Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
па нормално дека за исправен компресор бараш а не расипан... туку тешко дека ќе најдеш... а нема да биде под 150 евра и тоа ако се упаше од некоја друга кола... нема многу корси со клима...



еве ти го постот од претходно што прашуваше.. да се потсетиш... кога ке најдеш компресор треба и да се наполни после...

знам дека после треба да се пуни фреон и ако го растурам после пак треба да се пуни и едно прасање дали мозе да се заебе компресорот ако не е исклучена климата а јас сум ја изгасил колата и после пак сум ја запалил а климата си била уклучена? и некој добар сервис за клими да не знаете ?
 
знам дека после треба да се пуни фреон и ако го растурам после пак треба да се пуни и едно прасање дали мозе да се заебе компресорот ако не е исклучена климата а јас сум ја изгасил колата и после пак сум ја запалил а климата си била уклучена? и некој добар сервис за клими да не знаете ?

уф и те како... смрт за климата е тоа... додека верглаш да ти биде вклучена... СМРТ...

совет за сите што имате клими во кола:

ГАСЕТЕ ГИ ПРЕД ДА ГО ИЗГАСИТЕ МОТОРОТ!!!
не се расипува само климата туку и алансерот како и акумулаторот... ама климата дефинитивно страда... не за џабе она има заштита на минимални и максимални обртаи... не смее да работи под 600 обртаи и над 4.000 исто така... секогаш кога ке кренете на 4.000 обртаи она сама се гаси...

мајстори.. има многу.. нејќам да пишувам ке “испадне дека рекламирам“ а нејќам така да испадне... отвори огласници и ке најдеш сервиси за авто клими...
 
уф и те како... смрт за климата е тоа... додека верглаш да ти биде вклучена... СМРТ...

совет за сите што имате клими во кола:

ГАСЕТЕ ГИ ПРЕД ДА ГО ИЗГАСИТЕ МОТОРОТ!!!
не се расипува само климата туку и алансерот како и акумулаторот... ама климата дефинитивно страда... не за џабе она има заштита на минимални и максимални обртаи... не смее да работи под 600 обртаи и над 4.000 исто така... секогаш кога ке кренете на 4.000 обртаи она сама се гаси...

мајстори.. има многу.. нејќам да пишувам ке “испадне дека рекламирам“ а нејќам така да испадне... отвори огласници и ке најдеш сервиси за авто клими...

и викас мозе и од тоа ми се расипал компресорот постои веројатност?
 
и викас мозе и од тоа ми се расипал компресорот постои веројатност?
Купи нова кола од авто салон, да видиш како се ќе функционира перфектно 5 години... не ни мора да ја гасиш климата.

Кога сме кај советите, добро е да се знае дека климата треба да се вклучува барем еднаш месечно, дури и во зима за да се разврти фреонот. А за делот со гаснењето, ако ја исклучиш климата, ладен воздух сеуште ќе дува од казанчето уште едно 3-4 минути... не гледам зошто би ја држел вклучена до самото застанување?

Него не ти се расипа од тоа, onak ти даде совет како да ја одржуваш климата за да има подолг век на траење. Ти се расипа од дотраеност на деловите.
 
и викас мозе и од тоа ми се расипал компресорот постои веројатност?

да си ја гасел климата пред да го изгасиш моторот, ке ти се расипеше догодина или можда пи ркај на летово кога и ке можеш да размислуваш на подолг период за поправање, т.е. да имаш време да си собереш парички за да купиш друг компресор... вака сега во зорт си и треба да се поправи “вчера“ пошто сега треба, сега е врв на летото... убаво ти рече џиш.. дотраеност е во прашање а и како е одржувано... секако дека крајот и бил тука а ти си ја довршил со “не гасењето“...

и да... втор добар совет е барем на 30-45 дена да се вклучи климата да поработи малку... ама не заради фреонот да се разврти, туку заради маслото што го има вградено во нејзе а и деловите кои не е препорачливо да стојат суви... зимно време се ствараат кондензати од топло-ладно, а ако има тенок филм од масло на нив, нема да може да кородираат и да се расипуваат...

како и кај колата така и во компресорот на климата има клип, карики, вентили, брегаста и ротор... а за електричните клими за коли имаат плус и електро мотор (бесконтактен т.е. без четкици)... сето тоа е потопено во масло специајално за тој тип на компресори... масло кое не се менува нити расипува, ама секако се разградува, само на подолг период...
 
и да... втор добар совет е барем на 30-45 дена да се вклучи климата да поработи малку... ама не заради фреонот да се разврти, туку заради маслото што го има вградено во нејзе а и деловите кои не е препорачливо да стојат суви... зимно време се ствараат кондензати од топло-ладно, а ако има тенок филм од масло на нив, нема да може да кородираат и да се расипуваат...
Знаев дека е нешто вакво... :)

како и да е, да те прашам стручно. Има некој што вградува клими во возилата? Конкретно, сакам да вградам во Мерџото (123-ка 240D). Знам дека има место колку ти душа сака + нема серво, моторот е гол, од страна на електроника има алтернатор... и светла :smir:
Е сега прашањето е колку би ме коштала клима и колку е издржлива таја што ќе ја вградат (ако има можност)? Треба да се бара оригинална од мерцедес или ...?
 
Имам Шкода Фелиција од 99 година.Сега беше на сервис,но откако ја земавме има проблем.Значи денес цел ден се ебавам натака навака и 100 пати се прештелува,сега работи како што треба да работи на 800-900 обртаи во место,но кога ке стигне од 2000 до 3000 обртаи во 1 и 2 брзина сецка....Моментално се и се сменето,филтери за воздух,за бензин,ламела,потисна ама баш се од потрошни материјали.Имав и претходно ваков проблем пред едно година ипол,но кај плинарот ја однесов првите 2-3 пати ја утна со штелувањето ама изгледа не беше до тоа,па го размонтираа и пак го монтираа плинскиот уред и се поправи.Плинот е добар,никогаш не сум имал проблеми од бензинската каде што ставам така да 100% сум сигурен дека не е плинот.Е дали може да е бидејки плинскиот уред се штелува на пуштање плин,и нешто во врска со воздухот ,дали може делот со воздухот на плинскиот уред да е проблемот,бидејки кога колата засецкува како да се гуши....или до нешто друго е .....
 
Имам Шкода Фелиција од 99 година.Сега беше на сервис,но откако ја земавме има проблем.Значи денес цел ден се ебавам натака навака и 100 пати се прештелува,сега работи како што треба да работи на 800-900 обртаи во место,но кога ке стигне од 2000 до 3000 обртаи во 1 и 2 брзина сецка....Моментално се и се сменето,филтери за воздух,за бензин,ламела,потисна ама баш се од потрошни материјали.Имав и претходно ваков проблем пред едно година ипол,но кај плинарот ја однесов првите 2-3 пати ја утна со штелувањето ама изгледа не беше до тоа,па го размонтираа и пак го монтираа плинскиот уред и се поправи.Плинот е добар,никогаш не сум имал проблеми од бензинската каде што ставам така да 100% сум сигурен дека не е плинот.Е дали може да е бидејки плинскиот уред се штелува на пуштање плин,и нешто во врска со воздухот ,дали може делот со воздухот на плинскиот уред да е проблемот,бидејки кога колата засецкува како да се гуши....или до нешто друго е .....

иди на плинар да ти ја среди смешата... по ова што го кажуваш како да ти е намален протокот на плин за ниски обртаи т.е. на помал вакум пушта премалку плин...

--- надополнето ---

Знаев дека е нешто вакво... :)

како и да е, да те прашам стручно. Има некој што вградува клими во возилата? Конкретно, сакам да вградам во Мерџото (123-ка 240D). Знам дека има место колку ти душа сака + нема серво, моторот е гол, од страна на електроника има алтернатор... и светла :smir:
Е сега прашањето е колку би ме коштала клима и колку е издржлива таја што ќе ја вградат (ако има можност)? Треба да се бара оригинална од мерцедес или ...?

за тебе да ти се монтира клима ке биде нај голем проблем држачот за компресорот... мора да биде јак, цврст, не еластичен и врзан за моторот. каишницата од компресорот мора да биде во линија со алтернатрот... другото е изводливо горе доле без некој особен проблем... небитно е од која кола ке се монтира... не е правило тоа кога ставаш клима на кола која фабрички не е предвидена за тоа... плус и сам рече, место има колку сакаш...

п.с. не ми текнува 123 мерцедес имаше електрична перка за хладњак или е на каиш? битно е...
 
за тебе да ти се монтира клима ке биде нај голем проблем држачот за компресорот... мора да биде јак, цврст, не еластичен и врзан за моторот. каишницата од компресорот мора да биде во линија со алтернатрот... другото е изводливо горе доле без некој особен проблем... небитно е од која кола ке се монтира... не е правило тоа кога ставаш клима на кола која фабрички не е предвидена за тоа... плус и сам рече, место има колку сакаш...

п.с. не ми текнува 123 мерцедес имаше електрична перка за хладњак или е на каиш? битно е...
Перката е на радилица... на ист каиш со алтернаторор = не е електрична. Но, има дупла каишница на радилица (два каиши, моментално едната е празна), на второто треба да стои серво-пумпата за воланот. Ама на мерџото кај мене нема серво и местото за каиш + местото кај што треба да стпои пумпата е празно.
 
Перката е на радилица... на ист каиш со алтернаторор = не е електрична. Но, има дупла каишница на радилица (два каиши, моментално едната е празна), на второто треба да стои серво-пумпата за воланот. Ама на мерџото кај мене нема серво и местото за каиш + местото кај што треба да стпои пумпата е празно.

значи поедноставно ке биде по прашањето за стартување на перката... а за сервото местото е друга прикаска... за компресорот ке треба поинаков држач... втора работа е што треба да се изведе перката од парното да влече низ хладњакот кој се поставува за да лади... истиот тој се прави да има дренажа надвор од кабината... не е едноставно, и просто како боза, ама па не е ни нешто комплицирано... само треба да се смисли колку и како да се сместат елементите... испаривачот се става пред хладњакот (од внатре) а ке треба и екстра уште една електрична перка која ке се вклучува само кога испаривачот ке прегрее... ако подолго работи климата со прегреан испаривач, тогаш компресорот рикавела...

види си ти што клима можеш да најдеш па после се чука глава кое како да се смести...
 
Епа тоа ми е прашањето, можам да најдам од мерцедес оригинална од 123 или некој понов тип, но ме интересира цената... Колку би ме коштала комплет климата?

+ колку е за некој како тебе (или другар ти) да ми ја монтира? Сам нема шанса да го изведам тоа.
 
Прашање за Onak.Дали може да се стави клима од Опел Астра караван 1.6бензин 90к.с. на ист модел таква астра со 1.7т.д мотор од 90к.с.со Исузи мотор.Дали се исплати климата да ја купам за 150евра без хладник и колку би ме чинел нов хладник и монтажа на климата.
 
Прашање за Onak.Дали може да се стави клима од Опел Астра караван 1.6бензин 90к.с. на ист модел таква астра со 1.7т.д мотор од 90к.с.со Исузи мотор.Дали се исплати климата да ја купам за 150евра без хладник и колку би ме чинел нов хладник и монтажа на климата.

може, ама треба да се прави држажач за компресорот... “хладилник“ т.е. испаривачот е околу 70-90 евра... а работна рака, е тоа е различно во зависност од периодот на годината кога се прави...

--- надополнето ---

Епа тоа ми е прашањето, можам да најдам од мерцедес оригинална од 123 или некој понов тип, но ме интересира цената... Колку би ме коштала комплет климата?

+ колку е за некој како тебе (или другар ти) да ми ја монтира? Сам нема шанса да го изведам тоа.

ако најдеш оригинална клима од 123 не ти треба некој да ти ја монтира... ама ако гледаш како е вадена од другата кола... плус не заборавај го држачот. во принцип тоа е целосен држач на кој се става и компресорот и алтернаторот... на крај само ке си ја однесеш на полнење... а за цена, стварно неможам да ти кажам... како и погоре пишаното, цените варираат од месец во месец... и тоа на 6 месеци може да има и такви варијации до 300% разлика да има...
 
kaj mene na peugeot 405 drzacot za kompresorot od klimata e na karterot a i na drugi koli sum videl deka e taka. jas ne bi go chepkal karterot po nikoja cena


izvinete za latinica
 
картерот е така направен... ама во поновите коли и тоа само француските (рено, пежо и ситроен) и во по некој фијат ке се види тоа... таква е изведбата зашто се штеди на простор, се е збутано па инжинерите така одлучиле дека име нај едноставно или нај добро да го изведат... во колите што се до 96-97 нема такво нешто..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom