Србите повторно солат ум!

  • Креатор на темата Креатор на темата Andonov Bale
  • Време на започнување Време на започнување
Чекајте бе, не анектиравме земја па сеа некого да му се правдаме.
Ја обележаа границата.
Ако не беше обележена Косово ќе се вратеше на Србија ?
Апсурд до апсурд, така оној Карамнлис билдаше рејтинг, така сега почнаа Србите.

Македонија мора да си ги решава проблемите кои реално постојат.

Инаку Косово, Солун и слични територијални проблеми се решаваат само преку словенското единство кое не постои, затоа и на ова дреџе сме.
Ние сакаме во ЕУ и НАТО а ЕУ и НАТО ги створија Албанија и Грција.
И сакаш они ради тебе да си ги убијат децата.
Неееее.
Ги билдаат да бидат посилни.
 
Neznam kako nie odlucivme da pregovarame so ''Kosovo'' koj e protektiorat.Oli Ren otvoreno rece,deka protektorati vo EU,ne doagjaat vo predvid :vozbud: taka da Cao Kosovo,:pop:
 
Ova mi lici kako namerno narusuvanje na odnosite so site sosedi Grcija, Bugarija, Srbija pravenje teren za federalizacija na Makedonija koga Albancite ke proglasat Ilirida prvo sosedite da ja priznaat. Zalno no VMRO DPMNE se pravi da ja unisti drzavava.

Не. Ова личи дека вие Србендите си имате проблеми со Албанците во вашиот двор и посакувате играта да се префрли кај нас.
А тоа што ние засега успешно ги решаваме отворените проблеми со Албанците (границата со Косово), баш и не ви иде во прилог.
 
Neznam kako nie odlucivme da pregovarame so ''Kosovo'' koj e protektiorat.Oli Ren otvoreno rece,deka protektorati vo EU,ne doagjaat vo predvid :vozbud: taka da Cao Kosovo,:pop:

И јас сакам да е така но не си во право.
Еу и НАТО го створија Косово.
Ваљда не го створија за да го уништат.
Не.
Тоа ти е клин во словенскиот балкан, како што Солун беше клин.
Многу клинови ќе имаме, зошто тој, словенски народ, повеќе сака да си се мрзи помеѓу себе одколку својот непријател.
 
n1031693375_30679178_4227810.jpg

ne mislam deka sekoj srbin go misli ova ali samo kako dokaz za tie sto sakaat da gledaat so rozevi naocari, nekoj nemaat prestava samo sto pisuvaat po forumi i slicno.

вака велат за нас а ронат солзи за браство и единство
Разбудете се Македонци
 
И јас сакам да е така но не си во право.
Еу и НАТО го створија Косово.
Ваљда не го створија за да го уништат.
Не.
Тоа ти е клин во словенскиот балкан, како што Солун беше клин.
Многу клинови ќе имаме, зошто тој, словенски народ, повеќе сака да си се мрзи помеѓу себе одколку својот непријател.


Забија клинови 1878ма и 1917та.Последици од тоа е денешницата.
 
какво словенство шо тресите глупости ги заболе словени срби и бугари за Македонија се гледа не признават црква,народ,име,нација.

секој си е засебен Македонија на Македонскиот народ
 
какво словенство шо тресите глупости ги заболе словени срби и бугари за Македонија се гледа не признават црква,народ,име,нација.

секој си е засебен Македонија на Македонскиот народ

Апсурден ти е ставот Македонија на Македонците и Србија на Србите ако си оделен од словенската фамилија.
Предмет на подкусурување, или скопски, ситна боранија.
Чии интереси денеска се спроведуваат на Балканот, на Србија на Србите или Македонија на Македонците ?

Многу погрешно е преставено тоа словенство, сосема спротивно од нешто што значи вистински пат.
 
Апсурден ти е ставот Македонија на Македонците и Србија на Србите ако си оделен од словенската фамилија.
Предмет на подкусурување, или скопски, ситна боранија.
Чии интереси денеска се спроведуваат на Балканот, на Србија на Србите или Македонија на Македонците ?

Многу погрешно е преставено тоа словенство, сосема спротивно од нешто што значи вистински пат.

стварно каде србите се имат залагано за Македонците
пример кој не ни ја признава црквата?
одговори ми на оваа и послем ке филозофираме за словените кој се односно повели има тема па докажи.:vozbud:
 
Апсурден ти е ставот Македонија на Македонците и Србија на Србите ако си оделен од словенската фамилија.
Предмет на подкусурување, или скопски, ситна боранија.
Чии интереси денеска се спроведуваат на Балканот, на Србија на Србите или Македонија на Македонците ?

Многу погрешно е преставено тоа словенство, сосема спротивно од нешто што значи вистински пат.

Види,наjголемиja клин во словенското братство удари Србиja во 1885 година.След това-словенско братство на балкана е много трудно устварливо.ДА не кажам дека никога нема да биде.Видовме и братството и единството во Jгославиja до каде стигна-хилjaди убиени братски словени.
Косово е просто поредниот дел от големото творение на бивша Jгославиja.Косово е припадало како години много повеке на други држави,отколкото на Србиja.Нема ништо лошо РМ да си маркира границата-това е супер.Но при положение дека се чека суда во Хаг и ако независноста биди провзгласена за одменена,тогаш ке има судири,заштото границата нема да е законно маркирана.Лично jaс сметам дека има много мал шанс суда во Хаг да одмени акта от независността.

стварно каде србите се имат залагано за Македонците
пример кој не ни ја признава црквата?
одговори ми на оваа и послем ке филозофираме за словените кој се односно повели има тема па докажи.:vozbud:
Сите православни цркви.
 
Види,наjголемиja клин во словенското братство удари Србиja во 1885 година.След това-словенско братство на балкана е много трудно устварливо.ДА не кажам дека никога нема да биде.Видовме и братството и единството во Jгославиja до каде стигна-хилjaди убиени братски словени.
Косово е просто поредниот дел от големото творение на бивша Jгославиja.Косово е припадало како години много повеке на други држави,отколкото на Србиja.Нема ништо лошо РМ да си маркира границата-това е супер.Но при положение дека се чека суда во Хаг и ако независноста биди провзгласена за одменена,тогаш ке има судири,заштото границата нема да е законно маркирана.Лично jaс сметам дека има много мал шанс суда во Хаг да одмени акта от независността.


Сите православни цркви.

е фала многу и немојте повеќе да не браните.

сите православни цркви се тешки идиот од Македонската православна црква на времето добиле канонство за сега да си ја оспоруваат мајката црква.Ви дадовме писменост и вера а сега се правите поголеми и од господ

Христијанството во Македонија, па и пошироко на Балканот, прв го проповеда и проширува Светиот апостол Павле при своите мисионерски патувања, за што сведочат и Делата Апостолски. На тие негови патувања го придружуваат и апостолите Лука, Тимотеј, Сила и Тихик кои и самите независно од Светиот апостол Павле работат на христијанизација на овие простори. Низ Македонија проповеда и Светиот апостол Андреј Првоповикан кој и го поставува Светиот апостол Урбан за прв епископ во Македонија. Светиот апостол Силуан бил првиот епископ во Солун, а Епафродит во Адрија или Адријакија (погранично место со Тракија). Што значи дека уште тогаш се поставени темели на организирана Црква. Би спомнале тука и дека апостолите Аристарх и Секунд биле Солунјани, Епафродит бил од Филипи, а Гај од Добер (Дервија) кој се лоцира накаде меѓу Струмица и Валандово. Во тоа време Македонија била под римска власт така што често биле менувани нејзините граници. Како резултат на христијанизацијата извршена во првите три века, веќе на почетокот на IV век Христијаните на просторот на Македонија имале организирана Црква со црковна ерархија, чии епископи понатаму редовно учествуваат на помесните и вселенските Собори.

Во V век на просторот низ цела територија на Македонија постојат повеќе митрополии и епископии, од кои попознати биле Солун, Скопје, Хераклеа, Баргала и Стоби. Во тој пероиод и низ цела територија на Македонија никнуваат многу ранохристијански базилики.

За време на владеењето на царот Јустинијан I (527-565), кој потекнувал од с. Таврисион, близу до денешното Скопје, бил изграден нов град наречен Јустинијана Прима, во близината на родното место на царот. Скупскиот митрополит бил издигнат на ниво на автокефален Архиепископ. Кателијан бил првиот Архиепископ на Архиепископијата Јустинијана Прима во тоа време трета по чест меѓу помесните Цркви, после Рим и Цариград. Имало и други архиепископи, како што се: Бененат, Павле, Јован I, Леон, и последниот - Јован IX, кој во 680-681 година учествувал на Трулскиот Собор во Цариград.

Делото на светиот апостол Павле и светиот цар Јустинијан I го продолжуваат светите браќа Методиј и Кирил и нивните ученици светите Климент и Наум Охридски. Во втората половина на X век, во рамките на Самуиловата држава е организирана Охридската автокефална Архиепископија, врз темели на Јустинијана Прима, во достоинство на патријаршија. Подоцна, по паѓањето на Самуиловото Царство, повторно е сведена на степен на архиепископија и како таква постои цели осум века, сè до 1767 година кога е укината од страна на турскиот султан Мустафа III, а нејзините епархии се присоединети кон Цариградската патријаршија. Од овој момент па натаму, македонскиот народ прави постојани напори за нејзино обновување. Нејзините епархии смениле неколку јурисдикции од соседните православни Цркви. Особено жестоки борби биле водени во втората половина на XIX и првата половина на XX век, но поволни услови за враќање на самостојноста се создаваат дури во текот на Втората светска војна (1941-45 г.). Пред самиот крај на војната, во 1944 г. во селото Врановци е создаден Иницијативен Одбор за организирање на Македонската Православна Црква. Во месец март 1945 година во Скопје е одржан првиот Црковно-народен собор, на кој е донесена Резолуција за обновување на Охридската Архиепископија, како Македонска Православна Црква. Оваа одлука е доставена и до Архиерејскиот собор на СПЦ, бидејќи пред војната епархиите во делот на Вардарска Македонија беа во составот на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците, подоцна - Српска Православна Црква. Архиерејскиот собор на СПЦ не ја прифаќа оваа одлука, заради што во своите понатамошни барања Иницијативниот одбор истапува со одредени редукции: наместо како автокефална, бара да биде признаена како самостојна Црква. Но, повторно не наидува на одобрување. Во 1958 година во Охрид е одржан Вториот македонски Црковно-народен собор, каде што е прифатен предлогот за обнова на Свети-Климентовата Охридска Архиепископија, олицетворена во самостојната Македонска Православна Црква, а за нејзин прв епископ е избран г. Доситеј.

Архиерејскиот собор на СПЦ се согласи со одлуките на Македонскиот црковно-народен собор, во одлуката АС. бр. 47/1959 година и 6/1959 година зап. 57 од 17/4 јуни 1959 година.

Одлуката за самостојност на МПЦ беше потврдена преку отслужувањето на заедничка архиерејска Литургија со српскиот патријарх Герман, на 19 јули 1959 година во црквата на Свети Мина во Скопје, и истовремено е извршена и хиротонија на преспанско-битолскиот владика Климент. Со тоа Светиот Архиерејски Синод на СПЦ ѝ дал самостојност на Македонската Православна Црква, со тоа што таа и понатаму останува во канонско единство со СПЦ преку нејзиниот Патријарх. По неколку дена во црквата на Свети Никола во Штип е хиротонисан за владика на Злетовско-струмичката епархија г. Наум. Конституиран е Синодот на МПЦ според Уставот на МПЦ, како и другите административни органи и тела во Архиепископијата и во епархиите.

Во мај 1962 година во придружба од патријархот Герман, со неколку епископи на СПЦ, во посета на МПЦ дошол Патријархот Московски Алексиј, придружуван од митрополитот Никодим, епископот Пимен и повеќе високодостоинственици на Руската Православна црква. На празникот на Свети Кирил и Методиј во црквата на Пресвета Богородица - Каменско во Охрид беше одржана и архиерејска Литургија, на која што служел патријархот Московски Алексиј, во сослужение со патријархот Српски Герман и Архиепископот Охридски и Митрополит Македонски Доситеј. Ова било прво сослужување на поглаварот на МПЦ со поглавари на други автокефални Цркви.

Во 1966 година односите со СПЦ повторно се влошуваат. По новонастанатите недоразбирања и судири, Светиот Синод на МПЦ на 17 јули 1967 година во Охрид го свикува Третиот црковно-народен собор, и на свечената седница во охридската црква на Свети Климент Охридски ја прогласува Македонската Православна Црква за АВТОКЕФАЛНА. Чинот на прогласувањето на автокефалноста на Македонската Православна Црква е совршен на Светата Архиерејска Литургија, отслужена во црквата на Свети Климент Охридски на 19 јули 1967 година, од страна на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ. Точно 200 години по нејзиното укинувањето од страна на турскиот султан.

Диецезата на Македонската Православна Црква не се протега само на подрачјето на Македонската држава, туку и во црковните општини надвор од границите на Републиката.
Според точката 17 од Образложението на Одлуката за автокефалност, Македонската Православна Црква како административен дел од едната, Света, Соборна и Апостолска Црква, ќе ги чува Светото Писмо, Светото Предание, апостолските Правила и прописите на вселенските и помесните Собори и ќе се раководи согласно со нив и со Уставот на Македонската Православна Црква.

Молејќи се смирено за другите, Македонската Православна Црква секогаш ќе се потпира на молитвите, благословот и врз помошта на постарите свети сестрински и помесни православни Цркви.
 
И јас ви поздравјавам за обележување на границата. Ова е голем плус за вас и еден проблем помалку. Браво!
 
е фала многу и немојте повеќе да не браните.

сите православни цркви се тешки идиот од Македонската православна црква на времето добиле канонство за сега да си ја оспоруваат мајката црква.Ви дадовме писменост и вера а сега се правите поголеми и од господ

Христијанството во Македонија, па и пошироко на Балканот, прв го проповеда и проширува Светиот апостол Павле при своите мисионерски патувања, за што сведочат и Делата Апостолски. На тие негови патувања го придружуваат и апостолите Лука, Тимотеј, Сила и Тихик кои и самите независно од Светиот апостол Павле работат на христијанизација на овие простори. Низ Македонија проповеда и Светиот апостол Андреј Првоповикан кој и го поставува Светиот апостол Урбан за прв епископ во Македонија. Светиот апостол Силуан бил првиот епископ во Солун, а Епафродит во Адрија или Адријакија (погранично место со Тракија). Што значи дека уште тогаш се поставени темели на организирана Црква. Би спомнале тука и дека апостолите Аристарх и Секунд биле Солунјани, Епафродит бил од Филипи, а Гај од Добер (Дервија) кој се лоцира накаде меѓу Струмица и Валандово. Во тоа време Македонија била под римска власт така што често биле менувани нејзините граници. Како резултат на христијанизацијата извршена во првите три века, веќе на почетокот на IV век Христијаните на просторот на Македонија имале организирана Црква со црковна ерархија, чии епископи понатаму редовно учествуваат на помесните и вселенските Собори.

Во V век на просторот низ цела територија на Македонија постојат повеќе митрополии и епископии, од кои попознати биле Солун, Скопје, Хераклеа, Баргала и Стоби. Во тој пероиод и низ цела територија на Македонија никнуваат многу ранохристијански базилики.

За време на владеењето на царот Јустинијан I (527-565), кој потекнувал од с. Таврисион, близу до денешното Скопје, бил изграден нов град наречен Јустинијана Прима, во близината на родното место на царот. Скупскиот митрополит бил издигнат на ниво на автокефален Архиепископ. Кателијан бил првиот Архиепископ на Архиепископијата Јустинијана Прима во тоа време трета по чест меѓу помесните Цркви, после Рим и Цариград. Имало и други архиепископи, како што се: Бененат, Павле, Јован I, Леон, и последниот - Јован IX, кој во 680-681 година учествувал на Трулскиот Собор во Цариград.

Делото на светиот апостол Павле и светиот цар Јустинијан I го продолжуваат светите браќа Методиј и Кирил и нивните ученици светите Климент и Наум Охридски. Во втората половина на X век, во рамките на Самуиловата држава е организирана Охридската автокефална Архиепископија, врз темели на Јустинијана Прима, во достоинство на патријаршија. Подоцна, по паѓањето на Самуиловото Царство, повторно е сведена на степен на архиепископија и како таква постои цели осум века, сè до 1767 година кога е укината од страна на турскиот султан Мустафа III, а нејзините епархии се присоединети кон Цариградската патријаршија. Од овој момент па натаму, македонскиот народ прави постојани напори за нејзино обновување. Нејзините епархии смениле неколку јурисдикции од соседните православни Цркви. Особено жестоки борби биле водени во втората половина на XIX и првата половина на XX век, но поволни услови за враќање на самостојноста се создаваат дури во текот на Втората светска војна (1941-45 г.). Пред самиот крај на војната, во 1944 г. во селото Врановци е создаден Иницијативен Одбор за организирање на Македонската Православна Црква. Во месец март 1945 година во Скопје е одржан првиот Црковно-народен собор, на кој е донесена Резолуција за обновување на Охридската Архиепископија, како Македонска Православна Црква. Оваа одлука е доставена и до Архиерејскиот собор на СПЦ, бидејќи пред војната епархиите во делот на Вардарска Македонија беа во составот на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците, подоцна - Српска Православна Црква. Архиерејскиот собор на СПЦ не ја прифаќа оваа одлука, заради што во своите понатамошни барања Иницијативниот одбор истапува со одредени редукции: наместо како автокефална, бара да биде признаена како самостојна Црква. Но, повторно не наидува на одобрување. Во 1958 година во Охрид е одржан Вториот македонски Црковно-народен собор, каде што е прифатен предлогот за обнова на Свети-Климентовата Охридска Архиепископија, олицетворена во самостојната Македонска Православна Црква, а за нејзин прв епископ е избран г. Доситеј.

Архиерејскиот собор на СПЦ се согласи со одлуките на Македонскиот црковно-народен собор, во одлуката АС. бр. 47/1959 година и 6/1959 година зап. 57 од 17/4 јуни 1959 година.

Одлуката за самостојност на МПЦ беше потврдена преку отслужувањето на заедничка архиерејска Литургија со српскиот патријарх Герман, на 19 јули 1959 година во црквата на Свети Мина во Скопје, и истовремено е извршена и хиротонија на преспанско-битолскиот владика Климент. Со тоа Светиот Архиерејски Синод на СПЦ ѝ дал самостојност на Македонската Православна Црква, со тоа што таа и понатаму останува во канонско единство со СПЦ преку нејзиниот Патријарх. По неколку дена во црквата на Свети Никола во Штип е хиротонисан за владика на Злетовско-струмичката епархија г. Наум. Конституиран е Синодот на МПЦ според Уставот на МПЦ, како и другите административни органи и тела во Архиепископијата и во епархиите.

Во мај 1962 година во придружба од патријархот Герман, со неколку епископи на СПЦ, во посета на МПЦ дошол Патријархот Московски Алексиј, придружуван од митрополитот Никодим, епископот Пимен и повеќе високодостоинственици на Руската Православна црква. На празникот на Свети Кирил и Методиј во црквата на Пресвета Богородица - Каменско во Охрид беше одржана и архиерејска Литургија, на која што служел патријархот Московски Алексиј, во сослужение со патријархот Српски Герман и Архиепископот Охридски и Митрополит Македонски Доситеј. Ова било прво сослужување на поглаварот на МПЦ со поглавари на други автокефални Цркви.

Во 1966 година односите со СПЦ повторно се влошуваат. По новонастанатите недоразбирања и судири, Светиот Синод на МПЦ на 17 јули 1967 година во Охрид го свикува Третиот црковно-народен собор, и на свечената седница во охридската црква на Свети Климент Охридски ја прогласува Македонската Православна Црква за АВТОКЕФАЛНА. Чинот на прогласувањето на автокефалноста на Македонската Православна Црква е совршен на Светата Архиерејска Литургија, отслужена во црквата на Свети Климент Охридски на 19 јули 1967 година, од страна на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ. Точно 200 години по нејзиното укинувањето од страна на турскиот султан.

Диецезата на Македонската Православна Црква не се протега само на подрачјето на Македонската држава, туку и во црковните општини надвор од границите на Републиката.
Според точката 17 од Образложението на Одлуката за автокефалност, Македонската Православна Црква како административен дел од едната, Света, Соборна и Апостолска Црква, ќе ги чува Светото Писмо, Светото Предание, апостолските Правила и прописите на вселенските и помесните Собори и ќе се раководи согласно со нив и со Уставот на Македонската Православна Црква.

Молејќи се смирено за другите, Македонската Православна Црква секогаш ќе се потпира на молитвите, благословот и врз помошта на постарите свети сестрински и помесни православни Цркви.
Да да тези призакси ги знаеме,даваj натаму.Иди го кажи на Вселенската патриаршиja,на Антиохиjската,на Иеросалимската или на Руската.Со такви зборови много години уште МПЦ ке остане схизматична.Темата границата со Косово беше?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom