Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Никогаш, мислам дека е оригиналната.

Не е до ламелата, туку не е издуван . Ако повторно возиш на отворено и ако пак прави тогаш застани настрана и исклучи го моторот и извади го клучот и почекај некое минутка и пак вози максимум брзо и види што се случи


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Не е до ламелата, туку не е издуван . Ако повторно возиш на отворено и ако пак прави тогаш застани настрана и исклучи го моторот и извади го клучот и почекај некое минутка и пак вози максимум брзо и види што се случи.
Ќе пробам ова , а дали ке може да ми кажеш зашто да застанам и исклучам на некоја минута?
И Дали може да е до маф и мап сензорите?
 
Во потешкиот и вероватен случај,вероватно моторот ке зарибал на прво палење веднаш по замената на ремотното уље

Вака сега....радилицата поради ударите што ги претрпува од страна на клипњачата, со секој поминат км....од кружен напречен пресек се претвора во елипсаст. Е сега...елипсата има поголем дијаметар и помал. разликата помеѓу овие два ако е 1 стота....моторот ќе тропа, но ќе оди некако. на 2 веќе е лошо а на 4 зарибува на лице место

Тоа значи дека не секогаш ако чука радилицата ...моторот ќе зариба.

Уште потешко ќе зариба, ако се истрошени кариките, а радилицата е во релативно добра состојба. Во такви случаи(како овој) ставаат ремонтно уље и ги продаваат колите

Ми се истури сирење во кола. Го поминав со сунѓер и сјај, но уште мириса. Како на друг начин да ја решам ситуацијава, освен нели, хемиско чистење?
На ,,нешенал географи,,:cool:....имаше емисија за коли каде еден мајстор препорача оцетна киселина за неутрализирање на мирис во кола

Порано важеше правилото дека најдобар начин да елиминираш миризба од сирење.......е да ја продадиш колата...ништо друго:toe:
 
Вака сега....радилицата поради ударите што ги претрпува од страна на клипњачата, со секој поминат км....од кружен напречен пресек се претвора во елипсаст. Е сега...елипсата има поголем дијаметар и помал. разликата помеѓу овие два ако е 1 стота....моторот ќе тропа, но ќе оди некако. на 2 веќе е лошо а на 4 зарибува на лице место

Тоа значи дека не секогаш ако чука радилицата ...моторот ќе зариба.

Уште потешко ќе зариба, ако се истрошени кариките, а радилицата е во релативно добра состојба. Во такви случаи(како овој) ставаат ремонтно уље и ги продаваат колите


На ,,нешенал географи,,:cool:....имаше емисија за коли каде еден мајстор препорача оцетна киселина за неутрализирање на мирис во кола

Порано важеше правилото дека најдобар начин да елиминираш миризба од сирење.......е да ја продадиш колата...ништо друго:toe:
Во тој случај би чадела плаво а посебно на утринско палење и ке срка уље што не е случај кај дечкото
100% му наточиле шкљ уље
 
Audi A6 2005/6 година мислам, имаа проблем, течеше уље. 3 такви аменив, истиот проблем.

Изгледа не ти се погодило таа кола , а види колку ги има такви и прашај ги нив како е


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Ќе пробам ова , а дали ке може да ми кажеш зашто да застанам и исклучам на некоја минута?
И Дали може да е до маф и мап сензорите?

Да МАП и МАФ сензор некогаш е запушен и кај мене колата истото така беше како вашиот случај се работи Ауди А4 2003 тди и го средив со чистење само МАП сензор и немам таков проблем , значи треба да го издуваш колата


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Изгледа не ти се погодило таа кола , а види колку ги има такви и прашај ги нив како е


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk

Не сум сигурен за годината, кажав мислам. Имав 3 такви модели, баш истите од истата година, истиот проблем кај сите 3.
Од тогаш Ауди не!
 

Како може да изгледа, германецот уље му менувал, гуми едно друго све на време сервиси, приспивни песни му пеел навечер. Нормално дека е многу позачувано од тукашна кола со 100 илјади што газела по овие наши дупки и што и менувале ефтини масла од бензинска.
 
Не сум сигурен за годината, кажав мислам. Имав 3 такви модели, баш истите од истата година, истиот проблем кај сите 3.
Од тогаш Ауди не!

А каков мотор беше ?? 2.0, 1,9 или 3.0 ?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Некој да препорача добар мајстор за менување на пиксни на летва за мерцедес ц220 2004 год?
 
Уље или филтер неквалитетно.А ако не е до тоа или сензор за притисок на уље не е уштекан убаво,може го мрднале,може се расипал или уљна пумпа.У секој случај ич не е убаво така да ја возиш колата дур не го решиш проблемот.Сензорот е помалку веројатно да е расипан зашто у тој случај или ке свети цело време или ич нема да свети.По мене е до самото уље.Отвори го капачето за уље на запалена кола и види дали фрла уље пумпата горе кај брегастите.И пробај дали кога ке друкнеш на гас ке се изгаси сијаличката
Автоматски споено мислење:

Таа лампица кога е се како треба треба да се угасне при самото палење,или евентуално најкасно една секунда по палењето
Автоматски споено мислење:

Сега гледам дека свети жолто,кај мене свети првин жолто кога фали малку уље,а ако е ептен фали многу тогаш свети црвено.И кај тебе ли е така?Незнам како е на опелите.Најверојатно ти сипале неквалитетно уље и кога ке се загрее се разретчува премногу и неможе доволен притисок да направи.Исто вака ни се деси со еден другар на вектрата негова а тргнавме на одмор и се запали сијаличката за уље на прва патарина.Се вративме назад,сменивме уље и немаше проблем повеќе.
Кај мене е исто црвената свети при палење на моторот и се гаси одма. Жолтата воопшто не свети при палење ми се појавива после 10 минути работење на моторот и не се гаси воопшто се додека не ја изгасам колата.
Го проверив сензорот и ја ставив на компјутер да не е компјутерска грешка но се е океј. Денес бев кај мајсторот кај кого правев сервис да го прашам какво улје да купам да го сменам но на одмор отишол.Некои препораки?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom