Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Со спреј за чистење на електроника, јас овој го користам:
Во случај да има многу остатоци од инсекти можи и со кратко дување со компресор, само внимателно од подалеку, компресираниот воздух да не направи оштетување. И потоа спрејот.
Треба убаво да се исуши после тоа пред да се монтира и пали моторот.
 

Attachments

  • ii.jpeg
    ii.jpeg
    205,5 KB · Прегледи: 23
Последно уредено:
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
20200121_125503.jpg 20200121_125651.jpg
 
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
Прегледај го приврзокот 230074 Прегледај го приврзокот 230075

Нема врска со маслото дали е 5-30 или 5-40 туку секој 100,000км или 150.000 км треба да се чисти турбото,егр вентил заедно што се поврзани усисната грана и долното што се поврзани со турбото односно гарежи имате поради лоша нафта и друго . Терај си така до пролет па на сервис на чистење или декарбонизација ама декарбонизацијата нема ефект кај лесните коли туку само тешките возила камиони,автобуси и слично


Sent from my iPad using Tapatalk
 
мислам дека пиксната(лежиштето) на осовината на турбината е оштетено, и фрла масло од турбото
 
Ја видов сабајлево новата корса,не видено убава кола.
Автоматски споено мислење:

Таа 2019 година
 
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
Прегледај го приврзокот 230074 Прегледај го приврзокот 230075

Првин треба де се исчистат сите црева и и цевки што одат до турбото од масло и да се исперат со бензин.

Маслото не е идеално особено не за во зима. Си треба 5-30. И чим го троши и смрди на масло, да сериозно е.

Ако не си ти прв газда, од кај знаеш како е возена и како е одржавана колата претходно. Со абдалско возење и мотор и турбо и се друго на колата ќе пушти за само една година.
 
Ја видов сабајлево новата корса,не видено убава кола.
Автоматски споено мислење:

Таа 2019 година
Полека полека ја направија приближно до астрата. Исто позитивно е што од секогаш масата му е +- 1т, баш како за мало возило.
 
Полека полека ја направија приближно до астрата. Исто позитивно е што од секогаш масата му е +- 1т, баш како за мало возило.
Оваа е зверка,најголем скок у таа класа од Опел од кога знам
 
Не, туку да ги утепа конкуренцијата ама џабе


Sent from my iPhone using Tapatalk
Зашто џабе? Топ возило
Автоматски споено мислење:

Опел е многу захвално ауто да си знаете,џабе плукате по нив.Имаат кварови ама се евтини за поправка и лесни за одржавање
 
Таа корса е исто ко и пежо 208, истите мотори све исто само опел амблем. Ништо нема останато од старите опели, сите мотори и платформи се аут.
 
Опел со измени во корсата остана без возила во таа категорија помали возила. Пред тоа корсата од 2000те беше таман. За големината ја имаа астрата и вектрата па можеа, ако до толку сакаа, да измислат уште некој модел помеѓу. Како што другите (пежо, тојота, VW и други) имаат помали возила.

Него, видов S65 битурбо :vozbud:
 
Таа корса е исто ко и пежо 208, истите мотори све исто само опел амблем. Ништо нема останато од старите опели, сите мотори и платформи се аут.
Da....kako što na vremeto Fiat grande Punto bese prepakuvana Opel Korsa
 
Опел со измени во корсата остана без возила во таа категорија помали возила. Пред тоа корсата од 2000те беше таман. За големината ја имаа астрата и вектрата па можеа, ако до толку сакаа, да измислат уште некој модел помеѓу. Како што другите (пежо, тојота, VW и други) имаат помали возила.

Него, видов S65 битурбо :vozbud:

Кај Опел имаат помали возила Опел адам според американски конструктор Адам Опел прво го конструирал Шеввролет па после поствоената Германија Опел од истиот шевролет според европски стандарди значи фактички Опел е американска кола од шевролет е преземено истото и за Фордот


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom