Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас сум немал проблем а тој што ќе го земе може да си ги извади ако не ги сака ;)
Убаво количе, по правило затемнати стакла напред значат технички неисправно возило но кај нас се прогледува низ прсти...
 
Убаво количе, по правило затемнати стакла напред значат технички неисправно возило но кај нас се прогледува низ прсти...
До 30% можеш на атест ако сакаш а позади 60% мада кај нас можеш и со 100% да ти ги атестираат
 
За гаранциите што ги зборевте, ако размисли човек, малку излегува посложено.
Ако се зема од приватно лице, на нотар се потпишува дека е купена во исправна состојба, тоа е класичен терк и толку.
Не знам што пишува во таа гаранција од плацевите кај соседите, но по логика има повеќе услови кои тешко ќе се остварат и којзнае како ќе се докажат при спорови. Како што дава фирмата гаранција за нова кола, треба веројатно да се исполнат истите услови. Јас кога би имал плац, не би признавал секоја фирма/сервис, би работел со 1-2...и така натаму. Друга работа е што добар дел од продажбите се врши дел во кеш. Сега посебно со оној лимит до 2-3000 евра...има многу тука како би.
На новите продукти гаранцијата е мачка во вреќа, а не на старите, ќе ти даде гаранција дека нема школката да корозира или дека нема да дојде за ремонт, на се останато чисто се сомневам. Ете некој ако го најде законот од соседиве, нека го постира да го прочитаме.
 
Ќе ве молам за споредба што мислите помегу Тојота Јарис 2 генерација 1,0 со 70 кс 2008 бензин со клима и 5 врати и од друга страна Форд Фиеста 5 генерација 1,2 со 75 кс 2008 бензин со клима и 5 врати за иста цена. Јарисот е со 110 000 км, додека Фиестата е со 50 000 км (она што ме влече). Двете возила се купени од Македонија.
 
Ќе ве молам за споредба што мислите помегу Тојота Јарис 2 генерација 1,0 со 70 кс 2008 бензин со клима и 5 врати и од друга страна Форд Фиеста 5 генерација 1,2 со 75 кс 2008 бензин со клима и 5 врати за иста цена. Јарисот е со 110 000 км, додека Фиестата е со 50 000 км (она што ме влече). Двете возила се купени од Македонија.
Toyota е секако далеку подобар избор од фордот иако има повеќе км
 
Ќе ве молам за споредба што мислите помегу Тојота Јарис 2 генерација 1,0 со 70 кс 2008 бензин со клима и 5 врати и од друга страна Форд Фиеста 5 генерација 1,2 со 75 кс 2008 бензин со клима и 5 врати за иста цена. Јарисот е со 110 000 км, додека Фиестата е со 50 000 км (она што ме влече). Двете возила се купени од Македонија.
А где је цена? :LOL:
 
Читав по нет и заклучив дека во Мк најдобри за репарирање на турбини се во Тетово. Има ли некој бројче од сервисот?
П.с. се работи за Бмв 320д 163 кс
 
Ќе ве молам за споредба што мислите помегу Тојота Јарис 2 генерација 1,0 со 70 кс 2008 бензин со клима и 5 врати и од друга страна Форд Фиеста 5 генерација 1,2 со 75 кс 2008 бензин со клима и 5 врати за иста цена. Јарисот е со 110 000 км, додека Фиестата е со 50 000 км (она што ме влече). Двете возила се купени од Македонија.

Јарис е многу многу подобро. Убава кола со многу простор внатре
Наспроти тоа Фиеста ми е една од најпростите возила.
Едноставно возило без шмек. Me потсетува на Канта за смет.
 
Читав по нет и заклучив дека во Мк најдобри за репарирање на турбини се во Тетово. Има ли некој бројче од сервисот?
П.с. се работи за Бмв 320д 163 кс
Јас знам за ужице кај нас викаат нема саглам мајстор
 
Читав по нет и заклучив дека во Мк најдобри за репарирање на турбини се во Тетово. Има ли некој бројче од сервисот?
П.с. се работи за Бмв 320д 163 кс
Немој да се лажеш,ги пракаат во Ужице и они, само ги демонтираат и монтираат.250-400€ во Турбо центар Ужице со гаранција година дена или 10.000 км.
 
Некој да сподели нешто околу Ауди а5 2009/10 год , вреди ли да се земе , предности кој му се , што му фали и и дали е боље да се иде на варијанта бензин ?
 
Некој да сподели нешто околу Ауди а5 2009/10 год , вреди ли да се земе , предности кој му се , што му фали и и дали е боље да се иде на варијанта бензин ?

Имам возено А5 1.8Т, звер кола, стегната е како да возиш болид, самата кола е појава што врти глави, мн убав дизајн, ипак е така поскапо за одржување, ако можеш да ја храниш да ја земиш, и јас би одел со 3.0 дизел, појак мотор а ќе ти троши колку и помалиот бензински мотор а може и помалку, позади е тесно и нема мн место за возрасни.
 
Имам возено А5 1.8Т, звер кола, стегната е како да возиш болид, самата кола е појава што врти глави, мн убав дизајн, ипак е така поскапо за одржување, ако можеш да ја храниш да ја земиш, и јас би одел со 3.0 дизел, појак мотор а ќе ти троши колку и помалиот бензински мотор а може и помалку, позади е тесно и нема мн место за возрасни.
Spodeli
https://forum.kajgana.com/threads/Лични-искуства-со-автомобили-маани-и-доблести.99254/#post-8544089
 
Имам возено А5 1.8Т, звер кола, стегната е како да возиш болид, самата кола е појава што врти глави, мн убав дизајн, ипак е така поскапо за одржување, ако можеш да ја храниш да ја земиш, и јас би одел со 3.0 дизел, појак мотор а ќе ти троши колку и помалиот бензински мотор а може и помалку, позади е тесно и нема мн место за возрасни.

Сакам да идам на варијанта спортбек , со 4 врати што е , преку глава ми е од купеа влагај излагај позади се прља се гази по се и сешто , колку ти трошеше 1.8 у град ? Мал сервис колку те фаќаше ?
 
Сакам да идам на варијанта спортбек , со 4 врати што е , преку глава ми е од купеа влагај излагај позади се прља се гази по се и сешто , колку ти трошеше 1.8 у град ? Мал сервис колку те фаќаше ?

Не беше моја колата туку ја возев 3 дена, мој другар ја имаше, за трошење не се ни прашува за таква кола башка и забораваш на трошењето кога го слушаш тоа урлањето на мотрот дури и од таков мал мотор се изненадив од звукот што го правеше, така да не напраив некоја голема километража за да утврдам колку троши ама самата кола и звукот на моторот не ти дозволуваше да штедиш и да бидеш нежен со ногата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom