Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да прашам, дали знае некој што би можело да биде проблемот... кога притискам кочница се појавува на екранот Stop! Öldruck motor ?

дотури глицерин во резервоарчето и би требало да прекине... ако не, тогаш плочките ти се потрошени... нема трето...
 
ИТНО --- Некој да ми каже каде точно е ЗЕНОН на Шкода сервисот сум заборавил а итно ми треба...
ZENON ко фирма мислам повеќе не постојат, откако Skoda е превземена од Porsche.
Како и да е, можда е Зенон тоа што е на излезот од Скопје, кога одиш накај Велес (иако е продажен салон според мене ама вреди да прашаш).
 
ZENON ко фирма мислам повеќе не постојат, откако Skoda е превземена од Porsche.
Како и да е, можда е Зенон тоа што е на излезот од Скопје, кога одиш накај Велес (иако е продажен салон според мене ама вреди да прашаш).

Фала друже ама најдов,Zenon постои како овластен сервисер на Шкода,ги најдов во Кисела Вода кај Златна Копачка после рампа како во една кука се :)
 
Епа супер, се надевам (некогаш ако возам Superb :P ) ќе ми се најди за промена на...масло :)))))
 
Ова чисто инфоративно ме интересира:

гледам на mobile.de Mercedes GL 450 цо 50 000 км од Америка го носат до некој град во Германија и кошта околу 26000 евра.

Е сега фрката е што е правен за амерички пазар па ме интересираше што се би требало да се смени за да може кај нас да пројде хомологација, и одприлика која би била цената на таа конверзија и кој би ја правел (претпоставувам Мак Ауто Стар), или да почекам и да го регистрирам кога ќе го донесат законот со кој ќе може амерички коли да се регистрираат кај нас?

Дали би било ок да му убацам плин пошто гледам Landi Renzo имаат и за V8 плински уреди?

Последно колку би ми биле трошоци до регистрација одприлика (околу 10 000e?)?

Фала
 
имаш 36000 евра за кола а немаш пари бензин да и ставаш?
 
баш така, ако незнаеш да ми одговориш не иди ОТ, фала
 
Ова чисто инфоративно ме интересира:

гледам на mobile.de Mercedes GL 450 цо 50 000 км од Америка го носат до некој град во Германија и кошта околу 26000 евра.

Е сега фрката е што е правен за амерички пазар па ме интересираше што се би требало да се смени за да може кај нас да пројде хомологација, и одприлика која би била цената на таа конверзија и кој би ја правел (претпоставувам Мак Ауто Стар), или да почекам и да го регистрирам кога ќе го донесат законот со кој ќе може амерички коли да се регистрираат кај нас?

Дали би било ок да му убацам плин пошто гледам Landi Renzo имаат и за V8 плински уреди?

Последно колку би ми биле трошоци до регистрација одприлика (околу 10 000e?)?

Фала

Во Македонија неверувам дека прават ваква конверзија. Порано имав читано дека во Германија постои таков центар кој прави конверзија (брзиномер, трепкачи, мерач за гориво и сл), па даваат сертификат со кој може да се регистрира колата во ЕУ.
Плинскиот уред е добра инвестиција.
Трошоците зависат од тоа колку ке го проценат по каталог. Сигурно ке биди проценет над 30.000 евра, значи само акциза (18% за над 30.000еур) има над 5500 евра. Уште толку за ДДВ, царината е 1% мислам, плус останати давачки. Моја проценка околу 15.000 евра трошоци.
 
Ова чисто инфоративно ме интересира:

гледам на mobile.de Mercedes GL 450 цо 50 000 км од Америка го носат до некој град во Германија и кошта околу 26000 евра.

Е сега фрката е што е правен за амерички пазар па ме интересираше што се би требало да се смени за да може кај нас да пројде хомологација, и одприлика која би била цената на таа конверзија и кој би ја правел (претпоставувам Мак Ауто Стар), или да почекам и да го регистрирам кога ќе го донесат законот со кој ќе може амерички коли да се регистрираат кај нас?

Дали би било ок да му убацам плин пошто гледам Landi Renzo имаат и за V8 плински уреди?

Последно колку би ми биле трошоци до регистрација одприлика (околу 10 000e?)?

Фала
Не ти е поисплатливо да го купиш од Германија/Франција/Белгија/Холандија или некоја трета? Гарант за 26 к ќе најдиш нешто солидно, да немора да биди амер... имаш ебанажа со тие работи, жмигавците не одговараат, браниците треба да се променат, таблата треба да се промени... јас не би одел со таква опција од проста причина шо ќе те убијат од топкање поради недореченоста на нашите брилијантн закони (читај кој како сака си ги толкува па ќе те убијат од онадење смени ова, промени она, напрај вака, море пу пу пу неважи то ај сега одново) и би се думал за она првото.

Инаку тоа возило ти спаѓа во луксузни, така да давачките за него колку би биле стварно врска немам. Не би требало 10 к да надминат.... а плинчето е паметна работа особено за в8 машина. Слободно да му наместиш ако имаш намера да купиш.

п.с. гледам дека нема некоја разлика помеѓу изгледот на америчките и европските модели... можно е да врват без преправки. Треба да се заинтересираш.
 
Некој совет/предлог за автомобил до 3000 евра макс. на наши табли.
Нема врска дали е бензин/дизел/плин, може со 2(3) а пожелно со 4(5) врати.
Пр. Пунто 1.2, Шевролет Матиз и сл.
fiat-punto-2.jpg

chevrolet_matiz.jpg
 
Фала им на сите за мислењата, ова беше чисто информативно, иначе за 26к од европа може да се земе МЛ, а не ГЛ, али ако го изгласаат законот за увоз на амерички возила може да се мисли и на оваа варијанта. Плин дефинитивно би ставил бидејќи откога уградив во моето 307 го видов Господ - дупло поише возење за исти пари, а се вози неделно по 250км само низ Скопје.

За тие што се скептици за плин и неговата безбедност и исплатливост ич нека не му ја мислат, само пофални зборови имам, а и во лето повеќе гориво се троши (клима, отворени прозори, приколица за на одмор). Пред некој ден ја искачив стража со 307 1.4 со клима, 5 возрасни и пун багажник.

Што поголем мотор - тоа поголема штедња.

Поздрав и секое добро
 
Smole, кој мотор го имаш во 307цата? Ме интересира која е потрошњата пред и после плинот и дали си задоволен?
 
Колку е половен компресор за клима за опел корса ама исправен компресор ?
 
Колку е половен компресор за клима за опел корса ама исправен компресор ?

па нормално дека за исправен компресор бараш а не расипан... туку тешко дека ќе најдеш... а нема да биде под 150 евра и тоа ако се упаше од некоја друга кола... нема многу корси со клима...

зависи пак која изведба е, ама би требало за 7 до 15 секунди да отпочне со ладен воздух... а за да ја излади колата е тоа, зависи колку е топло, колку е колата од внатре загреана и секако, која боја ти е колата...

инаку, полнење на фреон ти е од 1500 до 3000 денари, компресор ти е околу 200-250 евра и вентили не се мењаат на опеловите компресори...

ова се цени од мој пријател. јас работам со клими, ама не и со авто клими, т.е. не работам повеќе со авто клими... немам време а ни нерви за тоа...

еве ти го постот од претходно што прашуваше.. да се потсетиш... кога ке најдеш компресор треба и да се наполни после...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom