Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Покрај мислења од горе наведени , јас мислам дека е диктон на усисна грана таму е испуштен воздухот или пак црево од до турбото не е добро дихтувано односно затегнато и таму проблем со воздухот

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
Ne deka se razbiram kojznae kolku vo koli no sojma vrska dihtonot na usisna grana i turboto so vozduh vo crevata za gorivo? Ili jas nesto imam propusteno vo zivotot?
 
Другарчиња,
Ќе мењам гуми деновиве, можам ли да ставам 195/65 15 гуми задни а напред да ми останат 195/55/15? Која е разликата, ќе смета ли нешто?

(За Ибица се работи ако е нешто битно тоа)
 
Zdravo. Imam Opel Astra 1.2 benzin/plin 98god. Koga kje ja startuvam kolata, si raboti najnormalno. Ama posle mala voznja. Obrtaite krevaat i variraat od 1300 do 1600 avtomatski. I pri vozenje kolata secka. Na kompjuter kaza Step Motor. Promenet bo i ponatamu ista reakcija. Pomos od nekoj stonimal slicen problem?
 
Другарчиња,
Ќе мењам гуми деновиве, можам ли да ставам 195/65 15 гуми задни а напред да ми останат 195/55/15? Која е разликата, ќе смета ли нешто?

(За Ибица се работи ако е нешто битно тоа)


Може да ти јавува грешка абс-от или ESP, краен случај ќе се исклучат и колата ќе ти биде стабилна и ќе кочи како југо, разликата во големина меѓу 65 и 55 не е мала...плус без навреда колата ќе изгледа ептен сељачки/цигански...ако менуваш менувај на сите тркала иста димензија.
Автоматски споено мислење:

Zdravo. Imam Opel Astra 1.2 benzin/plin 98god. Koga kje ja startuvam kolata, si raboti najnormalno. Ama posle mala voznja. Obrtaite krevaat i variraat od 1300 do 1600 avtomatski. I pri vozenje kolata secka. Na kompjuter kaza Step Motor. Promenet bo i ponatamu ista reakcija. Pomos od nekoj stonimal slicen problem?


Изгорен вентил/сиц, слаба компресија, влече фалш воздух од некаде...самото тоа што е 1.2 мотор во астра, па уште на плин не е на арно.
 
Последно уредено:
Може да ти јавува грешка абс-от или ESP, краен случај ќе се исклучат и колата ќе ти биде стабилна и ќе кочи како југо, разликата во големина меѓу 65 и 55 не е мала...плус без навреда колата ќе изгледа ептен сељачки/цигански...ако менуваш менувај на сите тркала иста димензија
Фала ти, затоа баш прашувам пошо ми се дупна задна гума а иам одлични 65ки, да знам дали да идам да фрлам кеш за нови гуми или тие да ги ставам.
Очигледно ќе треба нови. Препорака за ефтино половно у ск кај да најдам? :)
 
Не знам друже за половно, прашај по вулканизери...инаку гумата што се дупнала се лепи и се средува, сега да не е ептен на здраво пукната.

Инаку барај две половни 65-ки ако веќе имаш две 65-ки добри...многу побрзо ќе најдеш такви...195/55 е многу поретка димензија.
 
zdravo drugari sakam da prasam ulje za vw motor bls 1.9 so dpf shell ili castrol koja go preporacuvate fala vi odnapred poz
 
Абе добро сега, јас колку минувам годишно, 150 иљади километража не е ич репер дека е вратено, посебно ако е од Македонија. Опелот го продадов со 160-170 иљади, без враќана километража, 22 години старо. По логикава на вакви механичари (ок, се бори за претплата) треба да имам минимум 200-220 илјади. Го зедов со 40-50 иљади 3-4 години старо беше, годишно минувам 3-6000 преку сила. средно 4-5000. Јер има точаци, автобуси и слично. Така да не му држи вода муабетов на видеото за километража ако мисли на домашна кола.
Исто и со 500те евра. Опелот беше коска (откако отклонив квар што ми гушеше), а го продадов од 2 причини. Едната беше, само 1 мајстор најде зашто ми пукаат 2-3 црева за гориво константно (Тео из Лисиче). Другиот, веќе многу старо возило, еуро 1, иако сеуште одржувано и влечеше ко магаре (пола стан опремив со него), сепак со волан и кочници чиста механика.
 
Последно уредено:
Друже луѓето како тебе се исклучок. Поголемиот дел прават доста поголема километража на годишно ниво, и ова е особено точно во последниве 4-5 години...буквално знам луѓе што не слегуваат од кола, во град како Прилеп кој е 3 на 3 километра прават по 40-50 километра на ден.

Како не знам ни сам...ама се случува секојдневно.


И нормално тој кога дојде да ја продава колата нема да ја даде со 350 000 км, за 20 евра ќе си бира бројка која сака.
 
Друже луѓето како тебе се исклучок. Поголемиот дел прават доста поголема километража на годишно ниво, и ова е особено точно во последниве 4-5 години...буквално знам луѓе што не слегуваат од кола, во град како Прилеп кој е 3 на 3 километра прават по 40-50 километра на ден.

Како не знам ни сам...ама се случува секојдневно.


И нормално тој кога дојде да ја продава колата нема да ја даде со 350 000 км, за 20 евра ќе си бира бројка која сака.
Зошто да не ја даде со 350.000км???
Јас пред 1 година продадов Мондео 2.0 ТДДИ со 360.000км. Колата ја купив 2012 со 197.000 од странство и ја возев претежно меѓународно. За 7 години поминав уште 160.000км. Коска беше, со спојлери, се работеше.
Поштено си ја огласив со 360.000км, си дојде човек се договоривме и си ја купи.
На 270.000км сменив варјабилен замаец, корпа и ламела останаа истите до крај. За тие 160.000км задни дискови не сменив, а предни само пред да ја продадам.
Не е поентата само колку има поминато, како е возена, како е одржувана, каде е возена...Патем не сите луѓе сакаат да лажат и да враќаат КМ
 
Здраво, ве молам ако некој знае да ми помогне. Се работи за рено твинго 2001 год. Колата ја земав пред неколку месеци инсум доста задоволен. Арно ама имам некое тапо топкање на десното тркало на нерамнини на асфалт и на пун лев ептен тропка. Мислев дека се стабилизаторите и ги заменив ама звукот остана. и мајсторот ми ги провери сите останати делови и рече дека се е добро, и на технички исто така ми кажаа. И два пати по ред нешто ми крцна на десното тркало како метал на метал. Се сомневам сега на хомокинетичкиот зглоб. Ако некој знае со сличнен проблем кај да го барам проблемот оти ме фаќа страв вака да ја возам. Иначе наредна недела планирам да ја носам на преглед за предница. Фала.
 
Дечки дај препорачајте ми некоја здрава 1.9 петка, вие што повеќе се разбирате ја по огласиве зјапам ама сите ми се исти...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom