Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Aj cestito ali Nema da se raduvas olku koa ke treba nekoj del da menjas :D.

Eve ti primer za ceni (od porsche skopje koi se ovlasteni serviseri za audi) za zamaec , lamela i ostalo.... ova e za a4 2.0tdi facelifted od 2012
Ceni na delovite vo prilog:
Zamavnik----------------------------78.000.00den.
Set potisna i lamela -------------29.730.00den
Druk lager----------------------------7.100.00den
Dodatno moze da e potrebno zavrtki i normalno koga ke se otvori i da e nesto drugo potrebno.

Rabotnata raka e 200e.

Ja sakav na mojata da menjam u MK posho ke idam natamu so kola, ali e poskapo u MK otkolku u London :D

Не мора порше македонија да сервираш туку можеш и приватно ќе поправиш јас така правам и поевтино си поминувам само така ќе знам што сум менувал и оригинални делови и на раат сум ,а не преверанти со сомнителни делови


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Мислам дека има простор за една дискусија, од искуства ваши, па и туѓи.

Кои мотори се погодени за вградување на плински системи, од аспекти на економичност, одржување, и немање на дефекти?

Секој коментар е добредојден.
 
Мислам дека има простор за една дискусија, од искуства ваши, па и туѓи.

Кои мотори се погодени за вградување на плински системи, од аспекти на економичност, одржување, и немање на дефекти?

Секој коментар е добредојден.

Опеловите и руските коли се одлични погодени за плински уреди после него ФВ и италијанските коли


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Мислам дека има простор за една дискусија, од искуства ваши, па и туѓи.

Кои мотори се погодени за вградување на плински системи, од аспекти на економичност, одржување, и немање на дефекти?

Секој коментар е добредојден.
golf 4 1.6, golf 3 1.6, golf 4 1.8, golf 4 1.8t, skoda felicia 1.3 karburator, 1.3, monopoint i 1.6 mpi. polo n6 1.4,golf 2,opel,hyndai,chevrolet calos. felicia ke ja turis od vozenje na plin. ako e zdrava karoseriski ke tera bez problemi. mada skoro site benzinski motori se ok za na plin. ovie ponovite znat da zaebavat malce ama ako e ubavo namesten plino ke nema gajle.
 
Со здравје да си ја возиш..
Дизал или бензина?
Овој модел ли е?

audi-a6_166_1.jpg

Ваков со фејслифт штопови ? Дизел или бењзин ? Ај со здравје да си возиш и ДА навистина е авион пардон млазњак [emoji51] еднаш се возев ламјава ! Само му фали стелт технологија за да не го фати полициски радар за брзината[emoji30]

5531096c32d1fb7baeb81f516a799f38.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk

да тој модел е дизелаш
у врска со делови и потрошња
незнам за вас ама мене т,е нас ни е јасно дека секое задоволство се плака
у случајов колата е луксуз и за тој луксуз си плакаш
пара није проблем пара нема хехехех
фала ви
 
да тој модел е дизелаш
у врска со делови и потрошња
незнам за вас ама мене т,е нас ни е јасно дека секое задоволство се плака
у случајов колата е луксуз и за тој луксуз си плакаш
пара није проблем пара нема хехехех
фала ви

Јасно ,се разбира, задоволството е да плаќаш поради меракот не за друго, туку ако е дизел тогаш потрошувачката не е многу,а одржување и делови само ако редовно сервираш и запазуваш рокот за истрошените делови што е време за сервисирање тогаш нема смрт и немај гајлија ќе тера уште толку со дупла километража


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Ne letam so prasanja baska edno prasanje e...dali opelot so ruskite vozila e broj 1 za vgraduvanje na plin od ostanatite kako vw fiat i slicno ?

Не си ме разбрал убаво, руските коли веќе е докажано со плински уреди нема смрт,и германските коли Опелот исто така и италијанските фиатови со атмосферци и после него пак германските сите ФВ со 1,3 и 1,4 со атмосферци мислам постарите мотори додека новите мотори со фул инцекшн и турбаши тоа треба уште долго време за да докаже


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Не си ме разбрал убаво, руските коли веќе е докажано со плински уреди нема смрт,и германските коли Опелот исто така и италијанските фиатови со атмосферци и после него пак германските сите ФВ со 1,3 и 1,4 со атмосферци мислам постарите мотори додека новите мотори со фул инцекшн и турбаши тоа треба уште долго време за да докаже


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Ne deka nesto posebno se Ruskite koli, oti seto toa e bazirano na Italijanski Fiat, imale sorabotka porano..
Im odgovara plinot oti potrosuvackata na benzin e ogromna, veruvam gazdite na Ladite da mozat I pregoren zejtin da mozat ke stavaat.
Lada 110-ka na benzin trosi 12-13 litra benzin.

Ako vekje bi gledal benzin-plin, bi baral kola so fabricki namesten plin.[DOUBLEPOST=1523263255][/DOUBLEPOST]
Ne letam so prasanja baska edno prasanje e...dali opelot so ruskite vozila e broj 1 za vgraduvanje na plin od ostanatite kako vw fiat i slicno ?

Koj ke ti odgovori tocno na ova?
 
Јасно ,се разбира, задоволството е да плаќаш поради меракот не за друго, туку ако е дизел тогаш потрошувачката не е многу,а одржување и делови само ако редовно сервираш и запазуваш рокот за истрошените делови што е време за сервисирање тогаш нема смрт и немај гајлија ќе тера уште толку со дупла километража


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Што мислиш за Опел Астра 1.4 90 Кс со вграден наводно фабрички плин. Мој братучед сака да купи ваква...има најдено ГТЦ а му треба за секојдневно патување на подолга релација, значи со заштеда
 
Да да руските коли и српските југовци се базирани од италијанските мотори


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Што мислиш за Опел Астра 1.4 90 Кс со вграден наводно фабрички плин. Мој братучед сака да купи ваква...има најдено ГТЦ а му треба за секојдневно патување на подолга релација, значи со заштеда
Трпи тој мотор плин
 
Не си ме разбрал убаво, руските коли веќе е докажано со плински уреди нема смрт,и германските коли Опелот исто така и италијанските фиатови со атмосферци и после него пак германските сите ФВ со 1,3 и 1,4 со атмосферци мислам постарите мотори додека новите мотори со фул инцекшн и турбаши тоа треба уште долго време за да докаже


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Okej
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom