Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво, имам едно прашање, па можеби некој имал сличен проблем и може да помогне. Имам Opel Astra H 1.7 CDTI 2008, и во последно време менувачето на брзини стана покруто и потешко. Имав неколку случки пред некој ден да не можам нормално да ја извадам од 3-та брзина, беше како заглавена. И тоа во гужви :) Некоја идеја што може да биде? Благодарам.
 
Здраво, имам едно прашање, па можеби некој имал сличен проблем и може да помогне. Имам Opel Astra H 1.7 CDTI 2008, и во последно време менувачето на брзини стана покруто и потешко. Имав неколку случки пред некој ден да не можам нормално да ја извадам од 3-та брзина, беше како заглавена. И тоа во гужви :) Некоја идеја што може да биде? Благодарам.
Кај мене на Алфата испадна засушен шалтерот испод кожната футрола. Ја дигнав и испрскав со спреј и сега све е ок
Товатната маст што ја ставаат на зглобчињата, со тек на време се суши и скрутува, а и влегува нечистотија
 
Кај мене на Алфата испадна засушен шалтерот испод кожната футрола. Ја дигнав и испрскав со спреј и сега све е ок
Товатната маст што ја ставаат на зглобчињата, со тек на време се суши и скрутува, а и влегува нечистотија

Фала за одговорот. Вчера баш го направив истото. Испрскав се со SX80 спреј, но за жал не помогна многу. Или пак не испрскав кај што треба?
 
Фала за одговорот. Вчера баш го направив истото. Испрскав се со SX80 спреј, но за жал не помогна многу. Или пак не испрскав кај што треба?
Провери дали има масло во мењачот?
 
Провери дали има масло во мењачот?

Јас сум прилична „тапа“ за коли, така што не знам како би го проверил? Пребарував на нет но не најдов како да се провери. Има ли некој сензор негде или сл? Ако имаш линк или слика молам сподели. Инаку останува да ја однесам на механичар...
 
Јас сум прилична „тапа“ за коли, така што не знам како би го проверил? Пребарував на нет но не најдов како да се провери. Има ли некој сензор негде или сл? Ако имаш линк или слика молам сподели. Инаку останува да ја однесам на механичар...
Па најдобро е механичар 2мин работа е, од долна страна се проверува и најпристапно е на канал
 
Здраво, имам едно прашање, па можеби некој имал сличен проблем и може да помогне. Имам Opel Astra H 1.7 CDTI 2008, и во последно време менувачето на брзини стана покруто и потешко. Имав неколку случки пред некој ден да не можам нормално да ја извадам од 3-та брзина, беше како заглавена. И тоа во гужви :) Некоја идеја што може да биде? Благодарам.


Ако не помага подмачкување тогаш е потисната и замаецот, друга опција е мењачот да е внатре расипан...ни едното ни другото не е евтино.
 
Здраво, имам едно прашање, па можеби некој имал сличен проблем и може да помогне. Имам Opel Astra H 1.7 CDTI 2008, и во последно време менувачето на брзини стана покруто и потешко. Имав неколку случки пред некој ден да не можам нормално да ја извадам од 3-та брзина, беше како заглавена. И тоа во гужви :) Некоја идеја што може да биде? Благодарам.
Прво провери масло во мењач а то се проверува на канал.
Ако има масло, тогаш се сихроните на мењачот расклатани.
Ќе бараш или нови сихрони или половен мењач.
Нови сихрони 350евра и 60евра работна рака.
Половен цел мењач 150евра.
 
друштво ај мислење... Мерцедес C220 cdi прва верзија или редизајн, за овој мотор на ц класа...исто и за ц 200 што и како се погодени? Дали е попаметно да се гледа пасат Б8 за тие пари 2,0 тди или ц220 цди постара од пассатот. Лимит 11000 евра
 
220 cdi е подобар мотор од 2.0 тди. Инаку за километража и двата ќе имаат ептен многу али моторот на мерцедесот ќе има повеќе живот останато него 2.0 тди.
 
друштво ај мислење... Мерцедес C220 cdi прва верзија или редизајн, за овој мотор на ц класа...исто и за ц 200 што и како се погодени? Дали е попаметно да се гледа пасат Б8 за тие пари 2,0 тди или ц220 цди постара од пассатот. Лимит 11000 евра
Зависи која ц класа. W203 поскоро каросеријата ќе се распадне него ли моторот. Шашијата на тој модел не е поцинкована. Ако најдеш без р'ѓа е исто ко бинго да си добил
 
Прво провери масло во мењач а то се проверува на канал.
Ако има масло, тогаш се сихроните на мењачот расклатани.
Ќе бараш или нови сихрони или половен мењач.
Нови сихрони 350евра и 60евра работна рака.
Половен цел мењач 150евра.
Фала за одговорот. Ја однесов на мајстор , испадна варијабилниот замаец целиот лом.
Комплет замаец, потисна, ламела и лагер околу 40к. Да не знае некој од кај да се најде поевтини негде?
 
Ако има некој што се разбира во гуми, едно прашање:
Дали Goodrich Advantage летни гуми се океј гуми и дали се исплати за димезии 205/55/16 стари отприлика 1 година да се плати 4000 за нив?
 
Ако има некој што се разбира во гуми, едно прашање:
Дали Goodrich Advantage летни гуми се океј гуми и дали се исплати за димезии 205/55/16 стари отприлика 1 година да се плати 4000 за нив?

Ако е за сите 4, ОК е цената, нормално ако се здрави гумите, без меури, и сл. Ако е за една таа цена во никој случај не се исплати...за 5к парче имаш Мишелин нови.
Автоматски споено мислење:

Фала за одговорот. Ја однесов на мајстор , испадна варијабилниот замаец целиот лом.
Комплет замаец, потисна, ламела и лагер околу 40к. Да не знае некој од кај да се најде поевтини негде?


Нема поевтино...пред некој месец на другар му бараа 40к за замаец комплет и тоа за Корса Д 1,3 цдти, 75 коњи...што да не е трагично ќе беше смешно...
 
Последно уредено:
Фала за одговорот. Ја однесов на мајстор , испадна варијабилниот замаец целиот лом.
Комплет замаец, потисна, ламела и лагер околу 40к. Да не знае некој од кај да се најде поевтини негде?
Нема поевтино за се тоа што наброја … Гледај само што марка се . Ако е Luk или Valeo , ок … Минатата година за Civik-от платив само замаец Luk 35К , плус сет ламела Exidy Japan 16К , 4К работна рака … Јбг
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom