Средношколски протести

Една од најлошите работи што се воведе е задолжително средно. И за тоа треба да се протестира ама овојпат товарот треба да падне на основците. Знам многу умни деца кои би можеле да направат еден Пленум на Основци и да се заложат да се укине задолжително средно. Се разбира тие би продолжиле со образованието ама во знак на солидарност со тие што не сакаат би можело два три протести да се направат.
 
Најголома иронија во сето ова е што за времето кое го поминаа во протестирање досега десет пати ќе научеа математика за матура и ќе останеа здрави живи.
 
Најголома иронија во сето ова е што за времето кое го поминаа во протестирање досега десет пати ќе научеа математика за матура и ќе останеа здрави живи.
Изглеа дарба требало за да научиш:( Не се криви само децава,целиот образовен систем ја спушта математикава на ниво на фудбал. На кој му иде океј,на кој не јебига не мора да учи.
 
А бе види до негде е у право :-) Во средно имав 3-4 другари кои одеа по 2-3 пати на дополнителна настава математика и пак секој тест единица им беше. Стварно се трудеа ама не им идеше изгледа :-)))) Down with mathematics! И зашто бе државата да насочува кој што да учи? Сите треба на филозофски, економски и правен да се запишат (ако сакаат). Зошто има квоти воопшто? Нели не се меша државата?
 
И зашто бе државата да насочува кој што да учи? Зошто има квоти воопшто? Нели не се меша државата?
Виде ти нема леб у ВЕМЕРО, пропаѓаат, полека полека, почна да си ја мењаш страната. Така бе, не се вечни пријателствата, туку интересите!
Ми се свиѓа твојот прагматизам.
 
Изглеа дарба требало за да научиш:( Не се криви само децава,целиот образовен систем ја спушта математикава на ниво на фудбал. На кој му иде океј,на кој не јебига не мора да учи.
Точно, има поголеми проблеми во врска со математиката кои не гледам средношколциве да ги опфатиле. Од нивниве транспаренти гледам само НЕ за математика, НЕ ни треба математика во животот и на крај НИЕ сме иднината. :nesumjas: Не ми штима некако.

Сакам да им ги видам фаците кога пола од нив ќе видат колку е безвезна и лесна матурата.
А бе види до негде е у право :) Во средно имав 3-4 другари кои одеа по 2-3 пати на дополнителна настава математика и пак секој тест единица им беше. Стварно се трудеа ама не им идеше изгледа :)))) Down with mathematics! И зашто бе државата да насочува кој што да учи? Сите треба на филозофски, економски и правен да се запишат (ако сакаат). Зошто има квоти воопшто? Нели не се меша државата?

Брутус ти се дупиш со нас или јас го имам преспано времето кога си земал часови по сарказам?
 
А бе види до негде е у право :) Во средно имав 3-4 другари кои одеа по 2-3 пати на дополнителна настава математика и пак секој тест единица им беше. Стварно се трудеа ама не им идеше изгледа :)))) Down with mathematics! И зашто бе државата да насочува кој што да учи? Сите треба на филозофски, економски и правен да се запишат (ако сакаат). Зошто има квоти воопшто? Нели не се меша државата?
Дополнителна настава не значи дека се труделе,нема ништо тешко да броиш овци додека некој објаснува. Сум имал кец коа не сум вежбал сум имал и 5 ка коа ќе извежбам.Како и секој друг предмет. Иако постов ти е саркастичен,да не те свати некој погрешно.
 
Дел од мојот коментар беше вистинит, дел беше сарказам а дел монтиран.
 
Да, треба талент за математика, мора да бидеш индиго дете за да научиш да следиш упатства за основа алгебра, геометрија и тригонометрија.
Секојдневно се соочуваме со 1000 пати потешки проблеми и немаме гајле, покомплицирани проблеми од тоа, само што луѓето имаат тенденција да си создаваат психолошки блокади кога станува збора за уаа, математика, физика, формули.
И тука е проблемот, верувањето дека „математика е тешка“, „бројки/формули, заебано е тоа.“. Повеќето не се способни да сконтаат основна алгебра пошто реално не ни пробуваат. Од старт тргаат со помислата дека е тешко и дека не можат.

А проблемот е дека реално, имаат дупки у знаења и опсег на внимание на рипка.
Сонце е, март, боље е да играш фудбал надвор, да се соберете за протест и после да пиете кафе у Диабло, неголи да седиш над книга и да се замараш со „уу, бројки, формули, досадно“.
 
Да, треба талент за математика, мора да бидеш индиго дете за да научиш да следиш упатства за основа алгебра, геометрија и тригонометрија.
Секојдневно се соочуваме со 1000 пати потешки проблеми и немаме гајле, покомплицирани проблеми од тоа, само што луѓето имаат тенденција да си создаваат психолошки блокади кога станува збора за уаа, математика, физика, формули.
И тука е проблемот, верувањето дека „математика е тешка“, „бројки/формули, заебано е тоа.“. Повеќето не се способни да сконтаат основна алгебра пошто реално не ни пробуваат. Од старт тргаат со помислата дека е тешко и дека не можат.

А проблемот е дека реално, имаат дупки у знаења и опсег на внимание на рипка.
Сонце е, март, боље е да играш фудбал надвор, да се соберете за протест и да пиете кафе у Диабло, неголи да седиш над книга и да се замараш со „уу, бројки, формули, досадно“.
Кој е виновен за ова? Сигурно не е дека на децата сами од старт не им се учи, туку има нешто што ги тера вака да размислуваат. Погрешен пристап од наставниците, родителите? Лоши педагошки мерки?

Јас првото што го памтам од учењето математика беше муабетот на наставничката дека ако за една недела не ја научиме таблицата за множење целосно ќе бидеме глупи и неписмени цел живот, по све ќе имаме кецови, и пропалици ќе бидеме. У трето, четврто одделение муабетов, нормално дека ќе има психолошко влијание, не е возможно да не ти створи таков муабет одбивност кон предметот. Може ако наместо со заплашувања пробаат да објаснат зошто математиката е важна, пристапот на учениците ќе биде поинаков.
 
Кој е виновен за ова? Сигурно не е дека на децата сами од старт не им се учи, туку има нешто што ги тера вака да размислуваат. Погрешен пристап од наставниците, родителите? Лоши педагошки мерки?

Јас првото што го памтам од учењето математика беше муабетот на наставничката дека ако за една недела не ја научиме таблицата за множење целосно ќе бидеме глупи и неписмени цел живот, по све ќе имаме кецови, и пропалици ќе бидеме. У трето, четврто одделение муабетов, нормално дека ќе има психолошко влијание, не е возможно да не ти створи таков муабет одбивност кон предметот. Може ако наместо со заплашувања пробаат со објаснување да објаснат зошто математиката е важна, пристапот на учениците ќе биде поинаков.
Погрешен пристап и од родителите и од наставниците. Кај вас пробала да ги опфати професорката сите,на лош начин али пробала.Кај мене во основно се даваа 4 теста годишно и или си математичар или не си.Или имаш муда или идеш во школо:icon_lol:
 
90% вината е на родителите, 10% на системот. Такво е времето родителите немаат време за воспитување, наставниците се чувствуваат како бебиситери а ниту се платени за тоа ниту треба да бидат тоа ниту е возможно (толку деца да воспитуваш кога дома воопшто не се воспитани). Така да, кога ќе имате деца потрудете се да им посветите повеќе внимание:-)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom