Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам рено меган 1,5 dci сменив дизни и бош пумпа пали само на гурање
Ја носев кај повеќе мајстори и пак со истиот проблем
Совет

А да ја видеаа на компјутер пред да фрлеше толку кеш за бош пумпа и дизни арно ќе беше
 
А да ја видеаа на компјутер пред да фрлеше толку кеш за бош пумпа и дизни арно ќе беше
На компјутер само нагсѓаат може да е сензор може ова може она а колата работи како саат не троши уље не чади не дими само не пали
 
На компјутер само нагсѓаат може да е сензор може ова може она а колата работи како саат не троши уље не чади не дими само не пали
Барем за дијагностика оди до сервис на рено, ваљда тие ќе може да ти дијагностицираат, а после смени го делот каде сакаш.
 
Ј
На компјутер само нагсѓаат може да е сензор може ова може она а колата работи како саат не троши уље не чади не дими само не пали
Ја носев кај Агро сервис до Окта и во Топанско ме врзаа со 400 евра а колата не пали
 
Имам рено меган 1,5 dci сменив дизни и бош пумпа пали само на гурање
Ја носев кај повеќе мајстори и пак со истиот проблем
Совет
Vleguva fals vozduh vo bosot. Filterot naften i samata kutija na koja sto lezi filterot gi proveri majstorot?
 
Ја коа им зборам за вишок воздух/гориво при она чек енџин и она летоска палење од вторпат, мајсторите не слушаат, ти не знаеш ништо. Секогаш удираат на најскапото наместо прво да проверат она најлесно што може да се провери. Кај филтерот за воздух дали е ок и капачето/вентилчето за гориво.
Ама што знам јас, тие све знаат.
 
Ј

Ја носев кај Агро сервис до Окта и во Топанско ме врзаа со 400 евра а колата не пали
Ако си од Скопје барај го Игор во Момин поток одма до Априлија
 
Имам рено меган 1,5 dci сменив дизни и бош пумпа пали само на гурање
Ја носев кај повеќе мајстори и пак со истиот проблем
Совет


За жал типувам на слаба компресија во моторот затоа само на туркање пали. Е сега тоа не може да се види на дијагностика туку си треба мерење со манометар.

Те сетиле дека не разбираш те обричиле 400 евра.

Не требало да пристануваш да замена на дизни и пумпа дур не се испита се друго. 400 евра, damn за тие пари друг мотор ќе најдеше кај босанците во качаник.

Врати им ја колата на тие пумпа и дизни што ти смениле и кажи им да не ти се јавуваат дур не ја средат колата.
 
Zdravo decki sakam da prasham za Fiat Punto Evo 1.4 benzin so metan 2010 bukvalno se raboti perfektno samo koga sum vo vtora i trgam noga od gas kako da secka kolata ? Vo niedna druga brzina ne se desava i ako sporo ja odpustam gasta ne se desava od sto bi mozelo da bide ova ?
 
Zdravo decki sakam da prasham za Fiat Punto Evo 1.4 benzin so metan 2010 bukvalno se raboti perfektno samo koga sum vo vtora i trgam noga od gas kako da secka kolata ? Vo niedna druga brzina ne se desava i ako sporo ja odpustam gasta ne se desava od sto bi mozelo da bide ova ?
Зубчаник у втора брзнина е скршен. Штета на мењачот.
 
Последно уредено:
Не мора да значи од забчаник туку нешто друго ќе да е


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Провери и држачи на мотор/менувач.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
 
Zdravo decki sakam da prasham za Fiat Punto Evo 1.4 benzin so metan 2010 bukvalno se raboti perfektno samo koga sum vo vtora i trgam noga od gas kako da secka kolata ? Vo niedna druga brzina ne se desava i ako sporo ja odpustam gasta ne se desava od sto bi mozelo da bide ova ?

Или држачите на моторот или друга полоша варијанта е луфта во диференцијалот и воошто меѓу запчаниците во мењачот. Бидејќи има метан веројатно колата има поминато огромна километража па се јавила луфта.

Нема врска што е 2010, за пет години се прават 250 000 ко од шала ако била возена јако колата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom