и денес живеат во посебни квартови наречени Чајнатаун. Чајнатаун има и на Менхетен.
Во САД има и Јапонци
Овие Јапонци , за време на Втората светска војна беа интернирани
http://en.wikipedia.org/wiki/Internment_of_Japanese_Americans
Значи не очекувајте наполна асимилација тоа не е можно.
Но за настаните во Франција е битно дека новинарите ги убија француски државјани и тоа е внатрешен француски проблем. И нема смисол да генерализираме и заклучуваме дека генерално Муслиманите се такви или вакви
 

САД и државите во Европа се основани на различен принцип. Легалната имиграцијата во САД е нешто најнормално. Во Њу Јорк, на пример, има и мала Италија, нова Русија, итн. Не знам дали си бил на овие места, но по никаков начин не се присилени да се групираат, туку целата таа интеграција на различни култури дава една космополитска атмосфера. Харлем, кој е исто дел од Менхетен нема ништо слично со Чајна таун, литл итали, или литл раша.

Во Европа сеуште се гледа со недоверба и критицизам кон имиграцијата, и ако не се освести, ќе си има сериозни проблеми.

Јас не очекувам потполна асимилација, или интеграција. Тоа е невозможно. Но што е возможно е да се извадат подобрите страни на двете култури и да се добие еден социјално-прифатлив амалгам. Западните народи, по принцип, се поотворени за нови нешта. Не можам да го тврдам истото за другите. Можеби личи на генерализација, но сум имал личен контакт со повеќе луѓе од тој регион, и тврдам дека се далеку од секуларизам, дури и после преселувањето во држава во Западна Европа.
 
@Благоев
Не сум бил во САД
Секој кој од Конго, Чад, Нигерија, Сенегал и тн, решава да се пресели во Европа, тој тоа го прави за да живее подобро и да живее како што живеат луѓето во Европа. Тој не сака во Европа да живее исто како во матичната земја. Инаку зошто би сакал да се пресели?
Е сега прашање како ќе го дочекаат во Европа
Денес, пред се поради невработеноста, на доселениците се гледа како на непријатели, како на некои кои доаѓаат да ти го земат работното место, социјалните повластици и тн.
 
малку оф топик, но околу имиграцијата, по граѓанската војна во Грција во НР Македонија се доселени голем број мкд избеглици од северна Грција, а подоцна во 50/60-тите и доста мкд избеглици кој од северна Грција биле пратени во источноевропските држави. Локалните жители, староседелци веднаш ги нарекоа ослободители од белиот леб . Факт е дека многумина искористија големи привилегии, особено во периодот 1948-1950, тие што земаа државјанство добие многу убави куќи на спрат гарнизонот, позади Буњаковец а и станови на други места. Некој тие куќи кај кружниот тек си ги купија 1991 за 800 дојч марки.
Подоцна, по земјотресот во Скопје се насели многу друг народ, не само од внатрешноста на Македонија туку и од Косово и Босна, така дека и ова се заборави....
 
@Ireal
Бегалците од Граѓанската војна во Грција, пред да избегаат, претрпеа огромни страдања. И ова што ти го велиш, покажува како ние сме ги дочекале. А се работи за наполно ист Народ, јазик, религија култура и се друго. Пред 1913 и ние и тие живеевме во иста држава Никаква разлика не постои помеѓу Македонците од Егејска, Пиринска и Вардарска Македонија
Е сега можеме да замислиме како Францизин ќе дочека доселеник од Нигерија или Сенегал
 
Така е, само да додадам имаше доста бегалци и пред граѓанската војна, грчките паравојни монархофашистички единици уште по капитулацијата на Блгарија сееја терор, а веќе 1946 се осудени во отсаство тие што избегаа ( што не ги сменија презимињата)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom