Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Е па ајде еве поискусните нека кажат кои бензински мотори и во кои коли се за препорака? Годиште 2005-2009.

ти кола не купуваш со олку прашување, на тој што му треба еднаш прашува утре купува, ја кога го купив опелот ни знаев што мотор е тој 1.4, едноставно бев на мајстор ја провери и тоа беше тоа. Секоја кола е добра ако е исправна и зачувана.
 
Problem so Fiesta 1.4 tdci. Od koga zaladi pocna duri ne se zagree da mi gasni na mali obrtai. Na primer pred raskrsnica ili semafor koga prickam na kumplug za smenam brzina ili za da zastanam motorot ednostavno ke izgasni. Odma pali posle bez problem no malce stanuva zaebano za vozenje. Koga ke zagree nema gajle povekje. Na dijagnostika ne kaza nikakov problem.


ако не ти значат премногу 500-600 денари, пробај смени го сензорот за температура, но не тој за покажувачот, ни тој за перките, туку тој што дава информација на комјутерот. Тој е НТЦ отпорник, па можеби со тек на време вредноста на отпорот опаднал, а со тоа се намалува и количеството на вбризган бензин

Не губиш ништо ако го смениш овој сензор...ќе имаш понов на колата

Друго што би можело да биди...е една клапна на усисната цевка, која под дејство на температура оди лево-десно, и одбира од каде да зема воздух. Некои мотори ја имаат оваа клапна
 
Дали некој има искуство и какво со VW Passat 2.0TDI (140 коњски сили) 2011 4Motion дали има проблеми со погонот на 4 тркала, предности и мани. :)
 
Е па ајде еве поискусните нека кажат кои бензински мотори и во кои коли се за препорака? Годиште 2005-2009.
Toyota korola, mitsubishi lancer, golf 5 1.6,skoda fabia 1.2tsi,skoda superb 1.4tsi,sevrolet aveo 1.4.
Koga sme kaj 1.4tsi motorite na vw, tie motori nemat nikakva vrska so starite motori 1.4i. Starite motori 1.4 trosea maslo i imaja problem so ventili a kaj novite motori go nema toj problem. Benziskite motori na vw se daleku podobri od dizelite i zato gi spomnav golf 5 i skoda. Imav skoda benzinec od strana na elektronika nemav nikakva maka edin problem mi bese motorot so go imav pregreeno poradi moja greska. Ako zemas kola samo benzinec. Jas se zeznav so dizel so zedov itoa dva :)
 
Дали некој има искуство и какво со VW Passat 2.0TDI (140 коњски сили) 2011 4Motion дали има проблеми со погонот на 4 тркала, предности и мани. :)

Кај сите коли со погон на сите тркала......најдобро е да се проба преносот на лице место. Најчесто се јавува луфта кај диференцијалите(три ги има). Луфтата се осеќа на нагло давање на туража а посебно при нагло одземање на туража. Тогаш се осеќа дека има прекин во дистрибуцијата на снага и се јавува онај метален звук-,,ѕанк,,

Ако нема сецкање во преносот....треба да е добар

Ова важи и кај колите само со една влеча....се јавува истиот звук, но овде бидејќи се три диференцијали, уште повеќе се јавува ефектот

Ако ,,не те боли срцето,, можиш да го направиш тестот со забрзување. Тргнуваш со што повеќе шлајфка но на прав пат и со воланот право. После тоа паркирај се и види дали предните тркала имаат иста должина на трагата од гума и исто и со задните

Треба предните тркала да остават исти траги, исто и задните. Ако некоја трага е доста различна лево-десно, тогаш има проблем со тој диференцијал
 
zdravo decki, koja e realna cena za prodazba na yugo koral 1.1 so pominati 55.000 km, proizvedena 2001 god, registracija 12 mesec.
(na odredeni mesta izlupen lak na boja) so spojler na zadna vrata, benzinec...boja crna.
 
Кај сите коли со погон на сите тркала......најдобро е да се проба преносот на лице место. Најчесто се јавува луфта кај диференцијалите(три ги има). Луфтата се осеќа на нагло давање на туража а посебно при нагло одземање на туража. Тогаш се осеќа дека има прекин во дистрибуцијата на снага и се јавува онај метален звук-,,ѕанк,,

Ако нема сецкање во преносот....треба да е добар

Ова важи и кај колите само со една влеча....се јавува истиот звук, но овде бидејќи се три диференцијали, уште повеќе се јавува ефектот

Ако ,,не те боли срцето,, можиш да го направиш тестот со забрзување. Тргнуваш со што повеќе шлајфка но на прав пат и со воланот право. После тоа паркирај се и види дали предните тркала имаат иста должина на трагата од гума и исто и со задните

Треба предните тркала да остават исти траги, исто и задните. Ако некоја трага е доста различна лево-десно, тогаш има проблем со тој диференцијал

Тоа што кажуваш за одот дали е иста трага ,тоа нема никаква врска туку се зависи од подлогата на асфалтот или земја или кал ,снег не е битно и тоа на самата кола односно компјутерот ќе одлучува кое е тркало прво ќе оди бидејќи сите се е поврзано и реагира различно преку ESP или Електричен Систем за Контрола (тракција) види на ЈуТуб и ќе разбираш што сакам да кажам


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Дали некој има искуство и какво со VW Passat 2.0TDI (140 коњски сили) 2011 4Motion дали има проблеми со погонот на 4 тркала, предности и мани. :)

Добар е тој Пасат но не би земал 4Motion и ако сакаш сите тркала ОД тогаш најубаво се покажа кај Ауди А4 или А6 Квадро но со механички менувач а не автоматски


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
ако не ти значат премногу 500-600 денари, пробај смени го сензорот за температура, но не тој за покажувачот, ни тој за перките, туку тој што дава информација на комјутерот. Тој е НТЦ отпорник, па можеби со тек на време вредноста на отпорот опаднал, а со тоа се намалува и количеството на вбризган бензин

Не губиш ништо ако го смениш овој сензор...ќе имаш понов на колата

Друго што би можело да биди...е една клапна на усисната цевка, која под дејство на температура оди лево-десно, и одбира од каде да зема воздух. Некои мотори ја имаат оваа клапна
A toj NTC otpornik bi se naogjal kade? Ime eden vo samiot MAF senzor ako mislis na nego, malce e zaebano da se smeni posto najverojatno ke ja zaebam i sondata od MAFot. Toj za perkite pretpostavuvam se naogja na ladnajkot a ovoj drugiot za pokazuvacot pojma nemam kade e i sto vsusnost bi trebalo da pokazuva. Dali ima klapna na usisnata cevka iskreno pojma nemam. Do turboto sigurno nema posto ke ja videv dosega , barem koga go imam menuvano filterot i koga go cistev MAFot. Za posle turboto neznam, ama deka dizel dosta verojatno e da nema i se toa da se regulira preku MAFot ama bas vo prvata mozna prilika ke proveram.
Inaku za mozni pricinitei eden kup dosega mi nabroija, od filterot za nafta , diznite, samiot kompjuter do sto li uste ne :(.
 
Тоа што кажуваш за одот дали е иста трага ,тоа нема никаква врска туку се зависи од подлогата на асфалтот или земја или кал ,снег не е битно и тоа на самата кола односно компјутерот ќе одлучува кое е тркало прво ќе оди бидејќи сите се е поврзано и реагира различно преку ESP или Електричен Систем за Контрола (тракција) види на ЈуТуб и ќе разбираш што сакам да кажам


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Правиме муабет за одбрано место за стартување со горе-долу изедначен асфалт.
Ако има на некоја фалинка на предниот или задниот диференцијал, трагата лево/десно ќе се разликува во однос на пример 90/10 %.
а тоа е јасно дека не е до подлогата.[DOUBLEPOST=1540420072][/DOUBLEPOST]Тој сензор/отпорник би требало да е негде блиску до термостатот. Има две жици од него што излегуваат, но е сличен со тој за покажувачот на температура
 
Правиме муабет за одбрано место за стартување со горе-долу изедначен асфалт.
Ако има на некоја фалинка на предниот или задниот диференцијал, трагата лево/десно ќе се разликува во однос на пример 90/10 %.
а тоа е јасно дека не е до подлогата.[DOUBLEPOST=1540420072][/DOUBLEPOST]Тој сензор/отпорник би требало да е негде блиску до термостатот. Има две жици од него што излегуваат, но е сличен со тој за покажувачот на температура

Е така може, но јас не верувам дека ќе има некои фалинка или различна бидејќи тоа многу ретко се случува инаку да беше почеста фалинка досега сите СУВ терени џипови ќе имаше проблеми и клиентите и автокритичари новинари нема да бидат задоволни и патем ваквите проблеми најчесто се појавува кај автоматските менувачи од оние постарите модели додека од новите е тоа не знам


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Тој сензор/отпорник би требало да е негде блиску до термостатот. Има две жици од него што излегуваат, но е сличен со тој за покажувачот на температура
Sega ako te sfativ jas ja :confused:
 
Neznam WV kakov središen diferencijal koristi...dali viskozen ili so paket lameli

Tie so paketite lameli se podlozni na trošenje...dodeka viskozniot treba redovno da se odrzuva ...i mozi dolgo da trae
 
Дали некој има искуство и какво со VW Passat 2.0TDI (140 коњски сили) 2011 4Motion дали има проблеми со погонот на 4 тркала, предности и мани. :)
Ako e avtomatik na ugornica ja stavas vo brzina i odpustas turaza i kolata treba da stoj vo mesto a ne da odi. Ako stoj togas e dobra a ako trga ne e vo red a ako tresi znaci ima lufta. 4 motion isto kako i kaj x drive i quatro si saka servis i kosta skapo. Primer kaj bmw e izgor.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom