- Член од
- 30 септември 2019
- Мислења
- 17
- Поени од реакции
- 2
Da opcija sekogas ima
Освен дополнителните 300 денари месечно, опцијата со себеси носи и ограничен Интернет на максимум 10 мегабита (1.25 мегабајти) во секунда.Плати 300 денари за статична ип адреса и нема да ти се менува имаш опција секако
Операторите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.Toa e daj pari usluga nema da molis za svoj pari
Да бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва ракаОператорите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.
Od prva raka te razbiram, taka eДа бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва рака
Pa normalno vinovni se i zabegani klientite koga se izmanipulirani za nivni pari ...Od prva raka te razbiram, taka e
Pa da zabegani se za nivni edno se reklamira drugo se pravi ne e samo telekom tuku site kompanii.aj odi vo nekoja normanla drzava dali e taka.da site kompanii gi poskapuvaat uslugite a dali sme se zaprasale sto dobivame nazad????Да бидеме реални, голем дел од корисниците се забегани, ми вика слаб проток имам троши 15 гб нет на адсл линија и се жали слаб проток ај кажи ми како да пратат екипа, имам куќа на 4 ката на 3тиот веќе немам вифи , зошто на рутер немам 10 мпб/с туку добивам 7 а во договор ми стои 10 не може да разбере дека иптв одзема брзина и слично ти кажувам инфо од прва рака
Попогрешна информација немаш објавено денес на темава.Операторите периодов со пандемијата праќаат екипи само за прекини. Ако имаш сервис и „помал“ проблем тешко дека ќе добие налог било која фирма што им е надворешна во моментов... Со други зборови ич не се замараат.
Da ne rabotev vo telekomunikacii kje ti poveruvav (imas del sto ti tocen) .. Ama da ne ti ja pobivam sigurnosta na informacii preku poznanici...Попогрешна информација немаш објавено денес на темава.
Приватните подизведувачи не само што црнчат целава 2020 година и за време на пандемијава, туку и нивните работодавачи ги цедат како лимон - ги стегаат додека не пресушат.
Македонски Телеком не само што нема претрпено загуби за време на пандемијата на корона вирус, туку и остварува добивка од почетокот на 2020 година.
Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година
Кога започна пандемијата, добар дел од приватните подизведувачи беа десеткувани бидејќи вработените им заминаа кои во самоизолација, кои на боледување, но тоа траеше претежно во март 2020 и во април 2020, а од мај 2020 па наваму си продолжија со работа како ништо да не било.
Сега работат со скратено темпо бидејќи сега е сезона на летни одмори, но и понатаму има добар број на екипи кај приватните подизведувачи кои работат за време на дождовиве и горештиниве како ништо да не е и како ништо да не било.
А кога сме кај техничарите кои се вработени во Македонски Телеком, ич да не се секираш за нив, добар дел од нив ги прележаа зимата 2019/2020 и пролетта 2020, а сепак зедоа плати за дремењето по дома, па на крајот дури и бонуси си ќарија бидејќи работеа за време на вонредна состојба и полициски час, за разлика од работниците на приватните подизведувачи кои мораат да црнчат подолго работно време и да сработат повеќе ако сакаат некаков бонус, без разлика дали работат во безбедна околина или ризикуваат здравје и живот.
Пријатели и колеги мои кои работат за приватни подизведувачи велат дека ништо не се сменило кај нив бидејќи и пред пандемијата на корона вирус беа експлоатирани како стока - така е со години, не дека пандемијата нешто ќе промени, ги опремија со маски, ракавици, средства за дезинфекција, некои извадија и дозволи за да работат за време на полициски час и продолжија да црнчат со исто темпо како и пред пандемијата.
Повели пополни ги дупките, јас ти кажав што знам од луѓе кои ги познавам со години, некои работат за приватни подизведувачи, некои се вработени во Македонски Телеком, а и со едните и со другите едно време имам работено телекомуникации.Da ne rabotev vo telekomunikacii kje ti poveruvav (imas del sto ti tocen) .. Ama da ne ti ja pobivam sigurnosta na informacii preku poznanici...
Zboruvavme za korisnici koi imaat servis i "nekakov problem".Повели пополни ги дупките, јас ти кажав што знам од луѓе кои ги познавам со години, некои работат за приватни подизведувачи, некои се вработени во Македонски Телеком, а и со едните и со другите едно време имам работено телекомуникации.
И едните и другите велат дека има работа, во кризните месеци март 2020 и април 2020 имало исплашени корисници кои откажувале, но сега тоа е веќе минато свршено време, од мај 2020 па наваму велат дека работата си тера како вообичаено и како ништо да не било.
Каков проблем со нетот имаш ?pa normalno e deka telekom e naprofitabilnata kompanija i zasto ne gi boli za prijava paga netot zasto ne go saniraat so e problemot i so da se pravi so takov problem?