Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не ќе да е околу ламелата или шалтерот . Би го правело истото и ладен , а ова само на загреан мотор ...
Замаецот има две насоки, така да ако едната страна е ок и се натега натаму, нема да има проблем додека ако другата е со заебан федер и кога ќе натисне во таа насока тогаш се јавуваат проблемите. Јас исто би рекол замаецот, со потисна и све ред друго.
 
Ај малку помош . Се работи за Honda Civic 2.2 i-cdti дизел од 2007ма год. Колата прави чуден звук при менување на брзини и тоа највеќе од прва во втора и од втора во трета , кога ке стиснеш на кумплунгот при шалтање се слуша еден звук како "виуу" од моторот и прави мали вибрации како гребење и вијукање во вожња на вртежи пониски од 2000 врт/мин и сето тоа се случува исклучиво кога ке е загрејан моторот , на ладен мотор нема. Претпоставкиве беа следни - лагер на алтернатор, водна пумпа или компресор за клима. Ја растуривме денеска и го сменивме пк каишот , сите лагери околу него изгледаат добро. А финтава е што тоа го прави исклучиво кога моторот е загрејан , а додека се растури тој е веќе ладен . Исто така не се случува во место/лер , туку само во возење. Пали одлично , влече одлично . Некој да имал вакво искуство и да даде совет што да се бара , бидејќи ако се менува се ова на кое се сомнева ќе чино ѓавол ипол ...


Скоро сигурно синхроните во мењачот се. Највеќе тие страдаат од прва во втора и од втора во трета зошто овие брзини се највеќе користени.

Проверете ниво на масло на мењачот и смени го цело ако не, со точно такво какво што се препорачува од фабрика. Можно е нивото на масло да е ниско во мењачот а може и поради ова запчаниците и синхроните да се изедени веќе, затоа вие така. Тоа е што се јавува само кога се движи колата асоцира на проблем до мењач/дифенренцијал пред се.

Само пред да почне да се отвора колата, да смениш масло во мењачот не е на одмет. Некогаш ова може да помогне ама ако е возена многу километри со малку масло во мењачот (или масло со погрешни спецификации), тешка работа, ќе треба друг мењач да бараш.
 
Последно уредено:
Замаецот има две насоки, така да ако едната страна е ок и се натега натаму, нема да има проблем додека ако другата е со заебан федер и кога ќе натисне во таа насока тогаш се јавуваат проблемите. Јас исто би рекол замаецот, со потисна и све ред друго.
Скоро сигурно синхроните во мењачот се. Највеќе тие страдаат од прва во втора и од втора во трета зошто овие брзини се највеќе користени.

Проверете ниво на масло на мењачот и смени го цело ако не, со точно такво какво што се препорачува од фабрика. Можно е нивото на масло да е ниско во мењачот а може и поради ова запчаниците и синхроните да се изедени веќе, затоа вие така. Тоа е што се јавува само кога се движи колата асоцира на проблем до мењач/дифенренцијал пред се.

Само пред да почне да се отвора колата, да смениш масло во мењачот не е на одмет. Некогаш ова може да помогне ама ако е возена многу километри со малку масло во мењачот (или масло со погрешни спецификации), тешка работа, ќе треба друг мењач да бараш.

Ама во тој случај нема ли да прави проблеми и тешкотии при шалтање и самиот мењач инема ли да се случува истото и кога ке е ладен моторот?? Бидејќи кога е ладен тогаш е се во ред , ова почнува да се случува кога моторот ке загрее , мењачот не прави проблеми при шалтање , можеш со еден прст да шалташ што се вика ... Мајсторот не го ни спомена менувачот и вика дека ке е некој лагер ама не знае кој лагер точно бидејки се случува на загреан мотор , а го растуравме ладен ... Чуден случај некој
 
Јас пак типувам на мењачот. Може и да не прави проблеми при шалтање а пак внатре да има луфта, да вие, може и лагер во мењачот да е.

Не може да е нешто на моторот, а се јавува само кога се движиш и менуваш брзини. Ако е нешто на моторот ќе се слуша и во лер и ќе нема никаква врска со менување на брзини.
 
Ај малку помош . Се работи за Honda Civic 2.2 i-cdti дизел од 2007ма год. Колата прави чуден звук при менување на брзини и тоа највеќе од прва во втора и од втора во трета , кога ке стиснеш на кумплунгот при шалтање се слуша еден звук како "виуу" од моторот и прави мали вибрации како гребење и вијукање во вожња на вртежи пониски од 2000 врт/мин и сето тоа се случува исклучиво кога ке е загрејан моторот , на ладен мотор нема. Претпоставкиве беа следни - лагер на алтернатор, водна пумпа или компресор за клима. Ја растуривме денеска и го сменивме пк каишот , сите лагери околу него изгледаат добро. А финтава е што тоа го прави исклучиво кога моторот е загрејан , а додека се растури тој е веќе ладен . Исто така не се случува во место/лер , туку само во возење. Пали одлично , влече одлично . Некој да имал вакво искуство и да даде совет што да се бара , бидејќи ако се менува се ова на кое се сомнева ќе чино ѓавол ипол ...
Дали ако го притисниш кумплунгот и ја држиш гаста не ја отпуштиш пред да ставиш во погорна брзина го има звукот? Не мора да ставиш во брзина само држиш гаста не ја отпушташ да провериш дали и тогаш го има звукот.
 
Nekoj da pojasni, so funkcia ima senzor na radilica i so problemi mozi da pravi?
Мислам дека е поврзан сензорот со положбата на клиповите и радилицата,т.е. му јавува на компјутерот колку гориво да дозира,а прв симптом тешко пали и гасне кога ке пуштиш гас
 
Дали ако го притисниш кумплунгот и ја држиш гаста не ја отпуштиш пред да ставиш во погорна брзина го има звукот? Не мора да ставиш во брзина само држиш гаста не ја отпушташ да провериш дали и тогаш го има звукот.


Звукот е многу краток , но како да го има и тогаш како што викаш ти , така да почнувам да се сомневам и јас на мењачот , во понеделник баш ке го провериме и мењачот бидејќи лагериве како што кажав се добри ...
 
Nekoj da pojasni, so funkcia ima senzor na radilica i so problemi mozi da pravi?


Сензорот на радилица ја чита позицијата на самата радилица и према тоа компјутерот одредува кога и кај цилиндар да се активира дизна и да се фрли искра на свеќицата (ако е бензинец).

Ако не работи сензорот нема да пали колата, ако губи спој може да гасне во возење од ништо ко на клучот да си ја изгаснал.
 

Дали некој сервис во Скопјево врши чистење на дпф на ваков начин без демонтажа на филтерот?
 
Здраво!
Дали знае некој што е проблемот во казанчето за вода(антифриз) има ујле(масло)
Дали е до блокот или до дихтунг на глава или нешто друго?
Ваше мислење
 
Здраво!
Дали знае некој што е проблемот во казанчето за вода(антифриз) има ујле(масло)
Дали е до блокот или до дихтунг на глава или нешто друго?
Ваше мислење

Диктон на глава 99%, треба вадење главата и рамнење и нов диктон.
 
Темница, локален пат, кој ненадејно се претвора во земјен со дупки со вода, прилично нерамен пат. Подвозјето нешто го закачив и со тркалата напред у дупка загиблив. Не гледам некоја штета, освен - поголем празен од на воланот.
Што би било тоа?
 
Темница, локален пат, кој ненадејно се претвора во земјен со дупки со вода, прилично нерамен пат. Подвозјето нешто го закачив и со тркалата напред у дупка загиблив. Не гледам некоја штета, освен - поголем празен од на воланот.
Што би било тоа?
Treba da se vidi od kanal za potocno, ili nekoja komponenta od prednicata ili letva
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom