Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Плати 300 денари за статична ип адреса и нема да ти се менува имаш опција секако :D

Освен дополнителните 300 денари месечно, опцијата со себеси носи и ограничен Интернет на максимум 10 мегабита (1.25 мегабајти) во секунда.

Оптичкиот телекомуникациски сигнал ќе биде залуден и воопшто нема да биде искористен до својот максимален капацитет доколку се користи статичка IP адреса.
 
Toa e daj pari usluga nema da molis za svoj pari
Операторите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.
 
Se iznaslusav milion pricini za defektot so vrska nema i nikad telekom i drugi firmi ne se krivi tuki vinovni se korisnicite se
Автоматски споено мислење:


Автоматски споено мислење:

 
Последно уредено:
Операторите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.
Да бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва рака
 
Да бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва рака
Od prva raka te razbiram, taka e :)
 
Ok ama kako moze na NAJDOBRATA MREZA vo zemjava da im paga netot koga ke mu tekne i pri toa stalno korisnicite krivi.ok zasto togas ti reklamira ponuda od brzina 30 mb i pritoa koga ke se zalis da ti recat deka nemas uslovi???
Автоматски споено мислење:

Od prva raka te razbiram, taka e :)
Pa normalno vinovni se i zabegani klientite koga se izmanipulirani za nivni pari ...
Автоматски споено мислење:

Да бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва рака
Pa da zabegani se za nivni edno se reklamira drugo se pravi ne e samo telekom tuku site kompanii.aj odi vo nekoja normanla drzava dali e taka.da site kompanii gi poskapuvaat uslugite a dali sme se zaprasale sto dobivame nazad????
 
Последно уредено:
Операторите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.

Попогрешна информација немаш објавено денес на темава.

Приватните подизведувачи не само што црнчат целава 2020 година и за време на пандемијава, туку и нивните работодавачи ги цедат како лимон - ги стегаат додека не пресушат.

Македонски Телеком не само што нема претрпено загуби за време на пандемијата на корона вирус, туку и остварува добивка од почетокот на 2020 година.

Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

Кога започна пандемијата, добар дел од приватните подизведувачи беа десеткувани бидејќи вработените им заминаа кои во самоизолација, кои на боледување, но тоа траеше претежно во март 2020 и во април 2020, а од мај 2020 па наваму си продолжија со работа како ништо да не било.

Сега работат со скратено темпо бидејќи сега е сезона на летни одмори, но и понатаму има добар број на екипи кај приватните подизведувачи кои работат за време на дождовиве и горештиниве како ништо да не е и како ништо да не било.

А кога сме кај техничарите кои се вработени во Македонски Телеком, ич да не се секираш за нив, добар дел од нив ги прележаа зимата 2019/2020 и пролетта 2020, а сепак зедоа плати за дремењето по дома, па на крајот дури и бонуси си ќарија бидејќи работеа за време на вонредна состојба и полициски час, за разлика од работниците на приватните подизведувачи кои мораат да црнчат подолго работно време и да сработат повеќе ако сакаат некаков бонус, без разлика дали работат во безбедна околина или ризикуваат здравје и живот.

Пријатели и колеги мои кои работат за приватни подизведувачи велат дека ништо не се сменило кај нив бидејќи и пред пандемијата на корона вирус беа експлоатирани како стока - така е со години, не дека пандемијата нешто ќе промени, ги опремија со маски, ракавици, средства за дезинфекција, некои извадија и дозволи за да работат за време на полициски час и продолжија да црнчат со исто темпо како и пред пандемијата.
 
Последно уредено:
Попогрешна информација немаш објавено денес на темава.

Приватните подизведувачи не само што црнчат целава 2020 година и за време на пандемијава, туку и нивните работодавачи ги цедат како лимон - ги стегаат додека не пресушат.

Македонски Телеком не само што нема претрпено загуби за време на пандемијата на корона вирус, туку и остварува добивка од почетокот на 2020 година.

Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

Кога започна пандемијата, добар дел од приватните подизведувачи беа десеткувани бидејќи вработените им заминаа кои во самоизолација, кои на боледување, но тоа траеше претежно во март 2020 и во април 2020, а од мај 2020 па наваму си продолжија со работа како ништо да не било.

Сега работат со скратено темпо бидејќи сега е сезона на летни одмори, но и понатаму има добар број на екипи кај приватните подизведувачи кои работат за време на дождовиве и горештиниве како ништо да не е и како ништо да не било.

А кога сме кај техничарите кои се вработени во Македонски Телеком, ич да не се секираш за нив, добар дел од нив ги прележаа зимата 2019/2020 и пролетта 2020, а сепак зедоа плати за дремењето по дома, па на крајот дури и бонуси си ќарија бидејќи работеа за време на вонредна состојба и полициски час, за разлика од работниците на приватните подизведувачи кои мораат да црнчат подолго работно време и да сработат повеќе ако сакаат некаков бонус, без разлика дали работат во безбедна околина или ризикуваат здравје и живот.

Пријатели и колеги мои кои работат за приватни подизведувачи велат дека ништо не се сменило кај нив бидејќи и пред пандемијата на корона вирус беа експлоатирани како стока - така е со години, не дека пандемијата нешто ќе промени, ги опремија со маски, ракавици, средства за дезинфекција, некои извадија и дозволи за да работат за време на полициски час и продолжија да црнчат со исто темпо како и пред пандемијата.
Da ne rabotev vo telekomunikacii kje ti poveruvav (imas del sto ti tocen) .. Ama da ne ti ja pobivam sigurnosta na informacii preku poznanici...
 
Da ne rabotev vo telekomunikacii kje ti poveruvav (imas del sto ti tocen) .. Ama da ne ti ja pobivam sigurnosta na informacii preku poznanici...

Повели пополни ги дупките, јас ти кажав што знам од луѓе кои ги познавам со години, некои работат за приватни подизведувачи, некои се вработени во Македонски Телеком, а и со едните и со другите едно време имам работено телекомуникации.

И едните и другите велат дека има работа, во кризните месеци март 2020 и април 2020 имало исплашени корисници кои откажувале, но сега тоа е веќе минато свршено време, од мај 2020 па наваму велат дека работата си тера како вообичаено и како ништо да не било.
 
Повели пополни ги дупките, јас ти кажав што знам од луѓе кои ги познавам со години, некои работат за приватни подизведувачи, некои се вработени во Македонски Телеком, а и со едните и со другите едно време имам работено телекомуникации.

И едните и другите велат дека има работа, во кризните месеци март 2020 и април 2020 имало исплашени корисници кои откажувале, но сега тоа е веќе минато свршено време, од мај 2020 па наваму велат дека работата си тера како вообичаено и како ништо да не било.
Zboruvavme za korisnici koi imaat servis i "nekakov problem".
Site imavme posebni dozvoli za vreme na pandemijata i imavme rabota. I vo pravo si za zgolemena dobivka sto e i ocekuvano vo vreme koga na site im treba net za rabota od doma i imase golem broj baranja za poskapi servisi. Outsource imaa nalozi za aktiviranje na novi korisnici i nalozi za defekti (kaj korisnici bez servis).
So drugi zborovi ne se trevozat na prijava "mi pagja net-ot". Gi poznavam site outsource firmi kaj site operatori, ne se ne znam kolku (barem sto rabotat vo sk) i site razlicno go pominaa periodot. Imase i slucaj koga celata operativa na firma bese 15 dena vo karantin. Uslovite ne se isti i rabotata ne e ista.
Edna infektivna klinika ne mozese da najde nikoj od Telekom za pechiranje deka ne bilo bezbedno.
 
pa normalno e deka telekom e naprofitabilnata kompanija i zasto ne gi boli za prijava paga netot zasto ne go saniraat so e problemot i so da se pravi so takov problem?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom